BFDobrý večer přátelé gum. Pozitivních zpráv není moc a těch špatných ažaž. Hroudo podrážení cen, podbízení je dnes kolikrát národním sportem. Sám tady mám přes náklaďáky poblázněnce kteří jsou schopni přezout kamion i za menší peníze než jsi psal. Pak zjistil že to není ono a tak začal navíc dělat internet s oblečením a teď zase s nějakým dřevem, peletami a nevím z čím vším. Toto jsou paraziti oboru stejně jako ti kteří dostanou dotaci a pak dělají kraviny jako psal např. SJM. Co se týče p.Grilla tak tam se nemáme po jeho článku a následné reakci v inter. prodeji o čem bavit. Je to zcela zbytečné. Pije víno káže a píše hloupé kraviny. Spíše je potřeba zjistit kdo mu dal ty gumy. Jestli český Go+Du je potřeba je tvrdě ztrestat! Chlapi v Prémiu by se měli o tohle postarat. Ještě snad za zmínku také stojí se přátelé kouknout jak dopadl náš slavný taxikář. Zajímavě převedená firma. Jak prodat SJM gumy? Bude to opět letos malá loterie. Půjde to ale bude to zase o něco těžší, zase složitější, zase bolestnější. Do toho dnes pak přijde perlička dne která tomu dává jen punc jedinečnosti, stopku a je ukázkou jak si umí vážit výhradní zákazníku jako jsme my pneuservisy. Objednal jsem si v předobjednávce gumy a protože někdy vozí gumy jak kočka koťata a to opravdu nechápu tak si přátelé z Otrokovic řekli že něco na asi pro ně hloupé servisy zkusí. Poslali 8ks pneu, hezky složili a co nevidím? Špinavé, DOT 1411. Tak možná na výprodej ze slevou odpovídající stavu by to ještě ušlo ne na naskladnění roku 2014. Koukám na to jestli mám halucinace, vidiny, zdá se mi to, nezdá, jestli nevidím špatně a opravdu všechny byly naprosto stejně vyrobené. Tentokrát jsem si je schválně nechal, dodák mám, fakturu absolutně neřeším ani ji vůbec nepřijmu a fotodokumentaci kterou jsem pořídil naladím směr na západ. To nebudou mít němečtí bratři radost s fotografiemi které jim pošlu. A věřte že z toho mají tady u nás velký vítr. To je výhoda že je nad nimi ještě někdo a protože to máme v síti odzkoušené víme že to velmi dobře funguje. Volám kamarádovi a ten říká , ti lumpi mi dnes taky dovezli gumy 2011 a 2012.Co zkoušejí? Na co si hrají? Hrají si jak mají super logistiku, sklady, evidenci apod. a najednou nejenom mi pošlou staré gumy které vykopali někde v rohu chléva. Pánové a dámy toto je vrchol chování lidí kteří nemají ani potuchu co my na servisech den co den máme za starosti jen např. díky pitomým DOT které tak zhnusili všem. Jejich následné články typu že 10let ....... přišli pozdě. Před sezonou se vždy naskladňuje čerstvé zboží a nikdy si u mne nikdo nedovolil to co dnes tento můj dost neoblíbený výrobce který v ČR dělá politiku monopolu a věřím že nikdy nedosáhne toho co pořád chce udělat s naším trhem. Takže jen pro dnešní závěr chci říct že nejsme hloupé ovce a nenecháme si na hlavu a do rukou ......... Hezký večer.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 12. února 2014
BFTohle Radku však už není tak dobrá zpráva.---http://ekonomika.idnes.cz/inflace-v-ceske-republice-za-leden-2014-d7i-/ekonomika.aspx?c=A140212_090642_ekonomika_spi O všem, co hýbe gumařinou
středa, 12. února 2014
BFZisk a tržby francouzského výrobce pneumatik Michelin loni prudce klesly. Podepsal se na tom tlak na ceny, silný kurz eura proti oslabujícím měnám rozvíjejících se ekonomik a náklady na restrukturalizaci, sdělila v úterý společnost.
Čistý zisk Michelinu klesl proti roku 2012 o 28 % na 1,1 miliardy eur. Analytici podle agentury Reuters čekali zisk kolem 1,4 miliardy eur. Michelin musel z provozního zisku, který klesl o deset procent, odečíst 260 milionů eur na restrukturalizační náklady.
Tržby společnosti se snížily o šest procent na 20,2 miliardy eur. V letošním roce Michelin čeká zvýšení množstevního odbytu o tři procenta, letošní výhled zisku ale firma neposkytla.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 11. února 2014
BFPřátelé, servisáci, slušní prodejci gum, obchodníci, mám zatím neprověřenou novinku. Přesto se podělím. Právě před chvíli volal kolega že vidí zásahovou jednotku u jednoho nejmenovaného pneuservisu a především prodejce gum přes internet tady na moravě. Všichni zeširoka rozkročení a opřeni o plot a budovu. Soumrak podvodníku s dph se asi konečně blíží i v naší branži. Stát chce peníze a ty dostane za každou cenu. Pokud se nespletli a potvrdí se to, pak děkujme bohu za tyto dary!!! Jen víc a jen houšť. Krásný den přeji. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 11. února 2014
BFA tady je konečně to číslo a pravda jak to u nás vypadá ve skutečnosti -- http://www.novinky.cz/ekonomika/327170-nezamestnanost-vystrelila-vzhuru-bez-prace-je-rekordnich-630-tisic-lidi.html O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. února 2014
BFZvláštní ceny u nej.. pneu. Odkud to asi je ??? Myslím že od nás to nebude: To český Goodyear nebude mít asi radost. Pro zajímavost---
GoodYear Ultra Grip 8 195/65 R15 91T 1175,- Kč vč. DPH
Dunlop Winter Sport 4D 195/65 R15 91T 1175,- Kč vč. DPH
Dunlop Winter Sport 3 205/55 R16 91T 1969,- Kč vč. DPH
GoodYear Ultra Grip UG8 205/55 R16 91T 1969,- Kč vč. DPH
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 10. února 2014
BFTire to je skutečně dost nemilé a jak píše Michal je a bude to bohužel trend dnešní doby. Jeden zákazník a 20% tržeb je děsivé číslo. Proto je důležité se nevěnovat jen a jen firemní klienteli, protože tohle je přesně případ když jeden velký vypadne nastanou velké díry v práci a je velmi těžké to nějak jen tak lehce nahradit. Pak nezůstává často řešit to jinak než třeba propustit nadbytečné zaměstnance. Je to smutné, ale je to tak. Problém autodopravců kteří mají dnes své pneuservisy je již dávno znám, další jsou na řadě zemědělci a tam vidím zatím obrovské možnosti které určitě majitele velkých statků brzy využijou v náš neprospěch a přivedou další pneuservisy před hotovou věc jako zde píše Tire. Pneuservisáci je to hodně nemilé, ale to se dalo čekat a prostě to musíme zase jen překousnout. O kvalitách těchto servisů nemá cenu se ani kolikrát bavit. Sám to vidím kolikrát u sebe když si neví rady a chtěji zachránit něco co buď neumí nebo co zadrbali svou nešikovností. O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 8. února 2014
BFPřátelé gum přeji hezký večer. Po pozitivní zprávě že prodeje osobních vozidel v lednu trhaly 10leté rekordy a vzrostly o 13% se zdá že je vše na dobré cestě. Skutečnost je však že 68% jsou firmy které si to auto koupilo. Další plusy? Leden např. na mém servise +-20% za práci oproti minulému i předešlému roku. Někteří kolegové hlásí taky lepší leden než předešlý. Pozor také však na přehnaný optimismus. Počasí prodeji aut přeje, gumy moc nejdou, servis však pořád něco dělá a zachraňuje situaci. A teď trochu i toho špatného abych nebyl zas tak pozitivní. Nezaměstnanost v lednu stoupla podle odhadů analytiků na zhruba 8,6 % z prosincových 8,2 % což znamená historický rekord. Jsem zvědav na přesné číslo, ale jisté je že více jak 600tisíc práceschopných lidí je bez práce. Obchody zejou začátkem února pořádnou prázdnotou. Lidé nic moc nekupují a mnozí nájemnici v obchodech prosí majitelé o snížení nájmu, nebo i úplně končí. Takže na jednu stranu to jde na druhou to pořádně dře. Kde se to převáží v blízké budoucnosti? Mějme se na velkém pozoru, nevěřme opájecímu se snu že je to na dobré cestě, není přátelé, není. O všem, co hýbe gumařinou
středa, 5. února 2014
BFVčera text dnes už i video--http://auto.idnes.cz/komunikace-mezi-auty-vehicle2vehicle-dso-/automoto.aspx?c=A140204_150747_automoto_fdv O všem, co hýbe gumařinou
středa, 5. února 2014
BFMilý Hroudo, jak jsme to už probrali v prosinci tak je to jen začátek všeho marastu kolem nákladních pneu. Ten problém je velmi obšírný a bohužel zasáhne některé pneuservisy velkou měrou. Když už i někteří výrobci studených protektorů pomalu zvažují rušení svých servisů kvůli nedostatku práce právě na pneuservisech je jasným signálem že se tu něco nekalého děje a něco tady nehraje. Napřed je pro ně jednodušší porušit servisy a pak když to prostě nepůjde s výrobou tak se třeba odporoučí. Zůstanou monopoly a ty nebudou asi řešit nějak extra přezutí. Většina flotil autodopravců má dnes, nebo si staví svůj pneuservis. Malých dopravců je už pomálo a bude jich ještě míň. Každý si poradí už nějak s přezutím ale pneu budou potřebovat pořád ať už nové nebo protektory. Nákladní pneuservisy nemají a nebudou mít na růžich ustláno již asi nikdy. Je to velká škoda. O všem, co hýbe gumařinou