BFDobrý večer přátelé gum. Je jednoznačně na místě, aby byl potrestán hrubší slovník kolegy a několikrát jsem ho na to důrazně upozornil. Na druhou stranu se ho musím i zastat o článku který napsal a byl v celku celý pravdivý. Myslím si že to jeho podání bylo ze zlosti a možné i nějaké osobní nenávisti, to nevím, ale je potřeba v tomto fóru diskutovat a psát o oboru jako celku a o tom vlastně článek byl. Napíšu to tedy já, který se pod nikým neskrývám, klidně se podepíšu a chci každého ujistit že nemám vůči B2B výlučně žádnou nenávist, zlobu, zášť či jinačejší formu osobního odporu. Jde jen o moje přesvědčení, uvažování a postupy logických kroků které lidi kolem této firmy dělají. Ale teď k věci. Dnes mi také mimo jiné přišla velmi důležitá zpráva ohledně společnosti Modacar a jeho výlučného vlastníka p. ing. Osmančíka o jeho exekuci na jeho společnost díky neplacení DPH. To co se mi dnes dostálo, je zcela a podle mne důkladně ověřená zpráva z velmi spolehlivého zdroje. Jsem nesmírně rád, že se i tímto důležitým včasným krokem vlastně dokazuje že p. majitel i s jeho firmami není vůbec takový svatoušek za jakým se všem kolem nás vydává. A to že se vydává je jednoznačně vyznívající z jeho článku tady na fóru. Osobně by mne velmi mrzelo kdyby bylo Pneurevue, nebo osobně p. Mensa zneužit k nějakým cílům které by přinesli zbytečné problémy takovýmto slušným lidem v oboru. Nelichotivá historie současného majitele Modacaru u společnosti PNEU OK je tady skutečně na Moravě hodně známá a v současné době se podle mne tento pán určitě pohybuje na velmi tenkém ledě. Zájem úřadů a institucí o jeho osobu je víc než jasný, patrný a zřejmý. Nemusíme si nic namlouvat, ale jestli dnes již jednoznačně neplatil státu dph, následně dostane prokazatelnou exekuci kolem 950 tisíc korun, tak je to jasný začátek jeho brzkého konce. Další kroky v tomhle případě včetně postupu proti všem jeho společnostem včetně B2B si každý rozumný člověk domyslí sám. Osobně děkuji svému úsudku, že jsem s takovými lidmi nechtěl a ani nechci mít nikdy a nic společného, že jsem se nenechal ovlivnit, nalákat a jsem opravdu rád, že můj rozum opět zvítězil nad sliby, hloupostí a falší. Každý ať si tyto informace probere, přebere a naloží s nimi jak chce. Přeji hezký nikým a ničím nerušený večer všem slušným lidem v tom našem gumařském oboru. Bořivoj Filipec. O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 23. září 2014
BFDěkuji p. Osmančíkovi za jeho snahu o obhajobu a odpověď. Přátelé gum věřte že jsem si nic nevycucal z prstu. Jestli jste udělali v B2B chybu a zadali jste něco špatně do toho super systému je jen vaše věc. Tohle se ale stalo a vaše obhajoba může být jak na jednu stranu omluva za chybu tak na druhou stranu také i prach-sprostá lež. Pro mne osobně jste v B2B jen obyčejní sběratelé dat, cenných informací, vybírači nějakých dávek ze servisů. Nepřinášíte téměř nic pozitivního, snad jen to že některé servisy používají vaše stránky k tlaku na cenu u svých dodavatelů právě na tu vyjednanou cenu. Zcela a zhola nic víc. Ještě snad napíšu že Vaše osobní vystoupení které jste měl na konferenci vzbudilo u servisů velmi smíšené pocity. Mnohem více negativních než těch pozitivních. A protože jsem se setkal jen za týden na svých cestách s dosti velkým počtem servisáku moc dobře mohu tohle s čistým štítem napsat. Vás osobně ke svému životu nepotřebuji ani vidět, nechat si tlačit nesmysly do hlavy, ani si nechat od Vás hloupě vysvětlovat nějaké chiméry. A mimo to jsem zcela v pohodě a nevím o žádném blížícím se UFU. V případě že takového mezigalaktického dodavatele najdete, požádám Vás ať pak raději neprodleně informujte všechny vaše členy v B2B. A na úplný závěr snad napíšu ať si raději zametete před vlastním prahem, protože to potřebujete. Přeji všem rozumným krásnou, nikým a ničím nerušenou noc. Bořivoj Filipec. O všem, co hýbe gumařinou
BFHezký sobotní podvečer přátelé gum. Radku, je jedno jestli ho chce někdo nepřátelsky převzít, nebo se mu to stalo jinak. On je zodpovědný za dluhy a jen on si za ně může. Byl majitelem? Byl. Tak je plně zodpovědný za své činy, jednání, vystupování. Taky mi ho není líto a je jich tady u nás mnoho kteří ještě padnou na pusu. Znám i úspěšné servisy minulých let které si hráli na mistry světa a dnes jsou mimo mísu a končí jim pomalu a jistě kariéra. Vymahatelnost dluhu je zde velmi velká a výrazně úspěšná. Znám obchodníky kteří si sprostě diktují podmínky, rozkazují dodavatelům, neplatí včas faktury, dělají i podvody a pak zbaběle utečou s penězi jako už máme tady v ČR zvykem. Kdo však udělá více podvodu a hlavně dluhu? Servis, nebo takovíto různorodí podvodníci? Kdo to dostane od Peš... Kaj.. atd.? UŽ Nikdo!!! Ztráty jsou obrovské. Naše podnikatelské prostředí v ČR je obrovským podhoubím podvodu. Mám však velkou radost když jasně vidím, že mnozí výhradní dodavatelé kteří v nedávné době tlačili horem dolem internetovým dodavatelům došli a někteří pomalu a jistě docházejí k závěru že kvalitní, stabilní, platebně schopné a slušné pneuservisy jsou v současné době jednou z nejlepších cest fungující činnosti, obchodu a spolupráce. Na závěr jen takovou malou vsuvku. V nedávné době oslovil majitel nej.. výhradního dodavatele velmi známé světové značky a pan G.. řekl: dejte mi 10% navíc oproti všem ostatním a já vám to tu budu prodávat jedna dvě a budete mít čísla jako nikdy jindy. Na to se mu dostalo jasné odpovědi : to dokáže takhle každý zkazit cenu a zničit trh, takže se určitě nedomluvíme. A taky že se nedomluvili. Hodnotím to jako jasnou ukázku, že někteří výhradní už dobře zvažují po případech podvodů komu, co, a jak dnes dají. Tlak takovýchto pro mne kolikrát jen neslušných překupníků je poslední dobou hodně zvýšený a věřím že ti rozumní a chytří dodavatelé nepodlehnou hloupým nápadům. +10% navíc a já vám to tu rozjedu to může vymyslet a hlavně vyřknout snad jen už jen nenormální člověk. Příjemný sobotní večer přeji všem rozumným v oboru.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 20. září 2014
BFHezký večer přátelé gum. Shambo, děkuji za zhodnocení konference. Tentokrát jsem nemohl poctít návštěvou tuto akci z osobních důvodů a tak doufám, že se mi snad ještě někdy podaří něco podobného navštívit. Informace však byly od mých kolegů celkem úplné a kromě prvních pár příspěvků, které jak si technici nezvládli připojit na internet, jsem si prohlédl v záznamu další řečníky. Nemůžu se k jednotlivým příspěvkům vyjadřovat. Naživo slyšet je přece jenom o něčem jiném. Neodpustím si však jednu připomínku. Když jsem tam viděl řečníka s B2B(mimochodem velice zajímavá minulost a hlavně současnost mluvicího pána-ještě o něm určitě hodně uslyšíme ) tak jsem si vzpomněl na čerstvý docela zajímavý příklad, který hnul žlučí zkušeného servisáka. Mne osobně dokázali, že to co jsem psal 22.6.2014 a doporučuji Vám si to ještě znovu přečíst byla naprosto čistá pravda a jdou ještě dál ve své současné a hlavně budoucí obchodní politice. Milý servisák si nechal poslat po rozhovoru s p. Bartošem a po jednoznačném tvrzení že dodávají jen a výhradně pneuservisům nabídku. V zápalu urputného boje a aktivity jen aby byl zapsán další kus na pažbu B2B kulometu si jaksi pan B. nevšiml a nezkontroloval dodané iniciály firmy milého servisáka a poslal mu data shodného jména ve městě, který tam byl už u B2B zaveden. Problém byl v tom že to není servis, ale je to jen malý dopravce s 3 dodávkami a snad kamionem. Co to znamená? Náhoda? Omyl? Přátelé, brzy se asi dozvíte, že B2B dodává nebo bude dodávat na každého živnostníka co bude mít třeba jeden služební vůz. Pak se ale nikdo nedivte, že Vám váš dlouholetý zákazník doveze gumy a řekne, víš mám tři firemní auta a tak mám od B2B dobré ceny co mi ty asi ani nedáš. Nezlobte se na mne, ale tohle smrdí jako shnilá ryba. To že to doveze třeba do nějakého malého servisu tak servisáka pořádně určitě naštve, ale až to přiveze dopravce třeba do asi už velkého partnera B2B Best Drivu, tak to bude hodně veselo. Kde jsme, kde chtějí jít tito lide kteří nic nepřináší kromě hromady problémů dál dojít. Data zneužívat, narvat to každému kdo má auto, nelikvidovat odpad, neřešit nic kolem dalších problému gum? Na závěr tohoto článku vás můžu všechny ujistit že netrpím žádnou psychózou, nejsem ani psychopat ani netrpím momentálně žádnou psychickou poruchou jak jsem byl nařčen nedávno na návštěvě jiného kolegy p. Bartošem. Jsem sám sebou a nemíním se nikým a ničím nechat ovlivňovat, nechat se lacině kupovat, ovládat, apod. Zopakuji ještě také, že jsi myslím že B2B je skvělý nápad, myšlenka, ale jen když bude fungovat jinak a s jinými lidmi kteří to budou brát zcela zodpovědně, čestně a profesionálně. Zatím v současné době je to pro mne stále jen hokus pokus v hodně nesprávných rukách. Hezký večer. O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 14. září 2014
BFJeště jsem zapomněl pochválit a vyzvednout i Alcar za perfektní přístup k řešení předobjednávky a dokupu pl. disků na zimu.
Na to že jsem se s nimi osobně seznámil dá se říct minulou sobotu při otevíráni nového velmi hezkého servisu v Mladé Boleslavi, kde si mne rychle vyslechli, přistoupili velmi rychle, razantně a důsledně k řešení naléhavé situace v pl. discích a vyřešili to neobyčejně rychle. Osobně jim za to děkuji. Kéž by takhle fungovalo u mnoho dalších ostatních firem, které by si již pomalu a jistě uvědomovali kde se prodej pneu, disků a dalších věcí kolem toho našeho černého kulatého smyslu života v blízké době podle mne přesune, jako se to stalo momentálně u Alcaru. ještě jednou osobně děkuji p.Rajdlovi, Švábovi a Chytilovi. Bořek Filipec http://www.pneucentrumprofi.cz/
O všem, co hýbe gumařinou
BFKrásné sobotní ráno přátelé gum. Tak se nám pomalu blíží ta krásně silně pracovní sezona. Zimní gumy a plechové disky se prodávají a senzory na některé druhy aut už taky. Na to že je necelá polovina září to zatím není vůbec špatné. U svých kamarádů kolegů z celé republiky vidím jak i jim to taky kolikrát mnohem lépe jde a tak mohu s klidem říct, že zvolená cesta kterou jsme se společně vydali na tuto zimu byla a je podle mne víc než správná.
Gum mají všichni dostatek. Většina slušných dodavatelů si myslím aspoň podle mne letos celkem snažila vyhovět především středním, větším a zaběhlým pneuservisům a tak je teď i trochu na nich v jakém světle se ukážou. Nic není zadarmo, vše má své jasná pravidla a tak já osobně věřím že zvolená cesta některých dodavatelů právě přes tyto kvalitní pneuservisy je ta správná. Jsou ale mezi námi i takoví servisáci kteří nerespektovali pravidla, nedodržovali to co měli a co vyplývalo ze závazků a budou muset brzo skončit. Někteří už jsou mimo hru a vlastně již neexistují, nebo jen na papíře. Většinou si však za to můžou sami a protože některé osobně znám a vím jejich historii, tak mi jich není ani trochu líto. To že je teď obere exekutor, mají obstavené domy a majetek je třeba zrovna u těch co znám naprosto v pořádku. Samozřejmě jsou i mezi dodavateli velcí lumpi a podrazáci a na některé už taky brzo dojde i došlo. Co se týče výhradních tak tam letos aspoň podle mne došlo k celkovému zklidnění, zlepšení vztahu a jde vidět i snaha o komunikaci mezi námi. Nejhůře dopadli letos dle mého osobního názoru a to i trochu nevinně v Continentálu, kdy vyšli zcela transparentně jako první s ceníky a samozřejmě toho zneužili někteří další. Conti nastavilo nějakou pomyslnou hladinu a ostatní je jen podbili. Je více než jasné, že Německo už nepřipustí nějakou úpravu kompletního ceníku a tak podle mého názoru nejvíc tratí letos na zimu právě Continentál, což je trochu škoda. UG9, A5 a další prémiovky je silně podlezly a získali si jasný náskok a výhodu pro letošní zimu a hlavně pro fanatiky reklam a testů to bude pádný argument.
Pirelli taky musím letos zatím pochválit. Pokud se tu vyloženě něco nepřitáhne z venku, nemuselo by to být nejhorší. Goodyear je pro mne co se týče letošního jednání osobně zklamání. Michelin je překvapivě v pohodě až na jejich papírování, které nelze jinak nazvat než chaos, laos, kambodža. Lassa je absolutně v pohodě a v naprostém pořádku, Nokian celkem slušný, Yokohama perfektní a slušné na servisy je i letos GT Radial od Jopeca. Bridgeston a Hankook nemohu vůbec posoudit. Že se událo v tomhle roce mnoho věcí je víc než patrné, že se ještě bude dít je víc než jisté a jak to vše bude je ve hvězdách. Hezký víkend Vám všem přeji.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 13. září 2014
BFKrásný večer přátelé gum. Všechna vás zdravím.Taky jsem se vrátil z cest a rozkoukávám se co se tu vše děje. A že se tu dějí věci není co lhát. Rusko bohužel potvrdilo svou pověst a že bude ještě tíže je podle mne docela jisté. Vrací se nám z Ruských hranic první kamiony s mlékem a sýry. Ředitel největší české mlékárny hrozí propouštěním. Z Polska se na nás valí levné kuřecí a jablky budeme zasypáni až po hlavu a naši pěstitelé zkrachují. Jsou to neradostné zprávy a do toho kurz eura vyskakuje růžky že chce překonat 28 kč hranici. Mnozí to nijak ještě v oboru nepociťují ale to jen do času. Můj pohled na to je ten že kdo má slušnou předobjednávku bude odměněn v podobě vyššího procentního zisku oproti pozdějším dokupům. Přiznejme si to objektivně a podívejme se na to jasnými očima. Kurz hýbe vším, ceny většiny zimních pneu v září nejpozději v říjnu pokud to takhle bude dál půjdou nahoru. Nevěřím tomu že se to udrží v této cenové hladině. Těch signálu že tomu tak bude je již teď mnoho a nebudu je tady rozepisovat. Jsem však o tom docela dost přesvědčen. Co bude pak je asi ve hvězdách. Jestli Rusko přitvrdí, EU to bude vracet a pořád dokola, nepřinese to nic pozitivního. Přejme si teď však aby vyšla zimní sezona v pohodě a aby jsme se dočkali začátkem listopadu hromady sněhu a bylo prodáno mnoho zimních pneu. Pak bude zase na chvíli dobře a přinese to pohodu na svátky. Dnes již stačí a poprosím Shamba, ale také i SJM o jeho náhled nejenom na matičku RUS.Hezký večer přeji všem rozumným lidem v oboru. Bořek Filipec O všem, co hýbe gumařinou