Pneurevue.cz » Profil » BF

Příspěvky v diskuzích

BFKrásný večer přátelé gum. Jsem sice hodně unavený a právě jsem se vrátil z cesty z Rakouska, avšak nedá mi Vám ještě nenapsat pár řádků. Dojmy, které jsem nabyl v centrále Yokohamy ve Vídni jsou tak čerstvé a příjemné, že by bylo škoda nepodělit se s rozumnými lidmi v oboru. Ti ostatní ať to klidně nečtou. Včera jsme se dohodli s kolegou že by nebylo špatné před sezonou definitivně a finálně doladit podmínky spolupráce se značkou Yokohama v naší síti. Když už tady někteří čeští výhradní dodavatelé zaspali, nebo vyloženě až nechtějí dělat základní věci které mají v popisu práce, nemají snahu o rozšiřování, zlepšování a nastavení obchodní spolupráce ať už z jakéhokoliv důvodu, tak je potřeba se zajet někam ven do zahraničí uklidnit, podívat, zjistit jak to tam chodí ať vidíte na vlastní oči ten rozdíl který tady u nás často panuje. Minulý týden ve Francii jsem se tak namotivoval a nažhavil že jsem musel zase něco podniknout. Tak jsem si řekl pojedeme doladit Yokohamu. Když jsme oslovili pana ředitele že bychom ho rádi navštívili a probrali některé detaily velmi příjemně překvapil a řekl ať přijedeme hned zítra. Slovo dalo slovo a my dnes vyrazili. Já z Třince, kolega z Prahy. Setkali jsme se v Brně kde jsem zanechal auto a s kolegou jsme pádili do Vídně. Cesta příjemná, klidná a pohodová. Po příjezdu bylo velmi mile přivítání od paní asistentky o které jsme náhodou věděli že má dnes narozeniny. Takže flaštičky vínečka byla malou pozorností ženě které si nesmírně osobně vážím za práci kterou pro nás zákazníky z ČR dělá. Pak už nás přivítal p. ředitel a šlo se na jednání. Každý z nás byl vcelku dobře připraven a začalo jednání které mělo několik důležitých bodů. Nemyslete si přátelé že je něco u nich zadarmo. To ani náhodou! Jsou to velmi tvrdí obchodníci a boj byl veden na obou stranách. Bylo a je však celou dobu vidět a šlo také dobře vycítit pocit, že jsou si plně vědomi, že je potřeba jasně a čistě dosáhnout oboustranné společné dohody. Což mi u nás někdy hodně chybí. Ta dohoda se po necelých dvou hodinách naplnila a podáním ruky se i ztvrdila. Podmínky byly max. naladěny ke spokojenosti jak jich jako dovozců, tak především nás pneuservisů, kteří tuto značku rádi prodáváme. Bonusy navíc které jsme získali, byly jen finální třešničkou na dortu. Pak již nasledoval příjemný pohodový oběd v rakouské hospůdce a po příjezdu zpět na firmu k Yokohamě nás zavalili dárkovými a reklamními předměty pro kolegy servisáky. Rozloučili jsme se a s dobrým pocitem úspěšného dne jsme se zamířili zpět do ČR. Přátelé pocit mám z toho opravdu pohodový. Lidský přístup, jasně dané dohodnuté pravidla, čisté a skutečné fakta. Nic víc nic miň. Jo, až pochopí někdy i někteří naši dodavatelé, že pokud nebudou dělat věci nejenom podle nějakého papíru, ale trochu i srdcem, tak mohou dopadnout ako např. teď náš slavný Michelin. Znám u nás v republice zatím jen dva výhradní dodavatelé kteří uvažují rozumem a myslí i srdcem. A myslím že se jim to v dnešní době i vyplácí. Papír totiž přátelé snese opravdu hodně a kdo mi řekne, že na lidskost a upřímnost se v obchodě už třeba nehraje, že na ni není v dnešní době místo, tak je podle mne hodně mimo mísu a mimo děj. Dnes jsem to viděl na vlastní oči a byl to obchod, ne žádné handlování někde na tureckém bazaru. Držím se totiž sám často i hesla - dej a bude ti dáno, přej a bude ti přáno. A to se dnes i skutečně stalo. Hezký večer všem rozumným v oboru.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 25. února 2015
 
BFDobrý den přátelé gum. Co probereme při pohodovém únorovém dni dnes? Snad Vás moc nenaštvu tímto článečkem. Co takhle jemně naťuknout operativní leasingy? To totiž bude podle mne velmi ožehavá otázka blízké budoucnosti. Společnosti které se tím zabývají mají už dá se říct vyčerpané a omezené možnosti u firem a tak začali uvažovat nad tím že vběhnou, doslova vletí do lidí z ulice. Mnozí z vás si řeknou to je o ničem , to je v pohodě, to je v klidu apod, ale přátelé zdání klame a pozor na možnou velkou bombu na trhu. Např. pilotní projekt Škodovky--Škoda bez starosti--- je první větším vlaštovkou na trhu a protože je už teď docela úspěšná, věřte že další podobné akce proběhnou napříč celým trhem u různých automobilek, což mne vůbec netěší, ale bohužel je to realitou dnešního světa obchodu. Např. jejich Tarif Škoda Komplet kde jsou zahrnuty i veškeré servisní úkony a dokonce i sezónní pneumatiky (letní nebo zimní podle období) vč. práce pneuservisu jsou pro úplně všechny pneuservisy velkým nebezpečím. Tento tarif dává i lidem větší smysl, protože člověk naplno využije jistoty, které mu pronájem nabízí – nestará se o náklady na servis ani o záruku. A 40 000km na 2 roky je pro normálního člověka až až. Přátelé bude to ještě těžký boj a cesta není vůbec vydlážděná, ale co nám zbývá? Bojovat!. Doufám, že jsem Vám tímto článkem nezkazím dnešní oběd a třeba i pohodovýzbytek dne. http://www.autoblogger.cz/poradna/skoda-bez-starosti-30-odpovedi/
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 24. února 2015
 
BFHezký den přátelé gum. Dnes jen trošku nastíním kudy se možná a asi bude ubírat i český pneuservis v blízké budoucnosti. Asi před rokem jsem shlédl prezentaci jak to už i funguje v Německu. Teď i konkrétně fyzicky ve Francii. Zákazník si vybere na internetu okres, město, servis a objedná si na shopu tohoto servisáka pneumatiky s přesným časem na přezutí. Protože vidí jestli je ten jeho vybraný servis má na skladě, nebo dorazí za 24-48hodin, přesně ví jak a kdy se objednat na servis. V Německu a Francii jsou však 99% uvědomělí zákazníky a nepotýkají se s problémy jako jsou a budou u nás. České vedení B2B přišlo s podobným nápadem, myšlenkou tzv. vitrínou pneuservisu. Je to podle mne slušný a dobrý nápad, ale má to pár háčků. Především český zákazník je často škodolibý a stálý hledač levnějšího . Vybere pneumatiky, objedná nějaké drahé dvacítky které servis nemá, tomu přijdou třeba z ciziny a máme tu několik zápletek. Ta první je nejlehčí a celkem v pohodě. Zákazník přijde, přezuje a vše je v pořádku, až jen na likvidaci pneu, kterou musíte na konci roku díky tomu že to máte ze zahraničí nahlásit na MŽP. Na tohle nesmíte zapomínat a opomíjet to, protože časem na vás zaklepe celní úřad a bude se dotazovat kde jste dali odpad který jste přivezli ze zahraničí. Že máte likvidaci zajištěnou je hezké, ale na tyhle zahraniční gumy to bohužel nestačí. Co pak? Pozdě honit býka. Pokutka jen to hvízdne ať má stát na náklady celníků, úředníků ministerstva životního prostředí, apod. Ta druhá je však už podstatně horší. Zákazník nepřijede, nevyzvedne si ani zboží a vy máte drahé gumy na skladě a můžete se jít max. klouzat. Vrátit? Ano, ale zaplatíte za to balík. Většinou to však ani už nevrátíte. Vratný proces je do ciziny zdlouhavý a náročný jak na čas tak i na peníze. Budete volat zákazníkovi, ale ten se Vám buď slušně omluví, anebo jak je u nás běžně zvykem vysměje že nic nechce, že nemá peníze apod. Prostě s ním ani nehnete. Co teď z gumami? Budou hnípat na skladě a Vy budete naštvaní na B2B a na lidi kteří s vámi houpají jak se jim chce. B2B v tomto případě je nevinné, ale takhle jsme si lidi vychovali my a jen my to můžeme změnit. I když Vám ten člověk po objednávce po telefonním kontaktu potvrdí že pneu chce a bere na 100%, pak však najednou otočí a jste úplně nahraní. Neuděláte s tím nic. Samozřejmě kola které máte na svém skladě běžně, tak vás nebudou pálit a řeknete si max. to byl zase lump co nepřišel. Ještě horší verze je když si to zákazník objedná bez servisu k sobě domů, pak si to nepřevezme a tím pádem ještě zaplatíte další dopravu od něho do vašemu servisu.Takže moje rada zní - ano internetový prodej pro každý lepší a slušný pneuservis s pneumatikami na skladě a s montáží jen u něho. Ne však brát pneu díky velkému riziku ze zahraničí a co není skladem na servise tak objednávat s nějakou opatrností, anebo aspoň při objednávce pořešit to aby zákazník zaplatil předem nebo minimálně zálohu. To však při dnešních různých podvodech na internetu asi jen tak zákazníci nebudou respektovat, aby napřed zaplatili a pak až dostali své zboží. Prostě Český člověk bude hledat cesty jak to pořád nějak vše obejít. Je pak na servise jak se s tím vším popere. Jak říkám myšlenka B2B je dobrá, ale pro český trh myslím zatím málo použitelná. Je tam toho ale, ale až moc. A to ještě pořádně nerozebírám případ kdy nějaký pneuservisní lump pustí např. z B2B vše co tam je jen za pár korun navíc do ulice lidem a budeme tu mít totálního kaziče internetu z řad nějakého hlupáka servisáka, který si myslí že vydrbe z trhem. Pár objednávek ve stornu ho ale rychle pak vyléčí. Ale že jsou mezi námi co to zkusí si nijak nemusíme namlouvat. A kdybychom to rozpitvali do detailu budeme tady do zítra. Když se vrátím na začátek, musíme se ještě hodně učit od vyspělých trhů v Evropě. Hodně jsem minulý týden v zahraničí sledoval, viděl, ptal se, řešil a celkově i zhodnotil co a jak dál u nás podniknout, aby jsme se pohli z místa. Bude to ještě chvíli trvat, půjde to těžce ale nakonec se to vyčistí a tomu věřte. Přežijí však jen opravdu někteří. Hezký zbytek dne.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 23. února 2015
 
BFKrásný večer přátelé gum. Tak jsem dnes konečně dnes dorazil zpátky do práce z cest. Tři dny v zahraničí a jeden den na jižní Moravě byl zpestřením únorových dní. Kdybych měl napsat vše tak tady jsme do zítra a to nemám v úmyslu. Tak jen v krátkosti. Kromě sezení a jednání jsem si prošel pár servisů ve Francii, naslouchal majitelům, díval se, sledoval. Závěr? Jiný svět, jiná třída, jiné možnosti. Nechápali co je to pořádně internetový prodej, co to je neplatit DPH, neplatit faktury, jak je možné diskutovat o cenách za práci atd,atd. Totální nechápaní Českého trhu. Jestliže tady bojujeme se vším a proti všem tam je to zcela jiné. Jejich snižující se marže na pneu která stále ale daleko přesahuje procenta většiny našich dodavatelů a nepovinnost přezouvat na zimní pneu kdy poměr letních-zimních je tak 80%-20% je slabým odvarem toho co máme za problémy u nás. Na jednom servise čtyři stání a tři zaplněné. Na dalším servise o pěti stáních v 18hod zcela plno. Na třech se montovali nové pneu na dalším byla geometrie a další dělali kompletní přední výměnu brzd. Cvrkot jak u nás při největší sezoně. Průměrný čistý plat mechanika s praxí 1300-1500E což je skutečný průměrný plat ve Francii! Přezutí 60E osobní a 81E dodávky a 4x4 bez jakékoliv diskuze! Jen pro zajímavost je nájem bytu v Lyonu 13-14E na m2.Takže na běžný byt kolem 80m2 platí přes 1000E + náklady na topení, el, vodu, atd. 99% lidí u nás nedá celou výplatu za nájem + energie jako u nich ale služby jsou zaplacené. Když podělíte třeba těch 1500E/60E za přezutí, tak zjistíte že u nich přezujete z výplaty 25x auto a to bez jakýchkoliv diskuzi a smlouvání. Jestliže skutečný čistý průměrný plat u nás je tak 17 000Kč a podělíte to tak průměrnými 600Kč za přezutí, tak jsme na 28,33 přezutích. Víme že i kdybych snížil plat na 15000Kč a dal průměr kolem 500Kč a to mnoho gumoumělců dělá i za podstatně méně tak jsme na 30 přezutích z výplaty. Tady vidíte že si neumíme vůbec vážit práce, že jsme národem kteří devalvují svou dřinu na něco co nemá opodstatnění. Marže z pneu nebude u nás už brzo téměř u některých výrobců pneu vůbec žádná, práce je zdevastovaná a mnohé i střední jen pneuservisy téměř zkolabují. Ve Francii sami vědí že bez dalších servisních služeb jsou i oni odsouzeni k postupnému velkému problému. A proto investují, do mechaniků, diagnostik, servisního vybavení. Tady u nás je už někde pozdě a nepomůže zcela a zhola nic. Tady jsme na hraně něčeho co nemá v současnosti téměř žádné pozitivní východisko. Do toho se na nás valí mraky pneumatik které nám tlačí na sklady někteří nefér dodavatelé a především pak někteří internetoví prodejci už zasypávají trh pneu všech druhů, rozměrů a značek. Jen ať se nám tady na ten malý český píseček vůbec všechny vlezou. Možná že ano, ale nevyprodají se však určitě a tak tady máme před sebou opět super pokaženou letní sezonu. Hezký zbytek večera přeji.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 20. února 2015
 
BFHezký večer přátelé gum. Tak jsem zde živý a zatím i zdravý. Složení kamionu proběhlo v klidu krásného mrazivého, ale slunečního dne a těší mne, že vše proběhlo na jedničku. Tak jsem se jen pak zamyslel co má a nemá smysl vůbec na sklad brát a co nebrat. Dodavatelé se předbíhají v různých cenových nabídkách v různých novinkách prodeje, podporách, ale přicházejí i s novými vzorky i značkami pneu. Doslova guláš tady na trhu máme. Dnes si prosím vemu do písma třeba takový Goodyear. Je to můj osobní názor a mám k tomu své důvody.Tato značka je pro mne v současnosti odstrašujícím příkladem českého pneuobchodu. Místo aby využili velmi kvalitně a rozumně to že Michelin ČR tady vlastně už ani téměř neexistuje, nebo že je vlastně již zcela neškodný a mohli by jít cestou kvalitního budování, jdou někam pro mne až někdy nepochopitelným způsobem. Jejich strategie, chování, myšlení, někdy i bohužel arogance moci mne jako normálně smýšlejícího servisáka někdy až nepochopitelně udivuje. Teď je třeba řešena situace naskladnění a co se děje. Partneři Premia dostali nějakou výhodnou nabídku naskladnění. Někteří menší aby splnily až nesmyslné navyšující se cíle centrály v zoufalství a křeči raději přepošlou nabídku s pár korunami zisku na dalších 50 servisů v okolí + se připravují to dát komukoliv na prodej na internet. Pak přijde zástupce Goodyearu na můj servis a chce mi dát podle nich super nabídku. Ta však je jen o symbolických pár korun lepší nebo i dokonce horší než poslal řadový malý servisák Prémia každému v okolí. Do toho se kouknete na běžné internetové prodejce a ti nejslušnější to mají o 3-4% horší, ale někteří mají Vaši super gooddunlop nabídku bez problému o 3%-5% lepší jen to řízne! Co teď? Přece dá rozum, že nebudu brát na sklad ležící zboží, které je na každém rohu proflákané, na kterém je minimální zisk a ještě nás tlačí do nějakých nesmyslných čísel. Minulý rok bylo tolik a teď musíte udělat tolik navíc!!! To už tu bylo u jiných a shořeli dnes v oboru jak papír. Funkčnost centrály je podle mne velmi špatná, přihlašovací stránky dlouhodobě někde špatně nastaveny a neaktualizovány, komunikace někdy žalostná až katastrofální. Někteří lide jsou neschopní a nechtějí nic změnit a upravit tak aby vše na trhu začalo zdravě fungovat. Neubráním se dojmu, že je to někdy doslova naschvál. Některé kroky a práce zrovna tohoto dodavatele jsou podle mého jednoznačně porušením nejenom slušnosti, ale i pravidel, předpisů a možná dokonce i některých zákonů této republiky. To nechme však na rozhodnutí už třeba ale jiným. Mám však ale velkou radost, že mám možnost se velmi brzo sejít s těmi nejvyššími v této značce v Evropě. Určitě se na to těším a je to pro mne určitě i čest a velká výzva. Protože mám řadu věcí k chodu této značky na Českém trhu jako zcela nezávislý majitel pneuservisu a byl jsem požádán o svůj osobní názor, rád se s lidmi kteří mne oslovili o to podělím. A věřte že lhát nikomu nebudu. A když se ještě vrátím na začátek tohoto psaní, tak chci napsat. že letos výrazněji naskladňovat Goodyear, Dunlop apod. určitě sám za sebe už jen pro to jak to vše letos postavili na hlavu nebudu. Nevyplatí se mi totiž investovat někde kde to nemá smysl. Zisk je zde hodně nejistý, náklady jsou až příliš vysoké. Zkusíme třeba jiné značky. A některých chlapů v Prémiu je mi skutečně trochu líto a chápu jejich tonoucí se kroky. Dobrou noc. všem rozumným v oboru.
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 14. února 2015
 
BFDobrý den přátelé gum. Dříve než mi za pár hodin dojede kamion na servis s letními pneumatikami napíšu pár řádků. Dnes dorazil email z GPD a ve kterém bylo to co se už tady taky psalo že p. Pernica se stal členem představenstva. Co to přinese do českého sektoru pneu? To časem určitě uvidíme. Co předvede Hankook s novým vedením jsem taky osobně hodně zvědav. Někdo se tady ptal že v síti PREMIO to docela vře. Ano. Po odchodu pana B. který asi podle řečí pneuservisáků začal jasnou vizi vedení této sítě to zkazilo hodně náladu u mnohých. Nové vedení částečně z Polska má asi jinou představu a tak tento schopný manažer raději odešel. Prémio je na rozcestí a pokud se mu podaří ustát situaci mnohých rozlobených servisáků, tak by mohl být na čas klid. Já osobně jsem stále přesvědčen že je to schopná síť a pokud to chytne správným směrem bude pak všem líp. Mrzí mne však že mnozí manažeři stále jedou podle not které jim jen někdo nadiktuje a nenaslouchají nejen svým servisům, tak jak mají.Škoda. Když byl u mne nedávno známý z Irska řekl: co veme u nich do ruky Polák tak to buď rychle vyždíme a zkrachuje, nebo to totálně pokazí na trhu a zase zkrachuje. Je tam prý příliš krátkodobá perspektiva. Snad to nebude i tady. Ale že se hnou ledy i jinde je víc než pravda. Před pár dny přijeli Polští přátelé do Bridgestonu do Prahy a ani se pořádně nerozkoukali a už to tam vše lítalo. Samozřejmě myslím tim lidi. Nálada je na bodě mrazu. A na závěr trochu překvapení i pro mne. Náš budoucí Český výrobce pneumatik NEXEN nakonec nepreferoval nej.. pneu, ale výhradním dodavatelem těchto pneu letos pro Čechy-Moravu a Slezko a asi i Slovensko bude p. Částka. To jsou mi ale novinky!!! Desítky tisíc gum se už valí na nás a máme se tedy na co těšit. Uvidíme jak se předvede pro servisy anebo to je jen pro internet. To dnes už ale stačí, jdu se psychicky a fyzicky připravit na skládání pouhých 1500 kol. Není to nic děsivého co se na nás kolem všude valí, ale prosím držte mi přátelé pěsti pro štěstí ať mám ruce ještě použitelné na psaní, ať vás všechny můžu sem tam psychicky připravit, třeba i povzbudit na to co se kolem nás děje. Hezký zbytek dne.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 10. února 2015
 
BFKrásné zasněžené odpoledne přátelé gum. Tak jsem se včera večer vrátil zpátky a musím uznat že to bylo opravdu místy hodně husté. Od Prahy přes Boleslav do Třince několikrát vystřídané počasí od sucha, sluníčka až po sněhové bouře s velkými návany sněhu na vozovce. A když jsem to ještě musel vzít do Krnova, tak mne to vůbec nepotěšilo, ale povinnosti volaly a tak mne znepříjemnila před Bruntálem opravdu doslova bílá tma. Naštěstí vše dopadlo dobře, dojeli jsme a já pro mne krásně stráveném víkendu na velmi vydařeném plesu společnosti Continentál jsem mohl utřídit dojmy, zážitky a informace. I když nejsem vyloženě milovníkem značky, ale na takovéto akce mám velmi pozitivní pohled. Nejenom že byla perfektně celkově zorganizovaná, ubytování bylo na vysoké úrovni, zajistili perfektní program, ale hlavně nádherné prostředí na Žofíně tomu vše dodalo punc jedinečnosti. Je velmi příjemné když vás protějšek pochválí, že je v oboru taky konečně něco i pro ni pěkného, nejenom slyšet o tom černém kulatém co máme rádi jak se nad tím co je kolem nás jen rozčilujeme. Jsem rád že se tam setkaly mnohé i menší pneuservisy a šlo vidět, že tady rozdíl vůči těm velkým nebyl vůbec poznat. Všichni se dobře bavili a mohu jen třeba tady a teď poděkovat a i když jsem byl jen náhradníkem za kolegu který nemohl, což bylo trochu mé štěstí, musím říct že to aspoň pro mne stálo opravdu za to. Přeji všem opravdovým pneuservisákům, aby aspoň jednou mohli navštívit zrovna a právě zrovna tento ples, aby částečně vypadli z každodenního stresu vdechli pocit krásy, pohody a klidu. Ještě jednou všem za tuto perfektní akci patří mé dík.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 9. února 2015
 
BFMaxi, já už jsem tu 225/45-17 koupil dost přes devětset bez daně a nelituji toho vůbec. Prý už nebyli za tu tvoji cenu. Je to i tak krásný 90% Contík za super cenu. Problém je, že to nějaký poťap střelí na internet a zkazí co se dá. Ještě že to mám přímo pro své uloženky a nikdo mi to nebude kazit a hrabat se v tom. A to samé bude beztak u SEIBERLINGU. Takže to zase bude o ničem jako skoro každá značka na českém trhu.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 5. února 2015
 
BFKrásný večer přátelé gum. Dnes jen velmi lehce nakousnu nové směry některých dodavatelů. Jestliže bylo nedávno koupeno Ihle společnosti Michelin, pak musely okamžitě ze skladu privátní pneumatiky tohoto velkoobchodu Sebring vyrobené doposud výlučně ve výrobních závodech společnosti Continentál. Přece tady nebudeme mít něco takového řekli si pánové z Michelinu. Takže byl nařízen okamžitý výprodej této značky ze skladu. A to byly ceny, to byl výprodej !!!! To byl takový vítr ve skladech že se po tom jen zaprášilo. No a následně začala nová výroba těchto gum myslím že ve výrobním závodě v Srbsku. Už to není a nebude to co bývalo, to je zatím víc než jisté, protože jak si jen vzpomenu na nedávné pneu tohoto balkánského výrobce, tak mi naskakuje z této kvality husí kůže. Zajímavý, ale i jasně pochopitelný krok majitele tohoto velkoobchodu. Pak tu máme taktický tichý náznak velkého boje značky Pirreli a jejich nástup privátních, spíše neprivátních pneumatik. Lépe řečeno modelů, vzorků. Tady jsem zvědav k dosažení slibům které dávají den co den servisům po celé ČR. Pokud se to povede, klobouk dolů, ale mám vážné obavy, že nejsou schopni dostat závazkům a slibům. Uvidíme a za sebe držím pěsti pro štěstí, ať se jim něco dobrého pro obor konečně podaří. No a na závěr si dáme voňavku letošního jara! Jedná se o novinku z koncernu Bridgestone SEIBERLING. Ještě jsem stále nerozchodil tu podobnost názvu z prvním zmiňovaným Michelińáckým SEBRINGEM. Pánové a dámy avšak držte si klobouky. Jestliže Čína vládla dlouho našim krajům, lesům, vodám a houštinám, tak tady se už v klasických běžných nechytá ani náhodou. Barum, sava, kormorán, taky trochu asi popláčou. Jde najednou vidět že i v Evropě se dají dělat velmi levné kola a když už to je vyrobeno v Itálii, kde pracovní síla není zrovna nejlevnější, tak je vidět, že jsou pořád u výrobců velké rezervy. I když vzorky starého dobrého Firestonu nejsou žádné terno, přesto je to guma z koncernu Bridgestone a není to žádné junkunkanpinkpong někde od žlutého moře. Uvidíme kdo další vytvoří galimatyáš značek, podznaček a popodznaček. Hezký, pohodový nákup a hlavně správný typ své dobře výdělečné značky přeji všem rozumným pneuservisákům.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 4. února 2015
 
BFMorisi krásnééé, nemá cenu to vůbec rozebírat. Je to všem jasné, jako že každé ráno výjde slunce. Stejně to vůbec, ale vůbec nikdo nebude nakupovat i kdyby tam bylo 1200,-KČ. Je to jen píchnutí do pneu vosího hnízda a servisy se jen více už i na jaro uzavřou proti tomuto mega zblázněnemu dodavateli, kterého tady nikdo za chvilku už vůbec nepodpoří. Můj názor? Výhradní výteče s ČR jako voda po povodni a se staženými ocasy to budou řídit od někud jinud. Tento stav totiž není absolutně udržitelný. A nej... i kdyby měl reklamu na marsu toho tolik neprodá, aby je to tam v dáli Francie, či jen tady za kopečkem v Polsku vůbec trochu uspokojilo. Nezávidím vůbec těm pneuservisákům kteří značce tak dlouho doposud věřili a teď jsou odsouzeni, potupeni a zhanobeni dodavatelem který kdysi tady něco znamenal. Dnes je to jen poslední odvar z kostí a z masa tam nezůstalo zcela nic.
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 2. února 2015
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz