Pneurevue.cz » Profil » BF

Příspěvky v diskuzích

BFMísty je to i zajímavé čtení, kromě však neznalostí které eguma má o pneuservisní práci, nákladech a někdy až skutečně taky nemá ani šajnu o dnešní spolupráci mezi dodavateli a servisy, protože jinak by třeba věděl že model který jsem trochu nastínil dnes už zcela normálně existuje a hlavně velmi dobře funguje kdy servis má exkluzivitu a v okolí 15-20km žádný jiný servis nesmí ani nemůže bez dovolení právě toho servisu prodávat a montovat tyto pneumatiky tohoto dodavatele. Velmi úspěšný model je v tom egumo že dnes má pro zajímavost již přes 140 servisů v ČR během relativně krátké doby a rostou dále, kteří ví kde je jejich místo a kdo to myslí vážně a upřímně. Je pravda že jsem opomněl že ve větších městech typu, Brno, Plzeň, Ostrava, Hradec Králové atd. je a může být servisů více. To se omlouvám, ale jinak je regionální exkluzivita 15-20km prostě daná a funguje to více než dobře. Začněte se o to více zajímat, možná Vás to někde posune pokud však budete chtít. Dále pak nejenom tyto sítě odebírají eshopům velké množství pneu a rád bych viděl skutečná čísla čísla kolik je současný stav. A nevěřím ani náhodou že čísla prodeje pneu přes eshopy v ČR v současnosti rostou. Tak tomu skutečně nevěřím. Jezdím po servisech a to často, píšeme si, voláme si a pokles u nich z e...jak v nákupech tak i dovozech od lidí z ulice je jednoznačný, tak prosím neříkejte něco co není pravda. Nehledě na to že přes eshopy nakupují stále ještě mnoho garažistů kteří nemají někdy jinou ani možnost. To však taky opadne s blížícími se problémy. S e-podvodníky to ještě není tak moc rozjeté, ale doprava roste a buďte si egumo jistý, že ještě pořádně poroste. Nejsme vůbec na konci zdražování, jsme zrovna v té dopravě v rozběhu a nejvíce na tom bude tratit ten eshop při poslání pár gum na jednu adresu. Konečně se zase vrátí a hlavně vrací naskladnění do pneuservisů kde to má význam a je obrovský rozdíl při nákupu pár kol oproti kamionovým návozům které jsou pro ně velmi zajímavé což se dnes běžně už děje. A ti garážisti aby nenakoupili dráž na internetu raději koupí od toho servisu který je za rohem a má je za lepší peníze, hned skladem. A i když se mu to doposud třeba nelíbilo, tak to i rád nakonec udělá a dělá což se taky dnes už běžně děje. Příkladů bych mohl vysypat s kapsy kupu. Dalším takovým pomalým nazvu to promiňte mi to slovo smrťákem pro eshopy jsou privátní značky sítí které dnes hrají troufám si pomalu a jistě budují prim na českém trhu. Velkou chybu kdysi udělali firstopáci se svou pneu kterou pustili na internet a dnes toho bezmezně litují. Z jejich chyb se poučili však jiní a ti dnes mnohonásobně zvětšují prodeje a toho se chytají i další. Nedivme se že i taková společnost jako je Best Drive vidí že se musí něco změnit a hledají cestu jak se oprostit od svých bohužel zkažených produktů které jsou i pro jejich síť ne moc produktivní a často i dostatečně výdělečná. Není divu že se možná brzo na trhu objeví další privátní značka která je jednoznačně vyústěním současné situace na trhu pneu. Že to zamíchá částečně kartami, tak to je bezesporu každému kdo do toho trochu vidí jasné a eshopy v tom hlavní roli určitě nedostanou. Spolupráce současnosti mezi klasickým eshopem - pneuservisem bohužel, možná bohudík neexistuje a zatím asi i nebude asi i existovat. Jestli je to škoda, nebo dobře to ukáže čas. Příkladem mi je když se podívám na stránky jednoho z nich který měl tady u mne ještě nedávno na mapce v okolí 5km tři servisy. Najednou má už nulu. Čím to asi bude? Kde se stala chyba? Částečné vím a servisy tou chybou nejsou, to si buďte opravdu všichni jistí. Já mám prostě nastaveno že udělám taky tu dovezenou pneu z internetu, má však práci za základní cenu, nemá nárok na slevu a ať se s tím popere jak umí. A jak nedávno jezdili lidé od jednoho velkého esopu po kraji a sháněli servisy, tak jim kolega v jiném městě řekl: naše spolupráce není možná protože se diametrálně rozcházíme v mnoha bodech tohoto podnikání. A když taky nedávno přišla nabídka od internetového prodejce ke spolupráci mnoha servisům v ČR, k pronájmu, koupi servisu jasně jsem se vyjádřil. Chcete mne? Tak žádný pronájem, žádné odběrné místo za podmínek eshopu. Kupte si mne a dělejte si pak co je libo. Eshopy hledají cestu k pneuservisům, zda ji najdou opravdu nevím. Pokud budou ale pořád přistupovat k nám jako k nějakému povlu jak se často i děje, pak se prosím egumo nediv že tě do party skoro nebo vůbec nikdo nevezme. Hezkou pohodovou noc přeji.
O všem, co hýbe gumařinou
úterý, 19. prosince 2017
 
BFhttps://auto.idnes.cz/zimni-pneumatiky-celorocni-michelin-hloubka-dezenu-fhx-/automoto.aspx?c=A171214_051957_automoto_fdv
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 15. prosince 2017
 
BFTak to se taky moc těším konečně na zajímavou debatu s internetovým prodejcem. Pokud máte zájem velcí a slušní internetoví prodejci spolupracovat tak vidím cestu, vidím dokonce i světlo na konci tunelu. Ano vidím. Problém asi pro Vás E.. je v tom že při vyjednávání bude hrát prim ten špičkový pneuservis a ne bouda co nepřezuje pořádně ani 16kola! Má představa, vize? Ceny komplet za prací si nastaví servis komplet sám. Plácnu teď naslepo příklad : Kompletní profesionální výměna pneumatik pro rok 2018 - 15-16 kola al disky 1500,- 17-18kola -1800,- 19-20 kola 2200,- 21a víc kola --2500,- Výměnu platí zásadně eshop max. do 3 dnů od dodání, maximálně po montáži na pneuservise. Takže cena práce do gum zapíchlých je vaše položka a jak to dokážete prosadit zákazníkovi je jen na vás. Na stránkách eshopu podmíněno přezutí na mém servise pokud kola budou vždy dodány do 15km od servisu který bude smluvní a nesmí být v okolí už na stránkách prodejce žádný další servis. Tím že to platí eshop zákazník má kompletní službu a nemíní a ani nepotřebuje nikoho už hledat. Má komplexní službu - ten správný sen každého internetového zákazníka který nic neřeší. Servis ho automaticky po přijetí pneu od dodavatele na servise kontaktuje že už je má na servise. Objedná se přes on-line rezervaci nebo telefonicky a už to fičí. Tady takhle to může jít. Nesmím na toto zapomenout - Proplacení nákladů na manipulaci a nakládání šrotu, obalů, atd. Finanční bonusy za namontované pneu za 10,20,30 sad atd., Dále pak montérky, oblečení, boty pro mechaniky apod. A teď mi E.. ukažte co vy dokážete! Gumy prodat i s kompletní prací. Tohle jsou ceny které nejsou na dnešní dobu a skutečně kvalitně odvedenou práci vůbec přehnané nebo utopistické. Souhlasíte? Přijeďte, podívejte se jak se dělá kvalitní práce, zkontrolujte si profi vybavení, doneste smlouvu a jdeme na to! Tady máte mou nabídku, respektujte tyhle mé pravidla, já vám garantuji že vás nebudu hanit, špinit, podrážet a budu i tyto pneumatiky pak montovat. Dodržte vy pravidla a já pak nemám důvod taky dodržovat smluvené ujednání. Máte proti tomu něco? Tak smůla, tohle jsou fér pravidla jako blázen. Vy máte komplet službu od A do Z a my jistotu že se nikdo s námi nebude hádat že jsme drazí, že toto, nebo ono. Zákazník nedělá nic jen se objedná pneu přes váš Eshop a o zbytek se staráme my servisy. Vy jste jen povinni platit servisům za skutečně odvedenou práci a dát servisům exkluzivitu na ten +-15-20 km region. Pokud tohle minimálně co jsem napsal rychle nerozběhnete a nedáte, tak nikdy nezískáte žádnou síť profesionálních servisů a tak nemáte šanci se vůbec nijak se i rozvíjet. A sítě jako je Bestdrive, Prémio, atd, atd. Vás pak jednoznačně utlačí. Výrobci pneu na tom v současnosti intenzivně pracují.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 14. prosince 2017
 
BFA snad ještě si dovolím malé zhodnocení některých velkých dodavatelů mými očima pro tuto zimní sezonu. Barum Conti - klasicky jako pár let zpátky, ceny pokažené úplně všude. Pozitivní je na nich skladová zásoba a jednoznačně nejlepší doprava na pneuservis. Goodyear-Du-Sa- letos pro mne milé překvapení. Ceny pro pneuservis jakš takš solidní. Skladem letos měli i docela gumy a to je docela u nich malý zázrak. Doprava celkem slušná. Pirelli- za mne jednoznačně skokanem roku. Vynikající produkt v prémiovkách za super cenu. Perfektní přístup k pneuservisům, velmi solidní jednání, slušná i doprava. Lassa, Saetta - srdeční záležitost. Osobní přístup, férovost, čestné jednání. Doprava v mezích normy. Michelin a Bridgestone nemohu hodnotit - neberu v současnosti přes ně nic. Hankook, Laufen - slabší skladová dostupnost, solidní přístup a dopravce. Přesvědčilo mne že ti dodavatelé co měli skladem pneu a nemysleli na servisy jen při předzásobení tak určitě získali. Dokupy byly letos často větší, takže kdo měl skladem podle mne i vydělal. Ostatní dodavatele nebudu rozebírat. Ukazuje se však že spolupráce, slučování servisů do pneu sítí je cestou kterou se bude tady u nás a má v současnosti jasnou myšlenku a cíl. Společnými nákupy bojovat proti internetovému často povlu který se neštítí kolikrát okrádat lidi. Viz příklad minulého týdne. A společnými nákupy jednoznačně dochází k lepšímu cenovému nákupu od dodavatelů což je pro servisy velmi důležité v situaci kdy cena práce jen stěží v současnosti pokryje nejenom náklady ale především nepokryje absolutně další nákupy strojů, celkový rozvoj, zvednutí mezd, apod. Zisk s pneu je podstatně důležitý, musí mít totiž zase po létech vzrůstající tendenci a pokud to pneuservis nepochopí, pak je už brzo na cestě zániku. Je každému rozumnému pneuservisákovi jasné, že když se domluví skupina pneuservisů a koupí několik kamionu pneumatik od dodavatele a třeba na jedno skládací místo je cena zcela jiná, než když si jeden pneuservis vezme jen malou část. Pak je možno konkurovat většině lumpům internetu nehledě na to že ti jsou totálně nahraní že jim slučováním do pneu sítí odcházejí možné skladárny a jen někdy pro ně blbé kompletárny jejich dodaných přebalených pneu. Tady vidím velké pozitivum, protože bez svoji sítě jsou a budou už brzo pokud ještě teď nejsou velmi nahraní. Kola neskutečně a rychle jak po dešti houby rostou a ty TPMS diagnostiky, sezouvačky s rameny a hlavně i kvalitní vyvažovačky s přípravky pro tyto velká kola ten zbytek garáž fušer mistrů nemá a ani díky tomu jak to dělají a jak si cení svou práci na to nebudou nikdy mít. Proto teď vystrkují růžky a snaží se urvat co se jen dá. Jak říká jeden můj kolega: klidně to budu a s klidným srdcem se s nimi rád domluvím a budu to smluvně přezouvat, ale bude na servise viditelně viset ceník pro mé zákazníky kteří si u mě koupí pneu a pak třeba pro nej..cz, pne..cz apod. a bude tam takový cenový rozdíl že si to už příště nikdy u nich nekoupí (-: Jak říká heslo - jednou a dost!!! Taky dobrá myšlenka a nápad pro některé pneuservisy (-: Hezký zbytek nedělního večera přeji.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 10. prosince 2017
 
BFHezký večer přátelé gum. Po rozdýchání článku od našeho milého Shamba v Pneurevue který já osobně hodnotím jako skutečně objektivní článek roku v odborných časopisech, napíšu pár řádků do této naši diskuze. Další týden za námi a blížící se svátky už klepou na dveře. Všichni si zaslouží nějaké to volno a tak pomalu a jistě se vybírají dovolenky jak pro nákupy tak i pro relax po sezoně která byla letos podle mne docela úspěšná a až nezvykle dlouhá. Bohužel si odnesla i díky dřině a špíně nějaké ty šrámy a bolístka které je potřeba teď napravit a hlavně doléčit, tak aby vše bylo zase i na těle v pořádku. Tento týden jsem ještě zhodnotil situaci, zauvažoval a rychle objednal mnoho přípravků, nářadí, ale hlavně novou vyvažovačku a sezouvačku a na dotaz mého dobrého kolegy který se ptal co blbnu vždyť mám celkem nové mašiny jsem jen odpověděl, že letošní nárůst přezouvání a hlavně vyvažování vozu vyšší střední třídy, velkých SUV, sportovních vozidel aj. mne utvrdil že je to správná cesta. Co naplat že okolní značková konkurence je někdy i mnohem levnější, co naplat že konkurence je i někdy rychlejší v práci když však mají vyvažovačku 6-8 let, která při tom zatížení a práci na velkém servise vždy odchází jako první. Čidla, ložiska, vůle a pak i kalibrace nestojí za nic. Co to je když nemyjí kola, nesundají staré závaží, vyvažují jen přes nepřesný přední střed al. disku a nevyvažují např. přes Haweku přípravky apod.? Práce kvapná je však pak i málo platná. Zákazníci dnes chtějí často špičkovou kvalitu a tu si i umí zaplatit. Nechtějí se opakovaně po několika km ujetých ze servisu zase vracet a pořád dokola vyvažovat. převažovat, dovažovat. Každému servisu se to může a určitě i stalo stejně jako i mi, ale pokud je to jedno auto z xxx aut je to v pořádku. Horší je to pokud je to každé třeba 5-10 auto. Má cesta je obnovovat stroje zařízení tak aby zákazník viděl kde jdou jeho peníze a když je možnost, čas tak velmi rád na tohle téma komunikuji se zákazníky přímo na dílně nebo v kanceláři u kafe či čaje. Pak jednoznačně vidím ten posun jak přistupují k tomu že vidí a už i vědí, že vyvážení je nesmírně důležité. Nemají pak vůbec problém zaplatit si za tuto službu pro mne odpovídající částku. Komunikace se zákazníky je často v tomhle rozhodující a v tu já osobně velmi věřím. A protože na to samozřejmě byl vytvořen odpovídající zisk a i proto investuji několik set tisíc korun a opět nakupuji potřebné věci jak často to dělám již řadu let. Pokud někdo nedá odpovídající cenu za služby nemůže pak počítat s tím že si může obnovovat stroje a zařízení, nakupovat přípravky, nářadí apod. A jak Shambo v článku roku psal, za 500 Kč osobní vůz přezouvat je dělat už dnes doslova vlastní harakiri. A že jich je těch sebevrahů to nebudu momentálně ani rozepisovat. Nedivme se a to se taky zmiňuje v článku o Ukrajině. A že dnes už taky dělají Ukrajinci v pneuservisech je normální a podle toho jak to u nás vypadá jich bude myslím v budoucnu možná i více. Mohu potvrdit že znám pneuservis kde dělá oficiálně takovýto člověk a majitel servisu mu minulý týden řekl že když jede na svátky na Ukrajinu ať přiveze aspoň další dva lidi takové jako je on. Dříče a člověka který se práce nejenom nebojí, ale hlavně i chce dělat naproti tomu dnešnímu českému chlapci a hlavně učňovské školství které je v troskách. Ten pneuservisák vím že platí na dnešní dobu velmi slušně, firma je top v tom místě co se týče kvality vybavení i práce a přesto nemůže sehnat lidi jak do pneuservisu tak už vůbec ne na auto-servisní práce. Kde jsme se až dostali? Řeknu vám to zcela upřímně. Do pořádné ř.... Jestliže dnes- použiji část článku p. Mensy se přes víkend nemáte skoro možnost se kvalitně na cestách najíst a nenajíte se už kolikrát v zavedených restauracích do kterých jste tak často chodili apod., tak se pak nedivme a nedivte že pokud se něco nezmění a to velmi rychle pneuservisáci, tak buď nebudete mít na to potřebné vybavení, nebo vám utečou vaši stálí zaměstnanci a padnete vysílením na hubu, nebo totálně lehnete a skončíte své podnikání. Přinejlepším budete pak hledat ještě rádi ty Ukrajince kteří však už taky dnes vůbec nedělají za hrušky a jabka. Jsou to taky lidé a mají své náklady, potřeby a hlavně taky právo důstojně žít a ne přežívat z ruky do huby. A tady jsme zase na začátku spirálky, že pokud nebude odpovídající cena za služby, nevydělá a nebude mít na stroje i na ty lidi. DOBŘE UŽ BYLO jak bylo napsáno v článku a myslím že je nejvyšší čas pro všechny při svátečních dnech které se kvapem blíží začít uvažovat jak dál a co přinést za sebe pozitivního tomuto oboru, aby jsme všichni rozumní co tady jsou dali třeba nový potřebný impulz této branži. A přátelé gum slovo nejde já neberu a neznám. Jde to buď těžko, nebo se mi nechce. To co si vyberete je na Vás a na každém z nás. Bořek
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 10. prosince 2017
 
BFShambo já ti za to děkuji. V tom rozrušení a z té skutečné pravdy jsem se i spletl. Samozřejmě je to Pneurevue 4/17 strana 30-36. Nic to však nemění, že je to ode včerejška povinná četba pro všechny v tomto oboru. A ti co to nepochopí, nebo nechtějí ať raději zmizí někde jinde. Ještě jednou moc děkuji za něco na co jsme čekali dlouhou dobu. Bořek
O všem, co hýbe gumařinou
sobota, 9. prosince 2017
 
BFShambo už chápu to tvoje vypsání :-) a jsem rád že tu s námi zůstaneš. A jinak de dneška povinná četba pro každého, upozorňuji pro KAŽDÉHO v tomto oboru!!! PNEUREVUE 4/12 STRANA 30-36 - A dobře už bylo- Kdo tohle nepochopí, nepřistoupí a nepřizná pravdu na to co je tam napsáno od A do Z, neudělá pro to něco pozitivního aby se to zlé změnilo, ten jako by nikdy nebyl a ať pak raději zhyne. To je zase můj osobní názor. Shambo děkuji ti za fascinující čtení. Bořek.
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 8. prosince 2017
 
BFHroudo, to je už asi jen začátek. Příště už ti doporučí osobní pneumatiky snad i prořezávat, nebo že nákladní taky nemusí mít 6mm ale stačí jen 1,6mm. Michelin je mimo mísu, ve stresu, nebo jsou tam někteří tydýt, nebo už neví co by roupami dělali.Pane Bože na nebesích vidíš to? Shambo,ty chlape ještě neumírej!!! Píšeš jako by jsi nás chtěl opustit. Tvá slova -(a pro mne zásadního) mne silně postrašili :-) A co se týče že na tento web byl takový nárůst je hezké a těší mne to pokud to jsou noví lidé a ne třeba my stálí kteří se denně klidně podíváme i 10x jestli se něco neděje třeba v diskuzi. Pak totiž jinak ty prokliky na stránky naskakují jako blázen :-)
O všem, co hýbe gumařinou
pátek, 8. prosince 2017
 
BFhttps://liberec.idnes.cz/nemecke-firmy-plat-cesti-zamestnanci-hranice-fn0-/liberec-zpravy.aspx?c=A171201_152713_liberec-zpravy_tm
O všem, co hýbe gumařinou
pondělí, 4. prosince 2017
 
BFShambo, SJM, děkuji Vám oběma za příspěvky. Jak jsem již xx krát psal, píše zde jen pár přispěvovatelů, ale čte to troufnu si s klidem napsat stovky a stovky různých lidí s celého oboru. Ať už těch co vědí co skutečně obor přináší, tak i těch co jsou pro mne jen lehkoživové a paraziti a proto je potřeba psát o všem co je nového nejenom v pneu oboru. SJM, ano přesně tak jak píšeš. Zrovna minulý týden jsem dělal výměnu nové pneu po týdnu kdy ji řidič zničil o patník a má auto k užívání i na doma. Guma byla vyměněna a dal jsem mu fa na firmu ať si ji odnese do účtárny. Najednou se zarazil a praví. Tolik peněz za jednu gumu!!! Já mu odpověděl: aspoň vidíte jak to máte hezky zařízené, jezdíte, užíváte si služební vozidlo k soukromým účelům, na hory, manželka s ním jezdí, apod. zadarmo a tady vidíte kolik stojí jen blbé zimní pneumatiky. A možný jen u vás rozměr 235/50 R17 NOKIAN WRD4 100V XL je už skutečně dražší guma, která nestojí jako nějaká 15,16 pneu na Octavii. Kdyby jste to měli platit sami tak by se všichni šoféři kteří mají tak obrovské výhody chovali k tomu autu úplně jinak. Z cizího krev neteče a je třeba vzít v potaz vše kolem toho auta. Odpověděl: to jsem opravdu nevěděl. Tady je problém v lidech, že chtějí vše a nemají ani páru co stojí skutečné náklady na vozidlo. A to že firmy dávají auto jako bonus zaměstnancům je dnes časté avšak do času až jak píšeš klekne někdo a pak se mnoho a mnoho těchto podnikatelů bude divit, protože jak píšeš je to o tom to přesně vést, evidovat a fakturovat. To se dnes téměř vůbec nikde neřeší a na tom se pak někdo časem až zaklekne pořádně zahojí. Hezký nedělní den přeji.
O všem, co hýbe gumařinou
neděle, 3. prosince 2017
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz