Pneurevue.cz » Fórum » Zvolte nejlepšího dodavatele (dovozce nebo velkoobchod) pneumatik v Česku.

Zvolte nejlepšího dodavatele (dovozce nebo velkoobchod) pneumatik v Česku.

 

pátek, 5. října 2007

Otázka ze dne 5.10.2007

 

Uveďte, z jakých důvodů mu dáváte svůj hlas.

 
 
 
 
Franta
Franta Je toho hodně co musí dnes podle legislativy mít pneuservis kvůli bezpečnosti uděláno.Je třeba opravdu dát téma,kterým to navodíme a probereme.
středa, 19. prosince 2007
 
Pneu revue
Pneu revue Vážení přátelé, děkujeme za podnětné příspěvky do diskuze ohledně činnosti pneuservisů. Mnohá témata se objeví i na stránkách časopisu. Současně bychom rádi některému z Vás nabídli možnost prezentace názoru v naší rubrice "5 na straně 5". Jak možná víte, v průběhu jednoho roku se tam pětice lidí z branže vyslovje na různá témata. Tato pětice je v průběhu jednoho roku neměnná, po roce se mění. Znamenalo by to tedy 4x v průběhu příštího rok napsat cca 20 řádků jako odpověď na vyhlášené téma. Máte-li tedy zájem, přihlašte se na info@pneurevue.cz S pozdravem, Redakce Pneu revue
pondělí, 17. prosince 2007
 
VSO
VSO Zpracovaný postupy na montáž a demontáž pneu? Co to je?? Valím oči jako blázen, copak vy něco takového na servise máte? Myslím že by to bylo dobré téma pro Pneurevue, jen tak alespoň ve zkratce udělat nějaký výčet náležitostí a povinností pneuservisu.
sobota, 15. prosince 2007
 
Franta
Franta Karle ty píšeš hloupost!!Zákazník dnes nemusí nic dokazovat.pošle ti ČOI-ku a bezpečáky.Ta ti provede kontrolu revize stroju,tlakových nádob,ověřených pneuměřičů.zpracovaný technologický postup montáže a demontáže pneu a další aspekty bezpečnosti a nedoplatíš se anebo ti to rovnou zavřou.Mě to stálo i s pokutami 50 000,-,tak nebud moc chytrý,když o tom nic nevíš.Jednou se přivalí i k tobě a pak se z toho zblázníš.Zvykéjte si,že dnes servis může být totálně zničen.Už není doba,kdy šlo všechno ututlat.A je to dobře.I já sem se z toho poučil,tomu věřte.
pátek, 14. prosince 2007
 
Karel
Karel to je přece blbost, že servis automaticky odpovídá za defekt pneumatiky. To by musel zákazník dokázat příčinnou souvislost mezi chybně provedeným servisem a defektem. Servis ručí - pokud ty pneu neprodá - jen za svou práci a pokud někomu pneu bouchne, zákazník musí dokázat, že to je vinou neodborné montáže.
čtvrtek, 13. prosince 2007
 
VSO
VSO No já nevím, ale jak můžu být zodpovědný za to co si kákazník u mě nekoupil ale dovezl vlastní. Myslím že kdyby došlo k něčemu vážnému a začalo se to opravdu řešit tak (doufám) že by to ten servis "neschytal".
středa, 12. prosince 2007
 
Bořek
Bořek Ano máš pravdu musíme si stát za svým.Jedině tak pak můžeme najít tu správnou cestu.To že jsi učtoval kontrolu pneu to je absolutně normální a běžné.Nedávno se stalo jednomu servisu,že namontoval nove dovezené pneu od zákazníka a ten po pár kilometrech volal zpět majiteli,že stojí na cestě a že guma je na ráfku.Po výměně rezervy dojel zpět na servis a tam jen konstatovali,že je to zcela znehodnocená pneumatika. A teď si určitě umíte představit toho zákazníka co dělal.Chtěl okamžitě novou pneumatiku a tak mi ten kolega volal co má dělat.První co jsem se ho zeptal,jestli provedl kontrolu pneumatik jak optickou tak i tlakovou ve zkušební vaně.Neprovedl!Chyba vyloženě na jeho straně.Okamžitě jsem mu řekl,že musí zkusit i ty zbývajíci pneumatiky,které montoval.A na dalších 2 pneumatikách našel boční malý ůnik!!!Tohle mu zachránilo další nepříjemnosti,ale bohužel zákazník měl pravdu a tu první,kterou zničil musel nahradit servis svou,protože neměl šanci dokázat jestli byla poškozená před montáží nebo až po ní.Co s toho plyne?Vždy za montáž ručí servis a provádět kontrolu u dovezených pneumatik pokud už je montujete, vám jen a jen vřele doporučuji,jinak se můžete dostat do velmi nepříjemných situací.A tato je ta nejmenší,která nastala.Kdyby ta pneu praskla za jízdy a řidič by byl zraněn,nebo zmrzačen pak by to mohlo dopadnout mnohem hůře.Platit třeba celý život za něco,že jste udělali pro vás malou chybu a namontovali jste něco co jste neměli,tak to pak už je určitě pozdě přemýšlet nad tím.Proto všem pneuservisům doporučuji,když už montují tyto pneumatiky,tak je zkontrolovat vizualně před montáži,pak je přefoukat aspoň o 0,5atm více než je tlak doporučeny na montované vozidlo a ponořit je do nádoby s vodou a perfektně prohlídnout.Nezapomenout vždy namontovat nové ventily.A teď s šáhněte na své svědomí,jestli to tak děláte?A pokud ano,tak je to třeba pořádně zaplatit,protože je to opravdu pracné a zdržující oproti klasickému přehozu vašich pneu od dodavatelů,kteří mají ze zákona mít pojištění proti nepříjemnostem typu prasklé pneumatiky.Samozřéjmně pokud to máte od opravdového dýlera a ne jen nějakého překupníka!!!Přemýšlejte a zhodnoťte své možnosti a pak si sami určete jestli je pro vás lepší přezouvat i dovezené pneumatiky od kdekoho,anebo se k tomu postavíte tvrdě a nekompromyslně a dělat to nebudete.To už je jen a jen na vás.Nejsem dokonalý,ale za svou 17letou praxi v pneuservise a to především v dílenském prostředí,ne jako majitel servisu,jsem zažil hodně a vím a jsem o tom přesvědčen,že cesta kterou jsem zvolil je velmi trnitá a zapeklitá,ale taky ta správná.Nedělal jsem pneuservis proto,že to má být jen přehazovárna pneu které si doveze kde kdo odkud chce,to opravdu ne.Přemýšlejte i vy a budu rád když napíšete i své názory.Díky.
úterý, 11. prosince 2007
 
pneumann
pneumann ahoj bořku sice pneu z internetu přezouvám ale beru příplatek za kontrolu pneu a tento příplatek se taky někomu nelíbil tak jsem je měl taky u sebe na provozovně. Důvod byl udaní ze strany zákazníka a to dokonce vím od koho. mimochodem vzpomínali taky Třinec že to tam nepřezouvá . Je potřeba si stát za svým a nezvolnit .
pondělí, 10. prosince 2007
 
pneuservisak
pneuservisak borku smekam pred tebou,doufam ze se sam jednou dostanu tak daleko jako ty a budu moct taky odmitat vlastni nove pneu prezouvat.zatim to resim drazsi cenou.hodne stesti a vsem krasny svatky a plny servisy
čtvrtek, 6. prosince 2007
 
profik
profik Tak takuto reportaz by mohli odvysielat aj na Slovensku :)Vsak som sa napocuval od zakaznikov, ze som zlodej a chamtivec :))) Samozrejme pozriet sa na to aj z druhej strany sa im uz nechce, ich zaujima len ich vrecko a cakaju odomna pochopenie. Oni si myslia, ze pneuservis je asi verejna charitativna sluzba a donekonecna im budem na ukor svojho zisku robit ustupky. Heh a ceresnicka na torte bude zdrazovanie, ktore chystam na jarnu sezonu, pretoze mechanici si poziadali vyssie vyplaty a ja viem, ze si ich zasluzia :)
středa, 21. listopadu 2007
 
Kiklop
Kiklop Tak to byla síla,to stálo za to.Aspon ti blbci,co si vozí svoje gumy dostali na frak!!!Bořku neznám tě,ale opravdu se mi líbíš.Tvé názory mají smysl a myšlenku.A Brňáci jsou opravdu frajeři!
středa, 21. listopadu 2007
 
Bořek
Bořek Podíval jsem se na televizní noviny na NOVĚ a jsem velmi spokojen,že se to dostalo i na televizní obrazovky a potvrdilo se,že rozhodnutí nepřezovat dovezené nové pneu od zákazníku je jen a jen rozhodnutí servisů a nemůžou být za toto nikým postihováni.
středa, 21. listopadu 2007
 
mida
mida Názory z druhé strany barikády jsou např. zde: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?p=952440#952440
středa, 21. listopadu 2007
 
Andous
Andous Tak to je opravdu Bořku odvážnost a frajeřina.Klobouk dolů.Jen ať je více takových jako ty.
úterý, 20. listopadu 2007
 
Bořek
Bořek Vážení kolegové Sice to nesouvisí s tímto tématem,ale přece jsem se rozhodnul vám napsat myslím.že pro většinu z vás zajímavý poznatek a zkušenost,která se mi nedávno přihodila. 6.11.2007 mne na servise v Třinci navštívili dva zákazníci,kteří požadovali přezutí SVÝCH NOVÝCH DOVEZENÝCH PNEU.Načež jsem jim zdělil,že tuto službu naše firma z technických a provozních důvodú neposkytuje.Ukázal jsem jim i informační cedulku,která je v kanceláři a která má slova potvrzuje.Byli velmi neoblomní,ale po mém důrazném upozornění,že to opravdu neděláme,pochopili,že neuspěji.Pak se představili a vytáhli průkazy ČOI.Řekli,že přišli na tzv. stížnost(UDÁNÍ),která jim přišla a proto přišli tuto zkutečnost prověřit.Začli provádět velmi důkladnou kontrolu provozu a dokumentace.Ukázal jsem jim internetové stránky,kde to máme taky napsáno a po zhlednutí ceníku,kde je jasně napsáno,že dovezené nové a protektorované pneumatiky nepřezouváme,konstatovali jednoznačně že naše volba a důvody jsou zcela oprávněné a nebyly zhledány žádné důvody k začátku správního řízení,na které poukazoval někdo,kterému se naše rozhodnutí nelíbilo a prto to nahlásil ČOI. Ať už to byl nespokojený zákazník,anebo naštvaný konkurent z branže zavalen internetovými přehozy pneu,tak bych mu chtěl tímto moc poděkovat za perfektní kontrolu,kterou naše firma prošla a uspěla na výbornou. Naše rozhodnutí nepřezouvat nové a protektorované pneu DOVEZENÉ ZÁKAZNÍKEM se setkalo z jednoznačnou podporou,která je zapsaná i v kontrolním zápise ČOI. Nikdy jsem se nebál,že rozhodnutí tuto službu neposkytovat bylo špatné,nebo snad nějak postižitelné a dnes to mám i patřičně tiskově ochráněno.Jsem první v ČR,který to má i na internetových stránkách a absolutně se nebojím,že mi to ublíží,ba naopak už teď vidím velmi pozitivní ohlasy a především VÝSLEDKY tohoto rozhodnutí.A ještě jednu věc bych chtěl říct jen těm opravdovým pneuservisákům,ne těm překupníkům a internetovým povalečům,že příjde doba,kdy pneumatiky z internetu si budou přezouvat lidi jen a jen v síti servisů,kde to zakoupili,např.BARUM,PNEU PLUS,POINTS apod.Tomu absolutně věřím a jsem o tom přesvědčen.Pneumatika opravdu není Lednička,pračka,kde se jen zapne do zásuvky a ono to jede.Pneumatika je především BEZPEČNOST a vy při montáži pneu za toto ručíte a na to je třeba myslet.Řešit pak případne reklamace není vůbec příjemné a zdržující od skutečné produktivní a výdělečné práce.Přeji vám mnoho pohody a klidu a aby vaše práce našla opravdový smyslu jasný cíl.
neděle, 18. listopadu 2007
 
Andy
Andy Nokian stojí za nic.Nemají už skoro žádné pneu.Jaksi to neodhadli a na to že mají obrovské sklady u nás v ČR,chlubí se kde se jen dá,tak jsou prázdní.MUSÍ SE JEŠTĚ HODNĚ UČIT.
sobota, 17. listopadu 2007
 
Alois
Alois Nokian je 1
pátek, 16. listopadu 2007
 
Pavel
Pavel Svého času se jako dobrý dodavatel jevil WEGO CZ, i nyní nabízejí celkem dobré ceny, bohužel většinou vše z toho, co se nejvíc potřebuje, mají hned vyprodané a na další zboží není naděje... Dle mého názoru IHLE je nejlepší na disky (hlavně ocelové), s GPD taky celkem dobré zkušenosti (pravda někdy u něčeho trochu boj s cenami-bylo to tu již řečeno), stejně tak Carena. Bohužel horší zkušenost s Matadorem ČR, ještě tak nějaké předzásobení od nich, jinak cenová a rabatová politika je trochu zarážející, navíc nemožnost zjištění dostupnosti sklad. zásob na e-shopu. Je pravda, že každý má něco dobré a něco horší a většinou nezbývá nic než porovnávat, kdo je v konkrétním případě výhodnější či rychlejší v dodání. Jinak všem zdar a pevné nervy teď v tom každoročním shonu !
pátek, 16. listopadu 2007
 
pees
pees Nevíte jaký je rozdíl v pneu Conti TS790 a Conti 4x4 WinterContact? Díky
čtvrtek, 15. listopadu 2007
 
Tomáš
Tomáš Já od nich beru cca 3 roky a zatim nebyl problém, občas bojujeme s cenou, ale jinak dobrý. Dobrej je ten jejich shop.
čtvrtek, 15. listopadu 2007
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz