Pneurevue.cz » Fórum » Vítáte zavedení povinného používání zimních pneu v Česku?

Vítáte zavedení povinného používání zimních pneu v Česku?

 

pátek, 4. února 2011

Otázka ze dne 4.2.2011

 

Očekáváte výrazný nárůst prodejů těchto pneu, jakmile zákon vstoupí v platnost?

 
 
 
 
JJJ
JJJ Ta tam je doba,kdy bylo času za strany zákazníka i servisu na vykládání,ale jelikož dnes vládne internet a to nejen jako zdroj informaci,ale i prodeje tak to upadá.Dnes si mnoho lidí bohužel zajde jen přivonět k perfému,osahat pneu a co já vím co ještě.Bývávalo ,kdy jsem s radostí dělal přednášku o uskladnění pneu a dokonce jsem i proved zákazníka skladem ,aby měl představu o tom co vše obnáší uskladnění kol.Že to není jen hození na hromadu,ale napřed umytí,vyvážení a uložení vč.evidence.A tak bych mohl pokračovat přes geometrii ,správné přezutí ,kontrolu brzd....Dnes se všichni orientují pouze na cenu.I obchodní zástupce pneu se prokecl ,že nakupuje dárky na netu.Já myslím,že mít vlastní web se stejnými cenami není špatný,ale nechci a nebudu posílat pneu někam do Postolotoprd .Dnes je vše o ceně,bohužel.Já jsem takový ,že mi nezáleží na ceně,ale na kvalitě ,atd.Než zouvák za 20 tis.tak mašinu TOP za 200 tis.To samé i geometrie,kompresor..
pondělí, 21. února 2011
 
Koula
Koula "já" má pravdu.
pondělí, 21. února 2011
 
Tomáš
Tomáš jj je to tak napíšu, nazor, poznatek a místo toho aby to někdo,normálně okomentoval začne nadávat a rozčilovat se opravdu tomu nerozumím!!!!!!!!!!!!!!
pondělí, 21. února 2011
 
já
pro redakci: Dříve jsem se na těchto stránkách dozvěděl něco, co mohu použít pro svoji práci, a to je prodej pneumatik. Dnes když si přečtu "otázku měsíce" a poté diskusi, která se zde odehrává, vůbec přemýšlým nad významem těchto stránek. Jsou spíše pro nějakého psychologa, sociologa. Podívejte se, o čem je tady vlastně řeč! Pár zakomplexovaných hňupů si zde léčí svoje mindráky a hádají se, kdo vlastně může za to, že se jim tak špatně daří... Je mi Vás upřímě líto, myslím samozřejmě redakci...
pondělí, 21. února 2011
 
Koula
Koula servis jižní morava nemáš pravdu. Bezproblémového zboží pro prodej na netu je hodně. Parfemy, metrosexuál si přivoní u test. vzorku někde v krámě a pak koupí na netu. A co golfové hole, hračky, kočárky, kanc. potřeby .... Funguje to jinde, tak se budeme muset smířit že to bude fungovat i u nás.
pondělí, 21. února 2011
 
Tomáš
Tomáš Vidím že to nemá cenu řešit, píšu jen jak pracuju a veř že se mi daří a mým lidem taky jinak by tady určitě nezustali, upřímně mysli si co chceš.
pondělí, 21. února 2011
 
Praktik
Praktik Tomáši stále jsi mě nepřesvědčil ničím že nemám pravdu a naopak dokázal, že jsi jen ten internetový který dodává beztak nejenom do svých servisů, ale i všude možně.Jde vidět že si neumíš vážit lidí a jedeš jen na kvantitu a prachy.Jednou na to dojedeš a jestli ve zkutečnosti máš tři servisy s tolika lidma,tak je předem všechny lituji protože se u tebe nemůžou mít dobře to si myslím.Ty tvoje stránky napiš ať se můžeme přiučit a podívat se co je v tobě za mistra oboru.Děkuji ti předem.
pondělí, 21. února 2011
 
Tomáš
Tomáš Pro Praktika já ti nemusím popisovat vůbec nic ani me neznas a uz pises ze praci nerozumím a neumím opravdu usmevné a jde vidět že ty jsi opravdový profík :-). Nikomu nic neberu ale ja pouzivam takový system který mi vydelává. mam 3x servis kde jsou 2-4 stáni, v kazdém je +- okolo 5lidí dle staní, Me by zajímalo jak bys toto vyresil ty? Eadeji ztratíš cas s 1 zakazníkem který to koupí favority a 5 neobsloužíš jo? A přijmou více lidí??? Možna víš jake jsou režie. Co se týče elektroniky a pod. na netu tak take kupuje, ne podle ceny ale dle kvality obchodu a sluzeb, co se týce reklamací ty jsou minimální ale kdo nekdy na netu kupoval ví že prodejce řeší reklamaci jen zřídka, vetšinou ji řeší obchodní zastaoupení vyráběné značky které je v každem okresním městě.
pondělí, 21. února 2011
 
BIB
BIB pneumatiky nejsou na internetu zas takové terno v porovnání s jinýma komoditama, statistika je řadí až někam dole, nejvíce se prodává elektronika - reklamace dnes už stejně prodejce většinou neřeší, oděvy - trefit velikost daného výrobce není problém apod. prostě já myslím že internetem trpí velká část nonfood maloobchodu, já se snažím podporovat obchody v okolí a nakupovat tam, protože dám vydělat lidem co ke mě třeba jezdí a zaměstnávají lidi kteří jsou taky moji potenciální zákazníci, až ten obchod třeba skončí tak bude bez práce x lidí a tím pádem x lidí bude bez peněz a nebudou moji zákazníci, je to koloběh. Ale i přesto si myslím že pneuservis na tom není zas až tak zle z důvodu že nabízí jak prodej tak službu..
neděle, 20. února 2011
 
Buďas
Buďas Já teď na internetu nakoupil všechny spotřebiče do kuchyně bylo to za 35000 a v kameném obchodě by to bylo o 10000 dražší. Jedině Datart byl blízko internetové ceny, ale i tam by tato sestava stála o 6000 více. Reklamace je stelně v jakémkoli servisním středisku. Vše bylo elektrolux a jsem skutečne spokojen. Jednání solečnosti, kde jsem nakupovl někde od Opavska bylo velice solidní. LCD televizi jsem tam nakoupil také. Spoustu věc jsem nakoupil i z USA či GB a to i do dílny a jsem spokojen. Nenadávejme internet, ale využijme ho pro svůj prospěch.
neděle, 20. února 2011
 
Praktik
Praktik Absolutně jsi to vystihnul. A za sebe ještě napíšu,že Tomáš co tu psal za bludy o tom že raději dá přes internet lepší cenu,protože ..., Tak je to holý nesmysl a je pro mne jen obyčejný internetový prodejce a né pořádný servisák. Mohl bych to tady hodně rozebrat,ale to nemá cenu jen řeknu jako pár lidi tady,že různé ceny na internetových portálech můžou mít jen lidé kteří vůbec pořádně svou práci nedělají ani neumí.Zajímalo by mne kolik má Tomáš lidí,stání,internetové stránky nadupané informacema když se tak tím ohání že nemá čas.Dokaž že vše máš TOP a beru vše zpět jinak jsi pro mne tlučhuba a neprofesionální majitel servisu,který chce jen hrabat a nic jiného ho nezajímá a neumí ani nic pořádného dělat.
neděle, 20. února 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Vážení kolegové, někdo tu psal, jak musí trpět prodejci elektra, oblečení, knih a pod.,jací to jsou chudáci. Já si naopak myslím, že není profláknutějšího zboží na internetu, než jsou pneumatiky. Proč si to myslím? 1)vidím li, jak PPL a podobní rozváží plazmovku zaházenou pneumatikama,rotopédem a podobně, v životě bych si takto nic nekoupil. Navíc dnešní el.spotřebiče vyráběné až na vyjímky v číně, je o strach koupit v kameném obchodě, natož na netu. Reklamace je potom lahůdkou. 2) oblečení a boty. Bez vyzkoužení se dají koupit jen drobnosti, ale ne dražší kousky? Číslování je pro kočku. 3) knihy - to je dnes problém, jelikož se dnes téměř nečtou. Ty vyjímky, pro něž kniha je víc než potištěný papír, internetový prodej odmítají. Pro ně je každý nákup určitý rituál, který mu upocený řidič PPL nemůže nabídnout. Dokonce ani rapidně narůstající prodej drogerie, hlavně vůní, není pro metrosexuály to pravé, pokud si nemohou přivonět. Bohužel, stále mě vychází, že prodej pneumatik přes net je nejméně riskantní. Zákazník opíše rozměr,index rychlosti a nosnosti, výrobce a typ, případně DOT a nemůže udělat chybu. Navíc poškození při dopravě je skoro vyloučeno, reklamace na vadu jsou vyjímečné. Dovolím si tvrdit, že neznám ideálnější zboží pro prodej přes net, bohužel. Problém by mohl nastat jedině v případě, že přepravci zvednou výrazně ceny za přepravu. Normálně se platí kolem 50 Kč/ks, což je netěší, při srovnání ceny přepravy např. za MP3, nebo GPS, ale konkurence tomu "zatím" brání. Uvidíme jak dlouho. Paradoxně další osud klasických pneuservisů mají v rukou přepravní firmy. Všichni zde velebí, nebo zatracují internetové prodejce, ale ti bez přepravních firem nejsou nic. Účtovat si tak 150-200 za ks a je po int.prodejcích a garážistech s nulovou zásobou jak po žábách. Dokud ale budou pro přepravce jezdit ti kluci 12-16hod. denně za dvacku hrubého, nestane se asi nic. Prostě u nás se platí za všechno, jen ne za práci.
neděle, 20. února 2011
 
Buďas
Buďas Omlouvám se, omylem jsem Kikose naspal do niku. Buďas
neděle, 20. února 2011
 
Kikos:
Kikos: odpovídat mu nebudu, ale jen pro ostatní: Nepochybuji o tom, že velky pneuservis nepotřebuje větší investice a pokud chtějí mít komplexní služby tak musí dělat i služby, které nejsou zrovna výdělečné. Živím sám sebe a v sezonach jednoho až dva lidi. Pokud by jsem chtěl zaměstnat více lidí tak si na sebe musí pochopitelně vydělat jinak je nebudu zaměstnávat. Nejsem si jist, jestli potřebuji certifikát od rema tip op o kterém jsem uvažoval. Nevím jestli by jsem dělal lépe s certifikátem. Nelíbí se mi pokud khokoli haní komukoli jeho práci, o které nic neví. Je to dosti ubohé. Skutečně jsem za únor udělal 7 aut, ale to mi nevadí rád si odpočinu, ono za měsíc toho bude nad hlavu a do 20:00 se nezastavím. Smekám před lidmi jako je třeba Bořek, chce to kuráž a povahu, jsem pohodlný, nechci jít do dluhů. Dělám doma, vydělám si pro mne slušné peníze a jsem spokojený. Navíc jsem přesvědčen, že svou práci dělám dobře a to je to nejdůležitější. Kikosi hodně štěstí. Buďas
neděle, 20. února 2011
 
Kikos
Kikos Anonyme i když teď s tebou vyjimečně souhlasím,ale jinak jsi u mne debil,protože tě tak musím nazvat.Buď si déj Nick,nebo odsud vysmahni a kolegy poprosím včetně Buďase,ať mu neodpovidáte,až se naučí napsat pár klikiháku na Nicku a to pokaždé.Když tě o to žádá několik lidí a ty nic tak jsi už fakticky blbý trotl.
neděle, 20. února 2011
 
Anonym
Anonym buďas: Kolika Lidem Dáváš Práci??? A kolik jsi za leden a unor vydělal na pneuservisu a rychloservisu peněz??????Tak snad pochopíš o co běží.A ještě jedno :máš certifikát o školení na opravu pneu a jejich montáž???? Já ano od TIPTOPU a není to zrovna levné,tak se nediv .Nejde prodávat s 150 kč na kole a mít UROVEŇ.Pokud bych to šudlil tak mi stačí na autě 800 včetně práce,v sezonu se nazastavím a budu ve vatě.Zaměstnanci 0 ,odvody O, Roční výsledekpro fin uř. mínus,nebo taky nula.A každý rok si zajedu šukat za černoškama,jelikož leden a unor zavřeno.
neděle, 20. února 2011
 
Buďas
Buďas Jasně rozumím, je to Tvá strategie a z největší pravděpodobností i ostatních velkých servisů. Točí se u Vás velké peníze a máte lukrativní místa. Třeba já na vesnici, ty lidi potřebuji přilákat a po 3 sezónách mám vysledováno, že mám nárůst klientů. Jezdí ke mě zákazníci z 20 km vzdáleného krajského města. Každého nového zákazníka s ptám přoč přijel ke mě a to, že mám levné pneu převažuje. Mám neskutečnou výhodu, že dělám ve svém a mám skutečně minimální nákldady. Uživím se solidně. Pro mnohé zVás by to bylo asi málo, ale já, který byl zvyklý na zaměstnanecký plat v servise jsem skutečně spokojený. Všem přeji spoustu úspěchů. Bďas
neděle, 20. února 2011
 
BIB
BIB za 195/65-15 A3 resp. A4 byla v této sezoně cena + - 1700kc uplne bezna, prezivat se ziskem 150kc na jednom tomto kole muzou jen garaznici, normalni servis ma rezie trochu jinde.. tvoje uvahy jsou spatne.. na teto pneu musim mit cca 300.- a zákazník dostane na práci při koupi pneu 5O% slevu na práci, všechny moje vstupy jdou nahoru, nedá se svítit
neděle, 20. února 2011
 
Buďas
Buďas Je potřeba přijmout fakt, že počet pneuservisů ( hlavně těch 1-2 stání ve vlastním prostoru ) neskutečně roste. Více méně každá vesnice má někoho, kdo to dělá doma, třeba při zaměstníní nebo načerno na pracáku. Pokud nejsem velký a moderní pneuservis s mnohamilionovou investicí a to nejsem, tak člověk musí přijmout takovou strategii, aby lidé přišli. Já se třeba snažím mít skutečně levné pneu a výsledek není špatný. Hodně zákazníků nadává, že má konkurence strašně drahé pneu, že jim ani tak nevadí, že si berou hodně na montáži, protože si uvědomují, že moderní servis něco stojí, velice je, ale pohoršuje, že jsou pneuservisy, které jsou schopne prodávat třeba ony již zmiňované A3 (195/65 R15) za 1700 kč. Nejsou hloupí a spočtou si, že s toho má pneuservis 1600 kč na sadě a to je skutečně mnoho. Nemám nic proti vysoké ceně za práci, ale ruku na srdcde spousta pneuservisáků ma vysoké marže na pneu a diví se, že to zákazníkům vadí. Pokud vám dělá instalatét topení tak si taky nenahodí na kotli a na radiátorech, ale nechási zaplatit a to slušně práci, to platí i o stavebních firmách...Pokud chcete zničit internet tak dejte zákazníkovi takovou cenu, aby se mu nevyplatilo je tam kupovat a dražte práci. Buďas
neděle, 20. února 2011
 
BIB
BIB anonym má pravdu v tom že osobní kontakt se posouvá do pozadí a světu vládne internet a komunikace přes sociální sítě apod. snad to jednou vyjde z módy jako většina takových věcí, my jsme na tom ještě relativně dobře, lidi k nám prostě musí, doma si servis sami neudělají ale co třeba takové obchody s elektrem, oděvy, knihy, drogerie apod. pro ty to musí být težké :-(
neděle, 20. února 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz