Pneurevue.cz » Fórum » Vítáte zavedení povinného používání zimních pneu v Česku?

Vítáte zavedení povinného používání zimních pneu v Česku?

 

pátek, 4. února 2011

Otázka ze dne 4.2.2011

 

Očekáváte výrazný nárůst prodejů těchto pneu, jakmile zákon vstoupí v platnost?

 
 
 
 
DusFer
DusFer Michale, nechápu. Jak píše "eshop" jedinej, kdo na tom vydělá je Seznam.cz nebo možná ještě marketingová firma, která skliky nabízí. Ale jak na tom může vydělat provozovatel e-shopu? Prodávám hrušky, přijde za mnou Franta, co nabízí skliky ať si udělám e-shop namíru, že tam bude 200 prokliků za hodinu a vyděláme na tom. Jak mi to může vydělat? Pneu nemám (mám jen ty hrušky), mám nejnižší ceny a 200 lidí mi kliká na seznam.cz za hodinu. Lukačovič vydělal, marketingová firma vydělala a kde je můj zisk? Já přece jen platím a platím... A ještě se rozčilují zákazníci, že nemají pneumatiky, co si objednávaj.
úterý, 8. února 2011
 
Matěj
Matěj pro Michala: Samozřejmně že silní a stabilní prodejci jako Dobré Pneu , Onio, KK a další zůstanou. Měl jsem na mysli ty co prodávají s desetikorunami , ty nemůžou dlouho přežít.
úterý, 8. února 2011
 
eshop
eshop A jaký má smysl to co popisuješ ? Jedinej kdo vydělá tak je Lukačovič za proklik na zboží. Ze zboží se dostaneš na ten eshop a co dál koupíš a co potom ? Promin, ale je to hloupost.
úterý, 8. února 2011
 
Michal
Michal DusFer-s těmi obchody máš pravdu, i když Tomket už bych do toho moc nepočítal, ještě bych tam možná dal vsenaauto.cz, ten je celkem dobrej. Já jsem to dřív s těmi prokliky také nechápal, ale časem mi to jeden kamarád, který dělá u poskytovatele internetu vysvětloval. Funguje to v praxi takto: nějaká firma (nazvěme ji třeba Super e-shop na internetu, s. r. o., zabývající se internetovou propagací a tvorbou všeho možného osloví nějaké firmy zabývající se prodejem daného produktu a vším co s tím souvisí v našem případě pneumatiky a disky, osloví pár firem, které se tím zabývají, že jim vytvoří e-shop na míru, s tím, že tam budou nějaké reklamy na výrobky nebo odkaz na firmy, ale že budou platit za proklik zákazníka. Jinými slovy čím levnější guma tím lepší, protože tím na zboží.cz vyskočí nejvýš, zákazník tam klikne a tím dojde k prokliku, takových lidí může být za hodinu i 200, takže když si to zpočítate, reklama, baner, proklik, to už je hezká částka. Po roce firmy, které se tím opravdu zabývají, zjistí, že návratnost je zcela nulová, takže smlouvu zruší a eshop skončí, nebo se spustí cíleně jen na sezonu a v normálním roce tam vůbec není. Vy se pak podíváte, kdo provozuje stránky a zjistíte, že to dělá firma, která provozuje obchod s ledničkama, plavkama, hodinkama nebo i knížkama. ale to je samozřejmě extrém, ale když se na to zaměříte, tak zjistíte, že eshopy, které opravdu fungují jsou ty, které jsou tam nejdéle a stále (a to jsou ty, co jsi napsal, ty fungují a budou). A lidi už taky nejsou hloupí, čím se internet stále rozšiřuje mezi lidi, tak často zjistí z projevu obchodu, zda je to reálne nebo jsou tam naprostý nesmysly.
pondělí, 7. února 2011
 
DusFer
DusFer Michale, jak to myslíš s tím, že spousta e-shopů nefunguje a je placena jen za proklik? Kdo jim za ten proklik plati? Nechápu. Jinak souhlasím, že na trhu je maximálně deset, patnáct solidních shopů s pneumatikama (například Dobré Pneu, Az-pneu, Onio, Tomket, Adapa, Škarka, Pneu Peterka a nebo Schindler).
pondělí, 7. února 2011
 
kupujpneu.cz
kupujpneu.cz Pokud připočtete dopravné 72,- na kus tak ceny oproti jiným shopům nijak nevybočují.
pondělí, 7. února 2011
 
eshop
eshop Musím Vám pane zatleskat. Toto je jeden z mála rozumných názorů, které se tu objevují.
pondělí, 7. února 2011
 
Michal
Michal Matěj-to si nemyslím, ty obchody tu jsou a budou, budou jiné, ale nevymízí to úplně. ono těch fungujících internetových obchodů je fakt málo. Ty spočítáš na prstech jedné a půl ruky. Spousta internetových obchodů funguje jenom jako reklama a pneumatiku možná viděli někdy z rychlíku, ale takové obchody v podstatě nefungují, jenom nabízí cenu, ale to je tak všechno, jsou placení za proklik a ten může v sezoně denně vydělat i 10000 Kč. Pak jsou obchody, které se pneumatikami opravdu zabývají, ale u těch je důležité, aby při malé marži měli zároveň malé náklady. Pokud to dělá obyčejný živnostník, který to má jako hlavní činnost, tak v první řadě těm pneumatikám musí rozumět, má nějaký skladík, který vlastní, tak je závislý na tom, aby prodal co největší množství gum, při malé ceně dopravy. Ale je hrozně důležité, aby o těch gumách něco věděl. Pokud to má dobře spočítané, tak mu ze 4 ks prodaných pneu jde marže ze 3 ks do kapsy. Na druhou stranu internet je další forma distribučního kanálu. Není to špatná věc
pondělí, 7. února 2011
 
Anonym
Anonym A ve městě ve kterém působí jsou bilbordy a jede reklama v rádiu , je to ale na starý dezén Brillantis vyhrabaný buch ví odkud.
pondělí, 7. února 2011
 
Matěj
Matěj Na druhou stranu je to jeden z tisíce internetů.Řekl bych že jsou poslední křeče internetu, s těma maržema nemůžou dlouho přežít natož něco vydělat.
pondělí, 7. února 2011
 
Kikos
Kikos Ale ten zas..Barum je zase na sezonu totálně zku...Takhle se obchodovat nedá a je mi s toho na zvracení.Pak si něco naskladňuj.Seru na to!
pondělí, 7. února 2011
 
Michal
Michal No to bude barum, podle těch fotek i cen. Mají slušné ceny jen na barumconti, ale u ostatních jsou mimo realitu...
neděle, 6. února 2011
 
Matěj
Matěj Podle toho co prodávaj tak to je další barumák. Holt regionální "manageři" z Bestdrive potřebujou taky odměny...
neděle, 6. února 2011
 
Marek S
Marek S Má někdo zkušenost kupujpneu.cz Oni se pomátli, kalí vodu, nebo jsou nastrčeni někým.
neděle, 6. února 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Ano Matěji, takto jsem to myslel. Letos se nic převratného nestane, teprve na podzim na řidiče dopadne účinnost zákona, to ale nebude na někajé dlouhé přemýšlení čas. Odhaduji, že tak nejdříve za 2-3 roky se to někam pohne. Do té doby se ale můžou přehnat revoluce celým arabským světem, barel ropy bude za 300 USD, Evropa i Amerika v pr... a tato diskuze celá na dvě věci.
neděle, 6. února 2011
 
Matěj
Matěj celoroční moji zákazníci nechtěji, v německu jsou to kolem 2% a to je největší trh, a prodávaj se hlavně na severu kde neni sníh. Výroba Quartarisu je pro letošek omezena, Matador stojí za prd a goodyear si nikdo nekoupí.
neděle, 6. února 2011
 
Anonym
Anonym Nejlepší jsou herny a výherní termilály.Lidi chodí sami a ještě tam nechají celou výplatu a hypotéku.No není to paráda??Znáte někdo chudého provozovatele heren .Tam je lobování jako prase,ale to náš Kalousek pro své kamoše neudělá,aby došlo k 90 % omezení heren a zvýšení daní..
neděle, 6. února 2011
 
servis jižní morava
servis jižní morava Celoroční pneumatiky jsou zajímavé především pro výrobce do bodoucna. Jen si vzpomeňte, jak bylo prolobováno povinné celodenní svícení. V Německu to nezavedli a Rakušáci to dokonce zrušili. Baterie odcházejí jako na běžícím páse, žárovky nestačíte měnit o nárustu spotřeby nikdo nepochybuje. Podobný lobing mocného Conti bezesporu byl asi i zde. Rozpor nastává při propagaci celoroček. Doposud všichni tvrdili, že jedině přezouvání na zimu a léto je správné, že každá pneumatika je naprosto jiná a vlastnosti neslučitelné a najednou je tu dobý celorok. Určitě to mají spočítáno a když uznají že nadešel čas, nastartují reklamu a ta zblbne každého. Náklady na vývoj a výrobu quartalisu zřejmě nehodí jen tak do vzduchu. Sami zde nakonec přiznáváme, že lidé budou více uvažovat o dojíždění zim, tak proč nejezdit i v létě na celorocích? Je tu polovina aut, co najedou pod 5000 ročně. Navštíví servis jednou za 4-5 roků a má vystaráno a od případné kontroly policie mu nic nehrozí. Pro tuto skupinu, navíc silně zasaženou tzv.reformami, jinak obyčejným zdražováním základních potřeb, je to jasná volba a obávám se, že i firmy si po rozboru ujetých km/rok na auto mohou spočítat totéž. Každá mince má holt dvě strany.
neděle, 6. února 2011
 
BIB
BIB Vzali jsme na zkoušku po sadě celoročních Kleberů ve 14-16" (celkem čtyři rozměry) ale za půl roku se neprodal ani kus, lidi na to vůbec neslyší takže momentálně v celoročních pneu nevidím potenciál což je dobře, zákazníci celoročních pneu by se rekrutovali spíše ze skupiny těch co jezdí zimní celoročně
neděle, 6. února 2011
 
Anonym
Anonym jen jednu sadu
neděle, 6. února 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz