Bořek Ano Čínské pneu a protektory kvůli reklamacím tohoto typu raději nepřezouváme. Nestojí to pak za ty nervy a stresy se dohadovat o tom,že vina je na straně pneumatik. A pokud si to zákazník vyloženě přeje tak je to samozřejmně zapsáno v daňovém dokladu. Ale je to jeden dva případy za rok, potože každý jak zjístí cenu kolik zaplatí za přezutí dovezených nových pneu, tak raději jde jinde a já se za to na ně nezlobím. Jsem i docela rád. Mám čas na své zákazniky, kterým se mohu věnovat na 100%. Takže raději nedělat zbytečnou práci a myslet si, že vyděláte, ve skutečnosti je to pravý opak. To je má zkušenost.
čtvrtek, 17. září 2009
BIB Bořku tuším že jsi někdy psal že na svých servisech odmítáš přezouvat čínské "pneu" chtěl jsem se zeptat jestli tvé stanovisko trvá? Na našem servisu se asi vydáme stejným směrem kvůli reklamacím vyvážení, u těchto pneu zdá se že povoluje kord a pneu by se mohla vyvažovat co tisíc kilometrů, týká se to hlavně wanli, godride a fortune, na jednu stranu je mě těch lidí líto ale na druhou dobře jim tak..
čtvrtek, 17. září 2009
Honza Motocyklové pneumatiky servisujeme skoro deset let. Na skladě jich máme obrovské množství, strojní zařízení je to nejlepší existující a přesto celou záležitost považuji za scela nerentabilní. Zásadní rozdíl je v tom, že na rozdíl od majitelů aut se motorkáři v pneumatikách poměrně vyznají a tak je pro ně nejsnažší si je u nás osahat, já jim ještě jako blbec věnuji drahocenou půlhodinu a pak si je samozřejmě koupí na netu. Snad po celé republice je naše firma vyhlášená tím, že internetové pneumatiky nemontujeme a tak potom tito CENAŘI shánějí někoho, kdo má kvalitní zařízení a znalosti o motorkách jako naše firma, ale montuje kolo nejlépe za 50 Kč. Tolik můj příspěvek k obchodu s motorkovými pneumatikami. Nedělat - vyhánět
úterý, 15. září 2009
Bořek Tome ,Poo je to tak a je to hodně smutné, ale právě proto je opravdu nemám rád a kdo se mi diví,tak ať se diví,ale tak to cítím a stojím si za tím.Ještě se musí hodně učit.
pondělí, 14. září 2009
Poo Michelin není o nic lepší, taky naslibuje hory doly, různé programy pro zákazníky ale s jejich plněním už je to horší-ostuda. Když jsem se teď díval jak se začínají prodávat zimáky na netu tak jejich značky už jsou tak jako u ostatních (Conti,Goodyear) +- na naší nákupce, to dřív nebývalo. Neustále chlacholení že si neťáci nic nenechávají je taky mimo, přeci jen musí platit lidi, skladování, a dopravu na dobírku.A to není málo. Prostě je zajímají jen aktuální čísla, x-letá spolupráce ne. Objeví se někdo kdo si objedná mraky kol tak mu klidně dají mnohem lepší cenu než mnohaletému partnerovi. Vztahy se úplně vytratily zajímají je jen čísla. :-(
pondělí, 14. září 2009
Tom Nejhorší podrazáci jsou ale přímo z Barumu. Naslibují hory doly, lákají do franchisy a pak se spojí s nejlevnejsipneu.cz a davaji mu pneumatiky za neskutecne nizke ceny. Takze na internetu pak koncovy zakaznik koupi gumy levneji nez my je kupujeme primo z barumu. Mimochodem, vsimli ste si, ze nam uplne zmizel Anubis? Zkrachoval?
pondělí, 14. září 2009
kikos Je to přesně tak,ano takhle to oni dělají.
pondělí, 14. září 2009
Bořek Přečti si můj příspěvek z minulého měsíce 12.8.2009 v 17hod.39min.,tam jsem o tom psal.A jsem už takový, že když mne někdo podrazí má velmi,velmi těžkou šanci se dostat zpět. Stejně jako zákazník si může vybrat servis i já si vybírám své dodavatelé a ti co jednou zradili mají u mne malou šanci.Změna lidí někdy může pomoci, ale v jejich případě toomu nevěřím. A už tím,že nabízejí pneu na přímo a to většinou nevýhodně podrážejí své partnery s kterými třeba celou dobu spolupracují, protože jim lezou do zelí.Řeknu třeba příklad:Nakupuješ micheliny u Franty XY léta letoucí,byl jsi spokojeny,dodávky fungovali,pak přijede michelinák a nabíédne ti že ti dá třeba stejné procenta jako ti dává Franta XY od kterého bereš roky.A teď záleží na tobě jestli si férový anebo přejdeš na přímo a pak třeba zjístíš že to nefunguje,že tě tlačí,nutí do věci které jsi nedělal a nechceš dělat.Nejenom že jsi podrazil toho svého solidního Frantu XY, ale Michelin ho taky podrazil ,tím že věděl že tam nakupuješ a obhází ho.Takže 2 fauly najednou.To u mne není fér a protože těch podrazů nejen od Michelinu, ale i Barumu,Bridgestonu i Goodyearu jsem zažil dost ,nevěřím že mají dobré úmysly. Jak já říkám brzy zapomněli na pneuservisy,vrhli se na internet a hlavně do zákazniků nás pneuservisů a tím si vykopali vlastní hrob. A jestli mne osobně chtějí přesvědčit o tom ,že se změnili,tak ať se více snaží a dokáží to skutky a ne jen planými řečmi.
pondělí, 14. září 2009
Logan Bořku, čím tě Michelin podrazil? Mají tam prý teď nové vedení, tak se snaží.
pondělí, 14. září 2009
FERDA Taky sleduji zvýšenou aktivitu výhradních dovozců pneumatik na Českém trhu. Jsou až nepříjemně slušní a vtíraví. Obměnili se sice, ale to špatné co nám předtím provedli zůstane dlouho v nás. A taky jsem už poznal, že nenabízejí vůbec nic převratného,procenta o ničem, jen že budu brát napřímo a na to jim zvysoka kašlu.Div, že nechtějí i přístup na účet a diktovat si stále podmínky. Kde žijou? Je jiná doba a stále to nepochopili.Ať jdou k čertu vichni takoví lumpi nenaž....
neděle, 13. září 2009
Bořek W4C souhlasím s tebou a domnívám se ,že se musí postupovat ještě více razantněji než je tomu tak doposud. A Řidičovi mohu říct, že i když máme někdy takové nákupky, tak já to určitě kvůli tomu nezabalím. Je to prostě dnešní doba a trh je bohužel už takový. A co se týče toho že nás dodavatelé potřebují, tak to máš zase pravdu. Včera např. mi volal zástupce Michelinu ČR a chtěl se objednat na návštěvu. Protože však udělali takové špinavé podrazy před pár lety,na které já nezapomínám a neodpouštím je, tak jsem mu slušně vysvětlil, že mi nemůžou být dobrými partnery a nemají mi co lepšího nabídnout a budu raději brát od svých dodavatelů, kteří mne za roky co s nimi obchoduji nikdy nepodrazili. A že to není přímo z ČR, tak to mne vůbec netrápí, protože se musí napřed naši výhradní dodavatelé naučit chovat k pneuservisům, které tak sprostě v nedávne době podrazili! A vidím, že jim hoří koudel u zadku, protože neplní čísla která mají stanovená odjinud. Radím všem servisákům ať to raději vezmou kdekoliv jinde, protože si tito výhradní dovozci musí uvědomit, že servisy jsou na prvním místě a ne internet a na přímo do jakýchkoliv firem dodávat pneu a pneuservisy pak dělají jen otroky a tu nevděčnou špinavou práci.Tomu musí být uděláno konec a vidím, že se láme chleba nejenom pro nás, ale především pro ně. Proto je já osobně podporovat nebudu dokud se nezačnou chovat jako např. AM PNEU,kteří ví co znamená pneuservis a je jejich cílem a toho si moc vážím.
sobota, 12. září 2009
Bořek W4c
sobota, 12. září 2009
Bořek Pavle díky za zeptání a mohu říct, že mi to absolutně neublížilo,nevadí mi to a nemám s tím žádný problém. Jak jsem již minule napsal došlo u mne k nepředvidatelné poruše nůžkového zvedáku, který byl pravidelně servisován. Naštěstí to odnesli jen plechy a železo. Na zdraví nebo životě to nikoho neohrozilo díky zodpovědnosti mechaniků a dodržování bezpečnosti práce. Výrobce mi dodal nový ještě lepší zvedák. Spolu pak s prodejcem dodali zrcadla a otočné desky na geometrii,které byly také zcela zničeny. Teď bez problému pokračuji ve službě kterou si u mne zákaznici velmi žádají a která hraje u mne nezastupitelnou úlohu. Co se týče zničených dalších věcí jako je technohelper,sezouvačka,ušlý zisk a především vůz zákaznika který zřetelně poškodil pád zvedáku, tak byl u mne soudní znalec, který vyčísluje všechny další škody,pro pojisťovnu výrobce zvedáku. Musím konstatovat, že k této nepříjemné situaci všichni zainteresováni přistoupili maximálně zodpovědně a snaží se udělat maximum. Vážím si toho a věřím, že se vše brzy vyřeší ke spokojenosti mé a především mého zákaznika, který utrpěl nemilou události, která se bohužel stala. Mám také radost a těší mně, že si některé servisy vzali ponaučení s tohoto případu a přistoupili k razantnějšímu dodržování bezpečnosti práce,po mém zaslání fotodokumentace havarie, které jsem ochoten poskytnout komůkoliv, který si váži života. Jestli to chce někdo použít k očernění, špinění, pomluvě a podobným záměrům, tak je jen zbabělec a nemá ani špetku svědomí, kdo však to použije na to, aby se eliminovalo riziko úrazu u něho i jinde na servise, je u mne vítán a poskytnu mu patřičné informace a fotky. Bořek. www.pneucentrumprofi.cz
sobota, 12. září 2009
V4C Tak Obama podepsal 35% clo na čínské gumy. Kam asi vrhnou těch 46 mil. kusů? Evropa je zřejmě první na mušce. Naštěstí lidé již dostávají rozum a přes úsporu 50-100 Kč se jim začínají ze široka vyhýbat. Škoda, že "silný hráč" i nově Vraník dělají stále medvědí službu motoristům. Cla jsou špatná věc, daleko účinnější je takové dumpingové ceny a nebezpečné výrobky bojkotovat.
sobota, 12. září 2009
Pavel K. Řidiči děkuji za podporu.Je to prostě dneska boj o přežití a podělit se musí opravdu všichni.A každé % navíc se dnes nesmírně cení. Bohužel někteří dodavatelé to ještě nepochopili a dělají hlouposti. K diskuzi na motocyklové pneumatiky jen napíšu, že je nedělám. A pak bych mněl dotaz na Bořka, jak ti dopadl zvedák a ostatní způsobené škody kolem havárie, která se ti na servise stala? Jestli tedy můžeš napsat, když je to tak choulostivá věc. Jak tě, ale znám myslím už proto jak si to v minulé diskuzi napsal nemáš s tím asi žádný problém a upozornit ostatní servisáky na věc která je nemilá, ale může se stát kdykoliv ti nijak nevadí a vůbec ti asi neublížila. Je to tak?
sobota, 12. září 2009
řidič Je mi vás pneuservisáci docela líto, ale jestli máte opravdu takové nákupky, raději to zabalte. Příklad: pneunej.cz 195/65R15 91T , SnowproB2 999,Kleber HP2 1149,Bridgestone LM30 1321,Alpin A3 1485 - vše s DPH!!!!! Jestli jste si toho nevšimli, je totiž krize a obyčejným občanům začíná se nedostávat financí. Jsem také živnostník, nebojte se tvrdě přitlačit vaše dodavatele. Někteří povolí, jiní ne. Já to udělal a jenom díky tomu žiji. Ten tlak na ceny musí jít ze zdola až na samotnou špici a o břímě se musí podělit všichni v řetězci stejným dílem. Nebojte se. Oni vás potřebují stejně, jako vi je.
sobota, 12. září 2009
Bořek HOGANE 900,-kč a 947,-kč je 5% a to je myslím na naskladnění hodně velký rozdíl.Téměř 200,-kč na sadě jsou už taky peníze a když prodáš a uděláš desítky sad , tak to číslo není zrovna malé. A tyto peníze ti pak můžou chybět na nový stroj,na zlepšení servisu,bezpečnosti práce, apod. Můj dokup bude max. 920,-kč bez Dph.
pátek, 11. září 2009
Bořek Jindro, protože nechci nikoho shazovat tak mi raději prosím zavolej na 608 868 868.
pátek, 11. září 2009
HOGAN Jindra,Bořek tak to mam nabídku o něco horší jak vy.Ale ne o moc.Za kolik Vám dávají pak ten rozměr od 1ks po celou zimu.