Pneurevue.cz » Fórum » Používáte ve svém servisu myčku kol?

Používáte ve svém servisu myčku kol?

 

čtvrtek, 30. července 2009

Otázka ze dne 30.7.2009

 

Pokud ano, jak hodnotíte její přinos? Je zdrojem bezprostředního zisku, nebo funguje spíš jako bonus pro zákazníky a "něco navíc", co zvyšuje image provozovny?

 
 
 
 
JZ
JZ Pro HOGAN: hlavně aby nejlevnejsipneu.cz nedávalo 45% ted servisům a před sezonou 47% koncovým zákazníkům. Myslím že se to dá u této seriozní společnosti očekávat.
pondělí, 10. srpna 2009
 
Poo
Poo Jo také máme "myčku" ale používáme jí ne k mytí kol aby byla Čistá ale k odstrnění hrubých nečistot ke snížení prašnosti a hlavně kvůli vyvažování kol. Tak jak z ní vyjdou elektrony které byly od prachu z brzd je ale fakt katastrofa, obzvlášť když se na kolo pak šáhne a ten mokrý brzdový prach se rozmatlá. Myčku máme od fi. Rema Tip Top a myje plastovým granulátem+teplou vodou a je fakt že za ty prachy by to mělo vypadat jinak... Mytí účtujem 15,- bez DPH za kolo a někteří zákazníci to těžko zkousávají když vidí výsledek protože pro ně je důlažitá optická čistota kol a ne to že tam není bláto.
pondělí, 10. srpna 2009
 
HOGAN
HOGAN Petrlas nevím jestli je 46% na Barum nezajímavé když Nejlevnějšípneu se zkrotili a dávají servisum pro další prodej 45%.Jinak Kleber,Michelin a Dunlop jsem objednal u IHLE.Udělali teď na zimu myslím docela slušný ceny.
pondělí, 10. srpna 2009
 
profik
profik Ja som na tuto sezonu zakupil mycku Wulkan200. V podstate som ju ziskal malo pouzivanu, bartrom za pneumatiky. Nemal som predtym ziadnu mycku a priznam sa, ze som ocakaval od nej ovela viac. Kolesa totiz z mycky vychadzaju na moj vkus dost spinave. Lutujem, ze som ju kupoval, lebo ostala s velkym sklamanim stat v rohu servisu.
pondělí, 10. srpna 2009
 
Petrlas
Petrlas 46% je nezajímavé, protože běžně musíš dát slevu 38-40% a z čeho chceš vyžít? Barumka je o ničem.
sobota, 8. srpna 2009
 
KISS
KISS Pánové, jedna otázka z jiného soudku: Jakou letos očekáváte nákupku nejběžnějších rozměrů na felicie,Fabie a Octavie např.průměrné Barumky Polaris2? Co říkáte na 46% u Barumu?
sobota, 8. srpna 2009
 
FERDA
FERDA Ano kvalitní pneuservisy neskončí,nejenom kvůli někdy své specifikaci, kterou normální značkové autoservisy nikdy nedosáhnou, protože neví a ani nechtějí vědět co vše dnes pneu mají za úskalí.Autoservisy berou tuto problematiku,jako jenom že se namontuje guma a tím to u nich končí.Je to pro ně něco navíc a ještě to neumí ani pořádně udělat.Opravy jsou jen a jen tomu příkladem.A co takhle 18-20 kola a RUN FLATY ,kde minimálně 95% značkových autoservisů nemá stroje na tyto už běžné pneumatiky na trhu a neumí je ani přezout.Proto pak zákazník sedí 2 hodiny na saloně a mezitím se naloží jeho pneu do auta a odvezou to třeba i ke mně a já se jen směji jaký to je značkový servis, že neumí přezout pneumatiky. A vidím, že to není jen u mne , ale i u Bořka a na 100% i u dalších solidních pneuservisů v celé ČR.Takže dobrý, kvalitní pneuservis se nemusí bát o svou budoucnost.Musí nabízet nové služby, protože jen pneučinnost je na dnešní dobu opravdu hodně málo.Trend doby je už takový a pokuď si myslí ti co otvírají pneuservisy ve starých špinavých garážích a konírnách že uspějí na trhu s přezutím za tři stovky, tak jsou na velkém omylu.Na chvilku to půjde, ale nároky jsou pak větší a větší a neustojí to. Akorát nám pořádným servisům dělají ostudu, problémy a škodí stéjně jako ty značkové servisy co neumí skoro nic s pneumatikami.Ostudy nejsme my ale právě oni.A že chceme svou kvalitní práci zaplatit ,tak to je snad zcela normální.
sobota, 8. srpna 2009
 
Bořek
Bořek JiVi, tak toho se opravdu nebojím, že by vyloženě pneuservisy zanikly. A víš proč?Povím ti např. případ z minulého týdne. Protože jsem tady na servise mněl speciální obří pneumatiku na opravu,kterou jsem chtěl použít jako učivo pro své mechaniky, objednal jsem si školení přímo na servise. Bylo i pro mne velmi kvalitní a poučné a protože tento obor dělám stéjně jako on mnoho let , zeptal jsem se ho jak vidí úroveň dnešních pneuservisů a především značkových servisů v opravách pneumatik. Usmál se a řekl: mnoho dnešních pneuservisů,které vznikají jako houby po dešti neumí opravit správně pneu a neznají základní technologické postupy oprav,je to chyba jak legislativy, kde tuto činnost může dělat kde kdo a nic k tomu vlastně nemusí znát,ale samozřejmně lidí kteří to dělají,jen s vidinou buď nějaké práce,zisku,lehkého výdělku,zastírání jiné činnosti kterou kamuflují pneuservisní činností apod. Opravdové kvalitní pneuservisy se školí,mají různé přezkušování a jdou s trendy které jsou kladeny na dnešní pneumatiky,které jsou úplně někde jinde,než třeba před 10lety. Co se týče značkových autorizovaných servisů, tam se doslova zděsil a zhrozil, co jsou všechno schopni napáchat.Neumí téměř nic,neškolí se ,nerozšiřují absolutně svůj obzor a pak to dopadá jako tady u mne, kdy některé tyto super značkové servisy mi pak vozí pneu na servisy a neumí pneu nejenom opravit, ale také přezout a vyvážit. Je to smutné, ale je to tak. Proto kvalitní pneuservisy jako takové určitě nezaniknou, zaniknou ti kteří nepřistoupí na hru dnešní doby. A to je, že i ony musí rozšiřovat a zkvalitňovat své služby, jinak nemají šanci.
čtvrtek, 6. srpna 2009
 
JiVi
JiVi vsak to tu nekdo uz psal v ohnive breznove diskuzi. Pneuservisy jako takove zaniknou a budou jako doplnkovou sluzbou u autoservisu, prodejcu atd. Je potreba to vzit jako fakt a prizpusobit se situaci.
čtvrtek, 6. srpna 2009
 
V4C
V4C Ta otázka není zas až tak hloupá, ale souhlasím, že před zimní sezozonou není na pořadu dne. Bořek má pravdu, že je je to nadstavba služby a především ochrana zdraví mechniků. Jenže prodejní ceny jsou jako z jiného světa a pokud kápnete na poruchovou, máte zaděláno na drahou okrasu servisu jež zabírá spoustu místa. Pokud prodejci nepřijdou s cenou výrazně pod 100tis. za kvalitní produkt, myčky se postupně vytratí. Zajímavější otázka je možná, jak nám jako houby po dešti rostou pneuservisy v autodílnách. Nám jen o prázdninách zatím přibyly dva. Tak že na 20.000 obyvatel dnes máme 5 spec.pneuservisů,5x u prodejců aut a 9 v autodílnách. Vím, že je to neživí, ale je to jistá nadstavba jejich služby a možnost přivídělku. A je to dáno tím, že zouvačka a vyvažovačka se dá pořídit za pakatel(kvalitu ponechme stranou). Za prvé, co udělají, rozhodí letáky, že přezouvají kompletně os.auto plech i hliník za 300 vč.DPH. Potom otázky tipu myčky kol se jeví jako nepodstatné.
úterý, 4. srpna 2009
 
HOGAN
HOGAN Mrzí mi že se tady pokládají takovéhle otázky,které jsou k ničemu a taky diskuse podle toho vypadá!Tak že diskuze skoro žádná.Radši bych se bavil o to jakou očekáváme zimní sezonu a jestli už jsme se předzásobili nebo ne a jestli ano tak jak.To by byla myslím plodná diskuze.
úterý, 4. srpna 2009
 
Kikos
Kikos Myčku pneu zatím nemám, ale na jaře a v létě venku používám tlakovou myčku Kranzle, kterou myji kola. Není to sice to co bych si představoval, ale službu mi to částečně udělá a jsem i za to rád. Je rozdíl,jestli kolo dám na vyvažovačku umyté,oškrabané třeba jen kartáčem a neumyté vůbec.Rozdíly vyváženosti jsou pak markantní a o prašnosti to se vůbec nemusíme bavit, to je jasné. Myslím že myčka pneu je dobrá věc,je potřeba místo,připojení a je drahá a nezisková. Je to prostě určitý nadstandart, který si může dovolit málokterý servis.
pondělí, 3. srpna 2009
 
Bořek
Bořek Používám myčku kol od fa DARNER ze Slovenska na servise v Třinci a mám ji 2 roky. Zatím maximální spokojenost jak po technické tak i funkční stránce. Kartáče myjou velmi dobře i hrubou špínu po zimních měsících. Výhodou této myčky je, že neslouží jen k mytí osobních a dodávkových kol. Přes letní sezonu ji používám jako wapku a myju s ní nákladní,stavební,obří pneu, ale také s ní někdy oplachuji vozy. V tom je její výhoda oproti ostatním myčkám na českém trhu. Zdrojem bezprostředního zisku mytí kol určitě není, je to služba navíc, která je ukázkou určité kvality a profesionality pneuservisu. Určitě má velký význam pro vyvažování a především pro zdraví mechaniku, kterým netrpí tolik kůže na rukou a nemusí vdechovat tolik prachu a špíny z kol jako je to bez mytí. Mohu potvrdit, že po 2 letech činnosti je již zaplacená a jsem s ní opravdu velmi spokojen.
čtvrtek, 30. července 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz