Pneurevue.cz » Fórum » Používáte ve svém servisu myčku kol?

Používáte ve svém servisu myčku kol?

 

čtvrtek, 30. července 2009

Otázka ze dne 30.7.2009

 

Pokud ano, jak hodnotíte její přinos? Je zdrojem bezprostředního zisku, nebo funguje spíš jako bonus pro zákazníky a "něco navíc", co zvyšuje image provozovny?

 
 
 
 
Bořek
Bořek Byla to doba, kdy se mněli dovozci rozhodnout jestli budou dělat nadále s pneuservisy, nebo dají přednost tomu že vlezou servisům do velkých zákazniku a dají více na internet než na nás. Je to +- 5let. Většina těchto dealerů se rozhodla tak jak se rozhodla a dnes pykají za to, že podrazily ty kteří je živili a kteří jim pomohli nahoru a to jsou samozřejmně pneuservisy.Cesta zpět nevede a za chyby se musí platit a dnes pykají pořádně, tomu věřte.
středa, 12. srpna 2009
 
JZ
JZ Měl jsem na mysli obyčejné obch zástupce a mám dojem že v tom ti kluci lidově řečeno "létají jak nudle v bandě". Kdysi mně Bridgestone ČR obešel také a připravil nás o autopůjčovnu s poměrně slušným počtem aut. Možná jsem přesně nepochopil kdo je myšlen dealery. Jestli Michelin ČR, Bridgestone ČR, Barum nebo tzv. velkoobchody. Od těch bereme především co nikde není, pokud to oni mají, nebo co prostě spěchá.
středa, 12. srpna 2009
 
Kikos
Kikos Bořku souhlasím s tebou,ale to byla asi jiná,starší doba s těmi obchoďáky,né?
středa, 12. srpna 2009
 
Bořek
Bořek Chudáci to opravdu nejsou. Povím ti jen jeden případ a ten určitě stačí.Přijel mi tu kdysi jeden vysoký zástupce výhradního dovozce pneu. Sliboval,nabízel,garantoval nejnej ceny apod. a dával ceníky se slevami. Na druhý den mi přijel kolega co má vedle mne dopravu a ukázal mi kdo ho navštívil a jaké ceny mu dal na pneu.To jsem vyrost o metr a půl, protože byly samozřejmně lepší,nižší pro toho dopravce. Samozřejmně jsem si toho prodejce pozval na kafe. Byl jsem s ním za 3 minuty hotov a věřte všichni,že na mne nikdy nezapomene. To samé byly i další dealeři, které jsem jmenoval a stojím si za tím, že jsou to jen a jen hamouni, kteří vidí jen a jen své čísla a nezajímá je nějaký pneuservis. Proto dneska tito dealeři mají v ČR velmi těžkou pozici a jsou na tom špatně. Kolikrát čtu jejich nesmysly i v Pneurevue a musím se jen usmívat, jací to jsou primitivové. Sám nejsem vůbec dokonalý, ale nesnášim lež do očí,podrazy a falešnou rétoriku. A oni to zabetonovali a proto je neberu v potaz. S výhradních dealerů v ČR je pro mne partnerem AM PNEU,který za 5 let zatím neudělal chybu a proto jsem jejich věrný zákazník. Vědí moc dobře, že pneuservis je pro ně ta hlavní činnost, ne internetový prodej za hubičku. Ostatní si mysleli, že nás pneuservisy obejdou, ale není tomu tak o tom jsem naprosto přesvědčen.
středa, 12. srpna 2009
 
JZ
JZ Myšleno v dobrém. S Barumkou se těžko na něčem domlouvá, at dělaj s "nejlevnejsím". Barumka pak bude nakonec stejně degradovaná jako Matador. Bridgestone ten je při jejich cenách téměř neprodejný, lépe se prodá Firestone. A Dayton s FirstStop, je o ničem. S Michelinem se ted celkem dá , cenové rozdíly oproti dovozu nejsou ve většině položek tak závratné. Kleber se nám prodává dobře, stejně jako Kormoran. Horší je to s BF Goodrich, ten už děláme jen okrajově. Lidé si to ted pletou s Goodride a pak jim přijde BF Goodrich u nás předražený. České zastoupení G/Y-Dunlop = nulová spolupráce. Jinak se ale G/Y, Dunlop i Fulda prodávají dobře. Stále lépe se nám ted prodává Kumho, Hankook i Falken. Většinu kol si vozíme z venku, se zastoupeními v ČR děláme však také, abychom mohli uspokojit zákazníka, pokud něco "hoří", nebo když zrovna něco nikde jinde není, nebo se to nevyplatí dovézt. Je pravda že s ofic. dealery značek se skutečně nedá dělat. Obchodáky, ale nevyhazujeme, je nám jich dokonce líto. Oni za to nemůžou, dělají jen co jim řeknou a pracují s podmínkami jaké jim dají. Sami vědí že ty ceny jsou o ničem a rozhodně je to takto určitě ani nebaví.
středa, 12. srpna 2009
 
Bořek
Bořek JZ jak to myslíš?V dobrém nebo ve zlém.Klidně to napiš.
středa, 12. srpna 2009
 
Bořek
Bořek Zapomněl jsem na Goodyear, ty jsem taky rychle vyprovodil ze servisu.Další takoví, které opravdu nemusím.
středa, 12. srpna 2009
 
JZ
JZ Hezky řečeno.
středa, 12. srpna 2009
 
Bořek
Bořek Micheliny a Bridgestony beru od Holandské společnosti, která je u nás zastoupena na severní moravě jedním prodejscem.Ceny jsou lepší než u našich dodavatelů a vážim si ho pro to že nikde nedodává zákaznikům z ulice přes internet, ale jen a jen pneuservisům.To je u mne partner na úrovni.Váží si nás servisáků a nedodává nikde jinde než jim.Za poslední 3 roky jeho prodej vzrostl několika násobně a já od něho beru za to jaký je. Nebudu brát a nakupovat od výhradního distributora v ČR, který se neumí chovat k nám servisům a podporovat jen a jen jeho zájmy aby se mněl on dobře a já jako servis to odskákal.A že umí podrazy udělat, to pánové určitě víte ze svých zkušeností.Ať je to např.Barum,Michelin, nebo Bridgestone.Vážit si servisů u těchto firem rychle zapomněli a já osobně je vynechávám ze hry.Raději pak vezmu od jiné firmy, která je solidní a nedělá fauly zezadu.A že to není vyloženě Česká firma ale Holandská,Polská, Slovenská,nebo odjinud to už je život,hlavní je že u nás úspěšně podnikají,mají minulost a když naši hlavní distributoři nejsou schopni si nechat menší část zisku a na úkor servisů se obohacují, nebo to dají na internet ještě lépe než nám.Proto na ně kašlu a plivnul bych jim do tváře. Můžu všechny ujistit že jsem všechny 3 oficiální dealery o kterých jsem psal už u sebe vyhodil a nepřeju si aby mne již kontaktovali.Teď to ,ale zase zkoušejí přes jejich otroky. Mají však smůlu,nestojím o ně a nechci se od práce nechat zdržovat. Vážit si pneuservisů zapomněli velmi rychle a já nezapomínám a neodpouštím,jinak bych dnes nic neměl a poslouchal jen hloupé řeči.A to neudělám.Proto dělám s těmi které uznávám a kteří respektují mne jako člověka který dělá kompletní pneuservisní služby.
středa, 12. srpna 2009
 
HOGAN
HOGAN Pro Bořek zajímavý co píšeš,já s těmito značkami jako je Lassa nemám absolutně žádnou zkušenost.Hankooku jsem prodal taky jen pár.Většinu v té střední třídě mi pokrejvá Kleber a trochu Fulda.Jinak v té vyšší Michelin,Goodyear s Dunlopem.Od kud bereš Michelin a Bridgeston?
středa, 12. srpna 2009
 
Bořek
Bořek Hlavním sortimentem v zimní sezoně je u mne jednoznačně ve střední třídě pneu LASSA, kterou jsem začal testovat v zimě před 5 lety. Její ohlas byl tak pozitivní v náročných podmínkách severní moravy, že jsem byl až překvapen a tuto značku začal dělat velmi intenzivně. Jsem za to rád, protože svou kvalitou a výkonem je vynikající. Jen pro zajímavost za 5 let jsem mněl jednu reklamaci a to z počtu přes 10 tisíc prodaných pneu v této značce a to hovoří za vše. Společnost AM PNEU, od které je nakupuji je velmi solidní firma a vřele ji doporučuji. Další značkou kterou dělám je Nokian, který má velmi širokou škálu různych druhu pneu a uspokojí jak střední tak vyšší třídu zákazniku. Dobře se prodává Kumho,Avon,Hankook a pak samozřejmně trojice Bridgestone,Firestone,Michelin.V těch nejlevnějších dělám VE RUBEER také od AM PNEU. Nedělám osobní protektory,neosvědčili se mi pro vysokou reklamaci. Nebráním se prodeji téměř žádné značce pneu, ale mou hlavní podmínkou je, že značka musí mít oficiální a silné zastoupení v ČR. Nevyhledávám absolutně Čínu. Nekupuji nic od překupníku a pochybně vznikajících a vypadajících firem. Nabídek je velké množství, avšak koupit něco někde neprověřeného a pak se někde dovolávat s problémy, je pak někdy těžké a může to stát nejenom hodně peněz, ale také mnohem víc. A takové případy už znám ze svého okolí.
úterý, 11. srpna 2009
 
HOGAN
HOGAN Pro Bořek a co prodáváš místo Barumek.Já mám stejný názor jako Ty a Barumky už delší dobu neprodávám jedině když na nich zákazník trvá.Prodávám místo nich radši Kleber a dost se mi to osvědčilo.
úterý, 11. srpna 2009
 
HOGAN
HOGAN Pro Petrlas a JZ naprosto s Váma souhlasim a fakt jen krátkozrakej tupec múže nakupovat od nejlevnějšípneu.cz protože to co dají jemu pak pustí do ulice nebo ještě víc a tím ho vlastně popraví.Nechápu že to ještě některí servisáci nepochopili a pořád jak stádo od nich nakupují.
úterý, 11. srpna 2009
 
Poo
Poo U nás je rozdíl 40% což ale ve výsledku dělá 89,- na kole :-/
úterý, 11. srpna 2009
 
Hastrrman
Hastrrman Diskuze o myčkách je o ničem. Mám jinou otázku do placu. Jak mámte ozlišenou cenu pro své zákazníky a pneu donešené z netu??? Nejde mi ani tak o cenu celkovou jako o diferenci mezi cenama. Já mám například rozdíl na kolo 100Kč, takže jakmile nemám cenu pneu vyšší než 100Kč oproti netu ve výsledku je koncová cena ode mne nižší. A ještě u mne velmi zabírá, když zákazníkovi vysvětlím,že jakmile rozdělí nákup pneu a servis pneu ztrácí tím veškerou záruku, protože v případě jakéhokoliv problému se obě strany vymluví na druhou. Prodejce označí špatný servis, a servis řekne že je špatná guma a zákazník nemá nic, jen staosti a háhání. Jak to řešíta Vy????
úterý, 11. srpna 2009
 
Bořek
Bořek Co se týče zimních Barumek, taky nejsem jejich zastánce.Prodávají se dnes běžně na zákaznika se slevou kolem 40% a při jejich kvalitě o které mám zcela jasno,se tato pneu u mne moc neobjevuje. Nabídnu ji opravdu jen na přání zákaznika a pokuď se mi objeví např. že je vyrobená v Malaysii apod., tak ho na to upozorním. Jsem Čech a nemíním prodávat něco a od někoho o čem jsem zcela přesvědčen, že dělá jen ostudu svou nekvalitou.
pondělí, 10. srpna 2009
 
Bořek
Bořek Překvapilo mne, že jsou pneuservisáci tak nespokojeni s myčkami kol od takových výrobců jako je Tip Top, nebo Wulkan.Vybíral jsem taky dlouho, ale opravdu nelituji že mám od DARNERU ze Slovenska jejich myčku pneu.
pondělí, 10. srpna 2009
 
Petrlas
Petrlas www.rajpneu.cz-BARUM POLARIS2 195/65 R15 91T-39% BARUM POLARIS2 205/55 R16 91T-40% volně pro koncové zákazniky.A to nemají ještě akci jaká bude v září a v říjnu. Kdo tady chce ty Rumunské a Portugalské šméjdy nabírat na sklad za 46% je sebevrah a vemte jich obrovské množství ať už na jaře je zase o několik hloupých méně.
pondělí, 10. srpna 2009
 
JZ
JZ Už teď davá nejlevnejsipneu.cz např. na 195/65 R15 91T Polaris 2 38% a na 205/55 R16 91T Barum Polaris 2 přes 40%. A s cenou půjde ještě dolů. Za to co to dává ted servisákům je pustí potom do "ulice".
pondělí, 10. srpna 2009
 
Petrlas
Petrlas Pokud koncový zákazník dostane 38-40%, tak je to o ničem.Z 6% které ti zůstanou nejde nic budovat!
pondělí, 10. srpna 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz