Pneurevue.cz » Fórum » Plánujete pro letošní zimní sezonu s ohledem na novou legislativu a přetřásaný možný nedostatek zimních pneumatik vyšší předzásobení než v minulosti?

Plánujete pro letošní zimní sezonu s ohledem na novou legislativu a přetřásaný možný nedostatek zimních pneumatik vyšší předzásobení než v minulosti?

 

pondělí, 20. června 2011

Otázka ze dne 20.6.2011

 

Jaký je u vás podíl předzásobení na celkovém prodeji zimních pneu?

 
 
 
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Při zpáteční cestě jsem na chvilku zastavil ještě jen tak u cesty v pneuservisu Vladimíra Hnojílka v Úštěku,bez www stránek. Říkal jsem si co zas mne tady překvapí třeba negativně. Pozdravili jsme se s majitelem a velmi příjemně a laskavě ukázal svou malinkou útulnou dílnu. Radost mě uchvátila, když se na mne koukali krásné italské stroje, žádné Č....,hezké a čisté prostředí. Viděl jsem jasně a zřetelně, že tento malinký pneuservis je velmi potřebným pro místní lidi z širokého okolí. Měl jsem a mám radost,že jsou mezi námi takovíto chlapi a dělají svou práci velmi solidně i v takovýchto mini podmínkách. Ani nevíte, jak se mi jelo dobře z návštěv. Přál bych vám to zažít všem, kteří svou práci mají rádi. Bylo to moc hezké, příjemné a věřte že i dnes budu klidněji spát, protože jsem probral, dostal a zjistil i já osobně další informace, náměty, a pozitiva do naši nelehké práce. Přeji Vám všem ničím a nikým nerušenou noc a pokud se třeba neutopím zítra v Labi, tak zase třeba něco napíšu. Mějte se. Bořek.
čtvrtek, 28. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Přátelé pneuservisácí včerejší den jsem věnoval mému poslednímu servisu v seznamu, které jsem chtěl navštívit a směřoval jsem do Litoměřic. Říká se, že to nejlepší nakonec. Nevím jestli to je pravda, ale to co jsem včera prožil, viděl, a měl možnost zhlédnout předčilo vše co jsem zatím v pneubranži snad zažil. Neviděl jsem vůbec nejmodernější servis, neviděl jsem krásnou budovu která by se honosila něčím výjimečným, neviděl jsem ani vůbec špičkově vybavený servis, ale našel jsem lidičky kteří pneuservisní práci vzali srdíčkem nesmírně vážně, svědomitě, z obrovským pocitem odpovědnosti vůči sobě i druhým. Nevím kdo z Vás by po několikaterém totálním vytopení firmy a svého domu který mají opodál ještě našel síly znovu začít. Nevím kolik z Vás by bylo schopno obětovat dnes mohu říct upřímně téměř vše práci v pneuservisu a řešit situace který jsou velmi svízelné a těžké. Nevím jaké příběhy prožíváte vy, ale toho čeho jsem byl svědkem včera mne vyrazilo doslova pozitivně dech. Při příjezdu do pneuservisu Robert Šandy do Mlékojed www.rsv-pneuservis.cz jsem pochopil, že po dnech strávených v hezkých soukromých servisech jsem trochu jinde. Ano, uviděl jsem klasickou socialistickou stavbu 80let, kdy Obnova řádila a vládla pneubranží a měla po celé naši vlasti takovéto výrobny. Viděl jsem klasickou halu s dalšími prostory které byly tehdy zapotřebí. Přivítal mne Robert osobně a hned jsme se vrhli na prohlídku servisu a okolí. Bylo to něco jiného, než jsem zvyklý u sebe, nebo u vlastníku pneuservisů kteří jsou ve svém. Sám vím jak bylo těžké podnikat v pronajatých prostorech a píšu o tom na svých www stránkách v sekci pobočky. Být v pronajatých prostorech, kdy majitel jen hrabe, kašle totálně na vše, nedodržuje aspoň slušná pravidla podnájmu a jen hrabe pro sebe je samo o sobě deprimující a jakákoliv investice do těchto prostor jsou vlastně vyhozené peníze. Sliby, že snad možná brzy dojde k prodeji ho ženou pořád vpřed a svým nasazením bych to nazval skutečným Robotem. Přeju mu aby to vyšlo a mohl pak ve svém rozjet svůj velký sen. Obrovský pozitivní dojem na mne udělalo když jsem vstoupil do dílny a zahlédl jsem v montérkách velmi pohlednou ale drobnou ženu, která zrovna dělala odborně defekt. Brusila, lepila, montovala, vyvažovala. Robert mi představil svou ženu a já nevěřil svým očím, uším a všemu kolem. Né že bych neviděl ženu za pneustroji, to né. Sám jsem nedávno měl 20 letou učenku, ale ta svou muskulaturou předčila minimálně 2x ženu Roberta. A od své učeňky bych nechtěl dostat ránu protože by mi asi hlava upadla, ale tak drobnou šikovnou ženu za mašinami a dělat dodávky bez jakýkoliv problému je pro mne zkušeného servisáka opravdu silné pozitivní kafe. Tak se obětovat, dřít se a vážit si své těžké špinavé práce je pro mne další životní zkušeností v pneu oboru. Vybavení dílny je na stávající poměry slušné a snaží se nakupovat kvalitní vybavení. V blízké budoucnosti bude kupovat novou nákladní sezouvačku a nůžkový zvedák. Pak bude následovat geometrie 3D. I on si moc dobře uvědomuje, že je potřeba zkvalitňovat své služby. Je to podle mne člověk který ví co chce, jde si za tím a dělá zodpovědně tak, aby nezatížil rozpočet své rodiny i firmy na neúnosnou míru. Na toto téma zodpovědnosti a rozumného investování malých servisů se určitě vrátím v některých dalších diskuzích a také určitě přidám postřehy které jsem zaznamenal u téměř všech pneuservisů se zaměstnanci. Při kafičku jsme pak probrali vše co jen šlo v našem oboru prolustrovat. Shoda panovala téměř ve všem a situace v oboru není vůbec růžová, ale pokud budou mezi námi lidé jako Robert s manželkou tak pevně věřím, že obor bude žít a bude schopen čelit i těm největším zkouškám které se na nás ženou. Chtěl bych ještě na dnešní závěr za sebe říct, že se hluboce skláním a smekám před takovýma to lidmi, kteří svou nezkrotnou vůlí, pílí i nepřízni osudu stále bojujou, budujou a i když je několikrát srazila přírodní katastrofa, věří že to co dělají má smysl. Ještě jednou moc díky a držte se tam v Mlékojedech.Bořek Filipec. www.pneucentrumprofi.cz
čtvrtek, 28. července 2011
 
Poo
Poo Bořku díky za perfektní zpravodajství z Tvých cest! Příjemné počtení.
čtvrtek, 28. července 2011
 
DP
DP Zdravím páni pneumatikáři. Čtu diskusi a nedostatku pneumatik, a musim říci, že obavy z dostupnosti jsou zbytečné. Levných pneumatik bude o něco méně, ale to je pro prodejce vždy dobré. Drahých pneumatik bude dost, takže pokud zákazník zaspí a přijde přezout v listopadu, zbydou na něho "pouze" drahé značky. Vydělat 15% z Goodyearu je lepší než 15% z barumky. Doporučuji zajistit si dostatečný počet dodávkových pneumaik, hlavně v levnějších značkách. Příští jarní sezona nebude nic moc, tak v zimě musíme vydělat na celý rok. Tak držim palce.
čtvrtek, 28. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Další má včerejší zastávka směřovala do městečka Vamberk za Jirkou Bartoškou. www.pneuservisbartos.cz Toto malé městečko které jsem slyšel snad podruhé v životě jsem našel bez jakýkoliv problému a na hezký rodinný pneuservis nebyl také problém narazit. Přivítali mne v hezké příjmací kanceláři Jirka s manželkou která s nim vede firmu. Po prohlídce provozovny, kde vybavení servisu bylo na solidní slušné úrovni a jeho vizi do budoucna, která má jednoznačně svou myšlenku, směr a cíl doplnit dílnu dalšími novými stroji a zařízeními, rozšiřovat své služby a nabídku pro své stávající i nové zákazníky. Také stavební úpravy, které zamýšlejí bezesporu zlepší kulturu pracoviště, skladovacích prostor a celkové vizualizace servisních a prodejních prostor. Při kafíčku i po něm jsme probrali snad vše nejdůležitější co se jen mohlo za téměř 4 hodinky proklábosit. Zima byla jednoznačnou diskuzí č.1 a potvrdila to co je prostě dnešní každodenní zkutečností a nutností řešit okamžitě zimní pneu, protože situace v naskladňování zimních pneu není téměř nikde u dodavatelů dobrá. Je dobře, že si můžeme říct různé dodavatele a jejich přístupy a jednání v cenové politice kterou provádějí. Odjížděl jsem s klidem a pocitem dobré práce manželů, kteří svou práci na malém městečku dělají zodpovědně a s láskou k našemu špinavému a těžkému řemeslu. Bořek
středa, 27. července 2011
 
Roman
Roman Pokud zimní pneu nebudou jenom dobře. Zase vydělám jako loňskou zimu, mám ale strach aby těch zimních pneu nakonec nebylo víc než dost.
středa, 27. července 2011
 
Karel
Karel Má tam slušné ceny,za které prodáváme běžně všichni pneuservisáci na pultě,žádné ničení cen.Nic špatného na tom nevidím.A má to opravdu hezké.
středa, 27. července 2011
 
Radek
Radek pneuhrusova, velmi pěkný servis a mají i pěkně udělaný internetový obchod na pneumatiky. Hezké.
středa, 27. července 2011
 
Radek
Radek Že budou vykrytí přednostně ty větší je samozřejmě pravda. Bohužel nemám pocit že by tomu bylo někdy jinak.
středa, 27. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Další má včeréjší zastávka po trase byla v pneuservise Davida Šedivého v Hrušové. www.pneuhrusova.cz Zde jsem už byl podruhé a i kdy majitel zrovna byl již řadu dní v zahraničí tak firma běží a funguje velmi dobře. Za 4 hodiny co jsem tam byl, jsem viděl vše co jsem chtěl a potřeboval. Jak jsem již zde nedávno psal, patří bezesporu svým kvalitním vybavením, čistotou, profesionálním přístupem a jednáním k těm nejlepším soukromým pneuservisům které jsem kdy viděl. Radost pohledět a sledovat činnost od prodejny po servis. Probrali jsme ožehavé témata a zima především vévodila naši diskuzi. Opět došlo k tomu co vidíme, slyšíme a víme každý den, kdy objednávky jsou kráceny a dá se říct upřímně že vlastně rušeny ze strany dodavatelů. Jestli někdo řekne, že v lednu 2012 budou dodány pneumatiky, které dávno měli být už namontované na vozidle, tak promiňte, ale už je nechci ani vidět. Toto hrozí letos bezesporu takovým jako jsme my malé a střední servisy. Odběratelé, ať se teď na mne nezlobí -jako je CHára, Procházka, Šafránek apod. na začátku nehrozí takový nedostatek pneumatik. Ti jsou pro výhrad...... na prvním místě a ti své dostanou. Je zde vybudován již zažitý určitý protekční závazek a ten má přednost. Na jedné straně to chápu, kdy jsou největší, nejvíce berou apod, ale na druhé straně to je dost nespravedlivé vůči ostatním poctivým a solidním pneuservisům. A horší je to, že ostatní to musí pak řešit velmi rychle alternativním velmi rychlým dokupem, kde co bude ještě za solidní peníze. Čas je pak neuprosený. Po diskuzi která byla pro nás myslím dobrým přínosem a spokojenosti nad kvalitním pneuservisem jsem jel zas o kousek dál po našich pneuservisech. Bořek
středa, 27. července 2011
 
Radek
Radek A to je to proč to píšu. Oni ty servisy mají opačný názor.
středa, 27. července 2011
 
Anonym
Anonym I Euromaster,Vianor,Premio ,Point-S,Firstop, o stovky dalších.Jinak to bohužel nepujde.V pneuserisu dělají většinou vyučení automechanici s praxí.Pneu nejsou trenýrky,nebo bagety.Horší je pokud Automechanik začne dělat pneu a nic o nich neví,jen dostane nějaké stroje za odběr a má dojem,že je PNEUSERVIS.Já nedělám zásahy do motorů,ani převodovek ba ani řj.motoru.Jen běžnou prohlídku a servis.
středa, 27. července 2011
 
Radek
Radek Jistě máš pravdu. I Conti se svým Bestdrivem atd.
středa, 27. července 2011
 
xxl
xxl Dělám jak pneuservis tak autoservis od samého začátku podnikání cca od roku 1990.Jako vyučený automechanik .Podotýkám,že nedělám nákladní a agro pneu.Profesionální pneuservis s prvotřídním vybavením a k tomu patří i geometrie a samozřejmě i tlumiče,jelikož na špatné nápravě se asi nedá udělat geometrie.I velcí hráči musí dělat rychlo servis ,pokud nechtějí zaspat." Chára,Procházka,Kalt,Šafránek a mnoho dalších dělají rychloservis x let.
středa, 27. července 2011
 
radek
radek Rozšiřování služeb o opravy vozidel. K tomu mám také zajímavý postřeh. Stejně jako my dlouhodobě nadáváme že gumy začal dělat kdejakej garážista či servis (a způsob jak to dělá) tak se setkávám s naříkáním že kdejakej gumař začal dělat autoservis a kritika na způsob jak to dělá. Pochopitelně ruku v ruce jde stěžování na internetové obchody s autodíly, které začínají také přibývat.
středa, 27. července 2011
 
radek
radek Zastoupení je stejně řízeno z centrály. Dělaj to co si venku vymyslej. Takže stejně podporuješ ty co tě trápěj. Povýšenecké jednání a diktování podmínek mají všechny zastoupení obecně. Někdy i ty gumy co máš třeba z Belgie mohou být původem od cz zastoupení.
středa, 27. července 2011
 
Moris
Moris To bezejména H : Ale já jsem nic o velkých pneuservisech nepsal trošku mi to otáčíš.... já říkám že pneumatiky patří do proškolených pneuservisů zkrátka je to věc za kterou si stojím.Za červenec jsme měli školení 2x které samozřejmě není zadarmo. Hodně servisů se snaží dělat kde co a podle toho to taky vypadá.
úterý, 26. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Má včerejší cesta do servisů začala Olomouci. Navštívil jsem pneuservis Martina Tichého www.autopneutichy.cz Má návštěva začala prohlídkou strojů, zařízení a vybavení. Jednoznačně mohu napsat s radostí, že jsem byl mile překvapen celkovou výbavou, čistotou a prostředím v kterém jsem se pohyboval. Cítil jsem dobrý vítr v plachtách a myšlení tohoto nesmírně šikovného, pracovitého pneuservisáka, který jednoznačně pochopil směr kterým se dnes musí pneuservis ubírat. Rozšiřování služeb o opravy vozidel, špičkovou geometrii, válcovou zkušebnou brzd apod., je ta cesta, která bude udávat směr příštích let v našem oboru. Né jen obyčejný samostatný pneuservis, který podle mne nemá v blízké budoucnosti pořádnou možnost jakéhokoliv dalšího rozvoje a možná budoucnost jako sama sebou přežít. Jsem rád, že jsem poznal nesmírného dříče, který by mohl a měl být příkladem všem pneuservisákům svým nesmírně silným a odborným postojem ke kvalitě služeb a cenového vážení své poctivě a odborně provedené práce. Protože nás nabudily další společné věci, tak jsme nakonec diskutovali dlouho do noci. Probrali jsme od nákupu pneu, přes dodavatele až po ožehavé téma dnešních dnů a tou je blížící se zima. Shodli jsme se na tom, že to bude zátěžová zkouška, která ukáže jak jsou vlastně pneuservisy připraveny. Dnes jsem odjížděl s klidem a přesvědčením, že toto je spolupráce, která má ten budoucí pozitivní smysl a vím, že je mezi námi další odborník, machr a profesionál. A tak hurá dál do dalších pneuservisů. Bořek
úterý, 26. července 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Pro Radka který napsal-Tím že nakoupíš ted od někoho Kleber tak nepřímo podporuješ Michelin, který tolik nesnášíš. a to samé napsal beze jména jen v bledě modrém a věř že moc dobře vím co říkám a co činím. Já jsem nikdy nenapsal, že nechci, nemám a neprodávám Michelin, Kléber atp. NIKDY! Prodávám je roky a věřte že solidní množství o kterém se třeba může jen zdát. JÁ JSEM JASNĚ A NĚKOLIKRÁT NAPSAL, ŽE NESNÁŠÍM povýšenecké a sprostě podrazácké jednání MICHELIN ČR. Takže si nepleťte a nezaměňujte má slova za svá která jsou zcestná a vyměněná. Mimochodem se zase přišel minulý týden nahlásit nějaký nový šášulka bambulka z Michelinu na můj servis, že po mne touží. Naštěstí jsem tam nebyl a věřte že ani mi vůbec nechybí. Bude si muset počkat abych ho vůbec přijal až se ozve jak nechal vzkázat. A když se neozve určitě nebudu plakat ani se prosit, to mi nehrozí. Přijít může, ale pravidla nastavuji dnes už já ne oni, tomu zase věřte vy. Domluva musí proběhnout mezi dvěma stranami korektně, ne povýšenecky a diktativně z jedné strany. Bohužel, oni to na jaře nepochopili a zase si hráli na to co nemám rád a proto totálně zhořeli jako papír. Budu brát Michelin kdekoliv to jen půjde lavně mimo ně dokud se nenaučí jednání dvou partnerských stran, ne jedné napřed mazací medu kolem huby a hned nato nátlakové a povyšenecké. A že podporuji Michelin, třeba v Belgii, nebo Polsku mě vůbec netrápí a nemám s tím žádný problém. Nezapomenu nikdy českému zástupci to co udělal pneuservisům před pár lety a to bylo pro mne největší svinstvo, které spustilo další lavinu ostatních výhradních dodavatelů která existuje ve spolupráci. Plivnul bych jim klidně i dnes do tváře, kdyby ještě jednou jen náznakem udělali to samé. Proto musí přijít s něčím novým co bude smysluplné pro obě strany.Bořek Filipec.www.pneucentrumprofi.cz
úterý, 26. července 2011
 
beze jména H
beze jména H ne vždy je v těchto pneuservisech dostatečně proškolen personál a jak sám říkáš i velké pneuservisy než aby přišli o zákazníka raději udělají takovýhle dá se říct zmetek........
úterý, 26. července 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz