Pneurevue.cz » Fórum » Očekáváte, že s novou "zimní" legislativou se vám zvedne poptávka po zimních pneumatikách?

Očekáváte, že s novou "zimní" legislativou se vám zvedne poptávka po zimních pneumatikách?

 

středa, 11. května 2011

Otázka ze dne 11.5.2011

 

Budete činit nějaká opatření - např. v oblasti předzásobení?

 
 
 
 
FERDA
FERDA Pro nepodepsané tupce.Najedeš na hlavní stranu www.pneurevue.cz a pak sjedeš trošku dolů a rozklikneš článek -Neschválené disky se šíří jako mor.Tak asi pane nepodepsaný.
středa, 8. června 2011
 
Anonym
Anonym kde najdu to video??
středa, 8. června 2011
 
FERDA
FERDA Opravdu dobré video a pro mne i redakční zlepšení časopisu i portálu.Jen tak pokračujte dál.
středa, 8. června 2011
 
radek
radek Já jsem obouval 15" a byli velmi slušné což mně překvapilo. Žádné velké váhy.
středa, 8. června 2011
 
Michal
Michal Mně dostalo v časopise, jak je tam poznámka na ty disky, které prodávaá auto kelly. Soused na chatě si je totiž koupil, protože chtěl ušetřit a závaží jsou oblepený na vnitřku kolem dokola skoro souvisle. To absolutně nešlo vyvážit.
středa, 8. června 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Nové videa na pneurevue. Neschválené disky se šíří jako mor. Perfektní práce. Jen tak dál. Díky.
středa, 8. června 2011
 
martin
martin jo ale pouze nějaké auta,ale jen nějaké já jsen spíš na to vybavení dílny než na vrany.Investuji do toho z čeho žiju a pro potěšení mám veterány.Těch tam pár bylo a stálo to za to,poto píšu pouze nějaké....))))
pondělí, 6. června 2011
 
pavel
pavel takže tě nic v Brně nezaujalo?
pondělí, 6. června 2011
 
martin
martin Jen pro orientaci -všichni mi posílali avízo,že tam nebudou,já jel jen na kukačku,jelikož jsem měl volnou vztupenku od Homoly,tak jsem si dal klobásku a koukal na nějaké vrany-auta
pondělí, 6. června 2011
 
martin
martin jako zástupce toho odpvědného prodejce-hosteta chápeš??
pondělí, 6. června 2011
 
pavel
pavel asi????? předtím píšeš, že jsi tam byl osobně
pondělí, 6. června 2011
 
martin
martin asi jsem tam měl nějakého zástupce,ale nedělám si z huby prdel
pondělí, 6. června 2011
 
štěpán
štěpán Taky jsem byl v Brně a co se týká počtu vystavovatelů s vybavením pro pneuservisy tak obrovská bída. Stánek Tomketu jsem taky navštívil Martine, ale nemůžu souhlasit............super přístup ke mě i k jako obyjčejnému zákazníkovi. Hostesák ví o čem mluví a je vidět, že v oboru není nováčkem...na jeho mládí reagoval s přehledem. Je jen škoda, že je tam jen ten Ferdus a pak pár automobilek a nic.
pondělí, 6. června 2011
 
martin
martin Přesně tak jak píše Bořek,spousta i velkých servisů opravuje pneu a to i motorkových opravnou tyčinkou a nejen tou škaredou hnědou -prý samovulkanizační .Někteří sice používají i kvalitní Maruni,Tech,nebo od TipTopu -jak již bylo zmíněno v článku pneureuve ucpávkou Super Sealasic,kterou považuji za jednu z nejlepších,vždy se jedná a to Vám všem poví i technici z TipTopu pouze o dočasné řešení oprav!!! Je smutné ,že se s takovou opravou setkávám poměrně často.Jinak na Autosalonu nic moc ,jen Tomket tam ve velkém propagoval pneu Barum conti a okajově jakýsi Wredestein ))).Když mi chtěl ten hostesák dát leták ,tak jsem mu řek,že jsem majitel pneuservisu a profesionál a když už tam lámají ty ovečky k nákupu ať jim laskavě sdělí info o jejich partnerských servisech ,jelikož jako jejich partner jim bezproblému pneu přezuje,zadarmo zlikviduje,odborně poradí s výběrem pneu na auto jak s indexem zátěže tak i rychlosti a hlavně Odborně přezuje ,velká kola kvalitně vyváží pomocí Haweky v případě provede optimalizaci a spoustu dalších věcí.Čuměl jako pi...a do plev a neměl slov.
pondělí, 6. června 2011
 
Michal
Michal Já už jsem se na Bořkovi stránky o bezpečnosti díval už asi před týdnem a něco. Musím říct, že je to fakt dobré.
neděle, 5. června 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Krásný pozdní večer.Stanislave, již delší dobu jsem přemýšlel a pracoval na tom, aby do podvědomí zákazníku vstoupili určité pneuservisní trendy, úkony, návyky a povinnosti, které by měl každý kvalitní pneuservis dodržovat a pracovat na co nejlepší bezpečnosti a kvalitě. Poslouchat některé zákazníky, jak mě chtějí učit a diktovat, jak jim mám a nemám opravit pneu mne už moc nebavilo a po tom co jsem zažil na servise, kdy zákazník doslova vyskakoval dva a půl metru nad zem a chtěl knot a také se mě snažil přesvědčit, že je nejchytřejší, že on rozhoduje jako zákazník jak mu to spravíme, že on ví jak se opravuje a že my houby umíme a jen ho chceme okrást, mne přivedlo na myšlenku kterou prezentuji v části bezpečnost. Je to přesně ta pneu, která je nafocená a byla jetá po defektu, byla uvnitř polámaná, vysypaná a přitom se dušoval a řval, že na ni nejel ani pár metrů, že to hned poznal, slyšel a zastavil. Prostě totální nesmysly mluvil. Zvenku nebylo absolutně nic poznat, že by byla jakkoliv i třeba minimálně poškozená, přesto mám už dost zkušeností a vím co mohu někdy očekávat od pomalého defektu. Po velmi tvrdém vyjednávaní až válečné diskuzi jsme pneu sezuli a co nevidíme? Děs, hrůzu a katastrofu. Tu tvář pána bych přál každému pneuservisákovi zhlédnout. Beznaděj, bezmoc, zděšení. Najednou byl malinkéj jako červíček. Slova pokory, uznání mu nebyly cizí. Najednou jsme byli odborníci, profesionálové, nejlepší apod. Nestojím o tyto jeho slova, jde mi o poctivě a kvalitně odvedenou práci, jde mi hlavně o bezpečnost, protože když si představím, že mu někdo dá knot a víme sami kolik blbců je mezi námi co si hrají na pneuservis, tak vím co se může stát a taky jsem z toho velmi rozladěn. Jsou tady i mezi námi co píšou a klidně jim to řeknu do očí. Jsem člověk který si váží své práce, vážim si života kde jsem dostal myslím druhou šanci a proto budu takhle budovat dál osvětu, aby zákazník poznal co je důvodem proč chodí právě ke mne a ne do nějakého levného pneubrlohu, pneuservisu či značkového autoservisu, kde kolikrát nemají ani za mák snahu se učit, nemají potřebu zjišťovat nové trendy a informace, jak se má správně co dělat už v základě v pneuservise a už vůbec nemají snahu se učit jak opravovat pneumatiky. Nechci už zažít co jsem tu psal a zažil nedávno při cestě po pneuservisech v Čechách, kdy jeden pneuservis neuměl téměř nic, druhý zase vyvážil pneumatiku s boulí jako blázen. Tito potřebují se učit, zdokonalovat, a školit. Jsem rád, že jsou odezvy na to co jsem dal na stránky velmi pozitivní. I prodejci pneuzboží, kteří mi tu jezdí jako např. TG PNEU, BVB CZ to vysoce ocenili a řekli že je to dobrá a kvalitní osvěta, která je potřeba dělat. To je pro mne také to motivační proč to musí vyjít ven a možnosti ukázat cestu všem rozumným pneuservisákům, že nové možnosti tu jsou, jen je musí chtít využít. Ono to vlastně nic nestojí, jen začít používat více hlavu. Odezvy od zákazníku jsou za měsíc skvělé a bezkonkurenčně pozitivní. Napíšu jen jeden příklad za všechny. Pán platil za defekt a částka 380,-kč se mu zdála hodně vysoká oproti defektu který dělal někde jinde.Byl i trochu nazlobený a tak moc nechtěl poslouchat. Proto jsem zvolil jinou učinou taktiku. Při placení jsem mu dal vizitku a požádal ať si přečte článek na mých stránkách a snad vše pochopí. Milé bylo když za asi dvě hodiny zavolal, požádal mne o prominutí, že se trochu nazlobil a že teď konečně chápe proč je rozdíl v ceně takový, když tu pneu někdo nerozebere, strčí tam rychlošpunt a když ji naopak odborně zkontroluje,opraví, vyváží apod. Velmi upřímně poděkoval a vím na milion procent, že to je člověk kterého jsem dostal na svou stranu. Místo toho abych ho ztratil, že jsem drahý, jsem ho naopak přesvědčil, že tomu tak není a že umím dělat svou práci tak jak se má. Jak jednoduché a levné za jednu vizitku a trochu upravené firemní stránky, kde dostupnost článků a informací odjinud je tak jednoduchá. Ten pocit vítězství pak hřeje na duši dlouho. Je jich za pár týdnů opravdu řada a to je to co těší mou mysl. Nepotřebuji dělat internetový prodej pneu, který u pneuservisů neuznávám i když bez jakkychkoliv problému bych ho mohl dělat, raději budu bojovat jinak, cestou kvality, bezpečnosti a hlavně informovanosti. Přeji vám všem opravdovým pneuservisákům, aby jste hledali rezervy napřed u sebe a snažili se najít nové cesty, které tady bezesporu jsou a jen ti dobří rozumní a chytří budou po zásluze odměněni tak jak si zaslouží. Bořek Filipec.www.pneucentrumprofi.cz
neděle, 5. června 2011
 
Stanislav K.
Stanislav K. Bořku,naprosto souhlasím s tím co jsi napsal v současnosti o Brně.Chci však napsat ještě něco jiného.Hodně mne zaujala na tvých stránkách část-bezpečnost.Celkově ji máš hezky a přehledně zpracovanou a nikde jsem se s tím ještě u pneuservisu na stránkách nesetkal.Hlavně oddíl opravy pneu knotem,jsi popsal a nafotil velmi dobře.Myslím,že to je potřebná a dobrá věc,která se má prezentovat a něco takového si asi taky udělám.Díky za inspiraci.
neděle, 5. června 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Letos je to po 10 letech co nejedu do Brna. Je škoda, že tak speciální výstava jakou AUTOTEC & AUTOSALON je dopadla pro nás všechny, kteří tam rádi jezdili. Jestliže minulý rok to byla totální slabota a kdy si v BVV měli uvědomit, že je něco u nich špatně, avšak neuvědomili si zcela a vůbec nic, tak letos jejich komatová smrt přišla rychle a vzala je do blízkého budoucna pořádně nejenom přes prsty. Pokud se rychle neproberou, tak je to podle mne blížící se zánik těchto expozic u nás. Kdo bude vystavovat, když tam přijde málo diváků a borců s auto oboru? Kdo bude vyhazovat neskutečné peníze za něco co mu nemůže přinést jakýkoliv zisk? Kdo bude jezdit jen pro radost, apod? NIKDO! Na druhé straně myslím je dobře, že se někdo konečně vzepřel a domluvil proti takovým jako BVV je. Každý dobrý servisák je dnes schopen si pořídit kvalitní stroje od dodavatelů u nás kterých je mraky a díky probihajíci výstavě v Brně i za lepší peníze než je tomu právě na výstavě díky vyhozeným penězům do vzduchu, které tyto firmy musejí BVV doslova vydat. Plně respektuji jejich rozhodnutí a jsem na jejich straně. Bořivoj Filipec. www.pneucentrumprofi.cz
sobota, 4. června 2011
 
Bořek-Třinec
Bořek-Třinec Hroudo, ještě jsem si vzoměl na http://www.dilenskezvedaky.cz To stojí se kouknout. Super jednání, servis a služby.
sobota, 4. června 2011
 
nic
nic byl jsem s kamošem v Brně a nic tam není,jen Ferdus.Ten se trápil s upnutím kola do zouvačky,tak jsem mu to chtěl ukázat,ale vysral jsem se na něj..Jinak tam byl Homola z Brna a mel tam tu novou vyvažovačku Cemb a 3D Geometrii,tak jsem s ním probral problém již zde zmíněný.Nuda a nuda,spousta kokotu,co berou tuny prospektu a lozí do aut a projíždí se ,jelikož mají v garáži vranu a tak chtějí ukojit své touhy.
sobota, 4. června 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz