Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
roman
roman SABe, nezapomněl jsem. Ty jsi ten příklad "2", jen máš dosazeny jiné (vyšší) zisky. Hodnoty zisků jsem uváděl pouze jako příklady, jak někdo kalkuluje své ceny, ale princip složení tvorby zisku máš z obou činností (neboli máš zisk jak ze zboží, tak i z práce v docela podobném poměru). Není problém si dosadit čísla 0/3000; 1500/1500; 3000/0.... Pokud to zákazník akceptuje, tak proč ne.
čtvrtek, 28. května 2020
 
SAB
SAB Romane krásně jsi mi nahrál, protože jsi zapomněl napsat příklad 4. To je moje strategie , kterou už 10 let dělám a to že na pneumatikách vygeneruji 1500,- a k tomu přezutí 1000,- takhle je to správně a pak pneuservis pěkně prosperuje. Tudíž , když servis bude tyto pneumatiky prodávat za doporučenou cenu tak bude generovat zisky, ale jsem smutný z toho, že většina servisu to nechápe (mimochodem i místní diskutující) a okrádá sama sebe a stěžují si na situaci v naší branži. V první řadě by měli začít sami u sebe aby něco změnili, když už mají příležitost prodávat privátní značky na, kterých můžou generovat pěkné zisky.
čtvrtek, 28. května 2020
 
roman
roman Stejně jako každý zákazník je jiný, tak i pneuservisy mají různou strategii. Nebudu to více komentovat, každý chceme "žít", jen uvedu příkladem 3 modelové pneuservisy, kde 1) má na pneumatikách 1500 a práci nabízí zdarma 2) má na pneumatikách 750 a 750 stojí přezutí 3) má pneumatiku "za nákup" a přezutí stojí 1500. Jde říci, že výsledná cena bude pro zákazníka vždy stejná, jen se liší způsobem zisku 1500Kč. Ovšem jsou zákazníci, kteří si to koupí u 3) bez přezutí a přezutí budou chtít u 1) nebo u 2). A záleží jen na 1) a 2), jak se budou "bránit", aby též vydělali "svých" 1500Kč, popřípadě aby si to zákazník zakoupil u nich. Pokud vám situace 3) připomíná shopy, tak tam je jeden velký rozdíl. Ten pneuservis alespoň nabízí u sebe přezutí, ale ten shop nikoliv. Hezký večer všem rozumným gumařům.
středa, 27. května 2020
 
jenicek
jenicek To jsi dobře vystihl romane
středa, 27. května 2020
 
roman
roman Každý zákazník je trochu více či méně odlišný. Někdo je rád, že mu něco dobrého doporučíš a bude ti věrný, druhý kouká jen po ceně a nic jej nezajímá, třetí chce tuto konkrétní gumu a za co nejméně atd. Čtvrtý četl v testu a chce jen tyto 2 značky, pátému je to jedno a chce to ihned, šestý má nějaký cenový limit a nechá se zpracovat i o chloupek výše a tak bych mohl pokračovat. Asi se nedá zavděčit všem naráz.
středa, 27. května 2020
 
karel
karel SABe,oni musí být levnější než ten vedle, jinak to neumí prodat. Některé servisy neprodávají a ani nenabízí zimní pneu značky XY a ZZ ,ale říkají máme zimní pneu za 1000,- a za 1200,-Kč, kterou chcete.Takže oni neprodávají pneumatiky, ale prodávají těch 1000,-Kč a zákazník na to slyší a to je ten problém. Uvědom si , že někdo neumí nebo nechce zákazníkovi vysvětlit jaké přednosti má ta a ta pneumatika, tak jediná možnost jak prodat, je jít přes cenu a přesně to oni dělají a nikdo si neuvědomuje, že okrádá sám sebe. No a s tím bojujeme už mnoho let a ještě mnoho let bojovat budeme.
středa, 27. května 2020
 
SAB
SAB Romane pokud myslíš doporučenou maloobchodní cenu z ceníku tak to za tyto ceny opravdu nejde prodávat to máš pravdu,ale jsou zde nastavené ceny v eshopu se slevou 20% a za tuto cenu to již 10let prodávám úplně bez problému a prosperuji na prodeji.PM tak jak jsi psal ,že pro tebe to zní neuvěřitelně generovat zisk z prodeje 70% z celkového zisku tak pro mě je to realita již 10let. Proto nechápu proč většina těchto prodejců okrádá sama sebe a kurví ceny ostatním. Proč to někdo prodává se slevou 25% někdo 30% do ulice,když má nastavenou max.slevu 20%?Proč todělají?Jsou neschopní? Tohle mě k...a sere
středa, 27. května 2020
 
roman
roman Bylo by to fajn, ale je to v současné době nereálné. Navíc pokud bude privátní značka prodávaná za doporučenou cenu stát o 20% více než prémiovka vedle v "neprivátním" servisu, tak kolik se toho dá prodat? Málo kdy je zákazník úplný ťulpas a nemá vůbec šajn o cenách...
středa, 27. května 2020
 
SAB
SAB PM věřím, že jsi četl pozorně, protože jsem psal o privátních značkách pro pneuservisy a těch moc není. Schválně je nechci jmenovat , protože tato diskuze je veřejná a bavíme se o interních věcech do, kterých veřejnosti nic není. Opravdu to není problém v dodavatelich, ale v jednotlivcích , kteří tyto privátní exkluzivní značky pro prodej pouze v servise stejně kurví a nechápu proč to dělají. Když to neumí prodávat tak ať to neprodávají a bylo by to lepší. Když jsou doporučené ceny za, které by se tyto pneu měli prodávat tak nerozumím tomu, proč by se měli kazit i tyto značky na, kterých můj pneuservis už 10let prosperuje.
úterý, 26. května 2020
 
SJM
SJM PM: Myslím si, že opak toho, co si myslíš, bude pravdou. Výroba se spustila, ale nikdo se nechlubí, že na 30-50%. Obchodníky zajímají jen čísla a za současné situace budou jejich šéfy zajímat dvojnásob, či-li na nějakou etiku prodeje bych si dnes nevsadil ani zlámanou grešli, ona totiž valná nebyla ani před tím.
úterý, 26. května 2020
 
PM
PM SAB: Problém bude spíš v dodavateli těch pneu. Když to prodají každýmu. Myslím , že nechuť prodávat tyto zkažené pneu značky bude růst a budou se prosazovat značky, které to dělají jinak. Logicky bude servis preferovat pneu, která není zkažená. Přední výrobci na to budou muset reagovat. Vlastně vůbec nechápu logiku výrobců pneu, že jim nevadí prodávat svůj produkt někomu kdo ho jen přeprodá.
úterý, 26. května 2020
 
roman
roman SAB: Ještě bych tam připsal dospodu dovětek, že by to platilo za předpokladu, kdyby se zboží nedalo sehnat na netu resp. u prodejců, který neposkytuje servis, ale jenom prodávají.
úterý, 26. května 2020
 
SAB
SAB PM víš jaký je rozdíl mezi prodejcem kol a servisákem, který prodává pneumatiky? Rozdíl je v tom, že prodejci kol mají nějakou doporučenou cenu, které se všichni prodejci kol drží a tudíž si nekonkurují cenou, ale kvalitou poskytovaných služeb. U servisáka, který prodává exkluzivní značku pneumatik pro prodej pouze v servise se najdou takový, kteří se nedrží doporučených cen pro prodej koncákovi a konkuruje druhému servisu pouze cenou a né kvalitou služeb. Já to osobně nechápu, protože je tady jedinečná příležitost už několik let prosperovat na prodeji pneu a někteří místo toho aby toho využili a prosperovali tak jenom kurví ostatním prodejcům ceny což mě neskutečně sere. I já mám ve svém městě kurviče a ve vedlejších městech také kurviče cen a né jednou se mi stalo, že zákazník si vyhledal tyto prodejce a jel si to koupit k těm kurvičům cen protože i po projetí pohonných hmot ušetřil 200-300,- Kč. Tímto bych chtěl vyzvat všechny prodejce exkluzivních značek pro prodej pouze v servise aby se drželi doporučených cen a věřte tomu, že to za tyto ceny jde krásně prodávat a pak budete i prosperovat.
úterý, 26. května 2020
 
roman
roman Hroudo, k tomu EET: Mě bylo na úřadě v roce 2016 řečeno, že pokud mám 2 živnosti pod jedním IČO (prodej náhradních dílů + opravy motor. vozidel) v jedné provozovně, tak se EET vztahuje na obě živnosti za předpokladu, že hrubý obrat z té méně ziskové živnosti překročí 175000,- za rok, tj. EET jsem používal (musel používat) i na opravy a přezouvačky. Je to pro mě menší zlo, než mít 2 pokladny a jet papírově na 2 provozovny a mít dvojí účetnictví. Možná jiný úřad by na to měl jiný názor.
úterý, 26. května 2020
 
Pneunm
Pneunm Roberte ty vybrané peníze nikde vidět nejsou protože neexistují. Éétčko nepřináší co by mohlo zvednout výběr daní je to jen jiný způsob evidence, ten kdo dřív nevypisoval lístky je teď netiskne
úterý, 26. května 2020
 
PM
PM To je samozřejmě ideální stav, to vždycky nejde, zákazník má pak výhodu přezutí se slevou atd....Bavil jsem se s jedním mechanikem z prodejny jízdních kol a ten říkal ,že kolo co je v kráme za 16 se kupuje za 10, pokud je to pravda, tak to není vůbec špatné, kam se na to hrabeme. SABe tys si přece psal, že máš z pneu víc než z práce. Jinak dělám to stejně jako ty , zákazníky si vychovávám. Chovám se k nim slušně, vysvětluju výhody nákupu v servisu, výsledky to má.
pondělí, 25. května 2020
 
SAB
SAB Na téma zisků z prodeje pneu bych se na veřejné diskusi nerad bavil, taktéž bych vás rád vyzval aby jste neuváděli žádné značky. Hmyz je všude a může být i tady.
pondělí, 25. května 2020
 
Hrouda
Hrouda Čeho se bojíš SAB myslíš že to může číst třeba ten klempíř co mě dělal nabídku na střechu servisu a bude mu líto že mě dal stoprocetní přirážku na krytinu kterou jsem požadoval ,když vyděláváme takovou almužnu za to že si to koupíme na sklad za vlastní a on potřebuje zálohu aby vůbec přišel.
pondělí, 25. května 2020
 
Hrouda
Hrouda Marže na pneu je dost choulostivé téma. to bude zase mela. snažím se nejít pod 200kč bez DPH . U LASSY je to o dost lepší , ale tam jsou pravidla jasně daný. Nákladní min. 800kč bez DPH a to musí svítit sluníčko jinak 1000kč a vejš .
pondělí, 25. května 2020
 
SAB
SAB PM a ostatní prosím aby jste zde neuváděli vaše zisky z prodeje pneu jelikož tady ta diskuse je veřejně dostupná i pro vychcané koncaky, kteří si to tady přečtou a budou ještě více chytří než doposud.
pondělí, 25. května 2020
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz