Hrouda No gratuluji. A já jsem dnes získal jinou zkušenost 15let jsem obsluhoval firmu a trpěl věci jako pujč nám tohle a tam to . Pořiďte pro nás tyhle pneu obujte je ,ale fakturujte je až příští měsíc. Máme defekt můžete to přes sobotu opravit. A td . Po nepochopení že za ceny interkarsu u mě nakupovat jako konečný uživatel nebudou, si pneu zajišťují vlastní silou. A dal jsem najevo že to tak nepůjde, tak jim dnes interkars nainstaloval zouvačku. Nijak zvlášť mě to nezasáhlo finančně, ale morálně dost hluboko. Marží na pneu pro servis peníze nejsou, ale zouvák pořídit není problém. Je to marný . Ano osobních se to netýká ,bude vaše další hláška. Ale týká tyto firmy cca 4-5 tady u nás dělají přes týden pneuservis do ulice montaže uskladnění a td. Celá ta debata je fajn a má cíl, ale nikdy do cíle nedojde dělat pneuservis jako obživu to bude pořád fungovat o tom žádná, ale záleží co chcete jíst a načem to chcete dělat. Eguma v součtu má pravdu míč je na druhé straně. Přizpůsobit se ....... ale jak neznám odpoveď . O tom to všem rozhodují jiní a ne pneuservis. Nechtějí vás prezout to zařídíme a ještě vyděláme .
čtvrtek, 10. září 2020
roman Docela by mě zajímalo, zhruba kolik procent pneuservisů používá nějaké restrikce a chrání si svůj píseček před cizím zbožím. Je to 5%? 10%? 20%?
čtvrtek, 10. září 2020
Pneunm Teď tu byl pán, koupil za 1070 pneumatiky které prodávám za 1050, 360 připlatit za to že si je vyzvedl osobně a mě tu nechal 600 jen za kontrolu. Řekl že chápe že to je jasný, že si každý musí chránit svůj píseček a na jaře si rozhodně přijde pro nový ke mě.
čtvrtek, 10. září 2020
karel Možná už jsem to psal, uvědomte si, že pneuservis nepotřebuje gumy z netu, má svoje, eshop naše pneuservisy ano.
čtvrtek, 10. září 2020
karel Romane, souhlasím, lidi věří skoro všemu co se píše nebo říká v novinách na netu nebo v televizi a rádiu. Já říkám , papír snese hodně a internet ještě víc.
čtvrtek, 10. září 2020
roman Karle, máš 100% pravdu, ale pokud nás nebude víc a nesemkneme se, tak půjdou změny v naší branži pomalu. Spousta lidí ovládá dobře jen jednu věc a tou je obsluha svého mobilu a co není v mobilu, tak to neexistuje a co tam naopak najdou, to je pro ně svaté. Lidí na práci je jak šafránu, spousta lidí chce jen prodávat nebo dělat úředníky. Dokud tady budou černoty a fušky, tak to půjde pomalu. Ale že to jde žít i bez gum ze shopů víme oba (a nejenom my dva) z vlastní praxe.
čtvrtek, 10. září 2020
karel Ještě ke včerejšku. V tom velkém množství různě (ne)kvalitních pneumatik,není žádný zákazník schopen si na netu vybrat vhodné pneumatiky. Testy a recenze jsou zavádějící, protože testy se provádí v přírodě ne v laboratoři a převážně na vozidlech VW Golf (ADAC) a zákazník má např. Renault Laguna . I když se jedná o stejný rozměr pneumatik, nebudou a nemůžou se na sněhu,ledu a mokru, obě vozidla chovat stejně. Bohužel nebo bohudík se už mnoho zákazníků spálilo a byli moc překvapeni, že ta první pneu v testu na jejich autě nefunguje. A za druhé, každá nová pneumatika je po jakékoli sjeté , lepší !! Zákazník najede ročně 10000km , takže sada zimních pneu mu vydrží 4 a více sezon, během provozu se jízdní vlastnosti zhoršují ,on to ale neví, on si na horší jízdní vlastnosti postupně zvyká!! Pak vznikají řeči proč mám kupovat tu dražší? Vždyť jsou obě kulaté a černé. A s touhle větou fungují i Eshopy, ,bohužel jejich provozovatelé (až na výjimky) pneumatikám rozumí úplně stejně jako jejich zákazníci. A to že má eshop větší výběr , ano má ve značkách, které chce prodávat . Ostatní jsou převážně nedostupné položky nebo objednáno u výrobce. To jsou moje letité zkušenosti a věřím , že i Vaše.
čtvrtek, 10. září 2020
SAB Pneunm: Taky bych chtěl vidět tu rvačku o TOMKETY :-) pamatuji si přesně ,že před rokem v srpnu jsem přezul poslední TOMKETY a od té doby nic , Všichni víme, že se tyto stejné pneumatiky dají koupit pod jinou značkou a mnohem levněji. Nechápu lidi,kteří na to skočí a koupí si TOMKETY haha
čtvrtek, 10. září 2020
hohencenda Karle krásně vystižně napsáno není co řešit.
čtvrtek, 10. září 2020
hohencenda Romane bez pistole u hlavy bych net stejně nepřezul,ale mám od tebe bezva návod jak slušně zakoše odpálkovat doted jsem to dělal dost drsně.
čtvrtek, 10. září 2020
Pneunm eguma já teda té rvačce o Tomket moc nevěřím protože už jsem nový neviděl tak tři roky a ani moc aut na nich ke mě nejezdí...
středa, 9. září 2020
eguma roman: 1) jasný - test je o nějakých modelových situacích atd. Na druhou stranu - pokud se v nějakých podmínkách chová pneumatika A líp než pneumatika B, je vysoká možnost, že se v podobných pomínkách mimo testovací areál bude chovat podobně. A jasný, pak záleží na to, co chceš sdělit. že byla některá pneumatika "bezkonkurenčně" první, jiná se dostala do TOP 5 a podobně... A ano, tam pak zvažuješ, co chceš prodávat a na čem máš marži atd. A tam chápu, že se vám něco nemusí líbit. 2) A ano, z velké míry je to i o ceně (i když správný název je zbožové srovnávače) - ale vem si, kolik lidí tam vidí, když e-shop něco posere... A že je to často. A to samý na soc. sítích - i tohle lidi berou v potaz překvapivě často. Pokud vidíš, že z posledních 50 recenzí si jich 10 stěžuje na pozdní dodání (třeba jen o den), nepomůže e-shopu ani nejnižší cena...
středa, 9. září 2020
karel eguma, jestli o tom nevíš , tak eshopy ,zde byly asi 10let před srovnávači a fungovaly a nek…..ly ceny. a fakt už končím.
středa, 9. září 2020
roman OK, to pak ano. Shopy točí desítky tisíc a já jen stovky gum.
středa, 9. září 2020
roman eguma: 1) Ještě k těm testům: Pokud provedeš ten test s jiným vozem nebo s jiným rozměrem pneumatik nebo při jiném zatížení nebo na jiném asfaltu atd. tak test často dopadne jinak. Nebo nemám snad pravdu? Je to o konkrétních podmínkách testu. Nikdo netvrdí, že se ten test nezakládá na pravdě. Dále záleží i na tom, jakým klíčem ten test sumarizujeme a hodnotíme. Barum a Matador v jednom takovém starším testu porazily i Michelin. 2) V něčem se asi i shodneme, ale též tvrdím to, že je to ve velké většině o té ceně.
středa, 9. září 2020
eguma roman: Blbě jsem se vyjádřil... Efekt v podobě méně pneumatik prodaných online.
středa, 9. září 2020
roman eguma: Efekt to má a u mě je ten efekt pozitivní, ačkoliv vím, že s tím nebudeš nikdy souhlasit Jistě, mohlo by to mít větší efekt, ale nějaký efekt to má. Kdo chce mít jenom strhaná záda a jíst suchou rýži, tomu v tom bránit samozřejmě nebudu.
středa, 9. září 2020
eguma karel: Ale ano, srovnávače cen existují. ale podle tvojí logiky by nakonec měl existovat jeden nebo dva e-shopy, který maj nejlevnější zboží. A tak to není. E-shopů jsou tady tři prd**e :D Protože srovnávače cen jako heureka mají i další funkce, jako třeba hodnocení obchodu. informace o kvalitě služeb atd. Ty si z nich vezmeš vědomě jednu věc, abys dělal, že další tři nevidíš. Hele, já ti fakt přeju, aby byl tvůj strom plný ovoce a sezóna plná práce. Ale stejně, jako podle tebe nerozumím vašemu byznysu (což je do jisté míry pravda), tak tvoje chápání internetu je... no... zjednodušené :D A že napíšeš: Všichni víme, jak se to dělá... Tak jak se to dělá? Důkazy? mám pocit, že kdysi načapali Nokian a ještě nějakého výrobce... Ale vzrušuje to někoho? Možná vás. Ale zákazníky to fakt netankuje. Takže asi popojedem. Jestl ijim věřím já? Jak kterým. A klidně konči :D
BF Já řeknu teď toto i když odbočím jinde.. V letošním roce byl díky viru neuvěřitelný prodej kol a elektrokol. A co se stalo? Prodejny kol zjistili, že nemají pokrytí servisního zázemí pro své zákazníky a tak došlo k tomu, že visí na dveřích kvalitních cyklosalonů a cykloservisů, že přijímají jen a pouze kola zakoupená v jejich prodejně. Servisní technici na kola a elektrokola dnes jaksi nejsou a jen tak i nebudou. Naučit se dnes opravovat často elektrické součásky, seřizovat elektrické přehazovačky, přesmykače a mít potřebnou diagnostiku na motory různých výrobců elektrokol není vůbec levnou a lehkou záležitostí. A to bude velmi důležité pro další rozvoj oboru. Když jsem s některými mluvil tak mi řekli: Bohužel kdo si koupil kolo jinde bude muset nějaký čas počkat, bude mít základní cenu bez slevy na materiál i práci, nebo ho vůbec už díky kapacitě neobsloužíme. Musíme mít prostor pro naše zákazníky, protože by se nám to vrátilo jak bumerang. Další lidé stojí obrovské peníze, nejsou nikde po ruce technici a zaplatit je jde jen kvalitně odvedenou prací. Jsem nesmírně rád, že se nad tím někdo pořádně zamyslel a je už konečně první učiliště v ČR které otevřelo obor na opravy kol a elektrokol v Holicích. Podle mne to má obrovskou budoucnost v tomto současném světě. Kol je více a servisů hodně málo. A prodejců přes internet je už dle servisů přespříliš. Proto ten radikální přístup k servisování kol.
A vrátimli se zpět ke gumám a pneuservisům je mi taky zcela jasné, že tohle u nich neexistuje, protože je jich moc, lidé si mají kde vybrat, aspoň u základních rozměrů pneu a kde kdo dělá doma na fušku gumy. Ale taky nezměním už svůj letitý názor, že jakýkoliv náznak nějakého opatření proti dovezeným novým pneumatikám do servisu je vždy podle mne pro servis do budoucna jednoznačným přínosem.