roman Pneunm: To je sice pěkné, ale u mě je problém momentálně v tom, že mám úplně plno a jen jedno stání a navíc jsem na všechno sám. Takže i kdyby chtěl zákazník nové gumy teď hned, tak nemám volné místo na heveru a nejsem magor, abych někoho vyhnal z heveru se slovy "zmiz, mám teď lepší kšeft". Najdu bližší termín, ale teď hned? To opravdu neumím. Tohle nemá s internetem nic společného.
čtvrtek, 12. listopadu 2020
Pneunm Romane a ke mě přijde zákazník, řekne potřebuji nové pneu a já řeknu tak najeďte. Není to o tom jestli objednáváš nebo ne ale o tom jestli máš odvahu naštvat pár lidí a postavit se internetu.
čtvrtek, 12. listopadu 2020
roman Pneunm: Máš pravdu v tom, že dříve u mě též neplatilo rovnítko mezi hmyzem a prací bez objednání, nicméně teď tomu tak je. Alespoň u mně. Stálý klient včas zavolá a sdělí mi své přání a zeptá se resp. dohodneme se na termínu. Hmyz volá: "Teď mi převezli gumy a potřebuji je dnes obout"...
čtvrtek, 12. listopadu 2020
BF SABe, ne nemám ji zpoplatněnou, ale umím si do budoucna představit že to budu mít jak třeba KK pneu, nebo kolega že jedno stání má vždy placené. Obrovská výhoda rezervačního systému je v uloženkách. Jestli předtím jsem měl desítky telefonů denně, tak díky rezervacím uloženek je dnes 0, protože mimo sezonu doladím pneu pokud jsou třeba sjeté, opravím disky apod a oni se pak jen přes internet objednají a mi to díky SPZ přidělí automaticky sadu. Nic pak neřešíš, jdeš jen do skladu a v klidu si nachystáš tu sadu a makáš. To je taková úspora času, a těch nervů kdybych měl pořád brát telefon že ten kdo to ví dobře ví o čem píšu. Jsou všichni srozuměni s tímto systémem a mají možnost se v klidu objednat kdykoliv a hlavně včas! Neobjednají se? Mají smůlu, to jsou pravidla které jim řeknu vždy když tady chtějí nechat sadu. A vím taky že tito lidé nikdy nebudou cokoliv platit za objednáni přes internet, protože jsou to ti top zákazníci kteří svěřili své kola ke mne, nakupují pneu výhradně u mne a hlavně platí i za uskladnění pneu. Ostatní časem možná budou platit, nebo jen jedno stání zpoplatním, to však ukáže čas.
čtvrtek, 12. listopadu 2020
Pneunm PM každý systém má svoje plusy a mínusy a i já asi časem, až to přestanu zvládat přejdu na rezervace, ikdyž si to zatím také neumím představit. To máš půl hodiny na auto v jednom nebo ve dvou? Romane nedávej rovníko mezi hmyz a práci bez objednání, tady to funguje přesně obráceně.
čtvrtek, 12. listopadu 2020
PM Pneumn. Naprosto souhlasím, že když má někdo peníze tak to neznamená že tě nechá vydělat. Nejradši mám normální lidi, pokecaj koupí pneu nechájí spropitné. Ale jak píše SAB a Roman neumím si to představit jinak než na objednávku po 30 minutách a to už od začátku co to dělám , tedy 15 let... Právě zvažuji výhody a nevýhody rezervačního systému...ještě uvidím.
středa, 11. listopadu 2020
roman Já osobně se bráním online objednávacího systému, ačkoliv můj web "to umí". Důvod je ten, že při telefonickém nebo emailové objednání nejprve zákazníka vyzpovídám o stavu a nabytí jeho pneumatik a na tom základě nabídnu termín na přezutí. U online objednávek bych o tento "výslech" přišel, což nechci. Zaměstnance nemám, všechno dělám sám.
středa, 11. listopadu 2020
SAB Romane já také pracuji v sezóně pouze na objednávku už 20let a nedokážu si představit, že by to mělo být jinak. Přijímám pouze tel. Objednávky , protože makám s brigádníky na dílně a nemám čas ztrácet čas sezením u PC. Zároveň si na dílně hlídám kvalitu práce brigádníků a určuji tempo kolik toho jsme schopni udělat tzn. že minimalizuji prostoje na dílně, neexistuje aby v sezóně byl prázdný zvedák a brigádníci stáli nebo seděli. BF když se k tobě objednám online máš tuto službu nějak zpoplatněnou? PM my všichni tady nabízíme komplexní služby to je prodej pneumatik, disků,TPMS a následný servis k tomu. Proto si nemyslím, že nutně musím být v nějaké sítí servisu, které ti pak diktují podmínky a nedej bože,aby tě jezdili kontrolovat a pokutovat za nedodržení podmínek. Já jsem svobodný servis a využívám spolupráce jedné svobodné sítě, která mě nikdy netlačila do nesmyslných cílů. Samozřejmě prodávám jejich kvalitní produkty a služby již více než 10let a z prodeje jejich pneumatik mám vždy radost.
středa, 11. listopadu 2020
roman Já objednávám na přesný čas již přes 10 let a nemohu si stěžovat. Stálá klientela si na tento způsob zvykla a je spokojena. Nejbližší volný termín mám na 20.11. a moji zákazníci to akceptují a většina hmyzu letí bzučet jinam, kde to budou mít "ihned na počkání".
středa, 11. listopadu 2020
Pneunm PM hele to je tvůj názor, já mám spoustu skvelejch zákazníků a to že někdo má peníze ještě neznamená že tě nechá vydělat.
středa, 11. listopadu 2020
PM To jsem jsem chtěl přesně naznačit tím příspěvkem. Lidi chtějí komplexní službu a cena v tom nehraje vždycky hlavní roli. Pneunm : Myslím si ,že lidi jsou ochotni zaplati víc peněz za službu na kterou se mohou objednat na čas. Tvý zákazníci mají asi hodně času. Jeden muj kamarád mi říkal, že jsou dva druhy zákazníků , ti co maj hodně času maj většinou málo peněz a a ti druzí to mají opačně. Pro který chceš dělat?
středa, 11. listopadu 2020
Pneunm BF asi si vyslechnu svoje ale já třeba přezouvám bez objednání a spoustě lidem to vyhovuje
středa, 11. listopadu 2020
BF SABe, ano máš taky pravdu, ale je tam dnes zcela jiné myšlení které za nějaký brzký čas změní mnohé staré uvažování. Nechci a nebudu se hádat, lze hodně ovlivnit co píšeš, ale nová generace převálcuje tu která je stávající. Denně to vidím, kdy synové, dcery ,zeťáci apod. řeší gumy za ty co k nám jezdili , povídali si, dali si kafe. Dnes musíš hledat nové cesty. Čas je totiž drahý a není čas ztrácet čas. To je totiž heslo dnešní doby.
středa, 11. listopadu 2020
BF Romane, to bezesporu a je to jen dobře. Pneunm někde proteče opravdu hodně vody, ale někde kde to bude mít třeba blízko tebe nějaký dobrý pneuservis tě odřízne od světa a tomu zase taky věř. Vidím to sám když mám již 4roky rezervace přes internet a letos obzvlášť co se děje v objednávkách díky tomu co se všude děje. Nárůst objednávek přes internet o desítky procent přes něho než aby lozili na servis nebo volali. A docela se těším i na to, že si budou v blizké budoucnosti zákaznici moci vybrat pneu přímo třeba na mých internetových stránkách a zablokovat si zvedák přímo na čas. To je úspora času, peněz, a hlavně lidí kteří dnes bohužel nejsou a opravdu si upřímně myslím ani na servis nebudou už nikdy extrémně přibývat. Hrouda by mohl tady a teď vyprávět. Čas ukáže, ale tohle vše kolem nás posune vše trochu jinak než jsme měli třeba všichni představy.
středa, 11. listopadu 2020
SAB BF kde se poděla síť servisů PNEUBOX? Myslím,že už na trhu nejsou. Budoucnost je hlavně v osobních zkušenostech a v dalších faktorech ,které dělají servis oblíbeným servisem do ,kterého se zákazníci rádi vracejí. Pokud je majitel servisu dobrý obchodník tak se nemusí ničeho obávat.
středa, 11. listopadu 2020
Pneunm BF možné to asi je ale myslím že řekou proteče ještě hodně vody než to přijde. A až to přijde budou se muset tyto náklady promítnout do cen.
středa, 11. listopadu 2020
roman Věřím tomu, že se zlepší i pozice "muklů" v malých pneuservisech. Řada pneuservisů se začíná konečně ozývat a bránit svůj píseček, což je jen a jen dobře.
středa, 11. listopadu 2020
BF Jedno je však jisté. budoucnost je nejenom o tom, že máte skladem okamžitě nějaké pneu v daném rozměru, ale především to že bude mít servis shop třeba jako má teď síť Bestdrive kde si objednáš gumy na svůj nejbližší servis a hlavně i přesný čas. Tohle je budoucnost, nová generace bohužel takhle uvažuje a nezmění se to. Zbytek budou promiňte mi to slovo pro lidi už jen ti černí ušmudlaní mukli i když to pravda vůbec není a nebude, ale bohužel. Proto pokud má někdo solidní pneuservise bude muset zvážit jít do nějaké sítě kde jsou schopni při větším množství servisů provést internetový prodej i s rezervací montáží. Kdo to nebude respektovat zůstane bohužel mimo hru. Vše se jednoznačně přesouvá na to že lidi si nenaobjednají gumy někde u www a pak dovezou do pneuservisu, ale protože chtějí komplexnost tak si chtějí vybrat gumy v klidu doma i s přesným časem montáže a tak to prostě začíná být a hlavně i bude. Můžete namítat, můžete nesouhlasit, ale věřte že to tak bude. Nezaniknou ani ti všichni malí, ani vesničtí apod, ale bude to jinak a o hlavně o něčem jiném v podnikání v pneuoboru. Hezký zbytek dne přeji.
středa, 11. listopadu 2020
Hrouda SAB . Přesně. A hlavně jen hrstka pneuservisu se může srovnávat s cenou na internetu ( tak aby z toho nezůstala jen stovka na pneu.) Ve skutečnosti pneuservisi cenu jen dorovnání na úkor svého zisku. Vlastnit a obstarávat eshop (kvalitní) je dost nákladné a časová zátěž. Jen velcí podporovaní různým způsobem mají funkční a výdělečný eshop .
středa, 11. listopadu 2020
SAB PM mám opačnou zkušenost cena je hlavní důvod proč lidé nakupují na internetu pneumatiky.Hodí si daný produkt do srovnávače cen a koupí to tam kde to mají skladem za nejnižší cenu. To je celé kouzlo online prodeje.