Anonym Tak o je skutečná frajeřina.Teď ještě nějaká Čína výjde s BC,BB a všichni se z toho posadí na zadek. Mít tam A,tak všichni prémioví jdou do Pelhřimova do krematoria ať ví co je čeká.
středa, 18. července 2012
Anonym Jirka - 195/65 r15 91T štítky Michelin EC, Conti CC, Dunlop FF, Goodyear FF . To už asi UG8 takovej bestseller nebude co.
středa, 18. července 2012
Anonym Ano je veřejná pro obor.Asi nevěří v tvé dobro,že nás spasíš.
středa, 18. července 2012
Anonym ....tak mimochodem k soukromému výzkumu. Tato diskuze je veřejná. Ještě jednou děkuji za reakce. M.D.
středa, 18. července 2012
Anonym Pro Anonyma. Je opravdu velice zajímavé, že nestojíte o to ,aby se Vaše podmínky zlepšily. Je naprosto zřejmé, že nezáleží jaké společnosti řeknete své stížnosti, vždy ostatní zkopírují stejné služby a podmínky. Zřejmě jste spokojen a proto nemá kdo co zlepšovat. Tak je všechno v nejpleším pořádku. Koho asi Váš přístup nejvíce ochudí? S přáním báječného dne M.D.
středa, 18. července 2012
Anonym Pro Anonyma,
středa, 18. července 2012
Anonym Guma-Pro MD pro koho děláš průzkum?To si nás budeš muset všechny objet a investovat.
středa, 18. července 2012
Anonym Děkuji Anonyme za odpověď. Jde o pneumatiky. Budu rád, když se dozvím s čím je kdo nespokojený, co by si představoval, že by mu měl dodavatel nabídnout a co zlepšit či změnit. Úspěšný den všem přeje M.D.
středa, 18. července 2012
Anonym Prosím tě M.D.prodáváš vajíčka,ovoce,gumy,nebo co? Které velkoobchody?Disky, gumy, závaží?To je trochu šrší pojem.Další věc.Letákovou kampaň ve svém regionu kde by byla uvedena naše adresa si udělá každý když potřebuje sám.
středa, 18. července 2012
Anonym Dobrý den, byl bych velice vděčný kdyby se zde nalezl někdo kdo by chtěl aktivně zlepšit podmínky pro odběratele od velkoobchodů a pod. Stačí jen napsat co by se mělo změnit. Děkuji M.D.
středa, 18. července 2012
Anonym Bořek-Třinec- A zvlášť když je to pravda. Conti v přirovnáni si hraje na Rolls-Royce a ve zkutečnosti je to tak z bídou Opel.
středa, 18. července 2012
Anonym Bořek-Třinec--Přesně jak píše p.Mensa- Pokud bychom se měli stále ohlížet, komu se co líbí a co ne, nemohli bychom psát vůbec o ničem. Toto je třeba říct nahlas. Nelze pořád ustupovat, podřizovat se, prosit se. Takhle by se nikdy ničeho nedosáhlo. Reklama nereklama, psát se musí a jestli to někomu voní nebo né, to už je život .
středa, 18. července 2012
Anonym SJM--myšleno tak, že jste medium do značné míry závislé na inzerentech a Conti-Barum je zde na domácím dvorku, tak jsem to myslel a myslím, že hoši BD z toho asi nebudou mít radost. Pro Michala- homologační číslo nemá přímou souvislost se zemí původu nebu určení. To je národní číslo zkušebny která pneumatiku homologovala, životnost při této zkoužce nikoho nezajímá. Zkušenost Bořka je holý fakt o kterém výrobci velmi dobře vědí a je lhostejno, zda Micelin,Conti,Gy a další. Sice všichni omýlají stále dokola, že země původu nerozhoduje, že vnitřní standarty to vylučují, nicméně realita je jaká je. Pravdou je také, že pneumatiky se sortují dle země určení spotřeby. Top jdou do automobilek a německa atd. To je běžná praxe mnoho let. Mám jen radost, že konečně vidíme černé na bílém, že Conti cenou je vrcholu, ale životností na chvostu.
úterý, 17. července 2012
Anonym Bořek-Třinec--To samé Bridgestone zimní LM32 195/65R15 . Polsko po 1 zimě desítky na výhození, Francie stovky bez problému. Ano Míšo o tom jsme už psali, ale za připomenutí nic nedáme. Opakováni je matka moudrosti.
úterý, 17. července 2012
Michal Bořku, já mám podobnou zkušenost. Ale myslím, že už jsme si tady o tom jednou psali. Podle mě, to nejzásadnější určuje to homologační E v kroužku. Mám podobnou zkušenost s Kleber Dynaxer HP3. Obě sady vyrobené v Polsku. Akorát jedna homologace pro Německo, druhá pro Polsko. Ty pro německo vydrželi mnohem déle. Stejný řidič, stejné auto. rozdíl 25 tisíc km.
úterý, 17. července 2012
Anonym A ty jejich letošní Savery o méně jak 1mm vzorku proti minulému roku jsou taky příkladem jak podvádějí a šidí.
úterý, 17. července 2012
Anonym Bořek-Třinec---Ještě jeden příklad. Nákladní 385/65R 22,5 na návěsu. Výroba Francie-300 tisíc nebyl žádný problém. Přezuto pak na Španělské mišáky a najednou maximálně 180tisíc. To byl strop a víc ani metr! Takže mne Michelin nepřesvědčí asi nikdy. Je totiž velký rozdíl kde je vyklopí z těch forem. A o tom jsme tu už vedli několik debat.
úterý, 17. července 2012
Anonym Bořek-Třinec--Taky jsem si udělal kdysi test Michelinu. 2x firemní Renolt Scenic. Dálkové cesty. prvovýroba.Výroba Francie. Jedno auto 64tisíc, Druhé 67tisíc. Přezuto u mne na ty samé Micheliny. Výroba ale Germany. Najeto jedno auto 40tisíc, druhé 42tisíc. Stéjné podmínky, stéjni řidiči, +- stéjné jízdy. Kde je pak pravda?
úterý, 17. července 2012
mensa SJM: Úplně nechápu, jak to myslíte. Je to ověřený zahraniční zdroj, výsledky takové, jak je Michelin prezentuje, dále ať si udělá každý svůj závěr. Pokud bychom se měli stále ohlížet, komu se co líbí a co ne, nemohli bychom psát vůbec o ničem.