Anonym Slime,přesně tak houpou z lidmi jak vítr fouká a jak se jim to hodí do krámu.
středa, 25. července 2012
Anonym Slim-věřte, co se vám k věření předkládá. I barumáci pár let zpět měli plnou hubu řečí o promyšlené konstrukci, která zaručuje při ojetí na 4mm víborné vlastnosti v létě. To bylo ale v době, kdy potřebovali prodávat zimu. Je třeba vrtěti psem.
středa, 25. července 2012
Michal Tak je fakt, že to zrovna bezpečné není. Když je slejvák nebo velké vedro, tak to klouže jako prase a motá se to na silnici jako hrom. Ale lidem to nikdo nevysvětlí, to je fakt. S tím je třeba se smířit. Nebo zalobovat v Bruselu, aby se zavedlo povinné použití v létě letních:-):-)
středa, 25. července 2012
Anonym Zimní se budou dojíždět čím dál tím více a NIKDO na tom nic nezmění.A ti kokotci s kravatou a č...i v Bruselu půjdou brzo od válu,jelikož budou vyneseni na vidlích.Bůh žehnej pracujícím lidem .Heluja
středa, 25. července 2012
Anonym Dunlop nabádá řidiče: nejezděte v létě na zimních.Mají plné sklady tak jim to už nesedí a přetáčejí své staré řeči o bezproblémovém použití v létě.Dělají jak se jim to jen hodí.To jsou lháři jak tiskne.
středa, 25. července 2012
Anonym Bořek-třinec---Hezké dopoledne pneuservisáci. Po pracovně velmi náročných dvou horkých dnech přišlo ochlazení s deštěm a uklidnění i na sektoru pneuservisu. Co se týče disků pokles tam byl v řadu 10%. Brocky mne Michale hodně zklamaly. Měkké jako bláto. Křivé po najetí na cokoliv co připomíná sebemenší díru. Několik sad mi stačilo, už je nechci ani vidět. SJM ano sami vidíme že ty horší časy ještě příjdou. Teď je to jen slabý odvar toho co nás čeká. Není špatné jak píšeš o autech výpočet za dph, není špatné že tu jsou i články i s ekonomiky. To není strašení, to není lež a podkopávaní naši morálky. To je skutečný dnešní svět. Vidíme to na každém kroce ať je to ta balená voda, al. disky, auta, nebo naše pneumatiky. Svět jde tam kam prostě musí po době dá se říct blaha a rozvoje jít. Celková očista bude hodně tvrdá a pro mnohé i velmi bolestná, ale to je přirozený vývoj všeho co se kolem nás děje. Přežít to nebude pro nikoho snadné, ale ti co zůstanou a to myslím ve všech sektorech a oborech budou mít pak dobrou pozici pro nový třeba i lepší začátek. Že zůstane hrstka je podle mne holá skutečnost. Kdo to bude, tak to už vůbec není možnost říct na 10% natož na 100%. Jedno je jisté, blíží se to k nám mílovými kroky a jak to příjde bude to hodně rychlé. O euro dotacích se SJM raději ani už raději nebavím. Když jsem to před rokem zkusil, tak mi bylo odpovězeno, že nejsou na to vypsány jakékoliv státní, krajské, regionální či evropské programy. Kdybych tady ale přivezl a choval třeba koně tak to by se našlo pár mega dá se říct hned. Na můj ekologický projekt ale není žádný vyhlášený projekt, tak to nejde. Pozval jsem tedy zástupce bank a ti velmi rádi přišli. V minulosti jsem měl dobré zkušenosti a nebyl problém. Jak jsem se však zmílil. Byli velmi vstřícní a ochotní. Měli plány mých budov, udělali si odhady, výpočty a snažili se pořád počítat. Byl jsem v klidu až do doby než mi řekli úroky. To jsem pak řekl, že mají na to tři minuty opustit sektor pneu, jinak že za sebe neručím. Když to slušně shrnu tak to bylo vydřidušství. Řekl jsem jim, že ještě rádi přilezou a budou sami prosit. Odešel jsem od své banky a ejhle, najednou volají, chtějí schůzky, nabízejí spolupráci, financováni, apod. Teď mi mohou max. vlézt na záda a Já si dám s nimi tak pár dřepů na rozcvičení. Těmto pro mne nenažraným vydřiduchům se bude teprve velmi těžko žít. Ti teprve tvrdě poznají co je to krize. A že jsou nenasytní o tom se tady rozepisovat nemusím, to víme všichni. Jestli si neumí vážit solidního platícího zákazníka, tak pak se není s nimi o čem bavit. Čas ukáže kdo měl pravdu.
Jinak vidím že letních kol je opravdu velké množství a nakoupit je jde za až neskutečné ceny a se slevami oproti jiným létům. Problém je, že téměř to samé má zákazník z ulice který to taky vidí a často sleduje a to je hodně špatné. Zimní se naskladňujou a i zde je v současnosti obrovský přetlak a ceny do ulice jsou nepřiměřeně nízké. Sem tam už v zimních něco prodávám, ale to je jen jak říkám zatím na kafe. Letošní zima bude prodejná, s nic moc ziskem, ale to příští léto si ani neumím a nechci představit. Tam to zatím vidím černočerně. Tak teď už dost chmurných vět, jdeme něco dělat. Servis se plní prací a to je jen a jen dobře.
Michal Já za sebe můžu říct, že prodej alu disků byl o 20 sad vyšší než loni, takže je to v podstatě stejné. Ale není to moc směrodatné, začal jsem dělat disky od Benetu a Alcar poslal co se týče alu definitivně do háje. ta kvalita dezentů, enzo šla strašně dolů, nové designy jsou o ničem a vymyslet jeden použítelný pro běžná auta je na prd. Začal jsem ve velkém dělat brocky, alutecy, sparco a musím říct, že to byla dobrá cesta. Disky jsou nevídané, pěkné. Poslední roky jsem se setkával s tím, že zákazník řekl Dezent F nechci to má každé druhé auto. Pak tam najednou začalo padat i 150 -200 g na kolo, do toho zvedli ceny a výrobci aut naopak slevily orig. lité disky, viz škodovka, tak jsem jim dal vale. Jinak mě taky zaujala ta zpráva o prodejnosti aut. V tomhle ale mohu říct, pánbuh díky za tu pitomou Prahu, protože já už mám na stole objednávky na kompletní zimní kola od lidí co si koupili nová auta a jsou to samé octavie, superby, fabie, passaty a kia, paradoxně u některých firem vidím nárust BMW, z čehož mám obzvlášť radost, protože těch se tady spousta servisů bojí a já je naopak dělám moc rád:-). Firmy nejčastěji kupovali superby, passaty. Ale kde vidím obrovský pokles jsou jednoznačně céčka. Těch je čím dál méně, zima ukáže. Pomalu všechny dodávky zůstávají ve firmách na zimních.
pondělí, 23. července 2012
Hrouda Podnikatelé okolo mě se chovají dost podivně !!! Ne ti mrňousci ti šetří jako zařezaní, ale taková ta smetánka.nakupují pozemky prum. budovy. A tváří se jako když je to vše OK . Někdy netuším co si o tom mám myslet . A přitom dobře vím že jejich Firmy nemají moc práce a propouštějí. Chtějí uložit svá tučná konta do budov a pozemků ???? Tento týden a ten co je za námi prodej pneu lehce jede,ale to nebude trvat dlouho . Prodej alu nic a kolový . Opravy pneu na termopresu tak to frčí. Naše silnice jsou v tomto ohledu super :D
pondělí, 23. července 2012
Anonym SJM- u nás cca 85%. Dnes ráno jsem procházel dvěma ulicema, tam kde lidé parkují před domem. První 15 aut, z toho 8 zimních, druhá delší ulice 26 aut, z toho 11 zinmích. To je příčina plných skladů. Také není vůbec jisté, že tito přijedou přezouvat k 1.11. Budou na tom jezdit, dokud nenapadne 10cm. Stačí jim ke štěstí, že tam mají MS. Jak říká Bořek, těžké časy teprve přijdou, alu kola jsou toho první vlaštovkou. Konečně se také přestává tak kupovat balená voda, ale stoupá spotřeba syrupů atd. To jsou malé střípky z budoucího velkého průseru. Zaujala mě v minulém týdnu ještě jedna zpráva. Za první pololetí se u nás prodalo 80000 aut, ale pouze 36% nebylo firemních. Přesně to koreluje s mou zkušeností na servise. Ty nové soukromky jsou Thalie, Dacie a Fabie. Pouze tito majitelé zaplatili DPH. Je li průměr na auto cca 160t je DPH 27000 x 28800 ks=778mil. DPH. Naproti tomu firemní (pravidelně je vlastní manželky,milenky,děti) jsou to od Octavie víše. Řekněme, že průměrná cena bude hodně nízká 350000. DPH je 58000x51200ks=3miliardy. Toto hodně stlačené číslo je suma, která se nevybera pouze za 1/2 roku.
Tire Chlapy jak jste na tom letos s prodejností alu-ráfků? Já jsem zaznamenal pokles oproti posledním třem sezónám tak o 80%. Až tak se nedivím protože podle mě jsou právě alu-ráfky jedna z věcí na které domácnosti nejdřív ušetří a ani lidi koupené z netu mi jich ke mě na přezutí nedovezli tolik kolik např. v loni.
pondělí, 23. července 2012
Anonym Lojza-Kolegové poradí někdo s nastavením geometrie na Mercedes Vito W639 -novější model ,bez přípravku na změrění ůhlu-Roomes .Jedná se o odklon a sbíhavost.Děkuji moc.
čtvrtek, 19. července 2012
Anonym SJM--A je to tady. Mezi letní a zimní je ku... rozdíl, ale máme jeden štítek. Podívejte na F1. Na suchých řežou zatáčku 300, spadne 5 kapek a létají po kačírcích. Jedou hodinu a mají připraveny suché,přechodné a mokré. A tady se žádá aby zimní, měla stejné parametry jako letní. Promiňte, ale to p....a. Zase se tu máme zářný příklad, že co úředník vyplodí, je v reálném životě na dvě věci. Předpokládám, že zavedou ještě jiné štítky na zimu a následně pro celoroky. Nejlepší bude, když místo štítku, bude ke každé pneumatice přilepené CD s návodem, protože se vtom již ani prase nezorientuje co je dobré a co ne. Dnes jsem měl na zvedáku A8 asi 3 měsíce stáří. Pán má ještě Discavery. Chová koně. Na dotacích z EU již získal 180 mil. Opravil stáje, jízdárnu, přípravnu krmiva, seníky a ještě mu něco málo zůstalo na domeček 33Om2 obytné plochy. Liboval si, že díky podpoře dnes máme více koní než před válkou. Jen on jich má přes 70, vdalší vesnici 50, v další 30 atd. Ty koně ale nic nědělají, jen žerou, na rozdíl od těch předválečných, ti svým pánům zajišťovali obživu na poli,v lese i silnici. Jak to skončí?
středa, 18. července 2012
Anonym Malé miminko taky dělá EE když chce kakat.Tak God a Dun bude mít v plinkách.
středa, 18. července 2012
Anonym Jirka Goodyear Dunlop EE omluva.
středa, 18. července 2012
Anonym Tak o je skutečná frajeřina.Teď ještě nějaká Čína výjde s BC,BB a všichni se z toho posadí na zadek. Mít tam A,tak všichni prémioví jdou do Pelhřimova do krematoria ať ví co je čeká.
středa, 18. července 2012
Anonym Jirka - 195/65 r15 91T štítky Michelin EC, Conti CC, Dunlop FF, Goodyear FF . To už asi UG8 takovej bestseller nebude co.