Anonym 250 mega a za hotovku?Jirko to asi snad ne?Něco si musel asi půjčit,zastavit. Podle toho co napsal cítím že se ho negativně dotklo hodně letošní léto.Taky to neodhadnul,přestřelil poslouchal blbé kecaly obchodních zástupcu a asi se tím pádem musel hodně naštvat na některe panabohy,že tak dost na ně až tvrdě píše.A když on už napíše že je to vše u nich na ho... tak to je pravda.Tady mi udělal radost,že co tu píšu delší dobu o těch zmetcích nenažraných je jen a jen pravda.Jsem zvědav jestli v celém článku bude i o Poits do kterého vstoupil.Prochi je prostě někde jinde.Takový servis si můžou dovolit možná tak 2-3 borci u nás.Praha je Praha a je to takhle jinde nemožné dělat.Podle fotek a vyprávění je to ale asi fakt bomba servis.
neděle, 29. července 2012
Anonym Jirka.Ahoj Bořku,tvůj odhad je správný,je to 250 mil a za hotové.Přestřeléné to není,protože během stavby ještě 5milo ušetřili.Do budoucna je třeba vyvíjet tlak na importéry.Jejich hra se dá hrát,ale podle našich pravidel.Prochy napsal pěkný článek.Pochválil Pirelli,že má pět prodejců to mu vyhovuje,tak by to rád viděl i u dálších výrobců.Kolik prodáte Pirelek?Jo zájezdy od Pirelli to je kvalita.
neděle, 29. července 2012
Anonym Bořek-Třinec---Měl jsem před nedávnem možnost návštěvy v Praze-Strašnicích v pneuservisu p. Procházky ze kterého jsou i fotografie. V první chvíli mne ohromil velký a nádherný servis. Tento moderní a špičkový stánek pneuservisní branže jsem mohl díky ochoty projít od kanceláři, technického vybavení, šaten zaměstnanců servisu, skladovacích prostoru, až doslova po střechu. Viděl jsem skutečně Rolls Royce v oboru a je mi jasné že takovýchto servisu v ČR ale i jinde není určitě moc. Je to skutečně jiný svět a ať chceme nebo ne Praha má pořád zcela jiné možnosti než je to kdekoliv jinde v ČR. Nevím kolik ten servis + výbavy vyšla, ale částka se podle mne bude pohybovat podle toho co jsem viděl minimálně kolem 150-200 milionu korun, což jen typuji a to je pro 99,9% podnikatelů v pneubranži a v ČR nemožné kdekoliv jinde postavit. Je však i zde otázka jestli to nebude i pro p. Procházku v dnešní velmi těžké době taky trochu přestřelenou investicí. Pokud přijde ještě horší letní situace a s tou se příští rok počítá už na více jak 100%, tak pak to nebezpečí hrozí i zde jako ekonomický nesmysl. Samozřejmě hlavně záleží z jakých zdrojů a za jakých podmínek je třeba zrovna i tento servis postaven. O bankách a některých jejich špatných praktikách jsem už psal minule. Článek který napsal velmi dobře nastiňuje situaci v oboru a s předvídavostí upozorňuje na některé nešvary v oboru které jsou špatnou části sektoru pneu. Rozumné a pravdivé čtení.
sobota, 28. července 2012
Anonym TT.
Evropský autoprůmysl míří k velkému průšvihu, některé továrny jedou pod hranicí rentability. Fiat dal dělníkům nucené volno, v ohrožení je Opel. A asi vůbec nejhůře je na tom francouzské PSA. Krize se ale netýká všech. Na koni je Mercedes, který nestíhá vyrábět svou novinku.
Evropský autoprůmysl prožívá nejhorší rok od roku 2006, uvádí New York Times, který uveřejnil velkou analýzu situace v evropském autoprůmyslu. "Autoprůmysl je nejvýraznější důkaz toho, jak krize eura zasahuje firmy mimo finanční sektor," uvádí deník.
Prodeje na minimu
Evropský trh s auty nezadržitelně padá. Trpí hlavně slabé ekonomiky. Nové auto je to první, co chudnoucí Řekové, Španělé a Italové vyškrtnou ze svého nákupního seznamu.
V Řecku a Portugalsku tak spadly prodeje v červnu o 40 procent. Itálie hlásí dvacetiprocentní pokles. "Prodeje jsou na úrovni roku 1979," uvádí Fiat k domácí situaci. Prodeje modelů Panda a 500 jsou na 60 procentech v porovnání s předchozími roky.
Ale například v Německu prodeje v prvním pololetí letoška lehce rostly. Česka se zatím pád, zdá se, netýká. S měsíc nefunkčním registrem aut lze teď těžko odhadnout vývoj, ale za celý rok letos podle červnových čísel prodeje aut stouply o šest procent. Češi si v červnu zaregistrovali 18 140 nových vozů, loni ve stejném období to bylo o dva tisíce aut méně. Odborníci však čekají, že letní měsíce stáhnou české prodeje lehce dolů.
Odhad celkových prodejů na příští rok v Evropě je 12,4 milionu aut. To je o tři miliony méně než v roce 2007, v roce před globálními finančními otřesy.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/problemy-autoprumyslu-a-klesajici-prodeje-aut-fl1-/automoto.aspx?c=A120727_114836_automoto_fdv
pátek, 27. července 2012
Anonym Slym- neznám zdroj okay, ale informace Jirky dává smysl. Doby, kdy nás zkásnul pan Ševčík, ukrajinci v plechové boudě z toho vytáhli patní lana a šup to do Mokré a ještě dostat zaplaceno, jsou pryč. Co to vzal Heidelberg, otočil tok penízků. Dobře ví, že Tasy nemá žádnou likvidaci, pouze svoz a tak páni Ševčíkové místo dalšího příjmu mají výdaj a tak vymyslí takovou pí.... .
pátek, 27. července 2012
Anonym Tak to sem teprv nenapíšu název pneuservisu kam jezdím, když si představím, co by jim pak nějakej psychopat vypisoval... :-) Tom.
pátek, 27. července 2012
Anonym Jirka - od známého z okay jsem zjistil, že to berou od Tasy z Brna. Tasy to posílá přímo na konečného zákazníka. Já si o tom myslím své. Bída padla i na velké hráče a tak dělají kraviny tohoto typu.
pátek, 27. července 2012
Anonym se mi chce zvracet
pátek, 27. července 2012
Hrouda Děkuji pánům za morální podporu .Moc si toho vážím. Ale po tehdejším odkazu na stránky OKAY mě ruply nervy a napsal jsem tam e-mail, ten tu neotisknu, ale odpověď od OKAY ano. Každý ať si o tom udělá svůj obrázek. (Vážený pane Šando,
nejprve pravdivě odpovím na Vaše dotazy, co se týče našich dodavatelů, jsme ve spolupráci jak s výrobci tak i s velkoobchody pneu. S prodejem pneu máme
velmi bohaté zkušenosti, jen pro upřesnění představím náš koncept prodeje, nechceme a ani nebudeme nikdy nejlevnější (tak jako se prezentují seriozní e-shopy na našem trhu), ale vždy budou akční nabídky, výprodeje atd. Z našich nastavených, prodejních cen, pneuservisy budou mít zajímavou marži, bohužel doby jsou ty tam kdy to bylo 20 i více procent, navíc tato letní sezóna jak praví klasik, byla poněkud nešťastná – tedy prodej skoro žádný.
Našemu dodavateli Váš vzkaz rád předám, ale nevím zda to dopadne na úrodnou půdu, jelikož v 90% komunikujeme s dámou…
S pozdravem a přáním věčného zdaru
Vladimír Linhart
OKAY s.r.o.
Kšírova 259
619 00 Brno)
pátek, 27. července 2012
FAKE Přesně tak, pěkný rozhovor. Líbí se mi reálný a nepřikrášlený pohled na letošní letní sezónu.
pátek, 27. července 2012
Anonym Rozumný pohled pana Procházky a opravdu hezké FOTKY ZE SERVISU A PRODEJNY )))
pátek, 27. července 2012
FAKE FERDO opravdu nevidím jediný rozumný důvod proč bych měl zkoušet přezouvat kamion. O tom že je to dřina není sporu, vybavení našich servisů objednávám já, tak vím co to stojí a že se naši zaměstnanci nadřou je dobře, lepší než kdybych pro ně neměl práci.
pátek, 27. července 2012
Anonym FAKULÍKU co se týče diferenciální rovnice tak tam by jsi mne asi udělal,ale s Lafferovou křivkou bych ti myslím zdárně konkuroval.Ty zase by jsi měl zajít si zkusit přezout kamion aby jsi poznal to úskalí,tu dřinu,ty stroje co stojí a výbava kterou ten pneuservisák má a jak se poctivě nadře narozdíl od tebe co sedíš a čučíš do bedny jak pes na štanglu salámu.Jsi možná v něčem dobrý,ale pro mne jsi jen internetový skunk a posluhovač.Já si klidně poslechnu jiný názor,ale taky řeknu svůj na plnou hubu.Že se ti to nelíbí mi dělá celkem radost.Zduř.
pátek, 27. července 2012
FAKE FERDO jsem rád, že se mi pořád tak věnuješ. Jak jsem psal, pokusím se zdržet invektiv na Tvou adresu, ikdyž si o to Tvoje příspěvky často říkají. Jediné co si dovolím poznamenat, že opravdu nevím proč bych měl přezouvat kamion. Je to stejné, asi jako kdybych já Tě nechal spočítat diferenciální rovnici nebo po Tobě chtěl vysvětlit třeba Lafferovu křivku. Dělám co umím a dělám to dobře. Vím, že Ti asi nemá cenu vysvětlovat, že se pneubranže těžko vrátí do doby, kdy budeš mít na oktávce 500 kč/kus a lidi Ti budou líbat ruce. Stejně tak Ti asi těžko někdo vysvětlí že Tvůj pohled na pneubranži není jediná cesta ke spáse oboru. Ale trocha sebereflexe by Ti určitě prospěla. To že tu občas někdo napíše jiný názor a jiný pohled na tento obor bys měl brát jako přínos pro tuto diskuzi a ne při každém takovém příspěvku začít všechny co si dovolili nesouhlasit věšet nebo střílet. Pokud nechceš slyšet jiný názor než svůj a jemu podobné tak si založ soukromý klub či privátní diskuzi a budeš mít klid. Vím, že jsem se tu v prvním příspěvku značně nelichotivě vyjádřil o některých diskutérech, což mě s odstupem času mrzí, neboť obzvlášť v poslední době bych se například pod příspěvky SJM podepsal. Ovšem uv Tvém případě jsem byl možná ještě příliš mírný.
pátek, 27. července 2012
Anonym Hodit na disky a vyvážit za 800 je balík.Když k tomu připočítaš ještě demontáže z ráfku,d+m z vozu a umytí jsi tak na 2200kč .To je za komplet přezutí a to je ranec.A to je i jeho cena +-chlapi.
pátek, 27. července 2012
Anonym Tak za 800kč tak maximálně dvě kola ani nevýjdou v RFT u Procházky.Nebo čtyři 15 na hliník.Viděl jsem ceník Procházky takže tady nehoupej lidi, že známý ..... Jedna baba povídala.
pátek, 27. července 2012
Anonym za 800 obutí na disky proč nee..
pátek, 27. července 2012
redakce Přátelé, pokud píšete delší příspěvek a máte registraci, můžete ho vložit jako blog. Příspěvek bude mít delší "životnost" než v řadě jiných a zvýší se pestrost webu. Nebojte se do webu napsat např. své každodenní zážitky a poznatky ze servisů, zkušenosti s dodavateli, servisní technikou atd. hezký den. Redakce
pátek, 27. července 2012
Anonym V novém Procházkovo servisu přezuli známému dovezené RFT + alu disky za 800,- byly na něj milí jako na zákazníka. Příšte jede zase tam. Procházkovi zákazníci přibývají, Vám odcházejí, proto jste tady nabroušení jak řeznický nože. Mnozí se máte co učit od profíků :-)
pátek, 27. července 2012
Anonym Kdo jde jen po ceně,půjde vždy do šopy.Kdo chce kvalitu hledá pěkný,čistý,profesionální servis.Každý má zatím u nás své místo.Podotýkám zatím.