Anonym Bořek-Třinec---Hezké nedělní popoledne pánové i dámy v pneuservisním oboru.Taky Já nevidím důvod snižovat cenu práce za pneuservisní činnost. Jestliže letos bude zisk se zimních pneumatik někde mimo skutečně potřebný, tak práce je to jediné čeho bude velký dostatek a kde se musí ten nějaký slušný zisk vytvořit. Od poloviny října bude na pneuservisy kladen velký tlak a přezouvat za nesmyslné ceny je pro mne osobně absolutní hloupost. Různé slevomaty stejně zase nahodí nesmyslné ceny typu 199,- za přezutí apod. a s tím se nemíním zabývat. Říkám každému-nekoupil jsem si kvalitní stroje, nemám tady velmi kvalifikované zaměstnance, nedal jsem za svůj areál pneuservisu tolik peněz abych dělal někomu zadarmo nebo za hezké oči. Chci rozšiřovat a dělat další služby a ne koukat na to jak místo toho nemám na stroje, vybavení, provozní náklady, jak odchází jedno za druhým, nemám na výplaty a celkově nemám pak na nic. Touhle cestou Já tedy nepůjdu. Internetové gumy jako minulý rok v zimní sezoně přezouvat zase jako každý rok nebudu, jedině pokud by byl čas a to za základní bezslevovovou cenu, která je tak vysoká že stéjně si to nikdo nenechá přezout. A práce bude jako na kostele takže internet vůbec neřeším. Ceny pneu budou stéjně tak zkažené, že to jde řešit jen a jen tou kvalitní práci. Vždy si rád vzpomenu na nákladní sektor kdy jsem se jednoho dne tvrdě rozhodnul taky situaci před pár lety řešit. Když jsem viděl co se děje se ziskem nákladních pneu a především platební morálku firem tak jsem je raději skoro všechny doslova odstřelil ze servisu. Obrat šel sice prudce dolů v řádech milionu, ale to klidné spaní je dnes když se dívám z odstupem nadevše. Většina auto dopravních firem dnes již neexistuje, dluží i pneuservisům velké částky a ty je už nikdy neuvidí a ty dnes bojují sami ze sebou. Říkal jsem jim nehoňte se za tím, neviďte jen ten ten obrat, více přemýšlejte. Neposlechli a třepali se jen a jen na to že budou mít více práce, větší obrat, zisk. Místo toho jim zůstaly jen oči pro pláč. Raději jsem se vrhnul na osobní pneusektor a také i autoservisní činnost, kde jsou větší možnosti zisku a tím i rozvoje. Na náhradních dílech jsou pořád ještě velmi slušné marže a za práci v hodinovce perfektní zisk. Je rozdíl udělat obrat 1mil na nákladních pneumatikách a mít ušmudlaný zisk 3-5% a to ještě jestli vůbec vznikne když to autodopravci vůbec zaplatí, nebo si prodat náhradní díly a mít 30-40% někdy i více a k tomu velmi solidně zaplacenou kvalitní práci a vše za hotové na ruku, maximálně kartou, žádné faktury. Sám p. Procházka o neplatičích psal jak jste všichni četli. Kdo tohle nepochopil a hlavně dnes nepochopí tak bude mít podle mne obrovský problém. Díly do mého servisu mi tady taky nesmí nikdo vozit jinak je základní sazba za hodinu pro 99% nepřijatelná a tím eliminuji vychytralce a také případné reklamace. Říkám-koupil jste u Kelly, Sienu, Autobenexu, atd, tak ti mají své smluvní servisy tam jeďte a tam Vám to udělají, my to tady moc neřešíme. Vyzkoušel jsem si to dva roky a můžu zodpovědně říct, že to perfektně funguje. Mechanické práce neustále přibývá a vidím přínos. A proto nemíním za práci ať už pneuservisní nebo autoservisní brát almužnu která nepřinese nic. To si ji Já osobně příliš vážím a také si vážím svých kluků na dílně, než abych dělal dá se říct jak dělají mnozí garážisti zadarmo a jen z ruky do pusy. Taky pak někdy ta práce stojí za to! Stačí jak zákaznici přijedou na geometrii a z 10 lidí šest pošlu zpátky pro chyby které ten jejich mechanik neodstranil, jednoznačně měl a bez kterých ani geometrie nejde udělat. Rádi si pak přijedou nejenom znovu tu geometrii udělat, ale příště si nechávají dělat servisní práce, protože viděli kvalitu a tak, že jsme měli pravdu. Proto práce přibývá a cenu práce zatím určitě nikde nemíním snižovat.Za kvalitu se všude platí. Můj názor.Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
neděle, 5. srpna 2012
Anonym Jen chci ke KK říct,že si myslím a snad mi dáte vy kteří brouzdate na justici,že zisk 12% který minulý rok vytvořil je hlavně a to především dílem zimy,kdy ty ceny pořádně nastřílel,okrouha to pro svůj zisk,nechal si to zaplatit,obral také i pneuservisy o marži.Tam vytvořil ten slušný zisk,letos bude rád za 5-6% a to vsadím kalhoty.Jejich politika je momentálně nečitelná,ale jak vyběhnou z UG8+ co mají tisíce na skladě do ulic,tak to bude skutečný hnus.
neděle, 5. srpna 2012
Anonym Tirex neřeš.Kdo si zaplatí reklamu ten tu je.Můžeš i ty.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym Problém je že jim ale dnes lezou do zadku výhradní.Dávají jim gumy někdy přednostně a ty jim je můžou vrátit kdy chtějí.Jedine co mě těší,než oni vypíšou zakázku,tak já mám 2 vozy už perfektmně přezuté.Jsou totiž příliš pomalí.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym Byla tu řeč o Tirexu a ejhe už běží nahoře velkej banner )))))
sobota, 4. srpna 2012
Michal No, to je naprostá pravda, přesně tak to funguje. Učtují tři hodiny a dělají na tom půl hodinky. Upřímně, autoservisy ať si cenu snižují. Ono jim to neuškodí, v tom se dělají obrovské levárny a tam je to potřeba pročistit snad ještě víc. Upřímně, v tomhle se mi líbí autorizovaný servis škodovky kam jezdím. Je tam webka přímo do dílny, kde je vidět na každé stání. člověk pak ví přesně, jak dlouho na tom dělali. Nebo aspoň mají snahu.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym Když už jdou ceny pneu dolů díky internetu dobře,ale nevidím důvod snižovat cenu práce za přezutí.Autoservis má hodinovku a jestli spustí z 500 na 400, tak to je pořád v klidu.Protože kolikrát mu to stojí na dvoře a už to učtuje a to je ta sviňárna.Pneuservis když zpustí přezutí např. z 800 na 500 tak je pěkně v .....Proč?Protože te pneuservisní práce není nikdy tolik jako autoservisní,neučtuje např.falešné hodiny jak je to běžné v značkových servisech.Kde má pak vzít jen ten pneuservis peníze na stroje,vybavení,zaměstnance,rozšíření služeb?Není to nikde lehké,ale jestli dělá někdo dobře a na solidních strojích,nemůže jít s cenou dolů.Náklady prudce ve všem rostou a vtom má snižovat on práci když už na pneu nemá téměř nic? To je pak začátek toho jeho konce.
sobota, 4. srpna 2012
Michal Tak cesta to pro něj není, ale co může dělat? Když nechá tu práci stejnou, tak mu tam vůbec nikdo chodit nebude. Ač se to nezdá takový konkurenční boj v Praze je teď obrovský. Autorizované servisy šli s cenou dolů teda strašně. Ještě v dubnu jsem platil za výměnu oleje s filtrem i prací 1950 Kč, teď jsem tam byl znova a už jsem platil 1490 Kč, za ten stejný olej, filtr, práci sundali o 100 Kč na hodinu. Ty autodílny nemají šanci přežít. Velké autoservisy potřebují získat nové zákazníky. Znám jednoho kluka, co dělá autoservis, co ještě před dvěma lety měl práce tolik, že se tam nedalo po tom dvoře projít, včera jsem s ním mluvil a říkal, že je rád, že má 2-3 auta za týden na olej, ale že i s olejem musel dolů, dřív stál 900 s prací i filterm, dneska už je na 680 Kč. už k němu nejezdí, ani bouračky, protože pojišťovny tam měli velký ztráty, tak bojují, aby ty klienti si tu opravu nechali udělat přes ně a jejich smluvní servisy.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym Tohle není cesta pro ten velký servis.neváži si práce.Nenažene to množstvím.Stéjně bude muset propouštět.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym Poznámka -cena přezutí pneu 15" z netu stála u nich cca 1250Kč .dnes 600KČ s dph.To je rozdíl.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym servismann:pánové,cenová válka vypukla.Jeden velký impozantní servis se 2 osobními, nákladním stáním a geometrii ponížil cenu práce i na internetové pneu.Ještě na jaře dělil servis na cenu při nákuku pneu ,na montáž již jetých a na pneu z netu.Nyní vše do 16" 105kč s DPH bez materiálu.I ten je ponížen-mytí 10kč,ventil 10kč,závaží paušál 25kč/kolo.Al disky + 15 kč za vyvážení vč.použití Haweky.Geometrie do ulice 450Kč+150kč zadní náprava vč.vozů se zátěží -BMW,OPEL ., atd.Uskladnění kol 300Kč/sada za 1/2 roku.O cenách pneu ani nemluvím.Bude to boj čím dál tím větší.Jeho prodejnost pneu za rok činila cca 5000 kol.Ptám se -má to za potřebí,nebo je to vyhlášení boje o každého zákazníka. Bude mít ještě šanci přežít nalý pneuservis s dílničkou-viz autodílna??)))Další příklad :slušně velký autoservis slevnil oleje na marži 20kč/litr z celého sortimentu Castrol.To vím od obchodního zástupce.Bude to válka na život a na smrt a netěším se na to.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym A jak se bránit proti takové expanzi internetu gum do ulice? Nepřezouvat,nepřezouvat,nepřezouvat!!!!!!!!!!!!
sobota, 4. srpna 2012
FAKE Káčka mají nastaveny jen dvě cenové kategorie + individuální domluva . První kategorie je do ulice a druhá kategorie bez rozdílu servisy + větší firmy, kde je sleva oproti ulici od 2% do 5% až na výjimky. Na Káčkách je mi sympatické níže zmíněné "co je skladem, mají OPRAVDU skladem" a pokud nemají problém s přepravkou tak to skutečně dostaneš druhý den. Jejich růst jak tu již psal SJM je opravdu impozantní a hlavně stále pracují s na VO velice solidní marží. Komunikace jejich pracovníků je také na úrovni, navíc do loňského roku zas tolik netlačili na prodej koncovým zákazníkům, přestože se to dle reklamy v TV mohlo jevit jinak. Ovšem letos dle zatím provedených kroků vlítnou do sektoru "ulice" naplno a bude to podle všeho mazec. S jejich skladovou kapacitou, špičkovou logistikou a nízkými cenami bude hodně zajímavé sledovat co to na trhu udělá a počítám, že se tu na ně bude od letošní sezóny nadávat stejně jako na Částku, ovšem KK si nikdy na rozdíl právě od Částky na „čistý VO“ nehrály. Nevím jestli je k tomu vede na všech frontách špatné léto, nebo cítí prostor po velkém útlumu Tomektu jak si zvýšit marži, ovšem nic to nemění na tom, že jako obchodníky je jak už jsem tu dříve psal upřímně obdivuju.
sobota, 4. srpna 2012
Michal Letníma se teď už netrap, v těch už panuje naprostá výprodejová anarchie.
sobota, 4. srpna 2012
Anonym Nechápu.Múj nákup 215/75R16 C Barum Vanis 111R vč DPH 2448 Kč.Na některých shopech cca 2100kč.??? Jaký je váš nákup těchto pneu?? Beru z COC
Doktor Jinak si ale myslím že jsou na tom stejně jako DP. Proti těmto dvěma firmám opravdu nemohu nic namít. + KK ma tu víhodu jak psal SJM že to co deklarují skladem na skladě opravdu mají. Honza
pátek, 3. srpna 2012
Doktor V tom případě pokud je to nějaká firma s více vozy je možné že má taky nastaveny velkoobchodní ceny jako ty nebo já ale nikdo nemůže tvrdit že tam není rozdíl mezi malo a velkoobchodem. Honza.