Anonym A to se nepsalo o Goodyearu a jejich prasárnách a o mnoho jiných .Ala objíždění taxikářů a jemu podobným a lezení do prdele a jen dělání množství za nestandartních podmínek.Na nás je potom aby jsme jim dělali zisk.
středa, 22. srpna 2012
Poo Blbý na tom je že to dopdadne stejně jako mnohem větší kauzy v politice. Dotčená strana dělá mrtvého brouka a hraje na čas no a po pár měsících po tom už neštěkne ani pes a vesele se jede dál...
středa, 22. srpna 2012
Anonym děkuji, to o čem je řeč byla prasárna největšího kalibru, obchodak se tehdy vymlouval na chybu nejakeho kancelarskeho pesaka ze tam zadal spatny seznam :-) takze lez jak vez, snad se ten šm*jd Májek probere a přestane dělat podrazy...
středa, 22. srpna 2012
Anonym "Vybíráme z kategorii" to co bude v příštím čísle
středa, 22. srpna 2012
Anonym na jaký článek pánové reagujete?
středa, 22. srpna 2012
Anonym Povedený článeček. Nezapomenout se nesmí ale i na ostatní.
středa, 22. srpna 2012
Anonym Správně,správně,správně.Dovedu si představit Májka jak to čte ::)))))))
středa, 22. srpna 2012
Anonym Článek-Důvěra je křehké zboží- je tedy maso. Už se těším na další číslo. To bude celý mišulin asi koukat,když už teď to tak ostře rozjeli proti jejich slavné podvodné akci.Jen tak dál a víc a víc špárat a šťourat do těch kravaťáku.
Poo No je to krásný si tady číst o miliardových ziscích a čtvrtinových nárůstech výrobců pneumatik. Bohužel my servisy se mezi sebou a teď ještě internetem přetahujem o zákazníka a rok od roku si zisky snižujem a snižujem. Teď prodáváme za to co by před 5 lety bylo absolutně nemyslitelné a přitom vše je dražší a platební morálka podniků mnohem horší. Výrobci a výhradní si na nás pneuservisech mastí kapsu /hlavně jistota platby/ (na internetu si zase točí množství) a přitom jejich přístup je mnohdy až podrazácký místo nějaké hodnotnější podpory. Jo začína další pošmurný den...
úterý, 21. srpna 2012
Anonym Tak tak ,je tady Chobotnice horší než ta ze Sicílie.Je hladová až nenažraná,zvyšuje daně a rozhazuje za svoje státní zakázky.Bohužel není Český Corado Cattani a ani ten by to nevyřešil.Možná jen je opravdu vyházet z oken, nebo raději někoho píchnout???
Anonym Svatá pravda,zdejší dealer Ford přecedí starý olej přes dámskou punčochu, dá litr nové polosyntetiky a ůčtuje vše za plnou syntetiku. No a jen na takové zdánlivé prkotině a několika dalších si majitel nastřádal na obytňák za 1.75mil. aby moh s milenkou cestovat po Evropě. Pak se ale nemůže divit, že ty levárny se tam staly pravidlem i pro zaměstance a když následně dva vykopl, ti to rozhlašují kudy chodí.
sobota, 18. srpna 2012
Hrouda Naše práce není od hodiny, ale od úkonu a to já do detajlu rozepíšu na doklad tak se mohou dívat a když něco neudělám mohou si stěžovat. diagnostika motoru také trvá pár minut a stojí i 700kč , ale přístroj má nějakou životnost nebo alespoň jeho softver ( aktualizace). nestojí to málo a taky to nedělájí pro to že se nudí .Hlavně pro ZISK. Kalibrace naších vyvažovaček to je také sousto . A pán co to dělal nám naposledy si řekl za práci a dopravu 2500kč bez DPH s dopravou doprava 1200kč Doba práce 15min. A co já to potřebuji a on to nědělá z nudy.
sobota, 18. srpna 2012
Anonym jak chceš vysvětlit,že přezutí auta trvá cca 15 min a učtuješ 600 ,??? když tam dáš ty kamery... to budeš za zloděje
sobota, 18. srpna 2012
Michal Na těch novinkách je zajímavá diskuze a mnohdy se těm lidem ani nedivím, že si chtějí vozit svoje díly, ona je totiž aspoň částečná záruka, že Vám ty díly do toho auta opravdu namontují. Ono proplachování a čištění olejových filtrů, výměna jen půlky oleje je v mnoha autoservisech běžná věc. To není jako u gum, naštěstí pro nás teda, protože těžko můžete zákazníkovi naúčtovat nové pneu a dát mu tam nějaké jeté:-), ale jak běžný člověk pozná, že ty rozvody s kladkou jsou vyměněný, že vyměnili vodní pumpu a místo 4,5 l nového oleje to nezředili 2 l a co horšího, že nenaúčtují třeba orig. rozvody a nedají nějaké ty sračky z auto kelly nebo olej starline místo shellu. Tady kdyby člověk věděl, že si fakt platí za kvalitu, tak by se na tyhle partizánštiny vyprdnul. Já sám jsem si tím u svého auta prošel několikrát. zaplatil jsem v autoservisu za orig. destičky a kotouče a po roce to začalo vibrovat a kroutit se a destičky se drolili po hranách. Když jsem jel do jiného autoservisu, tak mi řekli, že podle těch údajů a vůbec toho, jak to vypadá, to rozhodně orig. nejsou. Jenže tohle se děje i v autorizovaných a to je snad ještě horší. Teď jezdím do autorizované škodovky, ale do takové, kde je webkamera nad každým stáním a člověk se může celý den dívat, co na tom dělají a hlavně, jak dlouho to dělají. Ona to sice není záruka, ale zase všechno za co jsem zaplatil, tak dali opravdu origo a doba práce přesně seděla, tak aspoň je snaha. přitom si myslím, že na jedné straně ty lidi za ty díly chtějí ušetřit, ale na druhé, kdyby věděli, že ta kvalita tam opravdu je, tak by si i připlatili. Jenže to bychom nemohli být v ČR, kde vyčůránci, podvodníci a vochmelkové rostou jako houby po dešti.
Michal V televizi ve čtvrtek byl rozhovor s nějakou majitelkou restaurace a říkala, že ji zákazníci nutí, aby si mohli přinést svůj vlastní chlast a jídlo. Prý na to prvně nechtěli přistoupit, ale kvůli konkurenci museli.
sobota, 18. srpna 2012
Anonym jj taky si už začínají vozit díly z internetu.Že to prý je levnější )))