Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Anonym
Anonym Přátelé, jeden můj známý neúspěšně shání pneu Pirelli P Zero Nero 215/45 R17 87W.
středa, 29. srpna 2012
 
Radek
Radek Oceňuji že aktivně sledujete příspěvky p.Mensa.
středa, 29. srpna 2012
 
Michal
Michal :-)) No věřím, pan Částka je velký a aktivní investor, co se týče reklamy nejen tady, ale těch bilboardů co člověk potká kolem silnic:-)
středa, 29. srpna 2012
 
mensa
mensa To víte Michale, kdo platí, má za tři. :-) Ale aspoň Vás můžu uklidnit, že ta reklama tam alternuje, takže někdo jiný má nad rámečkem třeta Tirex nebo GT Radial :-)
středa, 29. srpna 2012
 
Michal
Michal Ježišmarjááá. V zimě oceníte Dobré pneu.cz...to je reklama teda a hned tady nad rámečkem..Vy mě chcete zahubit v redakci, ne?:-)))
středa, 29. srpna 2012
 
Michal
Michal Mě hlavně štve vůbec ten jejich přístup. Vždyť si to představte, někdo by Vám dlužil prachy, tak Vy mu dáte další, abyste se nemuseli bát, že se na Vás vykašle a z těch původních Vám nic nedá...to je přece zcestný....
středa, 29. srpna 2012
 
Michal
Michal Moris má ale pravdu, ne všichni ti řadoví OZ jsou pod tlakem a je fakt, že práci OZ bych teda nechtěl dělat ani minutu, z každý strany na vás někdo řve...na druhou stranu taky to podle toho vypadá a tu práci tak vydrží dělat jen opravdu bezpáteřní lidi nebo ti, co mají všechno u zadku...
středa, 29. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Jak již někdo zmínil, Michelinu to tak vyhovuje. Pešíček tlačí ceny dolu, prodejci na to musí reagovat a tak cena všech micelinu jde dolu a je více prodejný. Obchodní zástupce je školený aby se z této situace vylhal. Ale vedení michelinu se plácá po ramenou jak se jim dobře prodává.
středa, 29. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Morisi,tos trošku poplet.Já se divím,že přes držku nedostalo již spoustu obchoďáků za bezpáteřní,podvodné,podloudné,neprofesionální a trapné chování.Pokud plní nějaké debilní nařízení šéfika a nesouhlasím,tak odejdu.Pokud budu skákat jak píšťala píská tak se nemohu divit,že mne půl národa nebude mít ráda.
středa, 29. srpna 2012
 
Moris
Moris Zdravím opět po délší době........ jak tu pročítám diskuzi je vidět že nenávist k vlastnímu obchodnímu zastoupení značky je veliká nehledě na značku..... a jsem na ně nasraný i já. Na druhou stranu musím podotknout že to tu trochu smrdí (použiju častý výraz z politiky) "lobováním" za velkoobchody. Na jejich účet musím říct že to je daleko větší zlo než vlastní zastoupení značky, protože narozdíl od nich "většinou" nedodají koncovému zákazníkovi a zákazníka kterého máte ve svojim kraji nedělají na přímo jako to je u mně. Dálší věc která se mi nelíbí je chování je k obchodákům jako k dobytku nezapomínejme že jsou to taky jenom lidi co mají doma rodiny.... Osobně je některé obdivuju že ještě nikomu nedali přes držku a ochotně si vyžírají co jim šéfíci nadrobili.....chtěli jsme se mít jako na západě tak to tu máme obrovskou konkurenci a všeho přebytek......Nakonec at se každý řídí podle sebe a nenechá se ovlivnovat z jakýkoliv strany.......
úterý, 28. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Jirka - Michale nestojí za to se rozčilovat nad OZ. Jsou to jen a jen zaměstnanci v čele s nějakým ředitelem který taky není majitel firmy např. Michelinu atd. Jde jim jen o jejich výplaty a o tebe a tvůj zisk už vůbec ne. Naprosto jim vyhovuje typ obchodníka jako je TAXI. Prodají pár kol, ale hlavně díky němu, docílí nejnižší prodejní ceny svého zboží a dostanou ho do podvědomí lidí. Na to, že z toho žádný zisk nikdo nemá, na to z vysoka kašlou. Oni mají a tím to končí. Je to již řadu let co OZ michelinu vyprávěli, že z prodeje pneu se žít nebude, jen z práce. No a dotáhli to do konce. Bohužel například pro Michelin se karta obrací, a i když mají dobré ceny chytří obchodníci již od nich kupují velmi málo. Nelze totiž na jejich zboží díky jejich eshop odběratelům vydělat ani korunu. Jak tady všichni píšete, už se těším na OZ jak od prosince do dubna nebudou mít co dělat. Jak se říká na každou s.... se vaří voda. Ale je možné, že taxi to jaro naskladní za všechny z nás :-))))
úterý, 28. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Panove, je videt ze vy co zde pisete mate zdravy rozum a neco umite rukama. A takovy se nemusime o praci obavat. Ano budeme mit urcite mensi vydelek na gumach nez minule roky, ale zase mame jeste praci a jestlize ta je kvalitni rychla a profesionalni zakaznik to oceni a myslim ze da i malinko zdrazit na sezonu treba jen o 10Kč na kolo a vydelek bude. Vsak vsechny ceny jdou nahoru, tak je to lehce obhajitelne. Cely podzim si pekne odmakame, neco prodame o to strach nemam. A pak se velmi tesim na druhou pulku zimy a na jaro!!! Protoze tady si myslim konecne dojde na lamani chleba a ukaze kdo stoji na pevnych zakladech. Protoze trend jezdeni na zimnich pneu bude pokracovat a jestlize ted je pomer zima leto 60/40 tak si dovolim odhadnout ze s nevalnym vyvojem u nas se muze zvetsim az na 80/20 a to jsem potom zvedav jak se s tim slavni vyhradni a ostatni poperou. Jak budou chtit vydelat behem 6 tydnu zimni sezony s tak minimalni marzi s jakou prodavaji.A potom mit vydelano a 10 mesicu cekat na dalsi. Proto souhlasim s Panem Prochazkou je potreba zatnout zuby a makat a vydrzet. A vy pani v kravatach co si ani ruce nezamazete a jste sami podvod a lez. Zacnete se poohlizet po jinem oboru a bezte si manazerovat s jinou komoditou. Ono v pneumatikach uz psenky moc nepokvete. Verte ze ti co Vam dluzi Vam uz nezaplati !!! Ono v nasem oboru totiz zlate zimni roky jsou na chvili pryc. Ale cekaji nas jeste porad slusne roky. A pristi zima 2013 uz bude cistci a klidnejsi tomu verte. Protoze od prosince 2012 do rijna 2013 se proda opravdu naproste minimum pneumatik . Servis to prezije a bude lip, toho kdo pouze prodava s mininalni marzi to posle delat neco jineho:-)))
úterý, 28. srpna 2012
 
Anonym
Anonym SJM--svará pravda Michale, taxikář podniká jako klasické "letadlo". Na to nemusím být ani titulovaný, abych z cen, marží a obratu poznal, že normálně to zkrátka nefunguje a pokud mu stále dodávají v naivní víře, že právě jim zaplatí a odserou to ti druzí, dobře jim tak. Jak je to dlouho, co se na nás tlemil Grillouš, že všechny zadusí cenou, reklama kam ses podíval, stačil jeden pokles tržeb a byl v p... . a to jeho obraty byly o řád vyšší než tohoto člověka. Ke mě OZ již ani nechodí, Barumáci mě i zablokovali v systému, aby mě náhodou někdo na prodejně něco neprodal. Nakupoji již pouze venku za hotové. Na zimu se asi něco prodá, ale jak na jaře? Jak jsem psal níže, zůstalo mi toho strašně moc, říkate tady že i velké sklady jsou plné, tak to holt půjdou ti šťastnější lisaři,valcíři a další profese na 60%, zbytek se smlouvou na dobu určitou ( v Barumce každý druhý) na ÚP. Všichni výrobci kalí vodu, ale celkem rychle se připravují na další , říkněme, hlubší recesy v r.2013. Bude to znamenat jedinné, omezení výroby a zvýčení cen.
úterý, 28. srpna 2012
 
Michal
Michal SJM: mě v těch štítkách ale docela překvapila zimní Yokohama V902, ta má dokonce v chování na mokru ve většině rozměrech Aáčko. To nemá ani zdaleka nikdo. Znamená to tedy, že ji nechali tu čupr směs z V901, která byla fakt vynikající a někdy na ní pomalu se slzou v očích vzpomenu.
úterý, 28. srpna 2012
 
Michal
Michal Bořku máš naprostou pravdu, kdo ví co nás čeká. Já jsem minulý týden také podniknul, protože už jsem tady moc dlouho, co jsem se ale dozvěděl, jsem měl radší zůstat doma. Víte co mě sere, ať si každý dodává kam chce. Dobře, pokud má ta firma nějakou firemní kulturu, rozumí gumám, má to svojí podnikatelskou činnost, má k tomu prodeji prostě respekt, platí a je to solidní firma dobře.. dobře, je to prostě konkurence. Ale sakra...mají mít všichni stejný přístup a ne, že se dozvím, že jednoho, fakt stálého velkého odběratele buzerují výhradní, že nezaplatil za léto, i když od nich bere fakt velké množství a že mu nedají zimu a hned po tom se dozvím, že pan taxikář, ani omylem, nevezme 10 mega a nejde kupovat gumy, jak se vytahuje v časopise a že dluží v podstatě průběžně každému nějaký ten milionek, někomu i za loňskou!!!!! zimu a přesto dostane gumy, protože z něj ty prachy nemůže dostat a že má vedení strach, že když mu teda nedají gumy znova, tak se na ně úplně vysere a nedá jim už vůbec nic, že jednoho buzerují, aby udělal předobjednávku na zimu, kde musí odpovídat poměry mezi značkami, segmenty, aby se dostali na ty ideální podmínky, ale že není problém tomu magorovi dát třetinové množství ve dvou rozměrech za ty stejné podmínky, i když dluží a musí jim být jasné, že jim ty prachy už vůbec nedá, vždyť z čeho by to zaplatil??? to je přece jako, že 1+1 jsou 2, bridgestone sice prý brblal, že mu ty gumy dát nechce, tak on prý řekl, že jich vezme klidně ve 195/65/15 těch 950 ks nebo kolik a oni mu to dali, protože si přece nahnali čísla, tak se prostě na zásady vysrali, ale už si neuvědomí, že jemu je to úplně jedno, protože i kdyby něco, tak se pošle do insolvence a bude podnikat pod jinou firmou dál, jako tady jeden servis u Prahy, neplatil faktury, neplatil mzdy zaměstnancům, ten se do té insolvence tak strašně hnal, že mu ji dokonce prý napoprvé zamítli a tak tam šel asi za dva měsíce a světe div se...ono to klaplo. Tak to přepsal na někoho jiného z firmy a podniká se dál, soudy to potáhnou, takže má několik let pokoj, ty firmy své peníze za dodané gumy už sice neuvidí a mezitím se úspěšně podniká dál pod jinou hlavičkou. Jak je tohle vůbec možný??? A že místo toho, aby se výhradní zabývali tím, jak zlepšit svojí politiku a rozumě získali zpět své zákazníky, aby jim dali takové podmínky, aby neměli důvod to tahat z ciziny, tak naopak šlápnou na krk ještě těm posledním věrným a stálým, aby si dohnali čísla, které ztrácí? že ten slavný marketingový průzkům, který si najali výrobci, aby se zjistilo, kolik gum , jaké rozměry, značky, proteče přes konkrétní internetové obchody a o kterém jsem tu psal asi před 3 měsíci, už má své ovoce, kdy OZ jsou cíleně vysílány do konkrétních internetových obchodů a nabízí jím poměrně exkluzivní podmínky, už šité na míru, protože vědí, co ty obchody nejvíc prodávají. Jedinou výhodu to má, že si ty obchody většinou neuvědomí, co všechno za tím stojí, že OZ jim bude všechno krásně malovat v růžových barvách, to je jediná výhoda, protože to některé vyloženě pošle do kytek, ale to je taky tak všechno a to ten trh pošle na dno úplně. Vždyť to ještě před pár lety šlo. Tady v Praze měl jeden rumun, nebo bulhar, nebo já nevím co to bylo za národnost, měl eshop s gumama, bral napřímo od Pirelli a Michelinu, protože se cítil být velký prodejce, 2 roky to vydržel, nezaplatil, nehodlal to zaplatit a řešit, tak dostal prostě stopku a od té doby už od nich ani brát nemůže. A fungovalo to, nikdo se z toho neposral. A taky by to přece mělo být i dnes, ne? Nebo co se změnilo? čím se sakra řídí dneska???? to přecen meá logiku. Vždyť jsou to ty stejný lidi, tak kam dali zdravý rozum? Tohle chování jim respektu nepřidá. Ten trh by přece vypadal jinak, zůstali by na něm firmy, které to opravdu hodlají dělat a nejen vysírat. A že OZ Michelinu, žehlí kliky u naštvaných zákazníků a svede tu svojí akci tady ve zmíněném článku, na nějakou pracovnici marketingového oddělení, že tu akci, která nasrala snad úplně každého, udělala prý úplně sama z vlastní vůle a že o tom nikdo z vedoucích nevěděl? Jak je tohle vůbec možný, že tohle vypustí z huby???? Chce se mi blejt velebnosti....
pondělí, 27. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Absurdistán nebo taky podplaťistán.Úplatky špína a hnus je tady.Je mi někdy z toho na blití a to nás teprve čekají ty zlé časy.
pondělí, 27. srpna 2012
 
Anonym
Anonym SJM-vítej Bořku, bohužel smutná realita. Já letos zase z těžkým srdcem se vydal za hranice mírně západně a potom jižně. Koukal jsem také jako puk, kolik rakušanů má letos zimní a nebyly to zdaleka jen na dojetí a už vůbec ne malá auta, právě naopak, hodně velkých SUV jezdí zimu jako celorok. To je výsledek kampaní předešlých let. V Německu bylo také vidět dost zimy, ale oproti Rakousku tak polovina. Itálii vidím jako papiňák, jen bouchnout. Ceny vysoko jako kráva. Je to vidět i na autoparku, že se mění. Mraky korejců, Fabie, Dacie- jev dříve nemyslitelný, snad jedině na módě se nešetří. Naříkají na ceny, korupci, práci jako tady, ale jsou zatím všichni proti nám ještě ve vatě. Když jim povím kolik tady co stojí a kolik běžný člověk vidělá, nevěřícně kroutí hlavou. Návrat do české kotliny nebyl příliš vábný. Poprvé jsem se ztotožnil s výrokem Havla: "Naše země nevskvétá". Co se gum týče, já jsem již dnes připraven na jaro 2013 tak na 80%. Co říkáte na energetické štítky? Na zimu nádhera G-E, F- E, špička CC. Vtom bude takový bordel. Jen kok.. v Bruselu uplatňují na zimní i letní stejná měřítka. Já ty nesmysly bojkotuji a seru na ta jejich nařízení. Picusi zaserou to nejcňější,pole, řepkou a panelama, přijde sušší rok a lidé nebudou mít co žrát a nás zajímá, zda pneu hučí 71 nebo 72 dB! Vítejte v Absurdistánu.
pondělí, 27. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Byl bych sám rád,kdyby to tak bylo.Ale oni potřebují prodat,za vyšší cenu neprodají ani kolo a to ,že ti znehodnotí zásoby,na to serou jak už jsme se spoustu krát přesvědčili.
pondělí, 27. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Přesně tak jak píšeš to asi bude Bořku.Výhradním se to líbit nebude a budou na všechny strany napřed začnou slibovat hory doly a pak když zjístí že to nejde přejdou k různým vyhrůžkám.Je čas je odstřihnout především však Michelin,Gooodyear a Bridgestone.Pak se zaleknou i ostatní a budou se chovat úplně jinak.
pondělí, 27. srpna 2012
 
Anonym
Anonym Ano Bořku, příští léto bude velmi zajímavé. Jediná cesta pro výrobce je celoevropsky zvýšit cenu, v opačném případě pošlou ke dnu vetšinu velkoobchodů jak u nás tak v zahraničí, což si nemohou dovolit. Moje předpověď je, že ceny porostou, kupní síla bude slábnout, trh se bude postupně dále propadat a zákazníci se budou obracet k levnějším značkám. Barum bude nejlepší variantou... Kvalitní servis a přístup k zákazníkovi bude cím dál tím víc cenněn. Proto vydržte a važte si každého zákazníka. toť můj názor.
pondělí, 27. srpna 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz