Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Anonym
Anonym Pane DP, vy mi pisete jako Euronics. Ale to mate smulu mne oblbnout, protoze v elektro zbozi vstupuji prodejny do siti Euronics, Proton, Elektro Expetr atd. protoze jejich materska sit jim udela letakovou akci kde nakoupi zbozi da ho do letaku a prodejny maji garantovany rabat okolo 30%. Sami by na takovy nakup nikdy nedosahli. A tak jsou naprosto spokojeni a techto akci ziji. Ale vy davate rabat cca 100Kč na pneu a jeste jak pise Borek si takovy zakaznik, kteremu prijde letak diky me objednavce u Vas objedna od Vas zbozi protoze poleti hned na net a pak najde nejakou diru nebo slevomat na prezuti. Prosim nerikejte tomuto podpora servisu. Vy pouze obchodujete. Ale ja chci pracovat na novych strojich, bezmontpakovych masinach a poslednich vyvazovackach, mit nove mycky na kola atd. A to je diky takovym jako jste vy cim dal tezsi , ale porad se to dari a verim ze az takovy obchodnicci jako vy jednou skonci a bude lip. Diky takovym jako jste asi nebude letos v zime takovy vydelet na pneumatikach. Proto o neco malo zdrazim praci a material a budem delat jeste precizneji a kvalitneji a profesionalneji a vydelame. a zakaznik koupi pneu zase u nas, protoze bude spokojen. Jinak ma napad, spojim se s Borkem a vypracujem letak, PROC NEKUPOVAT PNEU NA INTERNETU, ALE V SERVISECH. A rozeslem ho servisum a kazdy servis ktery bude chtit a cte to tady ho da svemu zakaznikovi do ruky.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---zrovna jsem p. Částka osobně vyplnil Váš formulář na registraci. Rád se konečně podívám na ty ceny pro servisy, všechny podpory a program výhod které máte pro pneuservisy. Doufám, že i jako kritika některých postupů které činíte proti pneuservisům mne přesto zaregistrujete. Děkuji.Filipec. PNEUCENTRUM PROFI s.r.o.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Ty jeho akce jsou stejné jako akce Mišulinu ,s tím rozdílem.že sere na adresy-je to drahé.Lepší je usranej leták ,který si zalepíte sami a zákazník si koupí pneu u něj.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym SERVIS Střední MORAVA:Seru na internetové čučkaře co se tváří jako velkoobchod pro pneuservisy.Součástko-Ty si pořiď pneuservis ať máš alespoň trochu šajnu a gumařině jako takové.Víš uplně kulový tvůj fotr či matka co provozuje tu kuťu -to asi nebude žádná hitparáda co?? Frajer je u mě Procházka i přesto,že velkoobchod se rovná dodávání pneu netu,Ale takovej servis tady už nikdo nevybuduje ani drožkaž ani součástka.Jste jedna velká pakáž co prolinkovává kdejakou plechovou boudu z vlnitého plechu a ušmudlance co neumí ani opravit a vyvážit kolo.Kolik těch Vašich smluvních servisů jste navštívil???? Hovno tak leda .To už ten ogar z Třince alespoň projel hezkou řádku servisů a má šajnu co a jak.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Akce mohla být s DP perfektní, kdyby někdo více přemýšlel a doladil chyby kterých je příliš v tomto hybridu zvaném akce, podpora. Podpora je potřebná a musí být vzájemně respektující. Tady to nevidím ani vzdáleně ani náznakem v podobě v které v současnosti je.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--DP špatně jsem se vyjádřil s % a Vy to špatně pochopili. Bylo to myšleno tak že když se zákazník rozhodne ke koupi a uvidí leták s DP tak si to na 90% už objedná doma na internetu a nepoběží na servis už jenom třeba díky té vaši garanci. Ten bude řešit až pak až bude mít gumy v obyváku a bude hledat nějakého čučkaře a šroťáka který mu to nejraději přezuje ve slevomatu za 99kč. Jinak se zamyslete nad tím co napsal Hruška a je to přesně tak.--parametr pro přiděleni PSČ když bude víc zajemců na jedno PSČ je rychlost objednání a ne kvalitní vztahy se servisem,to je taky vcelku vymluvné. Spolupráce vám nic neříká, jen rychle rychle ať je vás co nejvíc. Nedomyšleno a až katastrofálně vytvořeno nevím kým, ale určitě né pro mne ne zcela tolerantním člověkem k pneuservisům.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Guma-Přečtěte si vyhlášku pane Částka.Do konce října a i v listopadu a také v prosinci je dost času.Pro Vaše pneu mám ale i v srpnu obsazeno.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Trochu z jiného soudku.Většina tady se diví jak někdo může prodávat za naše nákupní ceny jakékoliv značky.Odpověď je celkem snadná.Berou velké množství-kontejnerové,kamionové.Někdo platí předem a to je hezkých pár % navíc.A o tom to je.Jestli tady někdo veme cca 600 kol na octavku je to hovno v porovnání velikána jako KK ,Prochy,nebo kdokoliv jiný.Někdo nemá tokovou slevu a dohání to dopravným -viz Taxikář.Pak koukáme jako tele na vrata,že někdo prodává Barum se slevou 35% a náš rabat je kolem 36% .On má cca plus mínus dalších 10 navíc.A akce DP- letáky do plechových boud ,šop a vrakovišť je taky na p..u. To si raději zaplatím sám celou akci naperu tam běžné pneu za hubičku.
pondělí, 10. září 2012
 
Michal
Michal DP: 50% zákazníků hledá cenu na internetu. Pouze 15-16% si opravdu na internetu objedná. teď se na mě nezlobte, ale to děláte z lidí blbce? Chcete mi teda říct, že Vy platíte šílené prachy za reklamy na netu, billboardech na vyhledávačích, kvůli 15-16%? V takovém případě, když tohle víte, tak proč ty reklamy teda děláte? Vždyť se Vám to nemůže vyplatit..to se Vám nemůže vyplatit ani spravovat web? Neříkejte, že ten web a reklamy děláte kvůli pneuservisům. Ty by stačilo objet a vyjde Vás to levněji.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Paně "Hruško" není to tak. V tomto případě si musíte letáky udělat sám. Je to přesně jako u Euronics a dalších.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym DP- Bořku, přestože si Vás vážím jako zkušeného a poctivého člověka v oboru, musím oponovat. Protože pravděpodobně nemáte žádné zkušenosti s marketingem, a procenta a teze které tady píšete jsou spíše odrazem vaší averze vůči internetu, jsou absolutně vymyšlené a nesmyslné. 50% zákazníků hledá cenu na internetu. Pouze 15-16% si opravdu na internetu objedná. Z letákové akce si více než 90% zákazníků objedná zboží v místě. Tyto data odpovídají celorepublikovým průzkumům. Naše data z předchozích letákových kampaní jsou ještě příznivější pro lokální prodejce. Dobré pneu získají pouze lepší vztah k dlouhodobým partnerům. To co získá regionální prodejce nechám na zvážení každého z Vás.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Ahoj vsichni, to ja ale zase zajimava akcicka. Neni to spatné:-))) ALE. Ted jsem se dotazal u Dobrych pneu (i kdyz jak pro koho). Jak bude letak vypadat? tak jsem zvedav na odpoved. Jetlize tam bude pouze moje firma, muj pneu servis, protoze se snazim oslovit svoje zakazniky a nepotrebuji aby znali nekoho jineho tak je to skvela nabidka, ale tak to asi nebude:-)) Proc by meli moji zakaznici znat Dobre pneu- tedy meho dodavatele??? Ja taky nechci vedet od koho nakupuji oni. Koupim od Vas treba 500 pneu hned ale podporte pouze me a nezviditelnujte sebe. Jinak se snazite parazitovat na me soucasne i potencionalni klientele. Na tohle muze skocit pouze nejaky blaznivy servisak co nezna mapu. Jo a parametr pro prideleni PSC kdyz bude vic zajemcu na jedno PSC je rychlost objednani a ne kvalitni vztahy se servisem to je taky vcelku vymluvne. Tak prosim o odpoved, tesim se na ni.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym JJ tak tak,prodávají kde komu a ani v tom daném servisu kam dodáváte nikdo od vás niky nebyl.To vím. Je to spousta plechových boud a hangárů ,vrakovišť a kdo ví jaké kutě,které pneumatiky vůbec neživí.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Ou ou ou to je p. Částka velmi fikaně vymyšlené, ale taky ne moc domyšlené. Vzít 40 kol není žádný problém pro téměř nikoho z nás. Problém je leták. jestliže tam bude především zdůrazněna Vaše firma a ta bude bez diskuzí jednoznačně převládat a dominovat, tak pak je to nedobré a hlavně nevýhodné pro budoucnost pneuservisu. Vždy bude podle toho co jste vymysleli jen profitovat a řídit obchod jen ten váš internetový obchod a to je zcela nepřijatelné. Aspoň pro mne. Proč? Příklad: Zákazník si objedná gumy. Přiznejme si že si je objedná na 90% u Vás díky super letáku, který bude určitě velmi pěkně pro Dobré Pneu vytištěn. Nějaký servis malým vyznačený ho moc většinou nebude zajímat. Gumy přijdou na jeho adresu i s garančním programem. Kde mám Já jistotu, že ten vyloženě vámi napsaný pneuservis navštíví a třeba se i usměje štěstí a gumy koupí? Kde mám zaručeno že je u mne přezuje? Nikde! Bude zase jen hledat nejlevnější přezutí i když kolikrát nekvalitní, ale protože o tom že se mění ventily, že se kola musí před vyvážením perfektně umýt, že se vyvažuje zásadně novými závažími apod. nic neví, tak jde jen za tou cenou, která je za rozdílné služby velmi zavádějící. A z práce nikdo nikdy nezbohatl. Gumy jsou nepostradatelnou části pneuservisu, bez nich neexistuje absolutně žádný jakýkoliv i sebemenší růst!!! To si už konečně zapamatujte všichni jen obchodníci. Takže vrátim li se k naši věci profit máte zase pak jen Vy s prodeje pneu a servis houpe nohami na stole a kouká jak to nejde. Letos jsem to na svých cestách viděl velmi často. Kdyby jste podmínil ty ceny, že to musí být zakoupeno u toho smluvního servisu ať má z gumy taky SLUŠNÉ peníze, kdyby jste dal do podmínek že jen ten servis u kterého zakoupil pneu může dát jen on garanci na vaše pneu, a pár dalších bodů které mám v hlavě, ale raději je už nebudu rozšiřovat, tak pak je to jiná písnička! Ale protože je to uděláno velmi horkou jehlou s jasným cílem jen profitovat sám, je to pro servis vyloženě sebevražedná mise do budoucna. Tady jste u mne přestřelil. Už jsem to psal několikrát- Kdyby jste si vy obchodníci našli ve vytypovaných obcích, městech jednoho dobrého servisáka a vyloženě spolupracovali, tak je to 100x lepší a nemuseli by jste dělat takové kulhavé výplody, které nic v konečné fázi nepřinesou, nazlobí dobré servisy a každý rozumný a skutečný pneuservisák vás pošle teď s touhle pro mne trapnou, ubohou a hlavně nic neřešící a nepodporující nabídkou třeba do zadní části těla. Zastřešovat to nějakými elektro akcemi velkoobchodu je pro mne jen nemístným žertem. Zde vládnou úplně jiné podmínky. Srovnání je to asi jako mezi řezníkem a třeba gynekologem. Taky je to od masa. Můj názor.
pondělí, 10. září 2012
 
Michal
Michal okolí Jilemnice. Já neříkám, že se mi to líbí, ale jen konstatuju, že těch 120 Kč je aspoň trochu rozdíl. Nezapomeň, že jsou taky obchody, kde speciálně v tomhle rozměru 195/65 R15 je rozdíl mezi tvým nákupem a jejich prodejem do ulice je třeba 40 Kč, někde jsem viděl i 10 a někde to mají do ulice i levnější, jako za blahých dob ukazoval tirex s axou:-). Pane Částka za ten stánek se omlouvám, pochopil jsem z článku v pneurevue, že jste měl taky stánek jako tomket. Ale na seznamu jste reklamu letos určitě měli. Svítilo to často pod přihlášením na e-mail, to si pamatumu moc dobře.
pondělí, 10. září 2012
 
DobrePneu
DobrePneu Dobrý den všem. To že se nám o tolik zvedla návštěvnost nechámepe ani my. Celá billboardová pampaň nás nestojí více než dealerské setkání v Hummer Centru. Seznamu jsme letos žádné peníze na reklamu nedali, a na Reifenu jsme Michale stánek také neměli. Letákovou kampaň jsme nabízeli pouze velkoobchodním zákazníkům, kteří jsou u nás registrováni a mají nastaveny velkoobchodní slevy. Celá letáková kampaň je založena na zkušenosti velkoobchodů elektroniky a s lokálními prodejci funguje. Cílem je přivést zákazníka DO 15.10. a regionálně podpořit naše odběratele několika zajímavými cenami. V druhé polovině října budete mít všichni plno, o tom není pochyb, ale dá se za 2 týdny přezout tolik zákazníků? Nicméně polovina zákazníků si koupí jiné zboží než je v letáku. Dobré pneu nejsou ti, kteří jsou do ulice nejlevnější, a ani se k tomu nechystáme, ale velkoobchodně jsme velmi levní.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym Opravdu máte pravdu.ten Součástka si myslí,že jsme všichni debilové.Podporovat někoho kdo nám to stále k...ý.Ještě jedna nepovedená sezona a jde do kopru.Takže já od Čásky stokrát ne.
pondělí, 10. září 2012
 
Anonym
Anonym okolí Jilemnice--- Dděte do ........... někam z DP. A již vůbec nerozumím Michalovi, když se mu zamlouvá na super novince TS850 teoretická marže 120 Kč, ale pozor, to v porovnání pouze s DP, ale musíme to porovnávat s nejnižší cenou na internetu a každý tady zná to kok.... z Třeboně. Ve finále ti také může zůstat hezkých 50. To raději zůstanu u vysmívaných protekturů Vraníka a Tiptyre a mám marži jistou a vyšší a navíc tady lidé je žádají. Také chápu, že u Michla v Praze by se nechytaly, ale tady jdou velmi slušně a od zákazníků vím, že na sněhu fungují často lépe než vychvalované novinky.
pondělí, 10. září 2012
 
Michal
Michal Pro anonyma, do částky se nikdo neobouvá, já jen konstatuju, že vrazit do toho takový prachy je blbost. V tom je primárně reklama jen dobrých pneu a ty jsi na druhém místě. Ony když si ten mail co sem zkopíroval Fake přečteš, tak zjistíš, že je to přesně tak, jak píše Ferda, chytře napsané, nemůžeš proti tomu říct jediné slovo. Protože je tam přesně vystiženo to, co Tě nemůže urazit a na co být naštvaný. Ovšem viděl bych to jinak, kdybych byl částkův dlouholetý zákazník, bral od něj pneu, otevřu pneureveue z obálky a vypadne na mě leták se slevami, které dostal úplně každý nebo to pak otevřu tady a dočtu se o letácích do schránek. I ta věta z letáku z pneurevue Neváhejte se zeptat na větší objednávku, garantujeme nejnižší cenu, to je krása. Proti tomu fakt nemůžete nic říct. I ten rozdíl v letáku vůči webu, kdy TS850 195/65 R15 91T nakoupím o cca 120-150 Kč na kusu levněji než je na webu dobrých pneu pro koncáka, je prostě fajn, je tam nějaký rozdíl, je tam vidět snaha, paráda. Pokud ovšem po konci všech těch akcí z billboardu, kdy pneuservisy budou mít objednáno a vše bude vypadat, že je zalité sluncem, tam najednou na webu takového 15.10. nebude taková lehká změna a koncový je bude moci koupit za 1300 Kč oproti nynějším 1390 resp. 1420, protože v té době už to bude pořádná řežba, nebude to o spolupráci, ale hlavně o konkurenci a prodat toho co nejvíc. Ale to nemá smysl předjímat co bude. Jako fakt to není kritika p. Částky, to v žádném případě je to busines, snaha přilákat zákazníka, prodat gumu, pokusit se o nějakou podporu, je to fakt pěkný, chytře udělané, promakané, fakt čupr....snad jen chybí ten poštovní holub s logem a názvem mé firmy na křídlech a zobáku, který ty letáky bude roznášet tam chybí:-) .A na druhý dotaz, podpora dodavatele. Ovšem, pro mě podpora od mého dodavatele byla velice jednoduchá a přímá a pro mě osobně maximálně dostačující, kdy jsme se potkali, dali kloudnou řeč, o tom jak vidíme zimu, že vzájemná spolupráce probíhá skvěle 4 roky bez chybičky, v podstatě jen poprosím, aby podmínky byly stejné jako loni (protože i já chci aby vydělával), položí na stůl podmínky určené speciálně pro mě, platné na celou zimu a mě padne brada na stůl a vypadnou oči, protože u všeho jsou vůči loňsku přidány procenta a to někde i o 8%. A brada mě od toho bolí ještě teď. To je panečku podpora, naprosto a zcela dostačující, přímá, jednoduchá čistá vůči mě samému, je to podpora mé firmy, mého podnikání. A nejsou na to potřeba žádné letáky. A tohle co prostě tady vytvořil pan Částka tu filozofii, jednoduchost a průzračnost, pro mě osobně prostě nemá, pořád mi to tam hlodá, to je tak vyžehlené, nažehlené, voňavé, až mi to trochu smrdí.omlouvám se to je můj názor. může být chybný, jsme jen lidi.
pondělí, 10. září 2012
 
FAKE
FAKE FERDO mě Částka nevadí, dělá to podle svého a je to jen a jen jeho věc kterým směrem se chce ubírat, jen jsem tu napsal svoje postřehy, v reakci na odkaz na Toplist a následně na to co jsem měl v poště, tak asi tak.
neděle, 9. září 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz