Michal Pane Částka dobrý večer, vracím se trochu zpožděně o naší výměně ohledně těch 15-16% prodaných pneu, ten průzkům znám a máte pravdu, omlouvám se. Já jsem prvně pochopil, že se bavíte o vašich 15-16% objednávek přes dobrepneu.cz. Jen se chci zeptat, oslovila Vás společnost GSK Czech ohledně stahování dat o vašich realizovaných objednávek pro koncové zákazníky nebo ne? díky
úterý, 11. září 2012
DobrePneu Jirko, nevím kam na takové zaručené zprávy chodíte? S panem Pešíčkem jsem se nikdy nepotkal. Jednou jsem mu volal kvůli 20 ks pneumatik , které jsme rychle potřebovali. Po tomto telefonátu jsem neměl chuť ani potřebu ho dále osobně kontaktovat. Nic od něj nekupujeme ani mu nic neprodáváme.
úterý, 11. září 2012
Anonym Jirka to Dobré pneu Dobrý večer, není žádnou tajností, že úzce spolupracujete s pneu Pešíčkem. Zajímá mne důvod spolupráce s takovým člověkem. děkuji
úterý, 11. září 2012
Anonym anonym: vlčáku Milane je to divný, ale mě to zajímá. Taky jsem viděl jak si rychle skončil... take it easy ;-)
úterý, 11. září 2012
DobrePneu Bořku , leták zašlu emailem , můžete si s účastníky nezávisle pohovořit, taky mě bude zajímat úspěšnost po sezóně. SJM přesně jste to vystihl, mladé to nezajímá, ti nakoupí kdekoliv, ale část starší generace to oslový. Jestli se dá za devizu počítat větší znalost důchodců o naší firmě to nevím, ale dělám to co si myslím ,že je pro naše zákazníky nejlepší, a tím i pro naši firmu. Ano touha po majetku svazuje , odpoutanost od výsledku dává svobodu.
úterý, 11. září 2012
DobrePneu Já si Hruško myslím, že i kdyby jsme prodávali pouze velkoobchodně , tak by jste se stejně naši nabídku srovnával třeba s barumem i když prodávaji přes ipneu, a jestli NEberete od nikoho kdo dodává na internet , tak jste u mě borec kterej si stojí za svým. Co se týká "pneugaráží" tak Vás musim ujistit , že mezi naše vážené zákazníky patří i velmi kvalitní servisy které se svým prodejem i servisem jistě vyrovnají tomu Vašemu. Ještě nedávno kolegové z velkoobchodů mluvili o prodejcích jetých pneu jako o škůdcích a smelinářích, a podívejte kam se někteří svou prací dostali. Nikoho bych v tomto směru nepodceňoval. Na jaře jsme dělali letákovou akci, a co se nestalo, z okruhu 30 km přišlo více lidí, než z celého zbytku čech. Převážně lidé 50+ kterým se akce zdála velmi dobrá. Proto nestrácím koule když říkám, že regionálně tento druch reklamy funguje! Ale nikomu tu akci netlačím, jen vysvětluju svůj názor a za slovem podpora prodeje si stojím. O tom jestli je akce pro vás dobrá , nebo ne si musíte rozhodnout sami. Co se týká VO a MO tak podíl je cca 3/4 VO. Neznám velkoobchodní firmu , která nedodává koncovým a přesto roste. A co se týka osvěty proč nakupovat v pneuservisu, ten nápad je dobrý, jen forma letáku mi přišla nevhodná. Měl by to napsat někdo nezávislý, jako svět motorů, idnes atd. jinak mi to, jako zákazníka neznalého situace na trhu, připadá příliž sebedoporučující, a to zákazníci nemají moc rádi.
úterý, 11. září 2012
Anonym a čemu tím prospějete
úterý, 11. září 2012
DobrePneu " Cena vsak musi byt nizsi nez ma veskera konkurence, od ktere ted bereme (KK, Barum, Prochazka, GPD, Tirex, Ihle, Strach)" maily takového typu mi chodí každý týden. Máme 5 internetových obchodů kterým dáváme data. Ostatních několik set dělájí konkurenční velkoobchody, ať domácí, nebo německé, polské, či holandské... Můžeme se skrývat za neznámé eshopy prodávající pouze nízkou cenou, ale my se za prodej přes internet nestydíme!
úterý, 11. září 2012
Anonym to s tím nesouvisí, IP adresa lokalizuje místo odkud jste připojeni do internetu, respektive umí zjistit přesnou adresu i uživatele a poskytnout všechny informace. např: ………………………
20.8.2012 8:37 po 10-29 mil. 6-9
9285s - 11pv
/ 9197s-8pv
// 84s-2pv
/ 4s-1pv
☏ 485……
info@.....
www……
……..
……..
………………………..
20.8.2012 8:37 po bez obratu nezn.
14644s - 3pv
// 14638s-1pv
/ 4s-1pv
// 2s-1pv
☏ 602
info@.......
www……..
…………
…………..
20.8.2012 8:27 po 100-199 mil. 20-24
124s - 9pv
// 61s-2pv
// 43s-4pv
/ 15s-2pv
// 5s-1pv
☏ 581
…@....
www………
firma , obrat, počet zaměstnanců, navšívené stránky, , tel, email, web. tyto data jsem samozřejmě smazal. Jen aby si všichni nemysleli jak jsou na internetu anonymní.
úterý, 11. září 2012
Anonym Tak to je dobrý ,já mám vše nelegální
úterý, 11. září 2012
Anonym existuje pár progránků, které indentifikují vaší IP adresu a spojí ji s databází IP adres společností a hnedka vydíte kdo napsal jaký příspěvek, kdo je zrovna přihlášený, kdo prohlíží jaké stránky atd. Je až úsměvné kdo všechno se tady vydává za anonym a jakým způsobem píše. O některých by jste to nikdy neřekly...Velkoobchody, výrobci, velcí prodejci. Hezký
úterý, 11. září 2012
Anonym Pánové já taky chystám letákovou kampaň na svůj servis.Je to špatné??Jsem z Přerova u olomouce
úterý, 11. září 2012
Anonym SJM--- Nechci pochlebovat Bořkovi, ale s dopadem letákových akcí mám taktéž bohaté zkušenosti a to jsem jich rozdávall 2x ročně po 15000 ks. Problém je ten, že česká pošta každému strčí v "letákový den" do schtánky 1/4 kg letáků. Mladá a střední generace je ze zásady nečte. Považuje tištěnou formu jako jistý nátlak, který se hodí na starší generaci s menší počítačovou gramotností. Jedinným efektem bude zviditelnění DP, pokud ovšem těch letáků bude v čr rozneseno např. 300000-400000 ks. No a důchodce na letácích zajímá jen kolik a kde je v akci bílá voda s nápisem mléko, kabanos, kde maso je stopovým prvkem, ale nedivím se jim. Pane Čásko, jste zřejmě velmi slušný člověk, zabýval jste se indickým učením atd., nedovolte, aby touha po penězích převálcovala všechno ostatní.
úterý, 11. září 2012
Anonym Jelito.Já jsem nepsal o žádném panu Částkovi,ani neznám.A znát nechci.
úterý, 11. září 2012
Anonym "Anonym Jarda.Hele Gumídku tady si nikdo na všechno nestěžoval ani neplival.Pouze na praktiky jednoho nebo dvouch padouchů.Součástko" Od kud jsi ?kterej velkoobchod, eshop....? Gumídek, nikoliv p. Částka. Ty jelito! :-D
úterý, 11. září 2012
Anonym Bořek-Třinec--Dobrý den přátelé a taky nepřátelé. Nehádejme se a pišme k věci. Děkuji p. Částkovi se kterou nemohu souhlasit, ale je to jeho pohled na věc. Napsal-Objednat u někoho z druhého konce republiky, čekat na kurýra, tahat pneumatiky v kufru a hledat servis kde mají místo je mnohem větší překážka než zvednout telefon a zavolat místnímu prodejci z letáku.--- To bylo kdysi pravdivé dnes je situace v mnohém jiná a lidi více třeba nazvěme to jsou šetřiví. Většinou ale nic neušetří spíše těžce v celku prodělají. A na to je třeba poukazovat. Ale přesto někteří dělají jak dělají a pak na servisech supí jak jsou třeba hloupí.Dále napsal--- ale jsem si jistý, že do 15.10. dovedeme spostu zákazníků k našim prodejcům.---Tak tomuhle už nevěřte ani náhodou. Požádám aby mne pak prosím kontaktovali pneuservisy a dokázali mi že jim to pomohlo. Skutečně si na to počkám a budu se moc těšit, pokud budu mít vůbec na co. Nemáte myslím absolutně potuchu jak to je ve zkutečnosti. Výsledky letáku mám perfektně zmapované a doslova si myslím v malíčku již řadu let. Vím co dokážou a co ne. Je pravda, že jsem ten váš neviděl a i proto budu rád když mi ho zašlete v elektronické podobě na mail bofil@seznam.cz. Věřte, že ho nikterak nezneužiji. Jen pro mou zvědavost a zhodnocení. Za registraci Vám taky děkuji. Ceny jsou jaké jsou a respektuji že nejlepší cenu dáváte zákazníkům, kteří s vámi spolupracují delší dobu. Je to částečně pochopitelné.
úterý, 11. září 2012
Anonym Jarda.Hele Gumídku tady si nikdo na všechno nestěžoval ani neplival.Pouze na praktiky jednoho nebo dvouch padouchů.Součástko
úterý, 11. září 2012
Anonym Jojo gumídku. Pro hlupáka každý hloupý.
úterý, 11. září 2012
Anonym Jste tady samej hlupák, chytáte se anonymů, který jsou jen konkurencí sobě navzájem, hovno dějak pro svý odběratele, ale tady stádečko nividí tu hru. Jen se chytá hlasu, který je nejvíce negativní "chytrej". ...... kéž by jste uměli alespoň do pěti počítat. Což je obecně česká nátura, stěžovat si a na vše plivat. Gratuluju k blbosti a ještě veřejné! Gumídek.
úterý, 11. září 2012
Anonym SERVIS Střední morava- Svatá pravda Hruško.Ty prachy vyložené na reklamu prodeje přes internet jsou nepoměrné vzhledem k 80% prodeje přes velkoobchod jak již bylo uvedeno.To by musel chlapec dávat hodně slušnej zpětný bonus)))Neznám velkoobchod pneu,který by měl reklamu v takovém měřítku u silnic,internetu atd...Je to čistý internetový prodejce co sice dodává servisům,ale taky hodně prolinkovává eshopy,které má kdejaký drban.