Michal Tak káčka jsou narozdíl od ostatních opravdu e-shop se vším všudy, tak by to mělo vypadat. Je to profesionální, co píšou, že mají skladem, tak mají, funguje to dokonale, dělají i pneuservis, začali i uskladňovat, což je obrovská služba, podle mě jedna z nejdůležitějších. Ale aby zlikvidovali veškerou konkurenci, aby tu nikdo nebyl, tak by museli ty gumy dávat snad dva roky zadarmo, nebo udělat svůj pneuservis v každém menším a větším městě po celé ČR. Ale to je v této ekonomické době nereálné.
čtvrtek, 13. září 2012
Anonym Taky jsem něco slyšel.Karasovci chystají asi něco velkého.
čtvrtek, 13. září 2012
Anonym Já letáky nepotřebuji. Já jim to vperu do ksichtu natvrdo a mám klid.Mi tahat nějaké tmy od interneťáku na servis?Nakopu do řiti a jedéém do šop za 199,- Tam ať táhnou.To by mi tak ještě chybělo.Raději si udělám rozvody či spoječku a jsem v těžké pohodě.Tak a to ještě nevíte interneťáci co jsem se dozvěděl a co na vás nachystal letos skunk Karas a jeho povedený bratříček.Jestli to bude pravda tak si Částko,Pešule a další buci puci internetoví připravte provaz i z mojim kámošem FAKEM a běžte už trénovat krásné houpání! Z toho už nevýjdete ze zdravou kůží.To bude totiž masakr v přímém přenosu. Modlete se ať to není pravda,protože Vy to nerozchodíte.Dobré autopneuservisy ano.A já si přeju ať to je pravda ať je od většiny z vás už navždy klid.Tak jinak Zduř!
čtvrtek, 13. září 2012
DobrePneu Ano to jsem pochopil, stejně mi ta forma nepřide přívětivá... Ale držím palce.
čtvrtek, 13. září 2012
Anonym Bořek-Třinec--- Pane Částka jak jste napsal Hruškovi--- co se týka osvěty proč nakupovat v pneuservisu, ten nápad je dobrý, jen forma letáku mi přišla nevhodná. Jinak mi to, jako zákazníka neznalého situace na trhu, připadá příliž sebedoporučující, a to zákazníci nemají moc rádi. --Tak to jste hodně špatně pochopil. Jde vidět, že nemáte ani potuchu jak to skutečně je za pultem pneuservisu v DNEŠNÍ DOBĚ! Nebylo to myšleno, že letáky budou roznášeny do schránek, za stěrače či u Tesca. Jen Vám mohu říct a ujistit, že k účtence dát takovýto letáček proč nenakup.... je mnohem učinější forma přesvědčování než mluvit a vysvětlovat pořád dokola. Je to odzkoušené a mohu Vás ujistit, že i učelné. Proto novou vylepšenou verzi já osobně jen a jen přivítám a velmi rád se na ni budu podílet s lidmi jako je např. Hruška.
čtvrtek, 13. září 2012
Michal To je otázka. Ten chlap z té agentury mi jednou říkal, že to mají postavené tak, že jsou to informace za informace, že by mi teoreticky mohli posílat sjetiny nejvíc prodávaných pneu na našem trhu, rozměry, indexy, všechno. Je otázka jestli jim za to výrobci nedají nějaká procenta navíc...
Michal Tire: pokud Tě to uklidní, nejsi sám. Já jsem to letos postavil na Barum Continental a v mém případě se ty 2% jenom dorovnali na mé nákupy, ještě mám 0,5% k dobru, ale tomu dávám tak 14 dní..
středa, 12. září 2012
Michal Fake, ano je, já už nemohl najít ten kontakt a věděl jsem, že je to buď GSK nebo GFK. Tebe oslovili taky? doufám, že jste do toho nešli? Koukám, že oni to vzali skrz celou republikou..
středa, 12. září 2012
Tire Nejhorší na tom je, že mi obchoďák sliboval že jak franchisant budu mít ty nejlepší podmínky až do konce listopadu se se slevama hýbat směrem dolů určitě nebude... zase jenom sliby... hlavně že mi dovezli omalovánky a magnety pro děti...
středa, 12. září 2012
Tire Tak tu máme opět "podpásovou" akcičku od bestdrive. Oproti předobjednávce jsou nyní zimní pneu značky Continental o další 2% levnější.
středa, 12. září 2012
FAKE pro pneuservisáka z Přerova: Jak píše Bořek, dobře udělaná a hlavně dobře načasovaná letáková kampaň smysl určitě má, ale musíš tam vypíchnout svoje hlavní přednosti, určitě nemá cenu udělat letákovou kampaň stylem "super ceny, přijeďte se přesvědčit", udělat to na obyčejný papír jednou barvou a roznést to třeba v půlce září ;-) A co tu už někdo napsal, podle mě je naprosto neefektivní dělat letákovou kampaň do schránky přes Českou poštu, protože to bývá ve schránce s dalšími pěti letáky a to je špatně. Lepší je buď roznos zadat reklamce ať to dají třeba za stěrače u obchodních center nebo to roznést vlatními silami někde po sídlištích, ale tady pak počítej že každý pátý člověk bude naštvaný, obzvlášť když zaprší a přilepí se mu to na sklo ;-) Nebo zaplatit nějakýmu studentovi brigádu ať to rozdá někde ve městě, ale prostě aby si ten člověk na ten leták "sáhnul"
středa, 12. září 2012
Anonym Bořek-Třinec-- pro pneuservisáka z Přerova. Letáková kampaň má význam jen pokud je perfektně načasovaná. Hlavně však dobře a kvalitně zpracovaná s jasným cílovým zaměřením na to a ono. Skloubit to jen u pneumatik je někdy těžké a výsledek dost nejistý.
DobrePneu po dlouhé úvaze jsem došel k závěru , že tyto informace jsou v rukách výrobců poměrně slušným vodítkem k optimalizaci marží nejen internetových prodejců. Aneb proč by výrobci nemohli přiškrtit ještě trochu marže, když se to některým ještě stále vyplatí prodávat. Výrobci vydělají o něco víc a trh se s tím nějak popere...
úterý, 11. září 2012
DobrePneu ano oslovila, ale s poděkováním jsem odmítl.