Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Anonym
Anonym Není to shop -pneunet-__ trotl z Nového Jičína??To budou nít u Hanzelků radost.
úterý, 18. září 2012
 
Michal
Michal Bořku, je to tak, tohle je ještě brutálnější rozdíl než co dělá pešíček s michelinem, protože u michelinu je to jen on a pak dlouho nikdo, ale tady v tom případě je to každý, kdo to přitáhne s raichu nebo od tulipánů. A nejhorší Bořku je údajně předělaný německý shop do češtiny, kterou tady jen odbavuje nějaký čech z novýho jičína. skladovost je prý z němec a bohužel prý i ty termíny dodržují a co je ještě horší, že to není jak pan komik taxikář, tihle to perou v podobném duchu ve všech rozměrech. Ale ten Nokian je teda velký průser, já měl Bořku dnes to stejné s W+ 205/55 R16. kdy jsem se s cenou 2120 Kč/ks totálně nechytil, chtěl jich 24 na 6 aut, tak mi nezbylo nic jiného, než dát slevu na přezutí...no sice jsem z toho celkem na větvi, ale zaplať pánbuh, že to vůbec vzal a tím mi jich zbývá jen 8, tak to snad s nějakou normální marží prodám. Ještě, že jsem jich vzal o tolik méně než loni, to by bylo hodně se skřípáním zubů. A tím je s tím Nokianem konec, protože každý rok jsem jich jen v tomhle rozměru prodal hodně jen ve W+ přes 100 ks, firmy mi na tom hodně jezdili, že je to super guma, za super peníze..a to se mi bude blbě přemlouvat na jinou značku, ale tuhle cenu jim nemůžu ani říct, protože budu za lichváře...Je to škoda, strašná škoda. Roky jsem měl Nokian jako prioritní značku, která mi udělal zimu, kvůli novým zákazníkům mi to ani nevadí, ale těm stálým, kterým jsem je roky dával na auta, tak s těma budu mít velký problém. je to teda hodně v prdeli. A nejhorší je, že můj dodavatel mi na ně dal fakt super slevy, jako v minulých letech, ale tohle je pěkná podpásovka i na něj...no, zítra to budeme řešit.
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec--Co se týče Michelinu tak myslím že dopis opět nezklamal.(mi nedošel,já nejsem jejich kamarád) Zrovna včera mne ale navštívil obchodní zástupce po roce a půl a musím podotknout že mne pozitivně překvapil. Konečně první Micheliňák co mi nic netlačil, nenutil, nevnucoval a jestli jsem se minulý rok tady v diskuzi zmínil o tom že mne navštívil na servise zase nějaký nový Šašula z Michelinu a já tam tenkrát nebyl a mi to řekla jen sekretářka, tak teď se mu musím tady za toho Šášulu omluvit, protože je to snad první člověk od Michelinu kterého jsem poznal a bylo jich hodně, který je podle mne aspoň trochu realista a ví že to na papíře je jinak než ve skutečnosti. Konečně jsem si pohovořil s někým trochu normálním a nepoblázněným od Michelinu. Ten předešlý obchoďák byl absolutně pro mne mimo realitu tohoto světa a oboru. Viděl jen čísla, peníze, smlouvy a svůj postup. Takové nemám rád. Ten zůstane pro mne tím jak jsem je nazýval. A snad už takoví raději ať ani nevzniknou a je víc takových jako ten včera. Nic se u mne nemění, stále beru a budu brát Michelin jen okrajově dle potřeby a od jiných, ale je mi hodně jasné, že zrovna obchoďák je jen malý pinčl na velké šachovnici a kolikrát stejně jako ten dnešní Nokiaňák nemůže za nic. Řeknou mu pravidla, ty musí dodržet a když to změní dostane jako první přes pusu třeba i od nás on. A že to někdo změní, tak to neví ani on, to ví jen ti tam nahoře a ty pinčly do hry jen zapojují jak chtějí a pak jako první i položí. Smutné a někdy i zbabělé. Hezký večer a noc přeji. Bořek Filipec.
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Predrazene nokiany vracim. V klidu a v pohode. Je to obchod. Objednavam levneji z venku.
úterý, 18. září 2012
 
FAKE
FAKE Bořek: no jak tu píšeš, vloni to bylo s Nokianem podobné, ale jen v pár rozměrech, které se sem přitáhli oklikou přes NL a D shopy, navíc v sezóně pak nebylo nic skladem, kdežto letos to vypadá s Nokianem přesně jak píšeš, je skladem, za ty směšně nízký ceny a kdo naskladnil "normální"cestou, tak bude rád když prodá za nákup
úterý, 18. září 2012
 
FAKE
FAKE mno tak to mě Michelin fakt pobavil, místo aby sy posypal hlavu popelem a držel se zavedené historky o individuálním pochybení, tak z toho ještě udělá přednost, jak jsou moderní a pokroková společnost ;-) Ještě že s Michelinem nedělám na přímo ;-) to je asi tak drzý, jako kdybych nabídl FERDOVI, jestli nám nechce přezouvat zákazníky ;-)
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Bořek-Třinec---Tak jsem po dnešku zase jen ujištěn, že tady v pneusektoru už nefunguje zcela a zhola nic. Nokian udělal zásek sekerou do hlavy jako blázen. Je až nemyslitelné co provedli výhradním prodejcům a Já jim dávám červenou! Nokian poslední dobou i když šel nahoru z cenou, ale ne zase tak s kvalitou držel cenovou politiku docela na uzdě. Jak však hodnotit krok který se udál zcela náhodou zrovna dnes a u mne. Řešil jsem nabídku 205/60 R16, 165/70 R 14, 185/60 R 14 a na Nokian jsem dal slušnou nepodbízenou cenu. Když mi zákazník odpověděl málem mne omylo! Nokian v těchto rozměrech i jiném našel na internetu s 54% slevou včetně dopravy zdarma! Tyto gumy jsou fyzicky skladem a není problém je do 24hodin mít na servise, nebo doma v obýváku. To bylo i na mne dost když jsem to viděl. Tak volám svému dodavateli a ten málem možná snědl telefon jak viděl ten svinčík co se stalo s Nokianem. Pak jsem tu v diskuzi zadal otázku---že by nám Nokian zblbnul už taky? Copak se to děje?-------Nedalo mi to více a zavolal jsem přímo i obchodnímu zástupci z Nokianu co to je za podraz, za děs a hrůzu co udělali. Nezávidím mu tedy absolutně a je mi ho i trochu líto, protože tady je jasné že zase ta špinavá hra je někde jinde a to ve vyšších patrech. Tady někdo udělal né omyl ale doslova historickou chybu která může stát Nokian velmi hodně. První chybou byly nákladní Nokiany z Číny které totálně propadli v kvalitě a nazvu li je katastrofou tak je to ještě slušné zhodnocení. Druhou je jejich strach po otevření nového závodu a to se bojí že neprodají ty kusy které teď vyrábějí. Další chyba bude s cenovou politikou. Smutné. Letošní zima je už podle mne tímto pro Nokian zničená značka s nízkou ziskovostí a nejde to vrátit zpět. Jen další v řadě chyb, omylů, přehmatů a taky podrazů lidí kteří svou práci dělají podle mne asi dost špatně nebo s nějakým možným i úmyslem. Bořek Filipec
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Pry zakladem obchodniho vztahu je vzajemna duvera. Jo to mi pekne nazorne predvedli. V tomhle uz ale diky nim mam jasno. Hodnotim jen ciny ne prazdna slova.
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Pry zakladem obchodniho vztahu je vzajemna duvera. Jo to mi pekne nazorne predvedli. V tomhle uz ale diky nim mam jasno. Hodnotim jen ciny ne prazdna slova.
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Moris: Hroudo děkuju
úterý, 18. září 2012
 
Michal
Michal Ty bláho, to jsou tlachy, to je úplně o ničem...prej k politováníhodnému pochybení....to byla sviňárna, žádné pochybení...
úterý, 18. září 2012
 
Michal
Michal Hroudo, díky. Teda ani jsem nevěděl, že do profilu lze něco vkládat:-) díky:-)
úterý, 18. září 2012
 
Hrouda
Hrouda Dopis od Michelinu jsem vložil jako JPG do svého profilu do alba MICHELIN http://www.pneurevue.cz/profile/hrouda/photo/3-michelin/4-dopis-od-michelinu.html
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Moris: To je škoda nicméně jsme si všichni přečetli článek o Michelinu kde se Michelin nevyjádřil proto si myslím že by bylo dobrý aby dostal možnost aspon tady když teda udajne něco vzniklo....
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym nechce se mi ti přepisovat a okopírovat to nejde
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Moris: chtěl bych požádat kohokoliv komu dopis příšel o zveřjnění celého dopisu at jsme všichni v obraze....
úterý, 18. září 2012
 
Michal
Michal Michelin letos vyjebal úplně s každým bez rozdílu velikosti i zaměření. Jenže na příkladu michelinu si ostatní imporťáci vyzkoušeli, že se stejně nic nestane a gumy se jim točí dál, takže další v pořadí goodyear, teď nokian, pak pirelli, která už je na kraji a tak můžeme pokračovat. Kam to pánové až půjde?
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Jen ukázka pro nezasvěcené: Dopis Michelinu:Skutečnost,že jsme v několika zamích,včetně České republiky ,vyzkoušeli nový a specifický distribuční kanál,názorně ukázala,že Michelin dokáže okamžitě reagovat na požadavky,životní styl a chování svých zákazníků. atd bla bla bla : Překlad-sereme na vás ,nás zajímá koncový zákazník a internet.Můžete si dělat co chcete,ale na nás nemáte .Nás zajímá jen prodat a vytvořit okamžitý zisk a néé vaše servisy.Budeme dodávat prvořadě internetu jelikož bez něj jsou lidé-opice v prdeli a jsou naučeni na něm kupovat vše.Pneumatiky ,vložky,elektro ,vybrátory,dovolený.Tak nám polibte prdel. Tak jsem to pochopil Já. pane řediteli -obchodní.
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Píšou samé sračky,ale otřeba o p.Mácovi a jeho ztrátě ani slovo....šmejdi
úterý, 18. září 2012
 
Anonym
Anonym Ano přišel,přišel asi všem.Ani se mi o tom nechce psát,jaká je to trapárna.Opět vedle,jen ze sebe dělají ještě většího blbce než jsou.
úterý, 18. září 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz