Anonym Bořek-Třinec---Ledy se hnuli a Finové do 3 týdnů přijedou do Čech. Sice teď momentálně nic nevyřeší, to snad jen ti u nás mohou rychle řešit situaci, ale je to pozitivum už že přijedou a budou to akutně řešit. Můžu s jistotou říct, že to bude hodně ostré a pokud budu moci jako nezávislý člen s nimi pohovořit věřte že nenechám na nikom tady v centrále niť suchou. Tohle se nikdy nesmí opakovat a jestliže jsou tady u nás skvělí prodejci tak se je už nesmí nikdy podrážet a okrádat. Jinak celá prodejní síť padne jako domeček z karet. To jde dnes velmi rychle. Sami to všichni dobře víme.
čtvrtek, 20. září 2012
FAKE Bořek: co se týká nákladů na dopravu, ta si to většinou všichni necháváme pro sebe, nicméně není tajemstvím, že DPD teď přetahovala větší pneumatikáře za cenu 63 Kč/balík + dobírka cca 20Kč + plus jejich různé příplatky (např. palivový) - věřím že zákazníkům o které jim doopravdy šlo, nabídli třeba ještě nějakou objemovou slevu, ale to už jsou korunové záležitosti, do balíku dáš dvě pneumatiky do určitého rozměru (dá se říct že skoro všechny sedmnáctky a nízkoprofilové osmnáctky) pak musíš balit pneumatiky po jednom. No a balné Tě stojí skladníka, který je stejně pořád v práci, plus dvě nebo tři pásky na páskovacím stroji. Jenom k té dopravě zdarma Bořku, už jen pár větších hráčů dává dopravu zdarma (Káčka, Pneunet), většina už pochopila, že to není cesta a že lidé jsou zvyklí paltit dopravu i když si objednají tričko, tak proč by to mělo být jinak u pneumatik. Ty menší eshopy teď naopak dávají dopravu nesmyslně vysokou třeba i 100Kč/kolo aby vyjížděli s cenou dobře ve srovnávačích a lidi se pak diví když dělají objednávku kde jim najednou naskočily ty čtyři stovky. Ale jsme opět u toho, každý svého štěstí strůjcem.
čtvrtek, 20. září 2012
FAKE Bořku určitě je možné, že Nokiany má Pneunet z Polska, nicméně na 100% vím, že v tuhle chvíli jsou za tuto cenu dostupné minimálně v pěti skladech v Německu. Bohužel jako většina VO neukazují absolutní počet skladem, tak si netroufám posoudit kolik toho mají, nicméně vzhledem k tomu, že já na rozdíl od jiných šťastlivců zde nedělám Nokian okrajově, ale poměrně hodně, tak to sleduji každý den.
čtvrtek, 20. září 2012
Radek Ty nokiany jsou z polska. I dodavatel z německa, který je má za hodně dobře nadává na tu polskou cenu.
čtvrtek, 20. září 2012
Anonym petr d.- chlapi jak budete řešit to debilní značení hodnot ze štítků do dokladů a faktur? Resp. chystají se nějaké aktualizace do pneuprogramů?
čtvrtek, 20. září 2012
Anonym Bořek-Třinec---Chtěl bych se jen zeptat Michale, FAKE apod. kolik jsou skutečné náklady na balné a dopravné u pneumatik. Nemám absolutně zkušenost. Ať mám představu co to udělá se slevou když je to zadarmo zasláno. Je mi jasné že KK bude mít cenu úplně jinou, ale takový nějaký průměr by mne zajímal. Díky.
čtvrtek, 20. září 2012
Anonym Bořek-Třinec---Stopy vedou na sever. Nechci a nebudu dělat nějaké fámy, ale nedá mi to se s Vámi nepodělit o myslím solidní informace. Podle zjištění jsou nokiany na pneunet z Polska. Nějací polští....... přijeli do Čech dali si řeč s centrálou a udělali slušné čísla a ti naši šikulové v Nokianu se uhamtili a dali tam co se jen dalo a za peníze které vidíme pak na internetu. Dát na běžné rozměry 54% a k tomu dopravu zdarma se dostáváme na % které tady nikdo nemá včetně Vianoru a to je velký problém. Ať už to je z Polska nebo Německa je jedno. Jisté je že to tady nemělo takhle dojít a Nokian udělal zásadní chyby v slušnosti obchodu, spolupráce a cenové politiky. Kdyby ošidili mne tak to ještě nějak se dá překousnout, ale že doslova okradli VIANOR, Points a další velké odběratele u nás je neomluvitelné. Rychle ať se scentrují a udělají zásadní řešení, protože to jinak dopadne přesně jak píše Michal, FAKE i já. Nokian lze dobře nahradit a zapláčou jen a jen oni. Letos to možná nepoznají ale v blízké budoucnosti velmi razantně ano. A taky si myslím, že okrást vlastní VIANOR je ostuda a neschopnost někoho kdo tam na centrále nemá co vůbec dělat a protože to není jako u Premia, kde se maže jen med na pusu a skoro nic se nedělá pro ty partnery, tak tady snad někdo výše než jen v ČR to pořádně zasekne včas než bude už pozdě.
čtvrtek, 20. září 2012
Tire Já Nokiany dělám fakt jen okrajově, ale určitě využiji stejnou taktiku jak tu píše Michal ;-)
čtvrtek, 20. září 2012
Michal Pánové mohu potvrdit, po včerejšku, jak jsem se tu bál, že ty nokiany mi se zimou v negativním hodně zahýbají, tak jsem dnes udělal hokus pokus a dneska obvolal jen ty zákazníky, kteří tu mají uložená kola a co se musí dát nové a kteří měli nokiany a dalo se čekat, že je tam budou chtít dál, tak jsem do toho šlápnul, aby zklamání přišlo najednou. Použil jsem klasické, vyrobeno v indonesii, WR D3 A3 v rusku, určitě nedoporučuju je tam dát. Ani jeden s tím neměl problém a všichni šli na jinou značku, většinou na Pirelli Continental a ti, co chtěli levnější tak Semperit a všichni jsme spokojení. Panové myslím, že bez to bude úplně bez problémů. Nějak se jich nechci dotknout, ale oni fakt nejsou ani michelin, ani goodyear dunlop. Tam to jde na jinou blbě. Tady to jde evidentně bez problémů. A být zastoupením bych se teda hodně bál a fakt to řešil. Ale upřímně Vám řeknu, že mě to mrzí, Nokiany jsem měl sám moc rád, dobré gumy to byli a je mi jich líto, protože jsem je hodně preferoval. Sami si vykopávají hrobeček a sami do něj i padnou.
čtvrtek, 20. září 2012
Anonym Bořek-Třinec--Hroudo neboj se, to půjde. Vše chce svůj čas, ty jsi dříč, moc šikovný a Já ti věřím.
středa, 19. září 2012
Anonym Bořek-Třinec---Jak napsal FAKE A co si budeme povídat, je mnohem jednodušší zákazníka odnaučit kupovat Nokian než Michelin --ABSOLUTNÍ PRAVDA. Už jen to že většina pneu je dnes z Ruska je jednoduché to použit to proti Nokianu. To není vůbec žádný problém. Zákazník dobře slyší na Finsko a to je pro ně Nokian a Rusko nebude nikdy Finsko. Stačili nákladní Nokiany z Číny a kde jsou dnes? Mimo hru a totálně padli na pusu. Miliony v obratě jsou nenávratně pryč a to je konec Nokianu u nás v nákladním sektoru minimálně na několik let.Takže v Nokianu proberte se a rychle svým partnerům déjte dobré rychlé a učinně řešení. Teď to jde podle mne jen už skvělým dobropisem za odebrané zboží a nové slevy okamžitě upravit a nastavit. Hezky vytáhnout z kasičky penízky a solit. Pro příště to bude vynikající lekce a někdo tam snad dostane pořádně přes prsty.
středa, 19. září 2012
Hrouda Před hodinkou jsem se vrátil z Praglu. Byl jsem tam ohledně Pneu LASSA. Jejich přístup a program je super snad o nich nebudu časem číst podobné zvěrstva jako o MICHELINU a dalších. Zatím jsem rád že jsem se zapojil, i když zatím bez velkého uspěchu v prodeji. Je to nové tady na severu a zatím to zákazníky nijak neoslovilo možná jsem jim to špatně podal. Ale způsob podpory servisů je jedinečný a super. Michelin se může učit :D
středa, 19. září 2012
Hrouda Pro ANONIM to se říká i o internetu a je tu stále a silnější má na své straně velké firmy nově i MICHELIN
středa, 19. září 2012
FAKE Moris: No podle mých informací se s tím něco dělat bude, resp už dělá, protože se nejedná o pár rozměrů dotažených z D nebo NL, ale o komplet portfolio. Pokud se to nevyřeší, tak to český Nokian může rovnou zabalit. Není to otázka ztracené důvěry v podobě předání osobních údajů zákazníků jako u Michelinu, nebo nepochopitelného zkratu Barumky kvůli cca 1% obratu firmy v ČR s projektem 123pneu.cz aka ipneu.cz. Tj. pokud Barumka někoho naštvala, tak třeba 20% svých odběratelů, protože 123pneu prodává přibližně za nákupní ceny odběratelů s odběrem kolem 200 kol ročně, což pro Barumku není až takový zákazník (menší odběratelé se prosím neuražte). Větší odběratele to naštve, ale pořád můžou operovat s určitou marží, byť malou. Michelin rovněž naštval určité množství odběratelů, kteří čtou hru a vědí co se s těmi údaji stalo, ale pořád to nebude nějaké zásadní číslo a určitě to ustojí. Ale pokud se Nokian pohybuje jak v podobě výhradního zastoupení tak v podobě Vianoru kolem 40-4X% + bonus a koncový zákazník nakoupí na pneunetu a dalších X shopech za 51% a u větších rozměrů ještě lépe (viz zde modelový příklad nejprodávanější loňské točivky od Nokianu http://www.zbozi.cz/vyrobek/nokian-w-205-55-r16-91-t/?seradit=nejlevnejsihttp://pneumatiky.heureka.cz/nokian-w-plus-205-55-r16-91t/porovnat-ceny/#offers – zde je krásně vidět, kdo to má z ČR a kdo z venku) Navíc vše je (jak už tu psal Bořek) skladem buď u Pneunetu (který přerozděluje dalším), případně s dodáním z Německa cca do 3-4 dní. Tím se stává nakoupené zboží Vianoru a partnerů co berou napřímo od CZ Nokian neprodejné, protože prodejní rozdíl s rozumnou marží už je cca 8-10% u největších odběratelů kolem 5% pokud nebudeme uvažovat že chce někdo prodávat za nákup. A to je sakra moc. To podle mého názoru nelze ustát. A co si budeme povídat, je mnohem jednodušší zákazníka odnaučit kupovat Nokian než Michelin (jak píše vždy Bořek, je to můj názor)
středa, 19. září 2012
Anonym Auto Kelly jede vstříc hrobu.
středa, 19. září 2012
Hrouda Internet to nic není , ani podrazy od dodavatelů. TOHLE JE KONEC PNEUSERVISů. Dnešní email od žlutého moru.
Určeno: pro automechaniky začínající s pneuservisem
Obsah školení:
• obsluha a údržba servisního vybavení pneuservisu (zouvací a vyvažovací zařízení)
• technologie výroby pneumatik
• technické vybavení pneuservisu
• konstrukce moderních pneumatik
• popis pneumatik
• provozní vady pneumatik
• typy dezénů (symetrický, směrový, asymetrický)
Cíl školení:
• seznámení se s různými typy a konstrukcemi pneumatik
• identifikovaní mechanických závad pneumatik
• montáž a demontáž pneumatik na ráfek včetně vyváženi
Termíny: Praha – XX. X. 2012
Brno – XX. X. 2012
Čas: 9:00 – 13.00
Místa školení :XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
středa, 19. září 2012
Anonym Tak první s pěknou prasárnou v ČR byl Goodyear , pak Michelin, teď Nokian, už chybí jen Conti , Bridgestone a Pirelli. Tak šup šup ať nejste pozadu.
středa, 19. září 2012
Moris Jo tady jsme na to všichni krátký . Nokian dělám naštěstí jen okrajově....naši kolegové v Německu a Polsku toho prodají trochu víc než mi tady a tak když udělají nějakou tu nulu na objednávce v kusech navíc tak to samozřejmě nakoupí lepší, je to dlouhodobá věc....ale že je ten rozdíl natolik markantní, že se to vyplatí ještě znova přeložit a dopravit a pokosit s tím všechny je masakr . Myslím si že s tím asi nikdo nic neudělá a ani S-point s tím nic nezmůže, a pokud by se přeci jen náhodou rozhodli vám kompenzovat rozdíl co se nikdy ještě nestalo byla by to revoluce v obchodu s pneumatikami ve prospěch všech servisů bez rozdílu na značku a vyznání. Už jenom z tohoto důvodu vám fandím....