Anonym Jirka - obrovské množství aut dojíždí zimní pneu které mají tak 2-3 mm. Pokud by dodržovali zákon tak musí všichni přezout do 1.11. na nové zimní nebo letní. Bohužel jsem již dlouho neslyšel od zákazníka, že při silniční kontrole policie kontrolovala pneumatiky natož pak hloubku dezénu. Místo povrchních zpráv novinářů o dotkách a nejlevnějších pneuservisech, bych uvítal osvětu co je zimní, symboly M+S, značení zimních SUV a letních atd.
neděle, 7. října 2012
Michal SJM - přesně tak. přesně tak. Proto já bych úplně všechny ty garážisty neházel do jednoho pytle. Já totiž znám taky jednoho a je to přesně takový případ, o kterém píšeš Ty. Ty lidi prostě na něčem začít musí. Víte, ono to opravdu není jednoduché začínat zrovna v této době. Začíná se jim rozhodně hůř, než v těm, kteří začínali před 10-20 lety. Pak už je jen na nich, jak si to vybudují a jestli tu cestu k úspěchu najdou. Vezměte si tady v Praze s něčím začínat...Ono už jen najít 1. volné prostory, 2. vhodné prostory, 3. na dobrém místě, 4. cenově dostupné, je fakt strašný horor, ale strašný. Když už se Vám bod 1-3 najít, tak to většinou selže na bodu 4. protože často je nájem v eurech nebo je tak šílený, že byste potřebovali mít říjen a listopad, 12 měsíců v roce. Ten kluk když scháněl prostory pro dílnu, tak chodil půl roku než něco sehnal a všechno se to motalo holý nájem, mezi 35 - 90 tis měsíčně bez poplatků za elektriku, přičemž v tom za 35 nebyl vodovod.. Nakonec si našel takový docela sympatický a příjemný prostor za 20 měsíčně, ale obyvatelé činžovního domu nad tímto prostorem (bylo to ve dvoře) dělali tak strašné brikule na úřadech, že to tam nechtějí kvůli hluku, že musel jít pryč...Takže pro spoustu lidí začínat v garáži je v podstatě nejlevnější cesta...No nejlevnější. trochu odbočím. Já když jsem ji sháněl garáž na parkování auta a semtam toho domácího bordelu, tak vlastní zastřešená, řadová garáž v Praze se pohybuje při nákupu mezi 100 - 400 tisíci korunami, ta za těch 100 je někde u lesa, bez elektriky a asfaltové cesty, nejlépe dřevěná vrata. Ta za 400 je areál, možná uzavřený s bránou. A když si chcete parkovat auto v nějákém velkém garážovém domě, kde máte pro sebe jen dvě bílé čáry, tak se nájmy pohybují od 1000 Kč měsíčně a čím blíž centru, tak tím víc. Sestřenice platí na Praze 2 4500 Kč měsíčně za stání v garáži. Když se to v těch nových domech, které mají už pod sebou garáže prodává, tak za to stání chtějí lidé i 200 tis Kč....tady je to v prdeli, ale úplně se vším. Když jsem byl v létě za dodavatelem na návštěvě, tak jsme seděli a o kus dál byla řadová garážová zástavba, moc pěkná s bránou, asfaltem, atd. Když jsem se ho ptal, kolik tam tak ta garáž stojí a on mi řekl, že 50 tisíc Kč, tak jsem myslel, že si dělá legraci....
neděle, 7. října 2012
Anonym SJM-- hezké deštivé dopoledne kolegové. Divím se, že se v této banávé republice se ještě něčemu divíte. Kam se vrtnete, hnus, podvody, škoda mluvit. Pneuobor je jen malým střípkem do mozaiky tohoto zatuchlého státu. Můžeme tu diskutovat o drožkařích i kravaťácích dnes a denně, ale stále platí, že ryba smrdí od hlavy, a to v politice i gumařině. Na druhou stranu jsem moc rád, že i tato relativně malá diskuze má jisté dopady na náš obor. Dík za každou kapku zdravého rozumu, která zde padne na úrodnou půdu. Malý obecný postřeh z poslední doby: Zavítal jsem u nás na kus řeči do dvou dvou dílen, které i přezouvají a otevřeli letos z jara. Ukázali se to oba slušní kluci (asi 30 let), dříve zaměstanci servisů autosalonů (každý jiného). Je to asi obrovská náhoda, ale majitelé oněch salonů mají na vlas stejné záliby-automibilový sport,drahá auta a světe div se i hezká děvčata, jeden koníček dražší než druhý. A nyní hádejte, kde začali oba šetřit, když tržby jdou stále dolů? Máte pravdu, pokud se domníváte na zaměstnancích. Potom již následuje klasická spirála, ti co něco umí, udchází jako první a pokud si věří, začnou v garáži. Samozřejmě mají více či méně strach, zda získají klientelu a nemají na počátku hlavně zkušenosti s podnikáním a proto nastaví ceny hodně nízko a doufají, že následně budou ceny postupně zvyšovat ( známe, že toto je zásadní omyl). Vím, že toto není dogma, ale jev v česku značný. Tito lidé nejdou do nejistého podnikání ze zavedených firem pro potěchu z podnikání, ale jsou mnohdy donuceni z finančních a osobních důvodů, kdy již nechtějí, nebo nemohou za 14-16 tis. dělat poskoky. Jako perlička na závěr působí fakt, že oba zmínění, vážení majitelé salonů (jeden před 89 aktivní komanč,udavač ), kandidují na předních místech do nadcházejících krajských voleb, za ods a nezávislé. Přitom mít zde FÚ jako v Americe, budou oba kandidáti do úplně jiné, také státní instituce. A tak se pořád točíme dokola a jsme zase u toho, že ryba smrdí od hlavy. Ti naši garážisté jsou jen produktem naší posrané doby. P.S. Po delším čase jsem mrknul na toto: http://www.stream.cz/kategorie/482-peklo-na-taliri a gumičky mě proti tomu co žereme ( jinak se to nedá nazvat ) připadají jako slabý čajíček.
neděle, 7. října 2012
Michal Bořku, jojo je to pravda. Tak ony ty boudy tady budou pořád, dokud nebude represe a potírání černoty, v tom cenová válka úplně roli nehraje a snížit se na jejich úroveň to nemá smysl. Samozřejmě pokud je tam nějaký přemrštěný cenový extrém, tak jim to jen pomáhá v získávání dalších zákazníků, ale zase se z nich s prominutím podělat a dělat si z nich konkurenci je nesmysl. Bohužel mnohdy je to prostě Bořku o penězích. S tím nic nezmůžeš a pak už je to o tom, jak moc stát bude tohle potírat. Ale je to samozřejmě dvojsečné a jak jsi psal, tak ani origo autoservis nemusí zároveň být kvalita. Viz můj zážitek z pondělka. Získal jsem firmu, malinkou o pěti autech, ale dvě z toho jsou BMW 1 a X3, když mi je přivezli, tak jsem na to koukal docela jak z jara, orig.lité disky, na vnějšku pochopitelně namlácené klepáky, na vnitřku sice lepené, nalepené nějak trochu podivně, rozházené to tam po 5 g a 10 g na třech místech obvodu, žádné nalepení v rovině nečekej, na druhém kole dokonce mix lepené a proti tomu naklepávací. Když jsem se ho zeptal, co s prominutím za dobytka to nazouvalo a vyvažovalo, tak mi řekl, že to dělali v BMW...Nepřinese to Bořku vůbec nic. Ono ani záruka toho, že to někdo udělá za 2000 viz to BMW není záruka kvality, ale tohle už je na tom, jak moc si zákazníci nechají srát na hlavu a nechají si to líbit a na těch, kteří to dělají fakt poctivě a udrží si svého zákazníka kvalitou, ale zároveň i dobrým výdělkem pro něho samotného.
sobota, 6. října 2012
Anonym NOVA jsou koupené laciné holky to víme všichni.
sobota, 6. října 2012
Michal Ferdo a Tebe by to v případě Novy překvapilo, kdyby to nebylo uplacené? Mně teda určitě ne, tam je na objednávku všechno...
sobota, 6. října 2012
Anonym Tak tohle mne nasralo!tohle vymyslel dement,nebo si to někdo zaplatil!Takovou pí...nu musel vykydat nějaký strup.Tohle smrdí nějakou uplatou.
sobota, 6. října 2012
Anonym Tak tohle mne nasralo!tohle vymyslel dement,nebo si to někdo zaplatil!Takovou pí...nu musel vykydat nějaký strup.Tohle smrdí nějakou uplatou.
sobota, 6. října 2012
Anonym Bořek-Třinec--petře d.---co ti mám napsat. To víš že máš pravdu. Totální hloupost. Počkéjme kdo tam bude a pak uvidíme kdo v ČR je pán přezutí v ceně. Ještě kdyby to tak bylo koupené a my zjístili že třeba BARUM servisy jsou nejlepší a mají to za 100kč a k tomu Barumky za -37%. Tak to bych se už ani v dnešní době nedivil.
sobota, 6. října 2012
Anonym Bořek-Třinec---Míšo to je doslova hnus. Taky bych neměl problém totálně zdrbat cenu za přehoz, ustál bych to v pohodě tomu věřte, ale proč bych to dělal ????? Dát to za 200-250 kč a co mi to přinese??? Že bych možná zničil boudy a brlohy jak naznačoval něco o vysokých cenách FAKE? Tomu Já ale moc nevěřím, protože ten garažfušer bude pořád dokud nebudou důsledné kontroly o kterých jsme tu všichni psali. Po těch nemají mnozí šanci přežít protože pak až zjístí co vše musí být v auto a pneuservisech zabezpečeno, uděláno a nutno. To by však úřady museli fungovat. Snad jak říkali tak v říjnu znovu naběhnou na servisy a udělají čistku. Bude to moc dobře.
sobota, 6. října 2012
Anonym petr d. bořku to už snad není možné ta nova jsou totální mr.ky, já po nich budu chtít najít zubaře který mě udělá nejlevněji polombu :-D
sobota, 6. října 2012
Anonym Bořek-Třinec---To je asi nejlepší---Pište své tipy a informace, kde je ve vašem kraji ten NEJLEVNĚJŠÍ AUTOSERVIS, na který se můžete spolehnout a zároveň to vaše peněženka téměř nepozná. Tak mne osobně zajímá který profesionální pneuservis půjde cestou slevomatu. Autoservisy a autosalony jsou jasné tam to půjde na krev a těm je kolikrát jedno že to dělají za taštičku hrušek. Kvalita však někdy silně pokulhává. Bohužel to zákazník nevidí, že nevyměnili ventily, neumyli kola, dali staré závaží i na pět míst na ráfku apod. Víme svoje. Tohle je štvanice na cestu jen za lacino. Nic víc. Smutné.
sobota, 6. října 2012
Michal Bořku, že bych od novy nic jiného nečekal. To psal naprostý kretén...ostatně to jsou na na nově všichni...
Anonym Proto je vystavuji fiktivně na kamarády a rodinu,nebo hodně dobré a stálé zákazníky,kteří jsou u mě jako doma a NIKDY by jinam nejeli.JE TO PODVOD jak píše hruška
sobota, 6. října 2012
Anonym petr d, lidi ale michelin chteji, protoze je to spicka ale to asi kazdy z nas vi, nabidnu zakaznikovi conti - najede na tom pulku co na michelinu a bude nespokojeny.. alespon u me michelin proste byt musi
sobota, 6. října 2012
Anonym Bořek-Třinec--Přesně tak jak Hruško píšeš, Němci ale i jiní nechápou co je u nás všechno možné. Radku pokud o tom ví je to trošku jiná věc, ale myslím že tak jeden ze 250. A když chceš prodáš něco jiného a bez poblbnutého Michelin paliva, který je stéjně podraz. Není to absolutně žádný problém pokud jsi dobrý obchodník. Není žádné umění prodat zkažený MICHELIN, je umění dobře nabídnout a hlavně prodat cokoliv rozumného.
sobota, 6. října 2012
Radek Proto to davame jen tem co si o to reknou. Je to zakaznik ktery o tom vi a stejne by pak hledal jinde kde to dostane.
sobota, 6. října 2012
Anonym Ok všichni co použiváte poukazky od Michelinu a co když se jednou takto vytvarená databáze vycerpá pro Michelin, a proste ji prodají dál třeba pro potřeby jiné značky, nabo nabídky servisu na olej, desticky atd. Kdy uz pochopíte ze jakykoliv sběr dat o lidech je spatny a velmi jednoduse pouzitelny a zneuzitelny. Proc si nevytvarite svoje databaze zakazniku s telefony a maily a delate to pro nekoho druheho zato ze mu jeste prodate jeho zbozi. Dyt je to uplne padle na palici a nekteri jim za to jeste tleskate. Kurva dyt ja to delal dve sezony, a je to moc prijemny kdyz u Vas ma nekdo uskladneny kola koupi od Vas letni Michelin a pred zimou prijde s Vatistenym meilem ze teda neví ale ze ma moznost byt obslouzen Michelinem a ze tedy asi pojede do Pardubic do toho Euromastru kdyz je takovy Vazeny zakaznik MIchelinu. Co na tomhle je k nepochopeni. Ja tohle minuly tyden vysvetloval v Chemnitzu s servisu S- point Mainz a ted tomu nechtel verit ze je mozny ze tohle Michelin dela a jeste vice se divil ze na to nekdo pristoupi. Holt vychod je vychod
sobota, 6. října 2012
Hrouda Michale opravdu rád bych dal i 850kč , ale to je obtížný když máš vedle sebe Taxikáře podobného degena o kterém tu píšete a kopec dílen ala autokellykeci. Montáž všeho za 300kč. Ale je to holá cena umím k tomu dát i omáčku.