Michal Pokud zvolíte otázku, kterou navrhuje hruška, tak se prosím určitě zeptejte u těchto lidí: p. Braňka, Hnídek, ševčíka z Tasy a někoho ze zastoupení Nokianu. Zastoupení Michelinu a Goodyearu se nemá cenu ptát.
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym TY P...TO JE BRZO... SI ASI DĚLÁ V TÉ PLECHOVÉ BOUDĚ PRDEL.A kde jsou ty ww stránky té montovny
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym Bořek-Třinec---P. Částka tak se ho snad možná dočkám. Já jsem začal již dnes a mám to na několik etap.
čtvrtek, 11. října 2012
DobrePneu Bořku, pošlu Vám ho emailem ve zjednodušené podobě. Ostrá tisková data se emailem poslat nedají. Protože jsou tento týden volby, rozhodli jsme se spustit letákovou kampaň až od příštího týdne do 20.10.
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym Otazka mesice: Jak se dívate na problém, že prodej pneu přes internet díky vysoké rychlosti informovanosti zákazníků snižuje marže na prodeji pneumatik kdy ostatní servis se musí přispůsobit nechce-li vypadat jako předražený prodejce. Jak vidíte to, že poté nezbývají servisům potřebné finance na rozvoj a pocitují to hlavne prodejci servisující strojní vybavení ????
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym Bořek-Třinec--p. Částka kdy konečně budete mít ty letáky? Až nasněží nebo na vánoce? Jestli takhle podporujete servisy tak nevím nevím. Stále na něho čekám jak jste mi ho slíbil na bofil@seznam.cz
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym Bořek-Třinec---Hruško, jinak díky za článeček jak přesvědčit zákaznika aby nekupoval na internetu. Já ti ho už po několikáte chválím a jsem rád že jsi to tu dal, protože to patří k tomu aby i ostatní věděli že to jde. Musí se jen chtít a umět prodat své kvalitní stroje, lidi, práci. Nebát se poukázat na svou kvalitu, sílu servisu ale také ukazovat slabiny a rizika zkaženého prodeje gum přes internet do ulice.
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym Bořek-Třinec---Anonyme, nepochopil jsi nic. Pokud si doveze zákazník starší pneu je jasné, že je zde velká šance toho pneuservisu že mu při kvalitní výměně, kontrole, dobrém servisu, perfektně udělaném defektu apod. pak zůstane věrný i v nákupu nových pneumatik. Pokud ne tak ať si hledá smluvní servis třeba toho internetu. Takový zákaznik mne osobně pak nezajímá. Není věrný, přeskakuje jak horská koza a pořád hledá jen cenu. Ta však není v dnešní době vše. Jsou i jiné aspekty které lidé chtějí. Nejlevnější a nejkvalitnější nikdy k sobě nepůjde, tomu věř anonyme. Pokud tohle nepochopíš tak je to tvá chyba. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
čtvrtek, 11. října 2012
mensa Pánové, nemáte nějaký tip na otázku do rubriky 5 na str. 5 do příštího čísla, co by vás zajímalo? Musí to být ale relevantní pro všech pět lidí, každý je z trochu jiné oblasti - viz na domovské stránce, 5 na str. 5 nebo v Pneu revue.
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym POZOR PANE ANONYME!!! Nejde o boj na internetu ale o boj s nesmyslnym snizovanim marze, ktera je bohuzel pro rozvoj moderniho servisu potreba. Nejsme v Nemecku a nedelame kolo za 15 euro. Potom staci prodavat za nakup plus na pivo a internet nema sanci. V Cechach je situace specificka: nizka cena prace a nekdy i zdarma. K tomu prodej pneu s minimalni marzi. To nemuze vest k lepsim zitrkum. Misto zvyseni vydelku, pouze vice prace za mene vydelanych penez. A pak prijde mirny pokles prodeje (stromek nam prestane rust do nebe:-)) a takovyto jsou z toho cely vedle a krachuji atd a je hrozna krize.
Anonym Pánové, brojíte tady usilovně proti gumám koupeným jinde než ve vašem servise. Chápu že se vám prodej internetem nelíbí. Co ale řeknete zákazníkovi, který přijel na přezutí se staršíma gumama a jejich původ nejde lehce dohledat? Mohl je přece loni koupit na internetu? Mohl je loni koupit v jiném (pneu)servisu, motokrámu, v zahraničí, kdekoliv.... To ho taky pošlete do prdele? Nebo má doložit že to koupil u vás? Třeba nějakou fakturou z dřívější doby? Nezdá se vám, že jdete na hranu?
Anonym Hruško nechápu co myslíš tím odkopáváte a potrefená... Anonyme nedělám si z toho srandu, to co píšu myslím vážně. Neberu to jako útok na internet, ale jako seriózní odůvodnění ceny kvalitního servisu.
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym OMLOUVAM SE!!! JE TO OD MNE V TE DNESNI RYCHLOSTI JSEM SE NEPRIHLASIL. MICHALE ALE TO JE PRAVE POTREBA ,DOBRE A KVALITNI SERVISI SE MUSI VYMEZIT VUCI INTERNETU A NEODBORNEMU SERVISU!!! A PANE CASTKA PEKNE SE ODKOPAVATE :-)) JIZ NEKOLIKATA VASE POTREFENA REAKCE:-)))
čtvrtek, 11. října 2012
Anonym Teď nevím jestli si děláte z toho srandu nebo to konečně myslíte vážně p. ČÁSTKA.
čtvrtek, 11. října 2012
DobrePneu moc pěkně napsaný. Konečně seriózní informace pro zákazníky. Prodat o 100,- nad internetovou cenou je naprosto opodstatněné.
čtvrtek, 11. října 2012
Michal Ano, pěkné, ale bohužel to opravdu platí jen pro dobrý pneuservis...ve spoustě servisech o gumách ví úplný hovno. Jmenovat nechci, ale mohl bych tady hooooodně dlouho vyprávět. Kdyby to takhle platilo ve všech servisech a ne bohužel v některých, tak by to bylo o něčem úplně jiném a gumy by se jinam na prodej nedostali...