Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Shambo
Shambo Troška toho domácího čtení na večer o protektorech.... viz odkaz . A pak že se nic neděje. :)
pátek, 1. března 2013
 
BF
BF Krásný večer přátelé. Tak nám skončil únor a 2 měsíce tohoto roku jsou za námi. Nevím jaké kde byly, ale za sebe mohu říct, že i když byly celkem náročné tak nebyly vůbec špatné. Zvlášť únor mohu hodnotit pozitivně. Prodej pneu oproti lednu enormně vzrostl a s porovnáním minulého roku jsou vidět jasná zlepšení. Samozřejmě ale tomu nahrálo počasí, které mile překvapilo a jen mne utvrdilo že jak to trochu spadne už to jezdí na servis tak jak to máme všichni rádi. Jsem rád, že se to u mne ve skladě zimních pneu pohlo a i když se doobjednávalo dost pneumatik které jsem neměl buď v daném rozměru nebo druhu, přesto jsem rád že jich pár set vyskočilo z něho pryč. Pro mne který nedělá internetový prodej je to obrovská pomoc a jsem za to i rád. Práce nebylo zase tolik, ale i to co bylo se dá říct že je úspěchem. Oproti minulému roku je to díky únoru i trochu lepší, takže díky za ty dary. Jak to bude pokračovat dále to opravdu nevím, ale věřím že to půjde. Jsem rád že v dobrých letech jsem investoval do účinných forem reklamy a v současnosti díky tomu hodně těžím. Dnes jsem měl velmi těžkou, ale nakonec moc příjemnou schůzku s jednou větší firmou a jsem rád že jsme se na většině věcech shodli a naše spolupráce po roční odmlce kdy si oni uvědomili že není všechno zlaté co se třpytí tak jak to vypadalo když minulé jaro odešli k značkovému servisu je na novém startu. Konečně pochopili, že cena je jenom jedna z části spokojenosti, ale jenom část, vůbec ne celek. Jak já říkám a tvrdím, že nikdy totiž nejde dělat něco nejlevněji a zároveň nejkvalitněji a to nakonec sami poznali již po pár měsících. Zážitky které jsem se dozvěděl od technika tady raději nebudu ani popisovat. Neříkám, někdy se může stát něco, ale vše je odsud pod sud a o kvalitách některých značkových servisů s pneu branži raději teď a tady pomlčím. Toho jsme tu probrali už mnoho a mnoho. Vím dobře, že mám co nabídnout a letošní rok jsem myslím velmi dobře připraven prodat pneumatiky, ale především nabídnout a prodat široký sortiment služeb. Bude to boj ale jsem připraven se s tím řádně poprat. Brzy vyleze sluníčko a věřím že se zlepší všem ta skepse která tady v naší společnosti je. Ona úplně nezmizí to ani nedoufejme, ale aspoň na chvíli se v duši určitě vyjasní. Hezkou noc, klidné sny a mnoho práce a prodaných pneumatik v tom novém měsíci přeji všem opravdovým pneuservisákům. Bořek Filipec. http://www.pneucentrumprofi.cz/
pátek, 1. března 2013
 
Michal
Michal to co píše Beras není vůbec špatný nápad. Já to s velkýma zákazníkama tak dělám už léta. Je třeba nečekat, než začnou padat pečení holubi z nebe a toho zákazníka si udržet a nedat šanci někomu jinému, spousta těch zákazníků je taky líných aby někam jela a něco si obstarávala a někteří to prostě neudělají. Já třeba tento týden zajel za správcem vozového parku, kterýmu děláme kola, abych to s ním pořešil pěkně zavčasu a v klidu, odcházel jsem s krásnou objednávkou na 28 letních pneumatik, od 15 po 19 a do toho dvěma sadama 18ek včetně litých disků na ředitelské mercedesy. Všechno jsme v klidu probrali, já to v klidu pořeším k cenovému obrazu svému a oni pak už jen na začátku dubna přijedou k hotovým přezutým kolům a za 15 minut odjíždí. A příští týden mě čekají takto dvě další návštěvy. Ono se to chce prostě kousnout do zadku a ty zákazníky si prostě ohlídat, obejít a ne jen čekat, co mi spadne do klína, obzvlášť v létě se také nemusíme dočkat, tak proč tomu nepředejít.. Teď když na tom servisu nemusíte nutně být a není co dělat, je to ideální šance. Ve spoustech případů jim ušetříte čas i práci a věřte, že v 90% budou tak rádi a jiné nabídky koumat nebudou. Uvědomte si jakou máte obrovskou výhodu, že tam nejdete jako nějaký přiblblý obchodní zástupci, vy jim nabízíte něco sami za sebe, ne nějaký přihlouplý produkt, ale služby a stojíte před nimi sami za sebe. To je obrovská výhoda. Já jsem třeba letos začal dělat to, že stálým zákazníkům, kteří jsou z okolí přijedu k nim do firmy kouknout na tlak a stav tachometru od toho co se přezouvali, jestli by neměli přehodit předek za zadek. Co mě to stojí? Možná pár litrů benzínu a jinak nic a oni mají radost, že o jejich auto má někdo starost a že nikam nemusí. Za 2 dny tohoto blbnutí jsem z toho vytřískal 12 prodaných gum, asi 3 nový disky za pomlácený, opravy defektů. Pěkně přijedou rovnou k připravenýmu hotovýmu, ví do čeho jdou a je to v pohodě. Divili byste se, ale jak jsem tam na tom parkovišti blbnul, tak další dva lidi přišli, že to je dobrý a jestli bych to nezkouknul i jim a ještě mi za ten vzduch zaplatili, přitom vedle byla benzínka. A věřte mi, že se to vyplatí. Mě o tom přesvědčilo i to,jak jsem tu psal, že zákazník v případě zničených pneumatik volá do nějakého oddělení české spořitelny, která to za něj řeší. Když se tady vymýšlí takovýhle debility, tak proč neudělat něco, co Vám může přivést nejen zákazníka, ale i prachy. Je třeba jít tomu štěstíčku naproti jak říkal Ivánek:-) Minimálně tím nic nezkazíte, jen můžete získat.
pátek, 1. března 2013
 
Shambo
Shambo @Beras: firmy objíždíme, výrazně více než v minulosti. I když se to nezdá, na trhu ještě skuliny jsou. Ale chce to pevné nervy, dávku zarputilosti a snad i štěstí.
pátek, 1. března 2013
 
Anonym
Anonym Beras,já klidně čekám,ale ani moc nemusím.Nechodím nikde otravovat.Oni chodí za mnou a hlavně za mou prací.Takže pohoda.Od ledna jsem se na servise nezastavil.Gumy taky docela na tu bídu jdou tak si zatím nemůžu stěžovat.S těma testama se běžte všichni vyfotit.Pár mamlasů se na to kouká.Dobrý servisák prodá třeba obruč z koňského povozu na X6.Nějaké posmolené tabulky jsou o ničem.Nečumte furt na ty podvody co mnohokrát jen lžou a staréjte se o to aby jste měli vůbec co dělat.Řešíte pro mne totální krávoviny!Bečíte,že nemáte co robit a čučíte na blbé,hloupé,ubohé a kolikrát podvodné tabulky.Zduř.
pátek, 1. března 2013
 
Michal
Michal Poo: to máš pravdu, taky jsem docela čuměl, jak dopadnul. Celkem mě to překvapilo, že ten Kleber takhle dopadnul. Mě se prodávají teda opravdu strašně moc a nikdo si nikdy na to mokro nestěžoval. Mě hodně překvapila taková Pirelli P1 a P7 cinturato. To nejsou nějaké závratné výsledky.
pátek, 1. března 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Tady jsou nové testy německého Autobildu. http://www.uschovna.cz/zasilka/L4NADCZB56NMLS9K-KFP
pátek, 1. března 2013
 
Beras
Beras Nechci Vám vstupovat do debaty, ale zkouší někdo objíždět firmy a trošku se vnucovat, když má prázdné zvedáky? Nebo jen čekáte s nohama na ponku až někdo přijede...
pátek, 1. března 2013
 
Shambo
Shambo Mrtvo není, spíše hrůzný klid před bouří. Popřípadě tornádem. Zvedáky zejí prázdnotou, telefony mlčí, obchodní zástupci mručí nebo kvílejí. Mocnářství vovanula mračna. Štáby výhradních si lámou hlavy a počítače, co by tak ještě zlevnit a připotom splnit plán. Asi budeme fasovat další ošacenky a potravinové lístky. Osobně se těším na skvělou argumentaci zástupců frančíz, kteří budou dále a dále zdůvodňovat, proč to vlastně dělají tak, jak to dělají. Mnohé již bylo v anonci článku naznačeno. Pokud jde jen o získání odbytového teritoria, tak se asi nikde nepočítá s tím, že domorodci by taky mohli brzo vyhynout. Uvidíme, kolik skalpů uloví frančízanti v tomto roce a kolik jich vymře v boji na nože. Dívám se na český gumařský horizont. Stáda bizonů nikde. Snad nás velký Manittou ochrání. Pokud nás dříve nezničí Velký žlutý muž a smrtící hloupost výrobců, chrlících kulaté černé předměty s dírou bez ohledu na jejich reálnou potřebu. Nepřátel se nebojme, na množství nehleďme. Howgh.
pátek, 1. března 2013
 
Poo
Poo Jinak jsem rád za návrat místního "starého známého" a Ferdova velkého oblíbence :-)
pátek, 1. března 2013
 
Poo
Poo Taky mě ten Kleber velmi nemile překvapil, i když už jednou v testu asi před 3mi roky byl a taky dopadl tahle blbě. Je to docela škoda protože se mi prodávají docela dobře.
pátek, 1. března 2013
 
mensa
mensa Pneu revue je čtvrtletník, tím to asi bude.
čtvrtek, 28. února 2013
 
cendahohen
cendahohen Pneurevue sice nemám předplacené kupuji si ho u Horů v trafice pokud ho dostanou ,jednou jsem měl PR předplacené ale moc výtisků mi nedorazilo tím samozřejmě neříkám že je to chybou Pneurevue.!!!
čtvrtek, 28. února 2013
 
mensa
mensa Michale, ano uvidíme, i já jsem zvědav. Kdyby se však ukázalo, že diskuzi živilo jen to, že byla anonymní, tak mě to mrzet nebude, že skončila.
čtvrtek, 28. února 2013
 
cendahohen
cendahohen Brouku samozřejmě jsem od Nej pneu nikdy nic nekoupil a vědomě nic od nich nepřezul ,jsem člověk chybující a přihlásil jsem se k nim ze své BLBOSTI nepřineslo mi to kromě negativních zkušeností vůbec nic... Bohužel přes mé počítačové schopnosti,je zmizení z jejich stránek stejně neřešitelný problém jako ukončení záplavy emailu z Pneurevue.. Dodnes si sypu popel na hlavu a rvu si zbytek vlasů za to že jsem vůl ....
čtvrtek, 28. února 2013
 
Shambo
Shambo Jsem přesvědčen o tom, že diskuse na těchto stránkách neutichne. Právě naopak. Problémy se na trhu pneu a servisních prací budou dále jen velmi rychle vyostřovat. Argumentaci p. Mensy chápu a respektuji. Mohu potvrdit ze svého okolí, že tato diskuse je komunitou gumařů bedlivě sledována. Většina z nich mlčela. Stejně jako já. Buď nebylo k tématu věcně již co dodat, nebo se vzhledem k profesnímu postavení čtenářů fóra tito obávali veřejně cokoliv zveřejnit. Věřím, že toto prakticky jediné profesní diskusní fórum zůstane nejen zachováno, ale bude i výrazně rozšířeno. Popravdě řečeno - máme bohužel všichni výrazně více potíží, než jen postoj výhradních dovozců ke svým odběratelům, dopady internetových prodejů na kamenné provozovny nebo dlouhodobou destrukci ceny za odvedenou práci a vzájemnou katastrofální platební (ne-)morálku.
čtvrtek, 28. února 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz