Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Beras
Beras k testům pneu: Test 2013, rozměr 195/65R15 91V Autozeitung a český autotip - výsledky naprosto odlišné...
středa, 6. března 2013
 
BIB
BIB no k tomu nazavislemu testu, na jednom aute mame klebery hp3 a ze by to byli na mokru sebevrazedne pneu jak vtloukáno do hlavy to rozhodne ne, sakra co za temy testy je, kdo v tom má prsty?
středa, 6. března 2013
 
mensa
mensa Určitě jsem to přečetl až do konce a je to velmi zajímavý příspěvek. Příště ho třeba můžete dát jako blog.
středa, 6. března 2013
 
Shambo
Shambo Výsledky testu osobních pneu jsou logické a odpovídají síle peněženky průměrného Evropana. Vezměme si např. tak stabilní a solidní firmu jako je Bridgestone. V Evropě má 8 výrobních závodů - v Itálii, Polsku, Francii, Španělsku a Maďarsku. Závod v Itálii se bude zavírat. Důvod? Výrobce uvádí tvrdá fakta - pokles trhu s pneumatikami v Evropě je 13% v roce 2012 ve srovnání s rokem předešlým. A jak to bude dál? Můžeme si o prognosticích, výzkumech a kouzelnících myslet cokoliv, ale pomalý růst prodejů v Evropě je odhadován do roku 2020 s růstem pouze pouze v segmentu premium. Mimo snížený počtu prodaných kusů je zde i faktor ceny. Firmám se jménem a tradicí zle cenově zátápí asijští výrobci díky nižším výrobním nákladům. Jak reagují výrobci tradiční? Pro mnohé nečekaně, ale opět pragmaticky - posilují mj. v Číně a kapacity přesouvají do Azie nejen pro prodej na svých tradičních trzích, ale hlavně i na trzích v Azii, které mají rostoucí kupní sílu a budou více a více požadovat výrobky se jménem a tradicí! Důkazy? Nexen ( Korea ) plánuje zvýšit výrobu pro čínský trh v Číně z 8 do 10 milionů kusů. Pirelli zdvojnásobí výrobu v Číně a investuje ihned 200 milionů USD. Kumho? K čínskému novému roku vytáhla z rukávu nabídku nových modelů ,, nezničitelných pneu ,, Kumho Super Mile pro čínské taxíky. Netuším, kolik je v Číně taxikářů, ale Čína hlásí celkovou potřebu v pneu pro rok 2015 na úrovni 550 000 000 kusů. To není překlep. Bridgestone? Investuje do výroby za Velkou zdí 300 milionů USD: A kdo je lídrem na čínském trhu k dnešnímu dni? Jsou to jisté firmy Michelin, Goodeyar a Hankook... Pokud by se někdo pídil i po dalším rozvoji výroby českých a slovenských značek - po Mitasu v USA se připravuje další rozšíření výroby v rámci Conti, u Barumu a Matadoru v Jižní Africe. Závěr? Někde se ušetřit musí. Logické by bylo, kdyby se nabídka pneu od výrobců v Evropě výrazně a rychle zjednodušila, unifikovala a cena se snižovala i slevněním ( zjednodušením ) distribučních kanálů. Dnešní pneu - hlavně v osobním segmentu - jsou pro běžného uživatele nepochopitelné, komplikované a složité. Indexy, štítky, normy, ... a stejně rozhnodne cena na internetu. Jinak se může stát, že v roce 2018 v testu ADAC může být brzdná dráha u 195/65R19 u letní pneu Euro standard summer econom second hand for internet special II na úrovni 57 metrů z rychlosti 49 km/ hod. Pokud se do směsí nebude dávat rovnou konina. A nebo nás čeká vyvedení většiny výrobních kapacit do pryč mimo Evropu. Pokud někdo náhodou dočetl až sem - díky a pěkný den všem přeji!
středa, 6. března 2013
 
Michal
Michal No, já bych to tak neviděl, je třeba to lidem vysvětlit a bude to dobrý. Ale vzhledem k tomu, že mi z loňska žádné nezůstali, tak je mi to celkem jedno:-)
středa, 6. března 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Docela tvrdá rána pro michelin. Kleber jsou se vždy dobře prodávaly. po odvisílání na ČT1 to asi nebude s prodeji Kleberu žádná sláva.
středa, 6. března 2013
 
Poo
Poo Vykouklo sluníčko a tady to začíná být cítit lepší náladou. Tak zase trocha reality. Propad ve stavebnictví (od 2:40) a propad prodeje aut (od 12:55). To první je pro nás určitě průser ale u toho druhého si nejsem úplně jist, jestli se budou déle jezdit auta a nebudou kupovat nové s novými pneumatikami mohlo by to pro nás být i lehkým přínosem. http://www.ceskatelevize.cz/porady/10095417821-ekonomika-ct24-a-studio-burza/213411058020305-ekonomika-ct24/
středa, 6. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Podobné jako Michal už přezouvám na letní pár zbrklíků. Ale prodej zatím velké prd mají své pneu :C
úterý, 5. března 2013
 
Michal
Michal Bořku, teď je to nějaký fofr, tak ani nestihám psát, poshaňuju všechny ty letní gumy a disky pro ty firmy z min. týdne a taky už se dá něco konečně dělat venku, takže připravuju kola na sezonu, prohlížím a co se nestihnlo na podzim v tom chaosu umýt a zkontrolovat, tak to doháním. Začali jsme přezouvat sady na jaro, co mám odklepnuté, abych měl trochu předstih, prototože pak přijdou ti, co budou chtít přezouvat hned. Protože tady jakmile se udělá trochu teplo, tak ti, co neradi jezdí na zimních a nepojedou na velikonoce na hory, tak budou chtít už dát letní. Na příští týden už jsou objednané první dvě auta, zákon nezákon, už to tam nechtějí. Tak doháním resty na co jsem se vyprdnul nebo se mi do toho v té zimě nechtělo:-)
úterý, 5. března 2013
 
BF
BF Tak přátelé kde všichni jste? Vylezte už konečně z brlohu. Sluníčko svítí, lidi se chodí ptát, kupují pneumatiky a Vy nikde? Nebo to u Vás zamrzlo? Míšo, Hroudo, BIBe, Radku aj. co u Vás nového?
úterý, 5. března 2013
 
Anonym
Anonym Nespěte tu!Po přečtení článku s Vraníkem řeknu asi toto.Chlapec nemá ani šajnu co ho teď čeká za problémy.Zimní gumy letos půjdou s cenou dolu jako když padají švestky.Ty jeho osobní protektory nebudou tak prodejné jak si vysnil a o nákladních se nemíním vůbec s nikym bavit.Tam je to mezi kulovnicí a kulometem koho dříve odvalit za neplacení a kolikrát už i připravené krachy.A nezapomeňme na to co udělal servisům za prasárny.Jen blb by mu to nenechal vyžrat.Letošní zimu se pořádně prohne a ten úvěr mu přeji splatit,už kvůli lidem co u něj dělají,ale nebude na to mít chlapec.Jinak je krásné sledovat hemžení a roje kravaťáků kteří teď nevyhrožují když si někdo neobjednal co si oni mysleli za hausnumera,ale pomalu kňourají za každou gumu co si kdo vezme.Tak se mi to líbí,tak to má být.Poláci tu taky hezky naběhli na Barumce 40-41% není problém,Conti za 49-50%,Mišáky za 53% hned a na 1 kolo ne jak ti naši poblázněni hotentoti a aspoň tady bude veselo,veselo,veselo.Konečně tu někdo lehne,padne a dostane pořádně přes ten nenežraný rypák.Jaro je za dveřmi,práce na servisech bude dost a kravaťáci si budou sedět za těmi bednami,čumět do blbých tabulek a budou se užírat co mají robit že to nejde.Jo hoši nesedět,nežvanit jen na hubě,nečumět jak puk na tabulky a makat.Nabídnout servisům konečně něco kvalitního na přilepšenou.Nějaké kraviny si nechte pro sebe a navalte co máte.Prostředky jak vidím jsou jen je musíte dát do správných rukou.Už jsem slyšel že i Jopeco trošku přikáplo servisům.Za každých 16 gum v předobjednávce na servis 500,-kulí na benzín.Nic moc,ale snaha se cení.Yokouši dávají za 4gumky geošku za litr na servis a to se mi tedy moc líbí.Škoda že je nedělám.Jen ti naši Barumáci,Michelin teplá parta,Goodyear bambeloci,Bridgeston hotentoti a další dělají kraviny.A nedají si a nedají si říct.Jo komu není rady tomu neni pak i pomoci.Nebojte dojde na ně řada jako na každé prase co vždy skončí na porážce.Zítra se pořádně rozehřejte,začíná nám pomalu přicházet teplo.Zduř všem a z mrtvystání tabulkovému poskokovi Fakáčovi zvlášť.Než ty jeho poblázněné tabulky které každý vidí milionkrát všude kde píšou o gumách,tak ať raději zase zaleze hluboko pod zem.Byl aspoň klid.
neděle, 3. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Pohoda Shambo:D Těším se na další perličky :D:D
sobota, 2. března 2013
 
Shambo
Shambo Pro Hroudu: všechna uvedená informace je sesbírána z otevřených autorizovaných internetových zdrojů. Takže i když to beru s humorem a nadhledem, údaje jsou seriozní. A zpráva z amerických oficiálních zdrojů o největším nárůstu produktivity práce právě u českých pracovníků gumárenského průmyslu je důsledkem diskuse ( velmi zajímavé ) o příčinách uzavření závodu Goodyearu v Amiens ve Francii. Pustili se zde do sebe gentlemani jak z francouzské vlády, tak i z firmy Titan. Ty nejzajímavější perličky si pro vás připravím.
sobota, 2. března 2013
 
Michal
Michal :-)))) Ježišmarjá Hroudo Ty máš věci. Panebože ty tam máš kolem sebe takových kreténů, že to snad ani není možný. Už minule s tou fakturou to bylo maso, ale s mejdlem jsi mě úplně dorazil..
sobota, 2. března 2013
 
Hrouda
Hrouda MarketPoint Registrace do této sekce je jen pro zástupce značek a velkoobchodní dodavatelé pneumatik, kol, strojů, vybavení servisů apod., nebo se pletu a je i pro pneuservisy zaměřené na koncové zákazníky.? Nerad bych byl za rejpala , ale zdá se mě že je tam někdo navíc. Jinak pár dní dozadu se tu někdo ptal jestli obcházíme firmy a práci si zajišťujeme i touto cestou. Ano já to čas od času dělám a nevěřily by ste co se všechno nedozvím. Třeba tento týden jsem navštívil firmu a moc jsme si pokecaly a zjistil jsem že si pořídily zouvačku na nákladní pneumatiky říkám super kdo vám na tom dělá „ no zatím to nikdo dělat nechce, ale někoho to naučíme říká garážmistr. A takové to mejdlo na to mazání můžeme si přijít???? “ No snad už rači nikam nepůjdu.
sobota, 2. března 2013
 
BF
BF Radku, představ si, že jsem unesl i tu registraci a nenadělalo mi to problém. A jinak, ty jsi mi tedy pěkné raní ptáče co asi i dál doskáče. Po čtvrté ranní tady psát. Ty jsi dnes nemohl dospat jak jsi se těšil do práce, nebo tě budily černé myšlenky a scifi vidiny?
sobota, 2. března 2013
 
Hrouda
Hrouda Kde jsi četl to cojsi sem napsal ? Shambo To je dobrej scenář pro celovečerní film.
sobota, 2. března 2013
 
Radek
Radek Cte se to hezky a to jsem nemel scifi nikdy rad :-)
sobota, 2. března 2013
 
Shambo
Shambo A co hlásí světová média? Bridgestone - v roce 2012 končí s rekordním nárůstem zisku ( +67% - 2 miliardy euro). Podle prognozy Bridgestone se očekává snížení prodejů osobních pneu v Evropě o 7% a nákladních o 4%. Akcionáři Yokohamy, Nexen a Hankook se též plácají do stehen - firmy ukončily minulý rok ( jak jinak ) s výtečnými finačními ukazateli. Nokian oznamuje skvělé hospodářské výsledky a přesun stále významnějších objemů výroby osobních plášťů do Ruska. Finští vlastenci truchlí, Rusové to nekomentují. Asi to ještě nepostřehli. Naopak podle vyjádřená pana Hiraisiho z Bridgestone ,, tento nikdy vyrábět v Rusku nebude - musíme zachovat image japonské kvality,,. Goodyear končí s výrobou agropneu ve Francii. Což je doprovázeno nebývalým vzepětím aktivity francouzských odborářů. Podle odhadu Goodyearu se prodeje v Evropě údajně mohou zvýšit o 2% u osobních pneu a o 5% u nákladních pneu. Tak uvidíme. U Michelinu panuje skvělá nálada - podle vyjádření p. Senarda se těžko najde mrak, který by mohl zastínit skvělou budoucnost firmy. V celosvětovém měřítku prognozuje Michelin každoroční růst svých prodejů o 4-5%. Což je tempo přímo vražedné. A perla na závěr - podle amerického úřadu BLS ( statistika pracovních výkonů ) je na prvém místě v přírůstku produktivity práce v gumárenském průmyslu za období 2002 až 2011 ČESKÁ REPUBLIKA!!! Každoročně se produktivita práce u nás zvedá o necelých 10%. Gratulujeme!!! V závěsu za námi jsou tito průmysloví giganti: Korea, Taiwan a Singapur. Dále USA, Švédsko a Japonsko. Z hodnocených zemí jsou poslední Italové. A pak že se nic neděje! :)
pátek, 1. března 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz