mensa Pro Hroudu: Asi tak, jak napsal Michal. To je výstižné. Samozřejmě, že v v odpovědích, hlavně u velkých korporací, je spousta bezcenného balastu. (Ovšem často se dá hodně vyčíst mezi řádky). Takže spíš než jestli je to pravda nebo ne, mě často napadá, že z těch klišé, frází a prázdných floskulí by se dal napsat slovník. Ale z poslední doby, tak nedávno jsem byl svědkem jednoho testu dvou pneumatik na vodě. Jednalo se o velmi podobné pneumatiky stejné třídy, obě prémiové, stejné štítky. A v jednom konkrétním testu byly rozdíly velmi propastné. To mě napadá, jestli je to opravdu možné, jestli to není nějak inscenované. Zažiljsem to už několikrát, tady si kladu opravdu otázku, jestli je to pravda.
čtvrtek, 21. března 2013
BroukPytlik Zeptejte se prodejce Debici jestli je to dobrá guma? Pravděpodobně odpoví, že ano. Vy máte třeba jinou zkušenost, ale media jsou od toho aby na položenou otázku dostali odpověď. Jestli ji rozvinou protože s odpovědí nejsou spokojení, to už je na šikovnosti a odbornosti redaktora. Pneurevue považuji za velmi kvalitní časopis, už jen proto, že v obsahu nejsou jen reklamy , PR a tiskové zprávy inzerentů, ale velká část časopisu je redakční s množstvím nezávislých informací.
čtvrtek, 21. března 2013
Michal To máš těžké Hroudo. media si mohou myslet co chtějí, ale oni jen zprostředkovávají zprávu...
čtvrtek, 21. března 2013
Hrouda Myslím obecně jakákoli položená otázka od vás mířená na konkrétní věc . Věříte odpovědi nebo uvnitř je něco co Vám říká tak takhle to není , ale budiš je to vaše odpověď. Strana 5 ano také strana 8 a 9 a další. Ale nechci rozebírat konkrétní věci , jen jestli si v duch myslíte že ta odpověď kterou jste dostal není pravda že to vidíte jinak. Stává se to? Děkuji.
čtvrtek, 21. března 2013
mensa hezký večer, Nevím, jaké odpovědi máte na mysli. Myslíte ty z 5 na str. 5? Samozřejmě rád odpovím.
čtvrtek, 21. března 2013
Hrouda Hurá za tvůj příspěvek od úterý je tu mrtvo. Já sem měl dojem že je konec. Pro redakci věříte všem odpovědím na vaše otázky které pokládáte. Samozřejmě že danou odpověď musíte otisknout když jste položil otázku , ale jestli věříte v pravdivost té odpovědi? Stáčí jen krátce ANO nebo NE
Myslím jestli věříte tomu co říkají jestli to myslí vážně nebo je to jen správná odpověď a pravda musí stranou.
čtvrtek, 21. března 2013
Anonym Hurá,už jsem se bál že nám tady vlezl nějaký virus že se tu nedalo ani na stránky najet.Řikal jsem si buď nějaký kůň,nebo že by nějaká úprava?Třeba počítadlo kolik nás tu je onlinne,kolik naskočí co se kouknou denně apod.A nikde nic,tak snad příště.Už by to bylo ale zapotřebí.
čtvrtek, 21. března 2013
SJM Dnes jsem pohovořil s poměrně dobrým známým z jednoho, na naše poměry velkého zahraničního, nikoliv západního velkoobchodu a pravil: Nemám tu šéfa, tak ti mohu říci, že je tu ticho na tuto dobu nevídané, šéf je nervózní jako sáňky v létě a stále někam odjíždí. Na otázku, zda platí jejich lednová nabídka za předzásobovací ceny odpověděl: neboj se, na zdražování není doba, když vydržíš, myslím že neuděláš špatně. Po hlase zrovna nečišel elánem. Obdivuji Bořka, ač je životní a pracovní optimista, dávno do předu, kdy i renomovaní manageři pěli ódy na prodejní čísla, upozorňoval na velký průser v gumách, který přijde a je to tady. Nemohu si pomoci, jsem jen prostý člověk, ale jsou buď to tak hloupí, nebo normálně lžou, stejně jako politici. Nevím, která varianta je pro nás lepší.
úterý, 19. března 2013
Shambo Přátelé, máme tady nový rekord. Podle toho, jestli jste optimisté, pesimisté nebo realisté, můžeme hovořit o pádu na dno, propadnutí se do močálu jako v Králi Šumavy nebo o dotyku s hlubinou k dalšímu nadechnutí. Podle ACEA ( asociace výrobců vozidel v Evropě ) jsem dostihli v únoru 2013 nejnižší hodnoty registrace nových osobních vozidel na našem kontinentu. Celkem si nové vozítko přihlásilo 795 482 nadšených majitelů. Bohužel, jedná se dlouhodobě nejnižší výsledek. V památném únoru 2009 ( to ještě p. ministr financí krizi absolutně nevnímal jako problém ) bylo takových šťastlivců 950 000. Pravda, mnohé ovlivnila akce ,, staré, ale lepší za nové, ale horší ,,. Ale i tak. U nás je pokles proti vítěznému únoru 2012 celých 22%, bratrské Slovensko hlásí - 18%. I mocní Germáni nenakupují - mínus 10,5%. Absolutní lůzr je Holandsko - mínus 26,8%. Celá Evropa je na úrovni -10%. Ale máme i úderníky - Velká Británie se pyšní + 7,9%. Gratulujeme. Inu kouzlo monarchie.... Ovšem monarchií je i Holandsko, takže čert se v tom vyznej. Ale ne vše je špatně - milovníky a uživatele značky Jaguar z našich řad jistě potěší, že absolutním vítězem v nárůstu prodejů je právě tato honosná značka - v únoru tohoto roku se prodej navýšil o úžasných 27% a dosáhl 1234 kusů. Výrobci a dealerům gratulujeme. Určitě vás však potěší i stříbrný medailista - Dacia si sáhla na nárůst 18%!!! Zdravíme i Rumunsko ( bývalá monarchie ) a doufáme, že hrabě Drakula si na nás prosté a dělné gumaře jen tak rychle nevzpomene. Už tak silně krvácíme.... Pěkný konec dalšího pracovního dne, kamarádi.
úterý, 19. března 2013
Shambo Přátelé, zatímco nasazujem sněžnice a chystáme se prorazit jarními závějemi na cestě z iglů k zákazníkům oslepných vánicí, v Thajském království mají zcela odlišné potíže. Jak oznámily zdroje blízké místnímu ministerstvu zemědělství, na jednom ze skladů v provincii Sisaket objevila šokovaná ministerská komise lehce odloženou zásobu 10 000 tun kaučuku v hodnotě 34 milionů dolarů. Kaučuk byl sice řádně vykoupen a uskladněn v rámci státní dotační politiky od místních farmářů, bohužel na něj odpovědní činovníci po dožínkách zapomněli. Osm měsíců se bloky se vzácnou surovinou povalovaly na skladech bez toho, že by o jejich dalším zpracování kdokoliv jevil zájem. Mezitím se staly dvě zásadní věci. Zapomenutý kaučuk se stal méně a méně vhodným ke zpracování a jeho cena na světových burzách den za dnem roste. V těch nejlepších tradicích našeho vlastního způsobu řešení palčivých problémů i místní královští úředníci vytvořili vyšetřovací komisi, která má jednou provždy zabránit tomu, aby příště nikdo nezapomněl včas nejen zasít a sklidit, ale hlavně si poznamenat, kam že se ta sklizeň vlastně odložila. Pěkný jarní den, přátelé!
úterý, 19. března 2013
Hrouda U nás dobrý 2x internet 1X autokelly vše zima . Jinak pohoda. Budu stavět prolejzačky z gum co neprodám :D
úterý, 19. března 2013
Michal Přátelé vzhledem k počasí to vypadá, že se nám přezouvání trošku posune a s úderem 2.4.2013 se asi žádný nával konat nebude:-))) Dnes se dokonce i tady u nás ještě přezouvalo na nové zimní, prý mysleli, že to dojedou, ale že mají strach. tak pánbuh díky za dvě prodané sady 17" zimáčků. Co u Vás?
úterý, 19. března 2013
Shambo FAKE ... počkáme, kolik budou stát v červnu....
pondělí, 18. března 2013
FAKE ....jinak v PennyMarketu mají letní Debicu 165/70 R13 za 599 Kč.....
pondělí, 18. března 2013
Anonym Tak a máme tu opět žlutý mor a jejich pneuboudy se zase nasmolí strojošroty a zkazí všude ceny jak se jen dá!!!!!!!!! http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#
Hrouda Prodat téměř cokoliv v toto státě je problém!!!!!!!! Švagr prodává v prodejně s elektro materiálem a je to uplně stejné jako pneumatiky (na ho...o) Známej zase dělá v ochodě se střešní krytinou a prodává skoro s nulou zisk tvoří pouze práce a proto že lidi nemaj peníze tak jsou na tom tak jako pneuservis ( střechu potřebujem, ale není jí za co opravovat ) . Pokud někdo s těch kreténů ve vládě zvedne daně tak se to jen zhorší celá situace bude jen bolestivější. Pokud někdo má hojnost a ví že ho už nic nemůže zaskočit je zajištěný až do důchodu tak necítí bolest těch co zajištěný nejsou. Já pořád mám na dovolenou a .............., ale někdo nemá ani na boty pro svoje děti!!!!!!!!!!!! A to je v prd.... :C
neděle, 17. března 2013
Shambo SJM: to, co tady všichni děláme, je určitá forma zákopové války. Štáby to naplánovaly na dva tři měsíce úspěšných tažení. A skončilo to po čtyřech letech úplným vyčerpáním protivníků. Vykrváceli. Navzájem. Proto nemůžeme čekat ani dnes, že by někdo ze současných gumárenských maršálů, generálů a plukovníků přiznal, že takto vedená zákopová válka nemá východisko. Nemá řešení. Možná tak poručíci v terénu si uleví. Ale pouze tehdy, když je nikdo ze štábu neslyší nevidí. A navíc mají omezenou životnost. To plukovníci jsou plni vizí, nápadů, systémových opatření a systémových hráčů. Sázka na internetový prodej má stejnou dlouhodobou efektivitu, jako běh proti ostnatému drátu. Přilby nasadit, opasky utáhnout. A cesta ven? Ta cesta je prach a štěrk a udusaná hlína.
neděle, 17. března 2013
SJM Shambo--nedá se než souhlasit. Také proto já se rozhod pro jiný obor, pomalu začínám, včera jsem tomu věnoval na místě 16 hod., zima tam byla jako v Rusku, dnes od rána řeším chod, papíry atd., proto sedím od 7.00 na PC. Mám obavy, pochybnosti, nicméně po počteníčku v PR a sledování obecné situace jsem rád, že jsem odvahu našel, protože v gumách nevidím budoucnost. Auta opravovat neumím, nechci a dělat to nebudu. Dopadne to totiž stejně s pneumatikama. Na každém kroku bude autoservis-pneuservis a bude se dříve či později dělat ta rýži. To je ale můj subjektivní pocit. Nyní si dovolím citovat z rozhovoru s p.Vorlem. Každý ať si udělá obrázek sám: Domníváte se, že sílící nespokojenost prodejců s fungováním zastoupení značek je zasloužená? -- Myslím si, že často je místním zástupcům kladena vina nezaslouženě. 1)Je třeba si uvědomit, že politika je sice stanovena lokálně, ale vždy je součástí politiky koncernu. Jako lokální zástupci máme nějaké pravomoci, ale jsou tu koridory, mantinely a interní pravidla, která musíme respektovat - konec citátu. Po přečtení těchto vět mě první přišlo na mysl, kolik stojí koncern na mzdách takový člověk, který má koridory,mantinely a pravidla, která jsou posvátnou krávou. 2) otázka - Může výrobce v dnešní době nějak ochtánit své partnery před extrémními projevy liberálního trhu........... "Jak jsem řekl, koordinovaná evropská politika může hodně pomoci, ale naráží na určité meze. Naši partneři jsou ve všech prodejních kanálech a každý z těchto kanálů má své výhody a nevýhody............. Souhlasím, jen tak dál a v kanálech budeme až po uši.