mensa Pro Michala: zástupce First Stopu tam nebyl, protože jednoduše nezodpověděl otázky :-(
pátek, 22. března 2013
mensa Pro Hrroudu - hezký den, tak já myslím, že to z toho vyplývá, ale jestli mám odpovědět, ANO nebo NE, tak samozřejmě říkám NE. Čili ne vždy věřímt tomu, co mi kdo pro časopis sdělí.
pátek, 22. března 2013
SJM K otázce sítě se nemohu vyjádřit, nemám zkušenosti ani informace, nikdy jsem o tom ani neuvažoval ale mám jinou zprávu. Tak mě včera volal ten tástupce velkoobchodu, že lednová nabídka platí, nikoliv však vyšperkovaná únorová, tak rozhodl jeho šéf. No a já se rozhod také vyčkat. Včera zde zavítali první poslové jara, myslím tím naše důchodce. Nikoliv ale přezouvat, pouze vyzjistit ceny za práci, protože na Nově a v Blesku psali, že se oteplí až v půli dubna a u Kaufu je šopka, kde celé auto udělají komplet za 350 Kč, říkali. Gumy kupovat nechtěli, májí totiž nové, ještě od nás ( kolem r. 2005-6) ! Toto je naše realita, to jsou naše skutečné mantinely a koridory pane.
pátek, 22. března 2013
Michal Ferdo,já osobně ty sítě moc nemusím. Je to možná tím, že bych se tam cítil sešmerovaný a ztratil bych nezávislost a volnost. Ač si z nich říká kdo chce co chce. Volné to prostě není. To vidím tady u těch kolem, co do toho vstoupili, že to žádný zázrak není. Doslova kousek od sebe mám Firstop, tuhle jsem se s tím klukem potkal, celkem si rozumíme a říkal, že je to agonie, nic víc, že to sice něco málo přineslo, ale, že by z toho skákal 1 m vysoko, to rozhodně ne. Tehdy, když do ní vstupoval, tak jsme se o tom tehdy hodně bavili a pitvali to spolu. Tehdy jsem mu říkal, že bych do toho nechodil. Už jen kvůli padají poptávce po sk. bridgestone. Jemu se to líbilo, on je dělal roky, nějaké marže tam byly, taky slibů bylo hodně a u spousty z nich taky jen zůstalo. Mě osobně se moc nelíbí, že by mi nakazovali jaký sortiment mám prodávat, protože když se na tu situaci podíváš, tak sám víš, že to na jednom koncernu postavit nemůžeš. Sice ho tehdy ubezpečovali, že si může prodávat i jiné značky, ale stejně to musel točit hlavně na těch BR, aby dosáhnul na výsledky. Tehdy jsem mu říkal, že když už tak vehementně někam chce vstupovat, tak bych volil Vianor, nebo Bestdrive, hlavně kvůli tomu sortimentu, protože už v té době to bylo znát, že ten BR je čím dál méně prodejný oproti ostatním. Já osobně prostě nejsem zastáncem vstupu do chomoutu takové organizaci. Jasně, 10 hlav 10 názorů, někdo tam třeba je spokojený. Ale zatím z toho co jsem tady viděl, tak mě to nepřesvědčilo a vyjádření zůčastněných v pneurevue mě o tom přesvědčilo, že to rozhodně není tak růžové a zalité sluncem, jak se tehdy prezentovalo. Dle mého názoru z těch dotazovaných je to asi trápení u Premia a Euromasteru. Proč tam nebyl zástupce Firstopu, tak to by mě zajímalo. Mně se tam rozhodně nejvíc líbí ten point a Moša. To je rozhodně hodně smysluplné a taky už z toho, co jsem o tom vyčetl v rozhovorech, tak to štábní kulturu má a podle mě velmi dobře promyšlenou a dobrou. To je dle mého názoru zamřené na tu konkrétní skupinu členů a jejich potřeby a je tam dle mého názoru mnohem lepší směrování se na potřeby člena. U těch ostatních mi to pořád přijde jako zaměření na značku a výhodný prodejní kanál primárně pro importera než zaměření se na toho konkrétního člena.. Snad jsem to dobře vyjádřil.
čtvrtek, 21. března 2013
Shambo SFerda: chápu, že výrobce chce teritorium ovládnout a označkovat. Moje - cizí. Pokud má člen frančízy ekonomickou nebo obchodní výhodu danou dodavatelem a výměnou za to zapíchne do svého panství praporek dodavatele - ok. Jak vyplývá z neformálních debat s dodavateli, ale hlavně odběrateli, tak jsem více a více přesvědčen, že se jedná spíše o plnění tabulkových plánů pro nábor frančízantů. Jako při mobilizaci - chromí, slepí, hluší - hlavně jich poberme co nejvíce. Jako by centrály zajímalo jen to, kde je mapa označena patřičnými barvami. Koncerny dnes nemohou reálně síti nic nabídnout navíc, než dávají komukoliv z ulice. A za věrnost značce nečekej vstřícnost. Deformace vztahů, deformace cen, deformace podmínek. Pozitiva a systém v tom už dávno není. A navíc - všichni dělají všechno, protože koncerny se snaží na našem miniaturním trhu naroubovat se svým produktem už k fungujícímu členu konkurenční frančízy. A výsledky? Jak se píše v PR - rozvoj frančízy se váže mimo Best Drive k roku 2010, takže jak se může něco efektivně rozvíjet v krátkém období výkyvů trhu nahoru - prudce dolů - ještě níže - a zase trochu nahoru?
čtvrtek, 21. března 2013
Radek Hroudo michal to objasnil presne. Protoze proste musi. Jsou otazky na ktere pravdu rict nemuzou. Je to trochu jako v politice.
čtvrtek, 21. března 2013
Anonym Tak to by mně zajímalo Shambo,Michale apod. jaký máte tedy názor na frenčízy?Kdo zaujal,kdo propadl?
čtvrtek, 21. března 2013
Hrouda Mě šlo jen o vyjádření osobního pocitu redekce. Ano věřím NE někdy nevěřím . Ale neva je to hloupost už s tím končím zeptám se na jinou blbost. :D
Doneslo se k nám že bestdrive dodalo zboží do Globusu je to pravda? To bude zase ranec doveženejch gum ala hypermarket. :C Shambo dobrý nápad bude sranda
čtvrtek, 21. března 2013
Shambo Michal : článek o frančízách byl pro mne poučný a pro někoho z tázaných v blízké budoucnosti sebevražedný. Tvoje body 1,2,3 + 4 - výstižné. Hlavně být pozitivní!
čtvrtek, 21. března 2013
Shambo Hrouda: více se opravdu dovíme tím, že lovíme v PR mezi řádky. Náš trh je velmi malý, všichni se mezi sebou znají. Proto asi těžko můžeme očekávat pravdivá, upřímná a bolestivá vyjádření. Koncerny mají svoji politiku, svoje pravidla a žádný jejich manažer v tuzemsku nepůjde proti proudu. Na druhou stranu mne poslední dobou donutilo k úsměvu brutálně upřímné vysvětlení pana Giovanni Pomati - viceprezidenta Pirelli pro prodej nákladních pneu. Na otázku, co je důvodem zavedení systému Cyber Fleet odpověděl asi toto: protože si většina řidičů neumí nebo nechce překontrolovat tlak v pneumatikách, musíme jim napomoci technologickou novinkou. Ať žije vysoká technologie. Možná by stačilo zavést v Čechách místo Cyber Fleet ukázkové potrestání řidiče s nejmenším tlakem v pneumatice před nastoupenou firmou a se staženými montérkami. Jako v Postřižinách. Hadičkou od hustilky.
čtvrtek, 21. března 2013
Michal Hroudo, asi takhle. Správný manažer, který je dotazovaný, musím odpověďět podle třech základních způsobů: 1. být pozitvní za každé situace. 2. odpovědět tak, aby do té odpovědi propašoval trochu i své reklamy a nezapoměl sebe nebo celou firmu vlastně pochválit. 3. Případných negativ se rychle zbavit v jedné větě a dále se řídit bodem 1 a 2. 4. To používají nejčastěji, odpovědět tak, aby tomu nikdo nerozuměl.
čtvrtek, 21. března 2013
Michal Tak mě osobně stačilo podívat se na článek o frančízách a měl jsem celkem jasno:-)
čtvrtek, 21. března 2013
Hrouda Děkuji pane Mensa. Ale berete to moc do hloubky stačilo by ANO nebo NE.
Radku .Proc by si mely skodit. Jak jiz bylo napsano chce to cist mezi radky a hodne si to prebrat.
Ano ,ale otázka zněla Věříte nebo nevždy.
Nešlo o žádné zboží. Pokud to mám trochu směřovat přesněji tak třeba OTÁZKA „ proč jste udělaly to a ono“ (následuje odpověď pravdivá nebo nepravdivá?) a stává se že máte POCIT že to není pravda?
Ale i tak děkuji za váš čas. Pro mě jste velice přínosný časopis a má otázka není namířená proti PNEUREVU. Ale chtěl jsem nějakou cestou upozornit čtenáře z řad velkých hráčů že jim to ne vždy „žereme. „
čtvrtek, 21. března 2013
Shambo Přátelé, zatímco v našich krajích pokračuje podivná sezona a tváře gumařů jsou zachmuřeny, v prosluněném Singapuru to v těchto dnech neuvěřitelně žije. Koná se totiž elitní veletrh Tyrexpo Asia 2013. A co více - až k nám dolétl dozvuk tamtamů s optimistickými zprávami o skvělé budoucnosti našeho oboru! Pohleďte sami: veliký generální sekretář IRSG ( mezinárodní centrum pro výzkum trhu s kaučuky atd. ) p. Evans nazval nadcházející období do roku 2012 ,, desetiletím výzev a možností ,,. Co že to na nás čeká? Podle p. Evanse gumařina vybředává nejen z krize, způsobené drobnými patáliemi v Evropě a USA, ale míří přímo k zářné budoucnosti. Na celém světě by se měl počet automobilů zvýšit z 1,1 miliardy na 1,7 miliardy kusů. Obrat dodaných kusů pneumatik pro prvovýrobu se má zvýšit z 333 milionů v roce 2012 na 524 milionů v roce 2022. A pro replacement bude určeno už ne pouze 786 milionů kusů, ale celých 1,3 miliardy kusů pneu. Tomu říkám údernické výkony. K hlavnímu růstu dojde pochopitelně v Asii. Čína svůj park osobních vozidel má zvýšit o 250 milionů automobilů. Nevím nevím, jak se stím jejich registr vozidel vypořádá. A další desítky milionů budou potřebovat milovníci čtyř kol třeba v Indii. Přeji nám všem, abychom se nejen dožili ve zdraví rekordního roku 2022 v našem oboru, ale svými několika prodanými koly tento tvůrčí aktivně podpořili. A na závěr - jak to v tom Singapuru vypadá? Odvahu, přátelé! http://www.eci-international.com/asia_scenes.html
čtvrtek, 21. března 2013
Radek Myslim ze tem tem odpovedim budou verit hodne podobne jako my. Proc by take mely odpovidat uprimne ci pravdive. Proc by si mely skodit. Jak jiz bylo napsano chce to cist mezi radky a hodne si to prebrat.
čtvrtek, 21. března 2013
Hrouda Tožku jste mě předběhly ten příspěvek patřil za BroukPytlik
čtvrtek, 21. března 2013
Hrouda Se vším souhlasím neutočím na pneurevue jen mě zajímá osobní zkušenost redakce jestli si u některých odpovědí myslí že je to leš nebo polopravda. Kdybych tím někam mířil zeptám se přímo na konkrétní otázku.Také by mě zajímalo jak často nesouhlasí nebo pokaždé souhlasí? Obor dobře znají určitě je odpověď která není pravdou ( v očích redaktora). jen ANO nebo NE to mě stačí. V pneurevue dost často odpovídají vlivní lidé a rád bych věděl jestli lidé co jim ty otázky pokládají věří jejich odpovědi . A hele najednou je tu aspoň trochu živo :D:D
čtvrtek, 21. března 2013
mensa A děkuji Broku Pyltíkovi za příznivé hodnocení :-)