Shambo BF - to by mne opravdu zajímalo, která že značka by ještě mohla a chtěla vyrábět na Ostravsku pneumatiky. Ne že bych to razovytemu kraji nepřál, naopak.
BF Čendo těšme se z maličkostí a pozitivních věcí. Pomáhejme třeba maličkostmi jako na videreklamě která tu je a která se mnou osobně pořádně citově zahýbala. A ty Čendo se nemáš za co stydět, jsi férový chlap který i když má problémy tak dá a případ Hroudy je ti ctí. Já se např. teď těším že zítra uvidím svůj celý tým zaměstnanců po návratu z mimořádné dovolené. Jsem opravdu nesmírně zědavý jak to vše dopadlo a s jakou přijedou náladou. Věřím si však že bude víc než pozitivní. Vím dobře co jsem jim tam hezkého domluvil a připravil a za to se nemusím vůbec stydět. Jinak se soustřeďme na blížicí se sezonu. Určitě ji zvládneme dobře a přes podrazy a špínu některých neumělců ze sektoru výhradních nás to nepoloží.
sobota, 21. září 2013
Shambo Čenda: mezi námi... Cimrman byl génius. Kdo by to byl řekl, že přesně po sto letech bude jeho figura ostravského uhlobarona zase tak aktuální.
Shambo Jaký asi na to hoši mají rozpočet? Na http://www.renault.cz/prodejci/index.jsp je uveden seznam prodejců v ČR - bratru 70 prodejních míst. S přihlédnutím k sortimentu GY a DU si troufám odhadnout ( a mohu se hrubě mýlit ), že na provozovnu budou chtít navézt a prodat v sezoně 400-500 ks zimních pneu. Ty budou pochopitelně pilně nabízet i všem, kteří si přijedou ohledat své plecháčky při garanční prohlídce. 400 kol = 100 vozidel x 70 prodejen x 650 Kč = 4 550 000 Kč dotace. Je to mnoho? Je to málo? Na 28 000 nabídnutých zimních kol? Viděl bych to takto: dotace na kompletaci 650 Kč : 4 kola = 162,50 Kč. Vzhledem k ceně produktu pro velkoobchodníka se tato částka zdá jako snesitelná - velkoobchodníkovi by museli při splnění podmínek doplatit bonusy a je lepší 28 000 kusů dát na realizaci novému článku realizace, než je nechat ležet na skladech. Vzhledem k tomu, že autoservis jakékoliv značky pracuje v hodinových sazbách, kdežto pneuservis v úkonové sazbě, je cena dotace z pohledu Premia i autoservisů logická. Odpadne argument autoservisů, že jim kompletace pneu zablokuje stání pro dražší úkony v hodinové sazbě a proto si nevydělají. Premio si ověří novou formu prodeje, ovšem naruší už tak narušené vztahy se svými kmenovými partnery. Zákazník jednoznačně vydělá - práce zdarma je mocné lákadlo. Mechanici v autoservisech budou brblat, protože nejsou zvyklí pracovat tak rychle a pod takovým tlakem, jako jejich kolegové v pneuservisech. Prodejci automobilů zase budou kalkulovat s tím, že jim akce přinese oživení na provozovnách. A jak to dopadne? To se brzy dovíme. Osobně očekávám Pyrrhovo vítězství této novoty - krev, pot a slzy a naštvání. V podobné situaci by se třeba ve fotbalovém klubu po takovém začátku sezony neměl vyměnit jen trenér, ale i masér, kustod a řidič sekačky na trávu. Gumám zdar, pánové.
pátek, 20. září 2013
Michal No vidíte když jsem Vám tu už před dvěma lety psal, že celé ty slávné imporťácké sítě typu Firstop, Euromaster, Premio a Vianor jsou úplně na hovno, tak jste mi tu oponovali. Je to jasná krize v prodejnosti Dunlop Goodyear, vždyť se to vůbec neprodává. Nikdo to nechce, UG 8 je spíš sranda, oproti UG7+, 4D taky zrovna proti 3D žádná sláva. Akce je to hodná akorát nasrání, renaultí servisy se potácí nad hranou. Já mám jeden doslova pod kopcem a ti dělají co mohou, aby zákazníky nalákali. Výměna oleje s filterm za 799 Kč a teď tohle. A stejně to nefunguje, já znám jednoho mechanika a potkáváme se na obědě, tak říkal, že to je bída z nouzí, že to ničemu nevede. Taky už to vymastili i na billboard vedle areálu. nepřinese to nic ani jedné straně, pár prodaných sad a to je všechno. Na konci roku dostaneme do e-mailu akční výprodej, který ty dementi na těch servisech neprodají. Být v Premiu, tak jdu na ředitelství goodyearu v Praze na Brumlovce jestli tam ještě hnijou a nakopu je do prdele, nikoli okřídlenou botičkou, ale pracovní a okovanou.
pátek, 20. září 2013
BF POO nedalo mi to a teď jsem domluvil s kolegou z PREMIA. Tak nasr... člověka jsem dlouho neslyšel. Bere to jako hrozný podraz a nedostali vůbec nic. Dokonce mu dluží co má ve smlouvě mít z jejich strany dodržené. Říkal že lituje ten podpis na těch 5 let co podepsal. Ještě to vydrží a pak uteče. ale dnes kdyby přišel někdo z Goodyearu do jeho servisu tak ho prý vynesou nohama napřed! To je skutečně síla a p. Smutný je prý strůjcem všeho.
pátek, 20. září 2013
Shambo Jak říkal profesor Zelí - nechci slevu zadarmo .
pátek, 20. září 2013
Poo Tak záleží jakou podporu mají připravenou pro Premio, třeba to budou mít také. Pokud ne, tak jiné řešení než tebou uvedené si také neumím představit, jen bych ho ještě o něco doplnil.
pátek, 20. září 2013
BF Jen pro zajíímavost 195/65-15 Dunlop WS4D 1449,-vč dph. Ta samá cena Goodyear UG8. Suma sumárum +-47% do ulice + přehoz za 650.- Jestliže mají značky za +-50% a práci platí výhradní pro mne sprostí podrazáci a ubožáci tak si každý z vás spočítejte teď sami za kolik koupíte vy tyto pneu a co vám pak z nich zůstane. Má pak vůbec cenu prodávat a podporovat pneu značky GO DU na servisech a vůbec např v síti PREMIO???? To je spíše zralé na pěst na oko. Můj názor.
pátek, 20. září 2013
Shambo Hm, přezutí osobních pneu Goodyear a Dunlop zdarma... Pro mne osobně je to málo - pokud si koupím pro svou potřebu nějaký gudýr nebo danlop, chci před zaplacením pneušek sklenici červeného, DVD Angelika a sultán, volňásek na koncert Petera Gabrile a o narozeninách mi obchodní zástupce Prdmio zahudlá na cimbál. Pokud se doprovodí i tancem, jsem ochoten si od něj převzít zdarma blok stravenek do bufetu Severka na nádraží v Bruntále. A teď vážně: tato profesionální akce je zapříčiněna 1/ krizí v prodeji vozů Renault a Dacie 2/ krizí v prodeji zimních pneumatik Goodyear a Dunlop 3/ někdo se zbláznil a 4/ všechno dohromady. Gumám zdar.
pátek, 20. září 2013
BF Tak pánové a dámy, máme tady už perličku výhradních bohů o kterých jsem tady psal. Být členem sítě PREMIA tak se na beton neudržím a minimálně plivnu někomu z Goodyearu do tváře a okamžitě jim roztrhám smlouvu. Tohle si jinak totiž nic jiného nezaslouží a ani to nic nemůže omluvit. Jaký máte názor na to co provedli vy? http://www.servis5plus.cz/nabidka/akcni-nabidka/akcni-nabidka-zimnich-pneumatik-disku-a-kompletu/
pátek, 20. září 2013
BF Musím se přiznat, že mi ukápla i slza. Nádherná reklama. Klobouk dolů před tvůrci.
pátek, 20. září 2013
Shambo Pánové, kdo by to byl do Maďarska řekl. Poté, co Michelin na dvě skousnutí pozřel místní Taurus, byl u našich jižních sousedů relativní klid. Ovšem aktuálně se Maďarsko může lehce stát pneumatikářskou evropskou velmocí - na místní pustě za zvuků čardáše a kloktání baracpálinky hrčí výroba Michelin, Hankook a Bridgestone. Ovšem to není konec - první lekce maďarštiny právě hrozí pracovní skupině Sumitomo. V lázních Mosonmagyaróvár se připravuje vybudování logistického centra Sumitomo pro Evropu. Místní noviny Napi Gazdasag zmiňují snahu Sumitomo uvést na evropském trhu své dva klenoty - značky Falken a Dunlop. Práva na prodej Dunlop v Evropě ovšem patří Goodyear. Máme se na co těšit.... Jó Napot Kívánok Hölgyem!
BF Shambo vítej doma. Jsem rád že jsi zpátky. Trošku nás zase informuj co je nového z toho našeho světa gum. Díky za to.
čtvrtek, 19. září 2013
Shambo Pánové, po několika dnech jednání s mezinárodními prodejci a zástupci významných výrobců docházím k závěru, že svět pneumatik zabředl ještě hlouběji do problémů chápání možnosti trhu. Výrobci produkují stále složitější a technologičtější produkty. Jejich marketingová oddělení chrlí stále nová a další doporučení a zdůvodnění, proč koupit to a nepoužít ono. Značení, rozměrové řady, názvy... to vše už s obtížemi zvládá školený prodejce, běžný uživatel hlavně osobních pneu se v tom absolutně ztrácí. Výroba na základě výsledků marketingových studií zavádí novinky v rozměrech a dezénech, které neodpovídají reálné poptávce a naopak běžně prodejné rozměry a typy nákladních pneu tento podzim a v zimě budou spíše nedostatkovým zbožím. Aziaté se hrnou do Evropy, evropské výroby se přesouvají na východ a do Ruska, ruský trh praská ve švech a místní výrobci pokukují po Evropě, protože z jihu na ně tlačí Čína. Rozumnější a přemýšlivější obchodníci a výrobci jsou zneklidněni, jiní farjeři zase ohromují frázemi o významných hráčích na trhu, službách pro zákazníky a rozvoji věrnostních programů. Aby okamžitě v zárodku jakýkoliv program rozvoje zařízli, protože sklady praskají ve švech a zákaznický kmen je otrokem jen a jen ceny. Je to velmi zvláštní situace, která připomíná parní kotel s poškozeným ventilem. Jen velmi obtížně se v této situaci hledá rovnováha, odstup a více a více sil stojí udržet nervy na uzdě. Náš obor nejde ke dnu. Ale skončit rok s pozitivním výsledkem a zůstat slušným obchodníkem bude stále těžší. Jenže - před sto lety už naši pradědové rukovali k pěchotním plukům. My jsme živí a zdraví, jen mírně ztrápení. Takže ke strojům , pánové. Za vlast, rodinu, firmu a čest. Howgh.
středa, 18. září 2013
Michal No, zítra taky přezouváme první vlaštovku na zimní. Což je teda brzo, ale dobře, že už se to pomalu hýbe. Sice tohle období moc nemusím, protože si to naobjednají, já to obuju, ať to mám připravený, pak mi změní dezén, nebo rozstřelí auto a to by se jeden podělal. Pořád se špekuluje, vleče. Mám rád období posledních 14 dnů v řijnu. Berou co je a nikdo nevymýšlí hovadiny.