Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Michal
Michal http://www.autoprofiteam.cz/memberdetail.php?locality=brn&mbrid=548 - to bude on milé děti, ukažme si na něj...Ty bláho prchání siliky...tak to jsem ještě neslyšel a to jsem si myslel, že jsem slyšel už úplně všechno, ale že to řekne člověk z oboru tak to je dekadence přátelé...
neděle, 13. října 2013
 
Shambo
Shambo Koudelka - náš vzor: http://www.youtube.com/watch?v=NGjBlwHvs0Y
neděle, 13. října 2013
 
Moris
Moris Tady je vidět kdo vládne momentální době v našem oboru -neprofesionální garážista-idiot co přezouvá všechno sám za 15min. . Přijet si natočit takovou to garáž díru s mašinama z autokelly, to může vymyslet jen taková pinda jako je ta redaktorka, takový zákazníky rád garažistum přenechám.
neděle, 13. října 2013
 
Shambo
Shambo A jak řekl šéfík v reportáži... čtyři roky a dost! Co se ještě nedovíme... :) Bohužel, co prošlo televizí, to se počítá...
neděle, 13. října 2013
 
BF
BF Pánové, tak tohohle hloupého šéfa bych nezaměstnal ani jako pomocnou uklízečku natož jako pneuservisního mechanika či přijímacího technika v pneuservise. 4 roky je stará guma a do šrotu? Měl by si přečíst příručku a vydaný leták např. MICHELINU kde je jasně dáno že např. dobře skladovaná pneu stárne 17x pomaleji a dle dalších prodejců např, Nokian, Conti 5let stará pneu se může prodávat jako nová!!!!!! Jsou u nás někdy prostě I promiňte mi to slovo tupci kteří neví skoro nic a pak ještě v televizi mluví nesmyslné hlouposti. Takovíto amatéři dělají ostudu a do oboru vůbec nepatří. Jestli ho někdo znáte prosím ať si přečte nejenom diskuzi tady, ale hlavně potřebnou literaturu a jde někam na školení, protože je to pro mne jen nějaký slabý garažista a amatér který dělá jen hanbu.
neděle, 13. října 2013
 
Poo
Poo TV NOVA opět nezklamala, jsem myslel že pustit tak ujetou reportáž a ještě ke všemu trochu mimo do hlavích zpráv není možný ale opět jsem se mýlil. Pro silnější povahy od 5:40 na TN.cz http://tn.nova.cz/zpravy/tv-archiv/televizni-noviny/televizni-noviny-br-tn-12-10.html
neděle, 13. října 2013
 
Michal
Michal Víte, na téma DOT už jsem četl všechno možný, ale aby si lidé hlídali tlak v gumách to ne. Kolik týdně přijede lidí, že jim utíká guma, že asi hřebík, pak přijedou, guma se sundá a je vysypaná, protože kdoví jak dlouho jezdli na měkké gumě. Tlak nekontroluje skoro nikdo, jen když už je to hodně ušlé a v mnoha případech je pozdě a pak je jedno, jestli si rozjezdili 3,4 nebo měsíc starou gumu. Vždycky těm lidem po nazutí nových říkám. Máte nový gumy, tak za týden koukněte u pumpy na tlak, protože se usadí na patce, nebo přijeďte já na to kouknu...přijedou tak 2 z 30. Když vymetete velkou díru, zkoukněte pak gumu, změřte u pumpy tlak, jestli neutekla, když je to velká rána a celý se to prohne. Stát se to může, těch 5 minut by nikoho nezabilo....ale o tom se nedočtete nikde...
sobota, 12. října 2013
 
Shambo
Shambo Není žurnalista jako žurnalista. Zatímco pan Jaroš v Blesku straší svoje čtenáře tvrdnutím gum s DOT staršími dvou roků, estonští novináři se rozhodli svým čtenářům představit výsledky testu vlastností pneumatik jen a jen na základě analýzy, měření a faktů. Takže o čem se v Blesku nedovíte? I když normy a vyhlášky povolují i během části podzimu užití pneu se zůstatkovou hloubkou dezenu nad 1,6 mm, takto opotřebená pneumatika hlavně na nesuchém povrchu vozovky již nezachrání prakticky nic. Málokdo z uživatelů si uvědomuje, že pneumatika s vozovkou se dotýká plochou, která není větší než lidská dlaň. Ovšem i to jen za ideálních podmínek. Na pneumatice se zůstatkem dezénu kolem 4 mm při rychlosti 75 km za hodinu se na mokrém asfaltu využije jen 74% styčné plochy. Při vyhláškou povolených 1,6 mm je to již pouze 16% styčné plochy. V brzdné dráze se rozdíl mezi novou pneumatikou a pneumatikou v polovině životnosti při rychlosti 80 km za hodinu zvýšil na 5-6 metrů. A to měření probíhala při teplotě +13 stupňů a na suché vozovce. Zde je vidět, že fuckoff postoj části zákazníků ,, tojedobrýtoještědojedu ,, je značně sebevražedný. Takže přátelé - pokud někdo z vás bude mít tu čest obsloužit na svém servisu pana Jaroše z Blesku, ukažte mu svou dlaň. Nic víc.
sobota, 12. října 2013
 
Shambo
Shambo Přátelé, debata o DOT mi připomenula čerstvou příhodu ( opsáno ze zahraničních serverů ) o mezinárodní řeži, ve které jde také o značení pneumatik, ale jako vždy je vše trochu jinak. Hravá americká firma Iron cross innovations se baví nanášením bílých nápisů na vaše pneumatiky. Pochopitelně na zakázku a za pěkný peníz. Ukázky vidíte zde: http://ironcrossinnovations.com/gallery-tire-paint-lettering-alternative Mimo názvů světových značek si můžete objednat i blesky, lebky, hnáty a hromy. Američtí kreativci zdobili a zdobili, až narazili na právníky naštvaných Bridgestone. O co jde? Budete se divit jako já, ale část amerických zákazníků si přála ozdobit logem Bridgestone i pneušky, které byly původně vyrobeny někým jiným. A právě za nanášení loga Bridge na pneumatiky jiných výrobců hrozí americkým zdobičům jednak zákaz výkonu této bohulibé služby, tak i náhrada škody a soudních poplatků. A právníci jsou v USA drazí, taky chtějí jíst. Nevím nevím, ale už to, že si prostý Američan dotlačí do sídla firmy Iron cross innovations pár nákladních kol např. Yokohama a nechá si je přezdobit na Bridgestone je pozoruhodné a hodno obdivu. Bohužel strozí Japonci místo podpory těchto malůvek si další rozvoj lidové tvořivosti rozhodně nepřejí. Když jsem byl malý až maličký, tak jsme si na bílá trika za 15 Kčs z uzbecké bavlny stříkali fixírkou logo Firestone. Ještě že byla ta železná opona a japonští právnícina nás nemohli. To by asi doma byl mazec. A co vy, přátelé, jaký nápis si objednáte u Iron cross innovations? Já bych si na svůj náklaďáček na levé nápravě přál nápis ZCELA LEVÁ GUMA a na pravé nápravě TA PRAVÁ GUMA. Hlavu vzhůru, přátelé.
pátek, 11. října 2013
 
BF
BF Jednu takovou včerejší příhodu. Dělal jsem totiž řízený test detonace nákladní pneu. Přijel zákazník že má defekt na Tatře a že ho potřebuje hned udělat. Tak to kluci vzali, umyli od bláta, sundali z ráfku a našli poškozenou vložku která procvikala duši v několika místech. Pneu ZCELA v pořádku tak se dala nová duše, smontovalo se to a začalo se při foukání nabíjet pero které to vše drží pospolu. Při tlaku 1atm pero zaskočilo jak má a mechanik mi volá že se muu něco nezdá. Tak příjdu k pneu a říkám - co je? Něco lupkalo a pukalo a mám pocit že je poškozená bočnice jetím po defektu. Při 1atm lupe? Tak to je mi úplně jasné copak to s naši gumkou 11x20 je za problém. Tak pojďme chlapci vememe ji ven a ukážu vám co nákladní guma dokáže když bouchne. Řidičovi říkám - jak dlouho si na ni jel? Klasická odpověď - chvilku jen opravdu kousek. Tak ti něco teď předvedu jaký kousek jsi jel. Pojd taky ať to vidíš. Dali jsme ji do koše zapli foukací pistol a všichni šli 20m od gumy. Při ještě nic moc tlaku 6,3 atm. pneumatika výbouhla a zvukový efekt byl tak silný že mi 2 učni které mám u sebe na učení si málem cvrnkli, v kanclu se sekretářka lekla že zapoměla z šoku na chvíli mluvit, v blízkých stavebninách asi 40m od místa se řidič právě rolujicí bočnice strachem sehl co vybuchla za bomba a ve vzálenosti 120m si v dopravní firmě mysleli že spadla střecha nové haly Werkarény a pak přišli za mnou jestli mi bouchla guma. A to ještě musím vzpomenout vybíhajíci lidi naproti servisu z obchodu typu CCC, Planeo Elektro, Jisk, DM drogerie a Dráčik kteří se dívali co se to děje. Slušná šlupka a dobrá ukázka pro zaměstnance jak si mají dávat pozor a pořád být ve střehu. Pochválil jsem mechanika za perfektní přístup při montáži a všem jsem tímto názorně demonstroval obrovskou sílu energie která se skrývá v tom černém kulatém gumovém nesmyslu zvaném pneumatika. Važme si života přátelé.
pátek, 11. října 2013
 
BF
BF Hoši, hoši netrapte se kravinami typu DOT. To hezky ladím co vydal Conti, nokian, michelin. Zákaznikovi to dám přečíst a řeknu - Tady to máte od výrobce, nějaký hloupý novinář, či blbec za počítačem si vymyslí kravinu a někteří lidé jsou pak chytří že s nimi nejde ani slušně mluvit a není nad ně. Pokud jste rozumný věříte lidem v oboru a výrobcům pneumatik, pokud né tak to nemá již cenu nijak rozebírat a děkuji vám za návštěvu. Ale tohle však je kluci gumařští velký problém. Tohle nesmírně smrdí katastrofou a je to hodně nebezpečné oproti nějakým blbým dotkám. Z toho mne mrazí v zádech. Smrt přichází ze zaoceánu. Bude pak rychlá a nekompromyslně ničivá. To si buďme jisti. http://www.novinky.cz/ekonomika/315925-miliardari-vetri-drtive-zhrouceni-trhu-a-zbavuji-se-akcii.html
pátek, 11. října 2013
 
Michal
Michal Ten je dobře vytvrdlej....
pátek, 11. října 2013
 
Shambo
Shambo Mám na to jedinou odpověď - nekupovat Blesk s články Adama Tvrdého Jaroše.
pátek, 11. října 2013
 
Shambo
Shambo Michal - jak máš info z médií o DOT, jsi gumomachr. To jim můžeš rovnou říct, že pokud má někdo povědomí o běžné teplotě lidského těla a existenci lýtkové kosti, taky nejde operovat na sál.
pátek, 11. října 2013
 
Michal
Michal Hlavně tu trpělivost. Začínám být na písmenka D, pak O a T alergickej. To zase proběhla v mediích nějaká masáž nebo jsou ty lidi debilní z podstaty?
pátek, 11. října 2013
 
Shambo
Shambo Dobré ráno, dělný lide! Odvahu, trpělivost a ke strojům!!
pátek, 11. října 2013
 
BroukPytlik
BroukPytlik Zdravím přátelé, zajímalo by mě jestli už někde podobný projekt běží. Před několika lety postavili ve Vítkovicích podobnou mašinu využívající pyrolýzu, ale podle mých informací se jim to nepodařilo rozběhnout. Víte o tom někdo více?
čtvrtek, 10. října 2013
 
Shambo
Shambo Čendo a ostatní, dobré ráno, kostel mám taky po levé ruce, ale v ruce jen jogurt. Bez tajemství. Ráno gumaře :)
čtvrtek, 10. října 2013
 
Shambo
Shambo Pánové, a pak že se u nás nic nedá vymyslet a vyrobit! Ale dá, klobouk dolů: http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-60980980-smeral-mikrovlnny-reaktor-premena-odpadu-na-olej-uhli
středa, 9. října 2013
 
Jake00
Jake00 k tomu není co dodat ja už od nokianu neberu a je to .....bastardi :-)
středa, 9. října 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz