Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Michal
Michal BiB: částečně má Čenda pravdu, ale bude záležet na tom, jak to zákonodárci vymyslí, páč, zákon, který to upravoval v roce 2006 vzhledem k pokročilejší době mohou vyhodit a udělat ho znova. Fakticky vzato je to namířeno hlavně proti těm, co vystavují paragony a účtenky bez jasně definované číselné řady, to je třeba ve všech těch OBI, čerpačkách, ale i u stánku,kde se s tím dá docela dobře švindlovat, protože kdo Ti dokáže, že jsi prodal jen 15 květáků z 50, protože Ti jich 35 shnilo. Pokud to tedy děláš tak, že vystavuješ jen faktury ať už za hotové nebo převodem, kde máš jasně danou číselnou řadu, která na sebe navazuje, tak by jsi to měl jen opatřit nějakým unikátním kodem, které Ti patrně přidělí FU, aspoň tak to funguje podobně ve vyspělém světě. Aby si pak Tvůj zákazník mohl večer sednout k počítači a na stránkách FU se podívat, jestli ho vylosovali a dostal lízátko.
neděle, 15. prosince 2013
 
BIB
BIB A sakra, tak to vypadá že registrační pokladny socdem nakonec prosadí.. Co to znamená pro nás? Nikdy jsem se zatím o to moc nezajímal.
neděle, 15. prosince 2013
 
Michal
Michal Michelin v USA stahuje 1,2 milionů pneumatik u rozměru 225/75 R16 LTX M/S, páč jestli jsem to dobře pochopil tak docházelo k samovolnému defektu. Zjištěno bylo asi 20 případů, kdy došlo k nehodě. O zraněných nebo mrtvých není zmínka....ten emerickej trh je nějak zakletý. Firestone by o tom mohl 70,80 letech vyprávět a málem je to tehdy položilo.
sobota, 14. prosince 2013
 
Shambo
Shambo HM u Bravuris není nic jiného, než heavy metal. Těžkej drát.
sobota, 14. prosince 2013
 
Michal
Michal nevím, ale vzhledem k tomu,že ten dezén a bloky jso samá drážka nebo zářez, tak to moc dobře nevidím...Ono přiznejme si, že ta Brav2, nebyla taky bůhví jak dobrá, ale zase ten proběh tam byl myslím ještě zkousnutelný.
sobota, 14. prosince 2013
 
BIB
BIB v conti vědí že životnost mají katastrofální a lidi už je moc nechtějí no a asi proto dali do názvu bravuris3 ještě HM (že by High Mileage?) jako zdůraznění že má velkou životnost :-) no nevim, moc nevěřím že se polepší
sobota, 14. prosince 2013
 
Michal
Michal To se ukáže na jaře. Podle mě ten proběh tam bude mizernej, stejně jako u Continentalu v létě.
sobota, 14. prosince 2013
 
Radek
Radek Jinak ta trojka vypada ve skutečnosti lépe než na obrázku. Pár už jsme jich prodali a reakce zákazníků nejsou negativní. Vzhledove se libila. Otazka je co bude po najetých třeba 20 tis km.
sobota, 14. prosince 2013
 
Radek
Radek S tim brillantisem to chybka není. Bylo to agizovano již v létě že to tak bude. Vzhledem k tomu že především v rozměru 195/65-15 byla bravuris 2 žádanější mám obavy aby se sem netahaly z trhu kde budou nadale v nabídce.
sobota, 14. prosince 2013
 
Michal
Michal Continental tedy oproti loňsku podražil. Zatím jen malo, ale např. 195/65/15H Prem5. loni 2000, 2014 2174, 205/55 R16V Prem5 loni 2800, 2014 - 2930, tak uvidíme, jak dají marže, podle mě to bude stejný jako loni, takže zdražení se projeví. Barumáci to pojali nějak po svém a nějak se mi to nezdá, jestli tam není chyba, protože Bravuris 3 nebude v rozměru 195/65 R15, ale je tam místo toho i v H a V Brillantis 2, která byla doteď v T a je dražší cca o 50-60 Kč oproti loňsk. Na Bravuris 3 jsem tedy zvědavý, jak obstojí. Podle obrázku z ní mám trochu rozporuplné pocity....či li barum conti se mi na jaro nějak nelíbí a odsouvám je prozatím na poslední místo.
sobota, 14. prosince 2013
 
Michal
Michal Dostali jste PF od Procházky...musím říct, že se mi moc líbí a je to opravdu hodně vtipné PFko. povedlo se jim
pátek, 13. prosince 2013
 
BIB
BIB Letní ceník Michelinu už mám víc než týden - nákupní ceny cca stejné jak vloni (menší kola mírně nahoru a větší mírně dolů) no a ContiBarum ceník už je taky venku, ale nesdělily ještě podmínky, že snad zkraje příštího týdne, tož tak
pátek, 13. prosince 2013
 
BF
BF Hezké mrazivé ráno přeji tady ze smogového Třince všem. Měl jsem také možnost dostat ceník Lassa pro letní sezonu 2014 a je pro mne osobně příjemným šokem se zadívat že něco tady kolem nás v sektoru pneu přece jen funguje. A že ano mne přesvědčilo právě koukání na letní ceník. Je také pravda že nikdo jiný ještě nevytáhnul ten svůj a tak není s čím porovnávat. Nevím co je toho příčinou, ale to vyčkávání hraje proti nim. Jedno je mi však jisté a včera jsem si to jen utvrdil, obchodní politika výhradních jde dělat hodně způsoby.Tu kterou zvolili v AM PNEU mohu nazvat svým způsobem převratnou a pro náš trh i jedinečnou. Není potřeba ji tady nijak rozebírat, všichni členové ASL vědí o co jde a mají zcela jasno. Jako příklad snad uvedu malý solidní pneuservis který dělal různé značky a po zapojení do sítě se stal skokanem roku a prodal přes 800 kol v této značce. Domnívám se že to je číslo velmi hezké a když si uvědomíme že to třeba sebral zrovna téměř pro servisy zcela nevydělečné Barumce tak je to skutečně zajimavé. Co ještě k tomu dodat? Snad jen ať se někdo někde chytí za nos a popřemýšlí více o skutečném stavu a situaci na českém pneu trhu jako to udělali s LASSOU v AM PNEU. Ceníky mají být už pár týdnů na stole servisů a ne že je pošlou někdy v lednu a budou je chtít mít do 14 dní uzavřené a udělané objednávky.Takové nebudu Já osobně absolutně respektovat.
pátek, 13. prosince 2013
 
Anonym
Anonym Teď se vrátíme k oboru.Tak jsem dnes dostal od kolegy ceník na letní Lassu.Nejenom že je určitě jako první,protože všichni vyčkávají v ďuře a bojí se vystrčit něco do placu.Jako vždy mají jen blbé výmluvy a kecy,plky a smrady z huby vypuštěné jak je to složité.Ho.. složité jsou posraní až za ušama!!!.Lassa,to je teda síla.Překvapení a osobně fakt dobré.Kdo dělal ten ceník pro ty jejich partnery ASL tak je u mně dobrý frajer.Žádné zdražení,vytáčky,levárny.Naopak přímo na tělo,levnější než byly letos a ceny solidně nadupané jak mají být v krizi.Když se chce tak to jde.Pak nám můžou valit soudruzi např. z Contišméjdů nějaké bláboly o nutném zdražení.Hovadiny to jsou a kecy tlučhubů,lhářů a darmožroutů!Dobrá práce AM,asi se k vám časem přidám.Ať vás letos raději podpoří pneuservisy a třeba ty posmolené Barumy ať nikdo konečně nechce.3x zdar,zdar,zdar.
čtvrtek, 12. prosince 2013
 
Anonym
Anonym Jamajko, jen ať klesá jen víc a víc.To potřebuji.O to strmější bude růst.To uvidíš.Dobře si pamatuji jak jsem to kupoval ještě za 300doláčů za unculku.Dnes ji mám pořád za 1220.Jsem v klidu kupuji dál a dál.Vánoce 2014 budu ještě v teple Ostravského smradu,ale maximum v roce 2018 bude už bahamská,jamajská nebo jiná pohoda a vys.. se na tento humáč co je tady.Tady pak ani neštěkne už pes,ne po mně ale po všem a všech.Robotu nechám jiným,budu už za vodou,za voděnkou ......, opalovat se a být v poho.Jsem totiž okob.
čtvrtek, 12. prosince 2013
 
Shambo
Shambo Přátelé, nuggety a valouny se již netřpytí, jak se třpytívaly. Ještě, že se toho nedožil Jack London.... http://www.novinky.cz/ekonomika/321851-mytus-o-neznicitelne-mene-pada-cena-zlata-klesa.html
čtvrtek, 12. prosince 2013
 
Shambo
Shambo Přátelé pryže, je to příjemný pocit, když se v mezinárodních médiích o českých výrobcích pneumatik píše tak často a tak pozitivně, jako je to v posledních několika týdnech o otrokovických závodech Conti Barum a Mitas. Mitaska slavnostně otevřela nový provoz, tam dostala medaili, tu si ji smluvně podržel Conti, onde ji sevře do přátelského objetí CLAAS. A co se peče u kontíků? Tam je to vůbec třeskutě zajímavé. Drobná investice ve výši 165 milionů euro zvýší během pěti let kapacitu výroby v Otrokovicích nákladních a osobních pneu ze 700 tisíc ročně na více než dvojnásobek. Jak by jistě napsal mistr pera Neruda - ale kam s ním? Tedy kam s nimi? A tady je to ještě zajímavější - geografie možných zájmových oblastí obsahuje Afriku, Evropu, Blízký východ, Rusko, Jižní a Severní Ameriku. Takže k úplnému ovládnutí světa nám chybí jen Asie, Austrálie a severní a jižní pól. Velmi zajímavé je vyjádření šéfa oddělení nákladních pneu Conti pana Andrease Essera. Zatímco 100 milionů euro investovaných do nových kapacit Púchova mají plnit pouze střednědobé cíle rozvoje, otrokovická investice již má zabezpečit dlouhodobou prodejní a výrobní strategii celého Conti. Již dnes je otrokovický závod se 700 tisíci nákladních a 21 milionem osobních pneu největším závodem koncernu na naší matičce Zemi. A budeme navyšovat. Pokud se v minulém století pyšnil Trenčín názvem mesto módy a pro koberce se jezdilo na výstavní trhy do Liberce, Otrokovice se stávají gumárenskou Mekkou, Vatikánem nebo Jeruzalémem dohromady. Netuším, co se stalo v souvislosti s Conti před sto lety v Africe, Jižní Americe nebo Americe Severní. Ale je historicky doloženo, že v květnu 1913 navštívil na IV. mezinárodním automobilovém veletrhu v Petěrburgu expozici Continentalu sám Imperátor vší Rusi, jeho Veličenstvo Nikolaj II. Něšťastný car s rodinou ukončil svou životní pouť v rašeliništi pod Jekatěrinburgem. A kola Conti se točí dál. Historie a lidské osudy jsou nevyzpytatelné. Tak to někdy chodí, přátelé.
čtvrtek, 12. prosince 2013
 
Michal
Michal Přesně tak Hroudo, ale vymyslet to takhle, to chce fištrona...
čtvrtek, 12. prosince 2013
 
Hrouda
Hrouda A jistě má spoustu spokojených zákazníků. Určitě žádnej nepřišel s rekamací :D Mrtvoly si nemohou stěžovat :D Je to hnus.
čtvrtek, 12. prosince 2013
 
Michal
Michal Spíš mi řekněte, komu se s tím chtělo takhle crcat, protože se na tom musel dost vyblbnout.
čtvrtek, 12. prosince 2013
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz