Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Michal
Michal Čendo AD08 Neova je krásná podrážka. Loni jsem ji dával zákazníkovi na Fabii, ve 205/45 R16 a litoval jsem, že jsem si týden předtím dal na své auto Pilot Sport 3, protože ta Yokohama to je něco neskutečného...No tak, já si asi půjdu zaregistrovat tu obchodní značku BoBa, jak říká Shambo, protože v podrážkách je budoucnost přátelé a udělám si monopol na zálohy koster do botiček :-))))))))
pondělí, 13. ledna 2014
 
Shambo
Shambo Dobré ráno, přátelé pryže. Marco Tronchetti Provera se zbaví svého podílu 25,1% akcií v Pirelli i díky tomu, že podle něj ,, .. je řízení korporací již příliš složité na to, aby byly řízeny jako rodinné firmy.. ,, Goodyear na to jde úplně jinak - do užšího vedení koncernu je přizván vážený pan Michael J. Morell, který zastával mj. pozici zástupce ředitele organizace zvané CIA. Navíc pro prezidenta Obamu pracoval jako expert ve skupině pro otázky rozvědky a telekomunikací. Jak říkala Smrt z pera Járy Cimrmana ve hře Nizionář - po mne příjde jeden, ale ten je mladý, nový a nezakecá se. Takový je vývoj, přátelé.
pondělí, 13. ledna 2014
 
Michal
Michal Pirelli je na prodej přátelé. 65letý Tronchetti Provera oznámil, že na to prdí a stahuje se, nejprve jako ředitel a pak také jako akcionář. Mimochodem jeho rodina je prý největším akcionářem Pirelli. Akorát prý neřekl přesné datum a spekuluje se o roku 2017...tak doufejme, že se číňani nebudou mít zálusk na kuchyň italské provenience a koupí to někdo normální.
pondělí, 13. ledna 2014
 
SJM
SJM Dík Shambo za toho Baťu. Tu reklamu neznám, za to ta pneumatika na motocyklu strážníka je mě známa. Popravdě nestála za nic, otec ji měl na motorce a posléze je použil na vesnici na nepostradatelný tzv. dvoukolák nozík. Asi před 10 léty jsem ji vyhodil. Kaučuk se drolil a to za pouhých 60-70 let. Holt, stejný brak jako jeho boty. I tam Baťa nalákal lid na své nekvalitní zboží nízkou cenou a vy jste je mohli za 20,30 roků vyhodit a jít pro druhé.
neděle, 12. ledna 2014
 
Shambo
Shambo Michale, správný postřeh. Základem každého páru obuvi je podešev specifického tvaru z určité směsi. Pan Baťa by mohl vyprávět... http://www.youtube.com/watch?v=VR3qzzDixuY Svůj verrrrrkcajk odhazuji v dáli! Jinak - mohl by sis dát patentovat nápad na název pneu Barum Botas. Domácí, levná, neprůstřelná. Zkratka BA-BO. Hm, to by u EU genderově neprošlo. Tak třeba BO-BA?
neděle, 12. ledna 2014
 
Michal
Michal No a na odlehčení na závěr: Continental ve velkém spolupracuje s firmou Adidas, kde se aktivně podílí na vývoji podražek jejich sportovní obuvy. Continental se při vývoji nechal inspirovat svými premiovými pneumatikami, kde spoustu technologických vlastností i směsí používá na podrážky těchto pneumatik pro naší lidskou maličkost. Jeden model dokonce využívá podobných směsí na vniřtní straně podrážky, jaká je použita u vnitřního ramene modelu Continental SportContact 5. Tak pevně věřme, že botky pro lidi budou mít vyšší kilometrový proběh než jejich bratříček, který na své cesty obouvá náš čtyřkolový kamarád. A tak mě napadá, že by profese obuvníka mohla být zase v kurzu, protože moc těch opravářů obuvi teda nezůstalo...třeba já se svojí špatnou geometrií bych takový protektor ContiBotas docela přivítal.:-)
neděle, 12. ledna 2014
 
Michal
Michal Němci jsou optimisté pro rok 2014 - asociace Bundesverbandes Reifenhandel und Vulkaniseurhandwerk e.V. (BRV) - to vidí s rokem 2014 optimisticky. Potom co klesnul prodej pneumatik na trhu náhradní spotřeby pro osobní, 4x4 a lehké užitkové pneumatiky, v roce 2013 o -5,1% o proti roku 2012, tak výhled na rok 2014 je ryze optimistický a to nárust prodeje o +2,7%....no, jejich optimistický pohled je chvályhodný, ale pokud si to dobře pamatuji, tak loni touto dobou vykřikovali, že pro rok 2013 to vidí na růst o cca 4% oproti roku 2012...takže to nějak o 9% netrefily. Nicméně optimistickou Evropu potřebujeme, protože to je taky tak to jediné, co nám zbývá.
neděle, 12. ledna 2014
 
Michal
Michal Ten úřad pro bezpečnost dopravy, nebo jak se to jmenuje, zkrátka má zkratku KBA, vydal upozornění na nebezpečné ocelové disky, které prodávala firma Reifen GO!, konkrétně o plecháče 6x15 a 6,5x16 v kodech RG 16445 " , " RG 18245 " , " RG 18425 " a " 19045 RG, která prý nemají dostatečnou pevnost. K nám by se to snad dostat nemělo, páč se to týká prodeje v období řijna 2012...Nicméně kdo ví. Ale na firmu, která je prodávala a kterou vlastní nějaký Mostafa Ahmadi a Mohamad Raza Sharif, je raichu podaný návrh na insolvenci...
neděle, 12. ledna 2014
 
Michal
Michal Přátelé ani u našich západních sousedů to nemají lehké. Jedná se o povolování a dotahování šroubů a matic po přezutí a ujetí pár kilometrů. Asi to známe všichni, vrazíme zákazníkovi papír, kde někde dole máme napsáno, že po ujetí 50 km zkontrolujte utažení šroubů nebo matic. Já jelikož jsem starý posera, tak to těm lidem ještě říkám, nebo ať se druhý den zastaví, že to zkoukneme....ruku na srdce nepřijel ještě ani jeden a jestli to někdy zkontroloval sice nevím, ale dovolím si o tom pochybovat. V německu ale došlo k pár upadnutím kol a tak se celá věc dostala k Heidelberskému soudu, kde bylo rozhodnuto, že pouhé napsání poznámky na faktuře nestačí na to, aby se servis kryl, že udělal vše jak má a musí s tím zákazníka ústně informovat při předání auta. Jenže tím se pochopitelně dostáváme do sporu s tím, že zákazník může popřít, že ho techniku u werkstattu při předání auta informoval. Servisy tak dávají zákazníkovi dle výsledku soudu zákazníkovi při předání podepsat čestné prohlášení, že byly seznámeni s tím, že by bylo dobré si po ujetí 50 - 100 km vzdálenosti zkontrolovat utažení kol.
neděle, 12. ledna 2014
 
Shambo
Shambo Čendo, dříve se nám takové politovánihodné případy stávaly ehm jednou za deset let.
neděle, 12. ledna 2014
 
Shambo
Shambo Čendo, odvahu a trpělivost, jsem rád, že jsi vzpomněl klasiky Šimka a Grossmana. Situace, kterou popisuješ, se stala naším denním chlebem... Internet sem, internet tam.. super ceny, koupím levněji, jste drazí... Blablabla. Čestně řečeno - a s úctou k drtivé většině poctivých zákazníků - nejvíce hrozí nákupem na internetu občané, kteří mají problém na poště vyplnit složenku nebo najít v systému IDOS správný spoj na cestu do Pyšel. Já velmi často zákazníkům cituji jiný výrok z tvorby Š+G: nechci slevu zadarmo! I když kolikrát bych spíše potřeboval pomoc motostřelecké divize majora Ticháčka.
sobota, 11. ledna 2014
 
BF
BF Čendo, nerozčiluj se. Těch lidí co příjde, nebo mi volají že cena na internetu je taková a maková je mnoho. Vždy říkám, tohle je moje cena. Klidně si to někde kupte, jen ať to není nějaká čína, přivezte to a já vám to za základní vysokou bez slevy ceníkovou cenu docela rád přezuji, protože vydělám více než když bych Vám ty gumy prodal a dal slevu na práci. Nemusím Vám dávat záruku na gumy a nemám náklady na lidi, sklad, energie, evidenci apod. Někteří to docela rychle pochopí a změní názor že těch pár korun je nesmysl řešit. Co se týče těch 215/55 tak tam buď v klidu. Jen tě zkoušel a hrál si na až moc chytrého. Za 2200,-kč je nikde nekoupí a to si buď jistý že to už teď ví. Nestresuj se Čendo. Tady to prostě nefunguje jak na západě a ještě chvíli nebude.
sobota, 11. ledna 2014
 
Beras
Beras Pánové,nevím, proč se Vám krok Michelin nelíbí? Komu bude vadit, když my, co vezmeme desítky nebo stovky Michelinů budeme mít o pár procent méně než Chára, Procházka a spol? Interneťáci dřív nakupovali lépe než my, dávají jim to všichni (importéři, Procházka i ostatní), tak teď se aspoň srovnáme a nebudeme mít menší marže...A ještě k senzorům...jak jinak se odlišíme od garážníků s vybavením z Kelly? Je to nahrávka na smeč a je na každém, jak ji využije...
pátek, 10. ledna 2014
 
Michal
Michal To není Bibe o tom, kde jsou vyrobené. Já měl třeba ten problém s PremiumContact 5 u německých. Ty conti nevydrží. To se ale obecně ví, vždyť třeba SportContact 3 ten odcházel před očima. Ale jinak máš pravdu. Ty conti z výroby na těch škodovkách nevydrželi, já tu měl superby jen 2 s těmi SportContact 2 ve 225/40 R18 a taky to bylo za cca 15 tis. dole....
pátek, 10. ledna 2014
 
BIB
BIB Conti když beru tak z Bestdrivu, že existuje i levnější dodavatel je možné ale při mých prodejích to neřeším. Jeden příklad z praxe, nový superb na 225/40-18" najel na origo conti z výroby na předku 12-18tis km (měl jsem tu tři auta) daly jsme pilot sport3 a ejhle 30-35tis není problém, podle mě jsou conti zdaleka nejhorší pneu co se týče životnosti, obzvláště ty české, slovenské a rumunské. Ale tím neříkám že jsou špatné, jen pro toho kdo si spočítá cenu x výdrž jsou velmi drahé.
pátek, 10. ledna 2014
 
Michal
Michal No, je fakt, jak píše BIB, že ten Michelin je kvalitou hodně vysoko. Já sám v létě jezdím na Pilot Sport 3 a předtím jsem měl Primacy HP a byl jsem moc spokojený. Ale zase v těch menších a Energy Saverech si už tak jistý nejsem, když to vidím.A mě třeba Premium 5 teda strašně zklamala těmi proběhy, loni jsem to viděl na vlastní oči u několika aut, že ty pneu odchází doslova před očima....No, tak já to vidím tuto sezonu tak, že počkám s čím přijdou ostatní, hlavně co naši bratři v triku Goodyear Dunlop vykoumá za kulišárny a pak také Pirelli, na kterou já zase jako kažodu sezonu celkem sázím, jsou to sice taky blázni,ale já s nima mám celkem úspěch a zbytek dotáhnu nokianem, který tedy zatím mlčí
pátek, 10. ledna 2014
 
Michal
Michal Přátelé, kdybychom měli do marží opravdu čistě kalkulovat úplně vše a všechny náklady, tak přitom co všechno dnes stojí, ať se podíváte na cokoliv co potřebujeme k výkonu své srdeční záležitosti, aby se vše zaplatilo a ještě zbylo opravdu dostatek do rezervy, tak ani 15% marže by nestačilo :-)
pátek, 10. ledna 2014
 
Shambo
Shambo Poo, Michale a všichni kolegové dobré poledne: - v realizaci nákladních pneu je prodej u velkých prodejců koncipován tak, že obchodní přirážka = cena prodeje - cena na faktuře není zásadní, prodej na úrovni nákup +1%-1,5% je běžný, rozhodující jsou finanční výnosy z bonusů za plnění ukazatelů blablabla výrobce. A protože bonus je směřován výrobcem na k-u-s-o-v-ý výkon dealera, tak to podle toho na trhu vypadá: 1/ prodám kusy 2/ kalkuluji s bonusy. Pokud mám zakalkulovat do ceny prodaného výrobku třeba jen reálné náklady na logistiku ( sklad a hlavně náklady na rozvoz k zákazníkovi ), tak ta 1,5% marže stačit nebude.
pátek, 10. ledna 2014
 
BF
BF Bibe nevím kde kupuješ Conti, ale normálně je 195/65-15 H prem5 za +-1130,-bez dph na faktuře. Michelin je za 1260,-bez a lepší ji prostě nekoupíš. + bonusy které mají obě značky.Ty mne však v první chvíli nezajímají ty mohou ale taky nemusí přijít pokud třeba neprodáš ks co chtějí. Základ je vždy faktura co držíš v hrsti než bonusy na střeše.Takže ne 30 ale 130 a to jsou už pořádné peníze za 1 ks gumy. A Michelin není lepší třeba v km o tuto částku ani náhodou oproti třeba toho Conti.
pátek, 10. ledna 2014
 
Michal
Michal Poo: to nejsi sám, ale by ses divil, kolik lidí nebo firem o tom neuvažuje, ale rovnou to udělá....
pátek, 10. ledna 2014
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz