SJM Zdravím Tě Bořku, mušulini asi také čtou zdejší fórum. Myslím si, že jim asi čínské prodeje v USA dělají těžkou hlavu, tak s těžkým srdcem museli vyrukovat na trh a přitom, když se to čte, není to žádná převratná technická revoluce. http://www.infoamerika.cz/index.php/cestujeme-do-usa/item/rychlostni-limity Při takových rychlostech, které se navíc důsledně dodržují a pokud ne, není problém zabavit auto či posedět v chládku. Silnice jsou navíc poměrně kvalitní, široké a rovné. Všechno toto hraje do karet nízkému otěru a z toho automaticky vyplývá i lepší vlastnosti po násobně více ujetých km. Za to v EU, jak jsem psal v reakci na testy ADACu, každého zajímá pouze výsledky nové, no a potom, děj se vůle Boží. Základem je špičkové PR, umístění v testu a životnost co nejkratší, ale jen do té míry, aby zákázník nebyl příliš nasrán a neřekl si, tuto značku již nikdy. Na druhou stranu, když ale na tuto hru přistoupí ti rozhodující, májí vystaráno, protože pak si člověk pomůže změnou značky z bláta do louže.
Michal Poo: no protože, ti co to s tím elektrem vzdali, už přesedlali na gumy.:-) Slyšel jsem, že datart chce začít prodávat gumky po vzoru toho okaye a makra, kolegův brácha tam dělá a něco se prý chystá.....
středa, 22. ledna 2014
Poo Čeká mě výměna ledničky za novou. Místní prodejce doporučil Liehberr. Tak se dívám jak to vypadá s cenou na našem oblíbeném internetu a nevěřím vlastním očím. Krom pár exotů (téměř doslova) co je DPH při dovozu asi moc netrápí všichni podle jedné lajny ( http://lednice.heureka.cz/liebherr-ics-3204/ ).Neuvěřitelné. Elektro bylo asi jedno z prvně zkaženým oborem díky internetu, že by dosáhlo dna a výrobci a místní zastoupení konečně pochopili jednu ze svých hlavních funkcí ? Dočkáme se toho taky někdy? Zajímavý je taky počet internet.prodejců. U zmíněné lednice jich je 28. U Polarisky no octávii 125.
středa, 22. ledna 2014
Michal Ferdo, tak teď jsi to trefil:-))))). Přesně tak to tady vypadá.
Michal SJM : čoveče na to jsem ráno taky koukal. Já jsem na opačném konci Prahy a tady nebylo vůbec nic, ani jsme ráno nehrabali příjezdovku a max 1 -2 cm, na silnici sucho. :-)
středa, 22. ledna 2014
SJM Na Tebe jsem si Michale myslel cestou z práce. Jak jsem viděl na novinkách, Praha 6 - sněhová bouře- 4 cm - dopravní kolaps. Tady max. 1cm, cesty krásně suché, na servise jako po vymření. Přesně joko u Tebe, minulý týden krásně teplo, ale sem tam něco se prodalo, dnes vůbec nic. Tady to žije potravinama, kde se vrtnu, tam je to téma a aby ne, + 10-20% na základních je silná káva, mléko v akci 18,90, maso, sýry, brambory, ovoce....... , vůbec se po této stránce netěším na jarní sezonu. Ti méně movití, staří, nezaměstnaní budou obrážet servisy a dozvíme se, že důchodce dostal přidáno 29 Kč, druhý, že si koupí jednu pneu po této výplatě a druhou po další, no a pak je tu druhá skupina, která evidentně nestrádá, protože je všeho schopná, podnikavá, riskuje, investuje a cítí příležitost, pokud jsou dostatečně tvrdí, hlavně z živnostníků sedřít kůži, protože je čas pro výhodné koupě. V marketech to nefunguje, jelikož těm chudinám za pokladnou je to šumák, ale jak vidí provozovnu živnostníka, jsou jak polití živou vodou. To jsme to dopracovali.
středa, 22. ledna 2014
Michal No, tady to lidi nechalo nějak chladným na to, že je bílo. To byly větší prodeje těch min. 14 dnů.:-) tady je to všechno nějak opačně.
BF Sněžíííí. Huráááá. Spadnou nám nějaké penízky ještě z prodeje zimních pneu nebo ne? Já myslím že ano přátelé. Tak ať sněží a sněží, mrzne a mrzne.
středa, 22. ledna 2014
SJM Také se mě jeví, že ty testy budou jako karlovarská losovačka. Léto, zima, rok co rok stále stejný producent. Na druhou stranu, pokud lidé tyto testy sledují a řídí se jimi, je max. iniciativa tímto směrem pochopitelná, opak by byl asi podivný. A jsme zase u toho, není již komu věřit. Zasáhnout bude muset snad již EU a zveřejnit jedinnou a správnou pravdu. To byl samozřejmě žert. Asi každý zde má své zkušenosti, má uši aby slyšel a oči aby viděl. Pokud mu fungují tyto smysly a k tomu trochu i vlastní rozum, musely mu přijít ty testy lehce zavádějící. Já je popravdě bral poslední léta jako folklór. Již samotné pojetí zkoušky na úplně nové pneumatice je sporné. Při nákupu nového auta chytré lidi zajímá poruchovost za 3,5,7 roků. Je jasné, že z autosalonu bez potíží odjede každé auto a s gumama je to obdobné. Víme, že se na tuto zimu nejvíce nazouvaly 4-5 mm, stáří 2-4 roky. To by byl zajímavý test ! Víme, že se běhoun vytlačuje jako dvou a troj vrství a mezi parametry směsi je rozdíl. Funkce spodních vrstev má ale jeden jedinný úkol, a to podporovat funkci té vrchní a je otázkou, jak se tyto spodní směsi chovají při styku s vozovkou, pokud se na ni pneumatika sjede. Navíc víme, že km proběh je každým rokem nižší a nižší a tak je logické, že stále více řidičů hobluje gumy co to jen jde. Na nějakém sport TV běžel seriál z jednolivých ročníků F1 z minulého století. Dost dobré, Lauda, Andretti, Petterson.... Žádné přezouvání, vše na jeden zátah. Dnes při používání kosmických technologií se jede 300 km na 2,3 i 4 zastávky ! Vychází mě jedinné. Není ani dnes možné u pneumatik současně rok co rok zlepšovat všechny parametry. Všichni výrobci vědí, že kvalitní PR je minimálně, bohužel často i více, než vlastní kvalita výrobku. Dnes a denně tu probíhá "Vrtěti psem" kam se jen podíváte.
pondělí, 20. ledna 2014
Michal abych k Vám byl upřímný, mě se ty jejich testy nezdají už tak 5 let. Proslýchalo se, že TS830 ve svém prvním testu nebyla běžná pneu, ale referenční a ještě upravená pro testy. Pak několikrát prosáklo, že brzdné zkoušky dělají prý u některých pneumatik se skoro prázdnou nádrží a u jiných pneumatik v tom stejném rozměru a autě zase s plnou, což samozřejmě ovlivní brzdnou dráhu.....já tomu ADACu nevěřím už delší dobru.
pondělí, 20. ledna 2014
Shambo To jsou věci... to už je u ADAC jak u nás ve Zlatém slavíku. To jsou věci.
BF Tenhle článek je jasnou ukázkou proč tolik dopravců u nás buď krachuje nebo neplatí faktury. Proto POZOR servisáci ! ! !-----Kamionová doprava patří k nejrizikovějším oblastem podnikání v Česku. V rámci hodnocené skupiny 113 firem v letech 2010 až 2012 se celkové tržby zvýšily o 13,9 % na 40,59 miliard korun a výkonová spotřeba stoupla o 13,2 % na 31,60 miliard korun.
Přesto, že celkový zisk sledované skupiny společností vzrostl téměř o polovinu na 718 milionů korun, firmy podnikající v kamionové dopravě v roce 2012 pracovaly s průměrnou ziskovou marží 1,77 %. Informace vyplývají z analytické studie Kamionová doprava, kterou zveřejnila poradenská společnost Bisnode.
Společnost Bisnode hodnotila v letech 2010 až 2012 vzorek 113 nejvýznamnějších firem, které podnikají v oblasti kamionové dopravy. Jejich celkové tržby vzrostly z 35,6 miliardy korun v roce 2010 na 40,6 miliardy v roce 2012, tedy o 13,9 %. Obdobným tempem rostla výkonová spotřeba (o 13,2 %) a počet zaměstnanců se zvýšil o necelá 4 % na více než 18 000. Celkový zisk sledované skupiny firem vzrostl ze 479 mil. Kč v roce 2010 na 718 mil. Kč v roce 2012, což představuje navýšení o 49,7 %. V roce 2011 zisk dosáhl 828 mil. Kč, nicméně v následujícím roce došlo k poklesu a také se zvýšil počet společností, které hospodařily se ztrátou (9 v roce 2011 resp. 20 v roce 2012). „I když zisk firmám z oblasti kamionové dopravy roste, průměrná zisková marže dosahuje jen 1,77 %, což je silně pod průměrem ostatních odvětví podnikání v ČR. Je zřejmé, že na trhu panuje silný konkurenční boj a firmy, aby přežily, musí důsledně kontrolovat náklady, optimalizovat procesy a vytěžovat svá auta,“ říká k výsledkům studie Kamionová doprava analytička Bisnode Petra Štěpánová.
pondělí, 20. ledna 2014
Michal Čendo nerozčiluj se, Vím, že Tě to sere, ale ber taky v úvahu, že ty nenažraná hovada jsou mnohdy i ti zákazníci, kteří Tě zkouší. Obzvlášť tady v Praze mi přijde, že jsou na to lidi experti. Mě se to xkrát stalo taky, ale já už se s nima fakt neseru, protože jinak by jsi se z toho musel zbláznit. Tuhle taky on to na mě zkouší s cenou, že ji tam a tam viděl, tak v tom okamžiku po něm chci, ať mi řekne, kde ji viděl, že sedím u počítače, že ji chci vidět, a minimálně v 50% se mi stalo, že to byla cena bez DPH a ještě bez dopravy a zpravidla platí, že ti, co nabízí tu gumu nejlevněji, tak ji stejně nakonec nejsou schopni dodat. A ve většině případů si to ten člověk nechá vysvětlit. Ti co ne, tak je nechám, ať si to vyzkouší a už jsem měl hodně případů, kdy pak přišli a řekli: Měl jste pravdu. Ono nabízet gumu umí každý, ale dokázat ji prodat a dodat, to už je pro spoustu firem kumšt.
pondělí, 20. ledna 2014
Hrouda Zdrvím přátelé. pan. Prokop je třída oboru a pokud si Tip Top nechá odejít kapacitu tak to brzo poznají. Jejich přístup je dost divný už delší dobu jejich vlastní zboží koupíte pomalu i v trafice a jsou neochotní ............ atd Mám své zážitky. Ovšem neplatí to pro všechny pracovníky najdu i nějaké pracanty. Barum a předzásobko je zatím celkem dobrý. Michelin HMMMM a co dál. Také zdravím Čendu jsem rád že tě znám alespoň z telefonu a PR .Čendo ten nákup těch hankooků to je normál běžně se to stává i nám a s jinejma značkama neřeším to je to křeč toho paka co to prodává na ulici , nebo není místo ve skladu tak šup s tím ven.