Michal Tak to je hustý,či li, nejen náčelník Velká Huba, jak píše Čenda, ale dokonce Velké Péro...:-))))
středa, 23. dubna 2014
SJM Zase ten entr....)) Čísla z posledních rozhodně ne nezajímavá a 100 mega z r.2011 vychází na krásných 23%, nikoliv uváděných 10%. Dokonce i z mého pohledu co do prodeje impozantní rok 2009 při marži 15% byl zakončen provozím výsledkem hospodaření -4,9mega !!!! Následující rok marže obdobná, ale byly redukovány náklady a výsledk +- 0 a pak přišel již onen nedostižný rok 11. Je věcí každého zda vydělává či prodělává stamiliony a já to každému přeji, ale prosím, nedělejte z lidí hlupáky.
středa, 23. dubna 2014
SJM Páni, řidte se starým příslovým "Důvěřuj, ale prověřuj". Stačí nahlédnout do veřejně přístupných zdrojů, které se nazývají např. "Výkaz zisku a ztráty" a hle, již v prvním oddíle A řádek 03 je kolonka nazvaná "Obchodní marže".
BF Míšo, Shambo usměvné a zároveň i smutné zjištění.
úterý, 22. dubna 2014
Michal Přesně tak..jinými slovy, když to není pod nákupem, je to úspěch...:-)
úterý, 22. dubna 2014
Shambo Michale, jsme patrně na stopě neuvěřitelného ekonomického objevu!! Pracovně bych to nazval např. ,, Zákon nulové ztráty.,,
úterý, 22. dubna 2014
Michal Shambo, taky jsem na ní koukal a snažil jsem se to pochopit, protože takhle mi to připadá, že to je vlastně úspěch, protože za jiných okolností jsou pod nákupem....:-))
úterý, 22. dubna 2014
Shambo Pánové, budu rád, pokud mi kdokoliv přeloží do češtiny větu ,, ... a když to naše nákupní cena umožňuje, dáváme to tam i s nulovým ziskem.,, Děkuji.
úterý, 22. dubna 2014
Michal Čendo, však on taky je...Tak ono, když si přečtete tu diskuzi obyč. lidí pod článkem, tak je vidět, že mu to ani lidi, kteří neví o co jde a nejsou v gumařině jak ryba vodě, tak mu to nežerou.
úterý, 22. dubna 2014
Hrouda 800tisíc gum au . servis 100% marže kde ty sněhy jsou .
úterý, 22. dubna 2014
Anonym Zdar bando.Já k tomu řeknu že Mrkáček Čiko se zase trochu pozvracel s těch kidů co vyplodil z toho co nosí na krku.Napřed dělal ocasa Barumce,pak lezl do řiti s Goodryde a Vred.. a teď zase vysral z huby takový potrat jako že je Nankang prémiová značka.Jestli je to premiovka tak já jsem největší prezident všech dob.Je mi na blití z toho mrkajícího strupa co lže až tiskne.Lidi si nevidí už ani do huby a pro lež jsou schopni udělat cokoliv.Jdu raději robit protože hnůj nemám čas kydat.Zdar.
Shambo Přátelé, dnes si dáme další pokračování nekonečného příběhu na téma Protektorujeme snadno a rychle. A na mušku si vezmeme další dravou rybu v našem rybníčku: Bridgestone s prvoligovým Bandag a novým divizním brandem Protread. Přestože si prémiové značky brousí zoubky na monopolizaci nejdražšího segmentu, řežba vypukne i v ekonomickém segmentu. A jak na tom Bandag a trh protektorů v Evropě vlastně je? Podle opatrných vyjádření firmy vidí svůj vlastní podíl na trhu protektorů v Evropě na úrovni 16%. Je myšlen podíl na trhu, jehož velikost je odhadována na přibližně 6 milionů kusů nákladních protektorů. Pokud to porovnáme s údaji za rok 2004, měl Bandag podíl na trhu ve výši 27%, Kraiburg byl tehdy na úrovni 21% a Marangoni na 11%. Bandag byl sice před dvěma pětiletkami nesporným lídrem trhu, vše se ale velmi velmi změnilo. Michelin si piplá svoji Ligu mistrů s Recamic, Remix a Pneu Laurent. A z dalekých exotických krajů se na nás valí mexické Galgo, brazilský Vipal a Ruzi, indický Elgi nebo malajsijský Goodway. Podle vyjádření samotných hochů z Bridgestone evropský trh zabezpečuje ze 45% segment prémium, 30% je tvořeno dodávkami místního kvalitního středního segmentu a 25% patří dovozu ze zámoří. Aby mohl Bridgestone nabídnout svým dealerům levnější cenovou alternativu na stále více rozbouřeném a rozkolísaném trhu, musel přijít s nabídkou v podobě Protread. Tuto značku používal původně Bridgestone v Thajsku, ale od roku 2012 se nová nabídka hlavně pro regionální dopravu a stavby rozšířila i v našich zeměpisných šířkách. Rozdíl v ceně je na úrovni 25 až 35% ve srovnání s cenou na Bandag.
V současné době má Bandag v Evropě 142 frančíz, z toho je 21 v Itálii, 20 v Německu, 9 v Británii a dva u nás. Snad jsem proboha na nikoho nezapomněl!! V Polsku se v létě 2014 otevře nový závod na výrobu protektorovacích materiálů s kapacitou 25 000 tun ročně, který má doplnit dosavadní výrobu pod značkou Bandag v belgickém Lanklaaru. V Belgii se ponechá výroba obou značek – Bandag i Protread. Takže podtrženo a sečteno – stále se něco děje. Vždy ve střehu, přátelé pryže. Snad se udržíme alespoň v 1. A třídě krajského přeboru.
neděle, 20. dubna 2014
Shambo Pryži zdar a indiánským kmenům v Polabí zvlášť. Ještě jednou se drobně vrátím k výsledkům prodejů osobních vozů v Evropě. Je to popis určité nálady na trhu a možnosti a chuti investovat do koupě rodinného vozu. Takže – vládne mírný optimismus v celé evropské kotlině. A jak dopadl kmen praotce Čecha? Od ledna do března t.r. si u nás nové vozítko pořídilo 43 tisíc nadšenců, v minulém roce to bylo jen 36 tisíc a chlup. Nárůst činí za rok skoro 18%. A pokud porovnáme statistiky za březen letošní a loňský, tak uvidíme nárůst skoro 20%. V březnu t.r. se prodalo skoro 16 600 osobních vozů, to je o 3 000 více, než před rokem. Růst prodejů je v Evropské unii na úrovni 8%. Prodeje rostly ve všech zemích ( například v Řecku o 30% ), výjimkou jsou jen země Beneluxu. Škodovka má v rámci celé Evropy zvýšení prodejů na úrovni skoro 18% - celkem skoro 110 000 vozů za první kvartál, například Hyundai je na -1%, KIA na plus 8% a Dacia na 40%. A pro ty, kdo milují Jamese Bonda - i takových vozů Jaguar se prodalo 5 800 kusů. Bůh ochraňuj královnu a pryži zdar.
Hrouda Svatá pravda čendo. SHAMBO Odkaz níže je bohužel pro řeč mého kmene nesrozumitelný . Neumím Anglicky :D
pátek, 18. dubna 2014
Shambo A aby juchání nebylo dost ( každá drobnost potěší, že ) - evropská Asociace výrobců automobilů ACEA jako každý měsíc zveřejnila zprávu o stavu Unie a trhu. Stručně řečeno - prodeje rostou, v naší milované ČR je nárůst prodeje podle různých kritérií vyšší o 18 až 20%. A v celé Evropě o 8% za kvartál 2014. Jste hloubaví, vše si najdete zde: http://www.acea.be/press-releases/article/passenger-car-registrations-8.4-in-first-quarter-10.6-in-march Pěkné počtení a pryži zdar. A pro brblaly mám dvě svaté pravdy na závěr - Každé auto stárne od okamžiku, kdy si ho koupíte. A nejlevnější auto je to, které si nekoupíte. Howgh.
čtvrtek, 17. dubna 2014
Shambo Přátelé pryže, evropská asociace výrobců pneu ETRMA tlučením do bubnů a frfláním a prskáním do trub a pozounů s jásotem zveřejnila kvartální výsledky svých členů. Tak jak si stojíme a padáme? Osobní pneu - prodeje se zvýšily o 10% na 51 milionů kusů. Nákladní a autobusové pneu - nárůst 16% a 2,1 milionu prodaných kusů. Agro pneu také povyskočily o 7% a motopneu o 12%. A kdo jsou ti tajemní členové asociace ETRMA najdete zde: http://www.etrma.org/about-etrma/members Nejsou to pochopitelně zdaleka všichni výtečníci, ale pro představu o tendencích a vývoji to musí skromnému gumaři ze vsi stačit. Takže - hlavu vzhůru, čekají nás skvělé a úžasné optimistické zítřky. A pokud chce být kdokoliv mocí mermo pesimistou, tak přidám bonus na závěr. http://www.youtube.com/watch?v=oRt10Ps4oUg Užijte si to!
čtvrtek, 17. dubna 2014
Michal Tak Nokian udělal první zimní pneumatiku pro traktory, tak to je teda hustý: http://www.nokianheavytyres.us/news-item?id=63330028 - Bořku jinak moc děkuji za odkaz je to velmi zajímavá věc a přivedl mě na to jeden zákazník, který si tak udělal přilbu na motorku. Jinak napíšu o víkendu, je toho stále hafo, díky bohu za to, do 5.5. práce zajištěna, tak jsem moc rád. o víkendu se ozvu.