Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
BIB
BIB JJ určitě je to lepší udělané než dřív ale i tak to motoru, baterii a starteru moc nepomůže, motor mám 1.8TSI 180HP. Prostě mě to pije krev stejně jako TPMS a budu to chtít nějak deaktivovat a v tom vidím tu paralelu že lidi bude stejně tak štvát TPMS a budou to chtít zrušit i když auto s tím je homologované, ale ještě jednou píšu že jsme v česku a tady to nikoho nepálí :-)
pondělí, 19. května 2014
 
Michal
Michal Čendo souhlas. Osobně myslím, že ten pryžoplastový nebo jaký to vlastně je, tak vydrží dlouho. Vezmi si, že klasický pryžový ventil TR vydrží taky hodně dlouho a jentak nezpuchří, ty tři i čtyři roky dá v pohodě, v zimě méně. Ovšem o těch hliníkových si teda iluze nedělám, to je vyoxidovaný po dvou sezonách a nemusí být ani na zimní sadě. Jinak kluci máte pravdu, jsme v čechách a to hovoří za vše. Jinak BIBe, ten start stop už máš u MQB nové generace a to není už takový průšvih, jako byly ty první. Je daleko lépe propracovaný. Ten Tvůj start stop pracuje v lepším režimu. Motor Ti nezhasne, pokud není dostatečně zahřátý, takže Ti nehrozí, že by ti motor zhasnul, když vyjedeš ráno v zimě na prvním křižovatku. Navíc startér je daleko větší než klasický bez start stopu na daleko více cyklů, altérnator je na to taky připravený. Výhodné je, akorát když by jsi poskakoval v zácpě, kde popojíždíš po metrech, ten start stop vypínat, byť se to dalším nastartováním vrátí do původního stavu. Ale tyhle start stopy už nejsou takové jako měli prvně touaregy nebo passaty. máš TSI nebo TDI?
pondělí, 19. května 2014
 
BIB
BIB Michale souhlas, oddělí to zrno od plevy, ale nesmíš zapomenout že jsme v česku a lidi to budou odpojovat a bojkotovat tzn. budeme víceméně tam kde jsme byli. No a těm co si to nechají to po dvou zimách odpadne a při nejlepším zničí pneu a disk. Příště už to nebudou chtít i když díky bohu jsou alespoň TPMS gumové ventily. Já sám bych rád nějak obešel ten paskvil start-stop systém který mě pekně štve a pije krev jen kvůli hezčímu CO v papírech pro slavnou EU. Bohužel mé auto na MQB už bez toho vynálezu objednat nešlo :-(
pondělí, 19. května 2014
 
Michal
Michal BIBe přesně tak, máš pravdu. Koncern bude mít své řešení Pouze přechodné období bude TPMS. Zrovna dneska jsem to sondoval ve škodovce u známého v Boleslavi co dělá na vývoji. Také jim ještě Boleslav ani neřekla termín, ve kterém by měli být ventily nasazeny. Nicméně platí, že koncern bude mít své řešení ve spolupráci s continentalem, ale jsou s tím tajný jak hrad v karpatech. Podle mě to bude navázané na řídící jednotku, přes TCS, ale nemám to potvrzené, ale jinak si masivní nasazování TCS do řídících jednotek u platforem MQB nedovedu vysvětlit. BMW taky bude mít vyjímky u modelů s velikostmi 19" a 20" u 3, 5 a Z4. Tak ono samozřejmě, že zastánci jsou a na jednu stranu je to fakt, že to oddělí zrno od plev a spousta servisů si s tím jednak nebude vědět rady a někteří se na to vykašlou, takže to pomůže trhu...což je na druhou stranu taky fakt.
pondělí, 19. května 2014
 
BIB
BIB JJ Michale mám na to stejný názor, TPMS je jen buzerace, nepřímá kontrola je plně dostačující a doufám že to nebude dlouho trvat najde se řešení jak to obejít i bez čidel na ventilu. Vím že tady jsou zastánci TPMS ale já jsem zásadně proti. Před pár dny jsem koupil nové auto z koncernu vw a jsem neskutečně rád že tam tu bruselskou zhovadilost nemám :-) Lidi to budou obcházet a já jim v tom bránit nebudu protože je i docela chápu.
pondělí, 19. května 2014
 
Michal
Michal Klucí gumařský, musím se smát, jak funguje marketing :-) Teď mi přišel email na školení TPMS od DD pneu. nic proti,školení dobrý, ale ten název toho emailu.............."sezóna je u konce a velmi výnosný byznys za dveřmi! Nezapomeňte se proškolit na TPMS experta! Nenechte si uniknout jedinečnou příležitost stát se jedničkou v problematice TPMS!"................to je hláška roku. Já bych byl hlavně rád, aby na to byly připravené ty firmy, které tada hodlají ty ventily prodávat, že když objednám ventil, nakoduju to na ford, že ten ventil to vydrží a ne, že se po týdnu ztratí signál, nefunkční nebo nespolehlivé ventily, já rozhodně odpouštět nebudu a ta firma dostane ode mě tak zabrat, že se z toho posere. Protože, když už ti lidé budou šikanovaní tímhle nesmyslným unijním nařízením, tak ať za své peníze mají opravdu kvalitní a spolehlivou věc. Mě to sere nepředstavitelně, že to v těch autech bude, protože už teď je s tím sraní neskutečný ne pracovně, to je OK, ale to řešení s těma lidma, kteří proti tomu mají zásadně negativní pohled a já se jim nedivím a souhlasím s nimi. Dodnes nemám přezuté některá auta, kde zákazníci přemýšlí, zda mají jen přezout, nebo si koupit druhou sadu kompletních kol + tedy druhou sadu ventilů...a to jsou prosím firmy, které normálně neřeší vůbec nic. řeknete jim cenu pneu, cenu disku, práce a respektují to, ale jim samotným se prostě tahle buzer akce těch bruselských hovad prostě nelíbí. Všichni, kdo v tom děláme víme, že to na bezpečnost jízdy nemá absolutně žádný vliv, vzhledem k tomu, že ten ventil se u nízkých profilů klidně rozmlátí při přejetí hlubší díry nebo jízdě po polní cestě, nedej bože, když auto zapadne do ztvrdlého sněhu nebo bláta. a že rozdíl v detekci defektru mezi přímou a nepřímou kontrolou je opravdu minimální. Jediný co se mi docela líbí jsou ty gumový TPMS, ale ty rádooxidující hliníkový z továren, je teda hovadina...
pondělí, 19. května 2014
 
BF
BF Hezký den přátelé gum. Shambo prosím tě, vem si sebou do Essenu aspoň vozík za osobák. Nabal se tam letáky co to půjde a pomalu jak se budeš prolistovávat těmi reklamními papíry tu vždy něco napiš. To máš každý den několik článků a na řadu měsíců jistotu že nás budeš krmit čerstvou trávou. Většina servisáku je zde jen osobních, ale mne osobně i když ho omezuji co to jen jde zajímá i ten katastrofální nákladní sektor který myslím projde totální destrukcí. TPMS je samozřejmě automaticky hitem letošní sezony. Takže to tam vše pořádně prolez, prošťourej, prosmýkej, přelez a zalez do všech dírek a skulinek výstaviště,. Přijeď dobře nabitý a rozjeď to tu na diskuzi ať máme čerstvé zprávy.
neděle, 18. května 2014
 
Shambo
Shambo Přátelé pryže, dnes se zlehka podíváme na novinky, které budou k vidění za týden na veletrhu v Essenu. Účast potvrdilo už 660 firem ze 44 zemí. Jedná se pochopitelně o největší svého druhu v Evropě. Bridgestone slibuje prezentaci inovací i ve značkách Firestone, Bandag a Protread. Rosava táhne do boje s osobními zimními pneu Snowgard. Insa Turbo obohatí essenský jarmark protektory všeho druhu a všech typů. Sailun pravděpodobně ukáže i svůj druhý brand - Rovelo. Yokohama obuje svůj koncept-electrocar do nových revolučních pneušek. Holandský velkoobchod De Klok přitáhne se svou novinkou - osobáky Delfin. Hádejte, kde si je nechali vyrobit... Indonézie. Balkrishna Industries ( u nás spíše jako BKT ) se pochlubí novými Agrimax a Airomax. Hare Krišna s námi! Brazislký Vipal to napálí novými typy protektorovacícho materiálu. Maxxis chystá premiéru nových osobních pneu Energtra. Od Continetal můžeme čekat paletu nových ContiEcoPlus. Kama bude prezentovat svoje nové zimní nákladní 315/70R22,5 NR 501 a NF 501. K tomu všemu se budou podávat bratwursty, cola v plechu a fritky. Čekají nás vnadné hostesky, dárkové tašky a tuny polygrafického materiálu. Herclichvilkomen, přátelé pryže!
neděle, 18. května 2014
 
Michal
Michal Tak michelin uvádí na zimu novinku, dezén Alpin 5, vypadá to jak kombinace BF Goodrich G-Force Winter a Alpin A4
pátek, 16. května 2014
 
Michal
Michal Tak tahle to bude vypadat: http://www.alcar.cz/99784_CZ.htm
pátek, 16. května 2014
 
BF
BF Dobré ráno přátelé gum. Míšo bude to hodně zajímavé jak to s těmi disky na zimu bude vypadat. Alcar je sice hezká, velká firma, ale některé obchodní kroky které delali a dělají je budou v budoucnu hodně mrzet. Už teď mám mnoho servisů které od nich odešli z Al. sektoru a chystají se přejít i s plechami. Jejich někdy až strašení o discích vyrobených kde kým jsou sice hezké, ale nepůsobí nikomu tragedii. Dnes začíná být sektor plechových disků aktuální a kdo nabídne solidní produkt za solidní peníze má výhodu. Alcar zaspal dobu a letos v zimě pokud nezmění politiku dostane pořádnou lekci, to jsem si docela jistý.Taky bude hezké sledovat obrovský nárust servisů na školení a diagnostiku na TPMS. Jestliže všichni čekali co se bude dít a že to třeba i nebude. Kde jsem měl takové i chytré hlasy, tak teď budou muset začít pořádně kmitat aby to zvládli. Jen těch vozidel co v létě naběhne do výroby s čidly bude velké množství a nepřipravený servis je už teď částečně odepsaný servis. Hra začíná a jde o dost přátelé. Kdo zaváhá a nevzbudí se může dostat a taky dostane pořádnou facku.
pátek, 16. května 2014
 
Anonym
Anonym Zdar bando!Sezona je letos brutál!Tolik roboty a tak dlouho nepamatuji.Gumy stále jedou a servis je nadupaný robotou.To jsem nezažil.Okolní boudy nemají do čeho píchnout a lopaty vykuřují před servisem.Jde vidět kdo měl a má v hlavě a kdo nasráno.Co se týče TPMS už se těším a každý týden tu mám tak 2-3auta.Kolikrát přijedou z nějaké smradlavé boudy a ti si neví s tím rady.Tak jen ať to naběhne do všech aut co nejdříve a bude to žužo.A že to nabíha do výroby už u mnoha automobilek teď je tutifruti.Dodavatelé gum jsou letos někteří pěkně v řiti.Michelin ten je letos odepsaný.totální propadák.Brička ta je nepoužitelná a pirelli to jsou nedozralí blázní.Barum ten mě pořádně sere,ale jde letos dobře.A co se týče Alcaru,tak tam sedí zabedněnci a na ně totál smolím.Jejich značky al. disku mám levnější z dovozu o 20% a plechy kolem 15%.Ten Ratlík je totiž hodně nenažraný a kdo chce moc nemusí mit nic a tak to je u mně.Z Německa mám plecháče do 24hodin za lepší kroupy a v klidu,než se rozčilovat s poblázněncema.Alcar zaspal dobu a i když si hrajou na nevím co jsou to jen pikolíci v oboru.To že budou dělat Tpms je dobře.Drazí jako prase a na to stejně nemají.Jdu robit,tak zatím zduř.
pátek, 16. května 2014
 
Michal
Michal Bořku, aby tohle Alcar ustál, musí dělat jednu jedinou věc. Dodávat ventily rovnou při nákupu disků bez cenového navýšení....nebo budou muset zásadně snížit ceny. Lidé se budou vracet k čistému přezouvání, hlavně firmy a já to vítám. Vzhledem k čím dál větší rozmatitosti motorizací, velikosti brzdových kotoučů a třmenů už je to hodně o hubu. Každý asi už zažil, že zákazníkovi připravil sadu, obul a pak auto přijelo v den D a menší kola se tam nevešli. A dovozci disků ti to vyřeší v konfigurátoru jednoduchou větou. nelze nasadit v případě, že jsou větší kola seriově na vozidle....
čtvrtek, 15. května 2014
 
BF
BF A ještě jsem chtěl napsat jakou radost mi udělal nový kompletní ceník vozidel KIA http://www.kia.com/cz/modely/kia-ceed-sw/ceny-a-specifikace/ ceník 2015, kdy začínají od května nabíhat nové vozidla se všemi stupni výbavy už od základů s TPMS. Božský to pohled. Hyundai taky najíždí a další automobilky nastupují taky do tohoto vláčku. I kdyby se to pak nějak změnilo za čas už teď to je fantastické, protože to přinese chaos do pneuservisů plechové kategorie. A že to je ve výbavách od holých plechů s motorem až po exklusivní výbavy je pro mne osobně slastné pokoukání. Jen víc jen houšť přátelé.
čtvrtek, 15. května 2014
 
BF
BF Musím se pousmát nad článkem-- Jako poslední vystoupil na dopolední konferenci ing. Libor Rajdl ze společnosti Alcar Bohemia, který hudbu budoucnosti přeladil na žhavou současnost, konkrétně na nástup povinnosti vybavovat nové automobily systémem měření tlaku vzduchu v pneumatikách (TMPS) počínaje 1. listopadem letošního roku. Vysvětlil jak princip činnosti těchto senzorů, tak problematiku jejich životnosti a servisu. Ten není kvůli rozdílnosti senzorů od různých dodavatelů zcela jednoduchý, společnost Alcar je však podle ing. Rajdla připravena nabídnout obchodním partnerům řešení, které jim umožní servisně pokrýt všechny systémy, které na trhu budou----Tak na tohle jsem hodně zvědavý za jaké peníze a co vůbec nabídne, když p. Rajd je znám jako nejdražší dodavatel všeho co prodává a mnoho lidí od Alcaru odchází nakupovat jinde. Příkladem jsou např. pl disky na nákladní vozy kdy tu samou značku dostanu z polska o 20-30% lépe,než u nich. Pak najednou jsou schopni dodat za ceny i poláků. Špinavá hra a špinavé ruky mají a to nemám osobně vůbec rád. Někdy také nesmyslně bojuje z dovozem plagiátu které vůbec třeba plagiáty nejsou. Plechové disky letos v zimě za ceny které běžně prodává jsou zcela nesmyslné a postavené na hlavu. Již teď je mnoho slušných zahraničních dovozců kteří nabízejí kvalitní disky za podstatně lepší ceny ve vysoké kvalitě a jsem za ně rád, protože takový monopol jako je ALCAR je velmi nebezpečný a take někdy hodně zákeřný. Osobně jim nevěřím ani nos mezi očima.
čtvrtek, 15. května 2014
 
BF
BF Hezký večer přátelé gum. Míšo neboj, nebudu nikoho kamenovat. V každém místě je to jiné a pokud se servis uživí jen z gum je to malý zázrak a přeji mu to. Já jsem zase nakloněn jednoznačnému rozšiřováním služeb. Ale teď jsem se chtěl vrátit k článku ze soboty 10.5. kdy jsem rozebíral některé značky. Míšo tam jsem trošku opomněl ten Goodyear, že taky dělám z této skupiny jen Dunlop, Sávu a Fuldu. Letos to od nich nebylo na jaro prostě špatné a pokud nastaví rozumně zimu mohlo by to být solidní i v prodeji. Problém je však podle mne, že se centrálně moc zaměřují na jednoho člověka a to je v budoucnu bude možná hodně mrzet. No uvidíme. Jinak u mne dopadla letos slušně Lassa. V některých rozměrech se zdařil udělat velmi slušný zisk a jestli zimu nabídnou ve stejném duchu bude to hodně zajímavé a příjemné. Yokohama nabídla letos pro naši síť skutečný nadstandard což mne donutilo se značce trochu více věnovat. Prodej téměř 400 kol za měsíc duben v této značce mne osobně velmi mile překvapilo a hlavně potěšilo. Především pak Porsche na originálech 295/35-21 byla krásná práce a hodně potěší když zákazník je měl už v prvovýbavě a chtěl jenom je a nic jiného znovu. A mimo jiné při fantastické podpoře za geometrii se ziskovost dostala do čísel o kterých se jiným značkám může jen zdát. Ať chceme nebo ne tak to vždy je o penězích. Protože jsem věděl že to přinese ovoce, zisk a nové lidi investoval jsem včas do prověřené reklamy ať už u mne v Třinci do kabelovky, tak do rádia, kde jsem letos úmyslně zvolil zcela jinou a podle mne i účinější metodu reklamy a jsem mile překvapen výsledkem a ohlasy lidí. Už teď vím že to budu opakovat v několika etapách a z různými akcemi. Výhodou je že to přináší ovoce dalším členům sítě a to bylo mým záměrem. Bridgestone v současné době a v ČR ani nevím že existuje. Tam nemám ani zdání co a jak se děje. Nokian je myslím v pohodě a Hankook si dělá taky na co má. Jinak celý nákladní sektor u nás nebudu raději teď vůbec komentovat. To je zcela zbytečné. To perfektně zobrazuje Shambo a skutečný dříč Hrouda. Tak se mějte a zítra se na to zase vrhněte. Hezkou klidnou noc přeji.
úterý, 13. května 2014
 
Shambo
Shambo Přátelé pryže, o zítřku i včerejšku gumařiny hodně napoví mezinárodní veletrh Reiffen v Essenu od 27. května. Pořádá se vždy jednou za dva roky, letošní ročník slibuje nabitou startovní listinu vystavovatelů. Kdo si chce prohlédnout seznam účastníků tohoto gumařského jarmarku, tak to má zde: http://www.reifen-messe.de/en/reifen_messe/ausstellerliste/ausstellerliste_neu_11.html Pořadatelé si letos hodně slibují od nadržených čínských výrobců i asijských tygříků stejně jako od konzervativnějších tradičních výrobců. Pokud cestu tam i zpět ve zdraví přežiji a bude o čem psát, připravím si pár řádek pro vás. Pryži zdar!
úterý, 13. května 2014
 
Michal
Michal Hroudo, nabízí se otázka, zda to přežije. Tady byl taky takový šmrdla, který nákladní kolo přezouval komplet dohromady za 150 Kč, tedy ještě o 50 levněji než ten u Tebe, ale tady zasáhla vyšší moc velice rychle. Vydržel tam s tím servisem 3 měsice, tady je prostě draze, ale i tak se tu najdou blázni, kteří jsou schopní udělat kompletní přezutí 17 včetně mytí a nových ventilů za pětikilo....
úterý, 13. května 2014
 
Michal
Michal BIBe já si to myslím taky a souhlasím s Tebou, že není moc dobré, když se to tříští na více činností a člověk má dělat jednu nebo dvě věci, ale pořádně. I když třeba Bořek by nám za tohle natloukl:-) Na druhou stranu si taky myslím, že to ale v případě mnoha lokalit není rozhodně na škodu a mnohde se jen pneuservisem uživit nedá. To je prostě holý fakt a pak je samozřejmě dobré umět a dělat toho co nejvíce. Na druhou stranu to už je na každém jak si to rozvrhne. :-)
úterý, 13. května 2014
 
Hrouda
Hrouda A dnes jsem objevil pneuservis v Roudnici nad/Labem který svým zákazníkům z nákladního sektoru přezouvá pneu za 100kč s DPH z disku a na disk 100kč s DPH. Je to zkáza i ceny za práci . A jak jsem to zjistil ? pneu značky KAMA zakoupily u mne a těšil jsem se na montáž a ono nic, tak se ptám a odpověď na sebe nedala dlouho čekat . „ on nám to za 200 kila přehodí nezlob se :C Až se pan dopravce vrátí z dovolené na Maledivách tak se zastaví uhradit tu montáž tomu borcoj.
úterý, 13. května 2014
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz