Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
mensa
mensa Dnes jsem se rozhodl smazat poslední příspěvky uživatele SKUTECNY FERDA, protože Pneu revue nebude dále podporovat cílené útoky na jakékoli osoby, navíc urážlivé, hulvátské a anonymní. Domníval jsem se, že elementární slušnost si tu ochrání sami uživatelé fóra a je mi líto, že se tak nestalo. Toto forum je určeno k odborné diskuzi, nikoli k hodnocení či odsuzování konkrétních osob a jejich činů. Dnes není problém založit si diskuzní forum kdekoli jinde, třeba na stránkách pneuservisu. Pokud tedy někomu náš formát diskuze nevyhovuje, ať tak učiní.
úterý, 23. září 2014
 
Radek
Radek Výborný komentář p. Hroudo.
úterý, 23. září 2014
 
Hrouda
Hrouda Dobrý večer. Ke kauze - B2B. : Můj osobní názor na záměnu údajů v registraci do systému B2B pan Bartoš zná a probrali jsme to osobně na Pneukonferenci a ještě dříve po telefonu krátce po zjištění záměny. Zda věřím vysvětlení nebo nevěřím „ nejsem si zcela jistý „ a počkám si na další omyl. Pan Filipec příběh zná ode mě a podal jsem mu zcela nezkresleně celou situaci tak jak proběhla. Zdá se, že ho vaše přítomnost v oboru dráždí již delší dobu. Co se týká „ záměny“ údajů a možného prodeje pneu na dopravce nebo koncáky obecně je mě to fuk protože pneumatiky si každý objedná na sebe nebo na firmu za nemožné ceny kdekoli jinde na internetu a B2B to už nemůže více pokazit, ta doprava kterou pan Bartoš zaměnil s mojí maličkostí nakupuje vraníky od vraníku a jejich cenotvorbu tu každý zná. Dále co se týká nákupu databází mě osobně se nelíbí, že se vůbec dá beztrestně obchodovat s databází čehokoly. OBTĚŽUJOU MĚ následné telefonáty „kup to a investuj tady“. Nemůžu se ale zbavit pocitu že pokud si nějakou databázi koupí vaše společnost tak není úplně nemožné vaší databázi také zpeněžit pro potřeby někoho dalšího.
pondělí, 22. září 2014
 
Michal
Michal takže se akorát převléknul kabát, nic jiného...všechno je smazané, my jsme úplná jiná firma...tohle je fakt možné jen v ČR
pondělí, 22. září 2014
 
Shambo
Shambo Pneu Tiger? Fajn, dáme si místo sokolího oka tygří oko! http://www.youtube.com/watch?v=rwer1CiteBg
pondělí, 22. září 2014
 
Radek
Radek hohencendo až tak ze záhrobí to nebylo :-) a pan Filipec měl trochu pravdu, protože tak nepřátelské to asi nebude. Právě mi dorazil email že : Změna u vašeho odběratele - nově jako Pneu Tiger s.r.o. , Byli bychom rádi, kdybyste si zaevidovali naši společnost Pneu Tiger s.r.o., a teď to zajímavé - Tomáš Kajgr, ředitel společnosti :-)
pondělí, 22. září 2014
 
BF
BF Děkuji p. Osmančíkovi za jeho snahu o obhajobu a odpověď. Přátelé gum věřte že jsem si nic nevycucal z prstu. Jestli jste udělali v B2B chybu a zadali jste něco špatně do toho super systému je jen vaše věc. Tohle se ale stalo a vaše obhajoba může být jak na jednu stranu omluva za chybu tak na druhou stranu také i prach-sprostá lež. Pro mne osobně jste v B2B jen obyčejní sběratelé dat, cenných informací, vybírači nějakých dávek ze servisů. Nepřinášíte téměř nic pozitivního, snad jen to že některé servisy používají vaše stránky k tlaku na cenu u svých dodavatelů právě na tu vyjednanou cenu. Zcela a zhola nic víc. Ještě snad napíšu že Vaše osobní vystoupení které jste měl na konferenci vzbudilo u servisů velmi smíšené pocity. Mnohem více negativních než těch pozitivních. A protože jsem se setkal jen za týden na svých cestách s dosti velkým počtem servisáku moc dobře mohu tohle s čistým štítem napsat. Vás osobně ke svému životu nepotřebuji ani vidět, nechat si tlačit nesmysly do hlavy, ani si nechat od Vás hloupě vysvětlovat nějaké chiméry. A mimo to jsem zcela v pohodě a nevím o žádném blížícím se UFU. V případě že takového mezigalaktického dodavatele najdete, požádám Vás ať pak raději neprodleně informujte všechny vaše členy v B2B. A na úplný závěr snad napíšu ať si raději zametete před vlastním prahem, protože to potřebujete. Přeji všem rozumným krásnou, nikým a ničím nerušenou noc. Bořivoj Filipec.
neděle, 21. září 2014
 
BF
BF Děkuji p.
neděle, 21. září 2014
 
TymPneuB2B
TymPneuB2B Hezkou neděli přátele pneubranže. Rád bych uvedl na pravou míru další nepřesnosti „v podání pana BF níže“, tentokrát o tom, komu PneuB2B poskytuje přístupy. Je fajn, že se tady může každý z plných plic vyjádřit a ještě ideálnější je, že většina čitatelů ani neví, která chytrá hlava za tím stojí. Z logiky věci pak vyplývá, že se zde dozvídáme na jedné straně spoustu zajímavých poznatků a informací, na druhou stranu celou řadu bludů a nesmyslů. Omlouvám se za přímočarost. Nemá smysl si lámat hlavu nad tím, že je to neobjektivní a nespravedlivé atd.. Relevantní obraz zřejmě ukáže pouze dlouhodobý pohled. PneuB2B poskytuje přístupy pouze prodejcům pneumatik, nikoliv koncovým zákazníků, či subjektům popisovaným z příspěvků p. Filipce (BF). Zcela jasně vymezená pravidla určují, jakým způsobem přístupy poskytujeme. V současné době je to z 95% na základě osobních návštěv. Zbývající část je vždy na základě prověřených informací o nové registraci. Interně máme dokonce systém sankcí, abychom maximálně předešli tomu, že se systém dostane někam, kam nepatří. Naprosto vylučujeme i firemní zákazníky a dopravce, což se o jiných dodavatelích říct rozhodně nedá. Z našeho pohledu by to popíralo logiku podpory prodejních míst. To co popisuje pan „BF“ svědčí pouze o tom, že takovéto subjekty máme v naší interní databázi. Pokud by si pan „BF“ někdy třeba zaplatil nějakou databázi, tak, jak jsme to udělali my, zjistil by, že např. Albertina obsahuje v sekci pneuservis asi 50% takovýchto subjektů. Poněkud smutné na celém příspěvku pana „BF“ je, že on skutečně ví, jak celá situace vznikla, přístup byl poskytnut po OSOBNÍ návštěvě „servisáka“, jak uvádí pan „BF“ a celá tato „líbivá kauza“ se spustila pouze na jednom chybně uvedeném údaji daného partnera, což pokud bude chtít, může i zde potvrdit. Nechci jmenovat, ale jsem si jistý, že patří do spolku příznivců tohoto chatu. Celá věc se má tak, že přístup nebyl ani omylem zaměněn. I proto se také zamyšlím nad tím, zda je to pouze mylný úsudek pana „BF“, který pramení z jeho zaujatých postojů a apriorních úsudku vůči PneuB2B nebo je cílem nás záměrně poškozovat. Pokud se pletu, ať mi zde pan „BF“ uvede, jednu jedinou konkrétní firmu, která by do dnešního dne měla nebo má platný přístup, odpovídající jeho popisu a nasypu si popel na hlavu. Rád bych ještě dodal, že zcela otevřeně komunikujeme a diskutujeme o všech problémech a to i veřejně. Právě proto jsme se účastnili konference v takovém rozsahu, kde jsme měli možnost debatovat s každým, kdo projevil zájem. Všem těmto účastníkům ještě jednou děkuji za to, že přišli, před těmi, kteří raději strčili „hlavu do písku“. Velmi rád bych se s panem Filipcem potkal a pokusil se mu objasnit všechny jeho „chiméry“ o PneuB2B nebo snad lidech o kterých se tak rád zmiňuje ve svých barvitých příspěvcích. Tak či tak předpokládám, že se dál bude psát ve stylu, že zítra přistane UFO. Hezkou neděli všem a úspěšné přípravy na sezónu ! Aleš Osmančík, PneuB2B.
neděle, 21. září 2014
 
Shambo
Shambo Pane Menso, spíše hořká realita. Každodenní "Sokolí oko" potvrzuje, v jaké napjaté situaci se náš obor nachází. Nakukuje se do smluv, do faktur, do podmínek. Při jednání s dodavateli je slyšet šepot "... kucí fajn, cena dobrá, ale ... a za kolik to má Franta?" stokrát častěji, než kdy dříve bývalo obvyklé. Nebo taky " ... ty woe, Frantovo auto stálo dvacet minut u Pazderky na servisu na dvoře... to jsou cajzli." Nicméně - pilnou prací, optimismem a houževnatostí to přežijeme se ctí a ziskem, ni? :) Dej Bůh a duchové pryže.
neděle, 21. září 2014
 
mensa
mensa Shambo hezký fejeton.
neděle, 21. září 2014
 
Shambo
Shambo Čendo, dostal jsi email ze záhrobí. Což u Bestdrive nehrozí.
neděle, 21. září 2014
 
Shambo
Shambo Přátelé pryže, naším trhem obchází strašidlo a děs z akce "Sokolí oko." A obětí přibývá. Jak to "Sokolí oko" působí? Během nejvyššího pracovního vypětí a stressu, před třetím chlebíčkem s česnekovou pastou sypanou cibulí a hltem studeného kafe se lžičkou zapíchnutou v levém oku zazvoní telefon. Na druhé straně éteru je slyšet hrozivý šepot barytonu pana Vendelína, prokuristy systémového giganta v oboru gumařském "Rychlá ..prcka Ltd." Pan Vendelín, kterému pumpuje tlak až za ušima, dostal právě od svého dlužníka Ing. Lumíra ( dopravní kancelář "Bobek a Bobík") zaručenou cenovou informaci, zprostředkovanou laskavým a přítulným panem magistrem Lukášem, jinak vrchním intendantem webovéhou koumáka ze sdružení "Nejlevnější plečka". Švagr pana Lumíra hraje taroky každý pátek v pražské knajpě "U vystřelenýho voka" s řidičem zásilkové služby "Prdtrans" panem Griglákem z Humenného. A Fero Griglák slyšel od své švagrové slečny Jituše, jinak skladnice velkoobchodu "Ráj pryže" o tom, že moje společnost dodala spediční firmě "Ventilek a synové" jeden kus protektoru Hantag o rozměru 555/3,14PíR21,5 za 10 kop vajec. Deset kop vajec je přesně vajec 600. Bez DPH. A tím jsem dle názoru emočně rozrušeného pana Vendelína porušil rovnováhu na trhu. Marně jsem se bránil, že v žádném případě jsem neprodal ani jeden kus Hantagu za celou svou existenci podnikání v pryži, potažmo za cenu deseti kop. I poslední skladník ví, že Hantag je Hantag a pod dvanáct kop nikdo bez ztráty na majetku neprodá. Bohužel, baryton pana Vendelína se měnil tu v bas, tu v tenor. Byl rozhořčen. Je konec našemu vzájemnému obchodování. Pan Vendelím má totiž absolutní důvěru v informační zdroj Ing. Lumíra, kterému by přece nelhal magistr Lukáš. A naopak pan magistr je bytostně a nezvratně přesvědčen o svém informátorovi ujovi Griglákovi z Humenného. A Griglákova Jituše údajně tu naši fakturu s cenou deseti kop vajec 1. kategorie zahlédla v odrazu zrcadlovek mého řidiče Mirečka v ten okamžik, kdy si ona údajně za vraty skladu upravovala dekolt a on naopak zavazoval tkaničku. Takže "Sokolí oko" rozhodilo bussines pana Vendelína, já měl kalhoty od cibule a rovnováha na trhu je evidentně narušena. Jak se "Sokolím okem" bojovat? Druhý den jsem vydal tuto vnitrofiremní instrukci: 1/ řidičům se zakazuje nahlížet do dekoltu kohokoliv 2/ faktury ke zboží se budou psát neviditelným inkoustem ( návod najdete např. v knize "Záhada hlavolamu" nebo "Dvacet let u CIA") a 3/ pana Vendelína nepřesvědčím. Jak již pravil před stovkami let čínský filosof Konfucius: je těžké najít černou kočku v tmavé místnosti. Hlavně pokud tam ta kočka není. Pryži zdar. P.s. Jak jistě chápete, uvedená jména a příběh jsou pouze fikcí autora. Nic víc.
sobota, 20. září 2014
 
Michal
Michal To je přesně ono, jak napsal Bořek, to mi mluvíš z duše. Tohle otočení výhradních začínám pomalu vnímat čím dál více i od těch, kteří to dříve dělali běžně. Oni si totiž spočítali, že pan G. i kdyby tam dával 0,2% marže, tak není schopen obskákat celý trh, to prostě nelze, takže prodá třeba 10 tis. pneumatik od té značky...ale ten výrobce už k tomu navíc prodá jen pár tisíc navíc, protože ti ostatní, kteří dostanou o těch 10% méně si ty jejich pneumatiky nekoupí, protože ví, že jsou neprodejné. Ale když to bude mít systém a importér bude počítat, tak je schopen i s tou marží o 10% nižší, než by dal jemu prodat těch pneumatik po republice třeba 80 tis daleko většímu množství subjektů, kteří si je regionálně prodají ve svém kraji. Ve výsledku prodají daleko víc s daleko větším ziskem, protože té značce ti prodejci a servisy budou prostě věřit a nebudou se jí bát. Podívejte, jak dopadnul Kleber. Byly doby, kdy to ve středním segmentu byla pro mě č. 1.....letos s ní na zimu ani nepočítám, hravě ji nahradím čímkoliv jiným, Barumkou, Fuldou, Semperitem nebo i Hankookem...prostě ten michelin jeho aktivitami s panem P. ztratil tak obrovské množství zákazníků a hlavně důvěru, že dostat tohle zpět do laufu pro tu značku opravdu velký problém....
sobota, 20. září 2014
 
BF
BF Hezký sobotní podvečer přátelé gum. Radku, je jedno jestli ho chce někdo nepřátelsky převzít, nebo se mu to stalo jinak. On je zodpovědný za dluhy a jen on si za ně může. Byl majitelem? Byl. Tak je plně zodpovědný za své činy, jednání, vystupování. Taky mi ho není líto a je jich tady u nás mnoho kteří ještě padnou na pusu. Znám i úspěšné servisy minulých let které si hráli na mistry světa a dnes jsou mimo mísu a končí jim pomalu a jistě kariéra. Vymahatelnost dluhu je zde velmi velká a výrazně úspěšná. Znám obchodníky kteří si sprostě diktují podmínky, rozkazují dodavatelům, neplatí včas faktury, dělají i podvody a pak zbaběle utečou s penězi jako už máme tady v ČR zvykem. Kdo však udělá více podvodu a hlavně dluhu? Servis, nebo takovíto různorodí podvodníci? Kdo to dostane od Peš... Kaj.. atd.? UŽ Nikdo!!! Ztráty jsou obrovské. Naše podnikatelské prostředí v ČR je obrovským podhoubím podvodu. Mám však velkou radost když jasně vidím, že mnozí výhradní dodavatelé kteří v nedávné době tlačili horem dolem internetovým dodavatelům došli a někteří pomalu a jistě docházejí k závěru že kvalitní, stabilní, platebně schopné a slušné pneuservisy jsou v současné době jednou z nejlepších cest fungující činnosti, obchodu a spolupráce. Na závěr jen takovou malou vsuvku. V nedávné době oslovil majitel nej.. výhradního dodavatele velmi známé světové značky a pan G.. řekl: dejte mi 10% navíc oproti všem ostatním a já vám to tu budu prodávat jedna dvě a budete mít čísla jako nikdy jindy. Na to se mu dostalo jasné odpovědi : to dokáže takhle každý zkazit cenu a zničit trh, takže se určitě nedomluvíme. A taky že se nedomluvili. Hodnotím to jako jasnou ukázku, že někteří výhradní už dobře zvažují po případech podvodů komu, co, a jak dnes dají. Tlak takovýchto pro mne kolikrát jen neslušných překupníků je poslední dobou hodně zvýšený a věřím že ti rozumní a chytří dodavatelé nepodlehnou hloupým nápadům. +10% navíc a já vám to tu rozjedu to může vymyslet a hlavně vyřknout snad jen už jen nenormální člověk. Příjemný sobotní večer přeji všem rozumným v oboru.
sobota, 20. září 2014
 
Radek
Radek Tak z toho je 40mil. úvěr předpokládám z většiny na nemovitý majetek. Kdo ví jak to je. Nezajímavé není i tvrzení že chce společnost někdo nepřátelsky převzít. http://www.kajgrprodejpneu.cz/
čtvrtek, 18. září 2014
 
Michal
Michal No.....61 milionů, to není žádný troškař. Ne, že by mi Michelinu bylo nějak líto, že u něj utopili 16 mega, ale udělat 61 to už je docela kumšt....A nejhorší je to co píše Ferda, přejmenuje se to, jsme jiná firma, co bylo bylo, jedeme dál....ale jak říká staré příslo se starýma kurvama, novej bordel neuděláš.....
úterý, 16. září 2014
 
Anonym
Anonym Zdar bando!Tak jsem tady zpátky z cest po té naši zemi kulaté.Amerika mi dala trochu zabrat,ale už mi bylo smutno po některých tlamách co tu píšou.Kolega mi právě poslal insolvenci na Kajgra a tak je tu zase o jednoho přechytřelého méně.Díky bohu! http://www.insolvency.cz/insolvence_spis.aspx?id=14414563 Jinak co se týče těch paznechtu z B2B chci říct že je tam minimálně jeden z nich velký lhář,tunelář a podvodník.Na krku insolvence,exekutory,podvody atd.To že to budou práskat všude je víc jak jisté.A dopadne to tak že až všichni hlupí zaplatí prachy, pak to rychle zabalí jako třeba ten Kajgr. A to si ještě dokonce dovolí od něho noví tupci jít na bývalé dodavatele co jim dluží vatu prachů a řeknou:dejte nám zase gumy,my jsme už úplně jiná firma.Ku..., vykopat je ze schodů a nakopat do kulí!¨To jsou hovada!Mi to říct a dlužit,tak mají místo ksichtu rýč.Hovada,nic víc.Zatím zdar,zas napíšu.
úterý, 16. září 2014
 
Michal
Michal No já snad sním či bdím...Nokian WR D3 vyhrál ve 205/55 R16 test zimních pneumatik ACE.....že by v německu vytáhli hlavu ze zádele a testovali opravdu vlastnosti a ne to, kdo jim dá na soukromá auta sadu zadara?
úterý, 16. září 2014
 
Michal
Michal Já si čendo taky myslím, že jsi to odpískal brzy, zkoušel jsi Lukášovi volat?
úterý, 16. září 2014
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz