Hrouda Ani jeden nekoupí kompletní sadu a rači přezuje na jaře a na podzim zase.
neděle, 12. října 2014
Michal Tak přátelé, mám na Vás strategickou otázku....tento týden přišlo 14 zákazníků, kteří mají nová auta, že by chtěli kompletní kola na zimu, 10 z nich chtělo s plechy, 4 s liťákama. 10 z nich mělo v kolech TPMS, zbylá pětká byly VW a Škoda. A teď přátelé otázka do pléna. Kolik z nich myslíte, že si koupili celá kola a kolik z nich se rozhodlo pro každosezonní kompletní přezouvání? Kdo odpoví správně vyhrává gumárenského bobříka přesnosti:-)
sobota, 11. října 2014
Anonym Zdar bando!Jsem zas na chvilku tady a je třeba hodit něco do placu,bo tu chrápete.Tak tu máme teplo jako na jaře,gumy moc nefičí,tak aspoň ta mechanická jede na plné pecky.Už víte ten nový fajný drb?Že né?Tož to já vám ho rád kecnu.Náš zlatý milovaný michulin se nemá k čemu tady u nás něco pořádného robit a tak kůpil ten internetový brajgl IHLE.A teď to tu prý rozfrcají na cucky.Tož to jsem z toho osypaný jak slůnéčko sedmitečné.Bože na nebesích vidíš to?Naperou to napřed mrkáčkovi čikovi alias bonzákovi z nej a teď ješte Ihle,tož to mě všichni posmolte.Michelin má jedinečné nápady,skvělé obchodní cíle a vynikající hlupé čulibrky.Zdar!!!
Michal ...na srdci mám čendo to, že je venku 25 stupňů a vedro jak v prdeli. Na život je to hezké, ale že by se lidi nějak objednávali, tak to ani náhodou. Já jen doufám, že si z 1.11. přestali mít strach a nebudou se všichni chtít přezouvat v tom posledním týdnu, nejlepe 29.30.31.....
Hrouda Nic se neděje. Určitě se ještě potkáme tak jí schovej a já si připravým odměnu. Já sem hlava děravá :D
pondělí, 6. října 2014
Hrouda Čendo to věřím. Na toto téma se da povídat dlouho. Ale některé věci které víme je lepší nechat na osobní pohovor. Máme každý dost zážitků. Ale toto necháme na další setkání. Jinak prátelé pneu jsem opravdu viděl a není na ní známka poškození strojem nebo cizím tělesem a ani to nevypadá na to že by utrzila jinou ujmu asi to opravdu bude zmetek. Snad to bude ojedinělý případ. Jinak všem přeji dobrou noc a pracovitý pondělek.
neděle, 5. října 2014
Hrouda Souhlasím . Předpokládal jsem že to je první montáž.. A pokud je to starší pneumatika jednou nebo dvakrát přezutá tak se přikláním k poškození mechanickému ať už jízdou nebo montáží a výrobní vada u více pneumatik je vyloučená za tu dobu by už někdo ten problém řešil. Tím neříkám že není možná výrobní vada . Čendo nech to prohlédnou odborné oko a napiš jak to dopadlo.
neděle, 5. října 2014
Michal Hroudo naprosto souhlasím, jen doplňuji k té pneu, ta polariska je směrová, pokud zákaznice přezouvala každou sezonu na jednu sadu disků, tak není vyloučeno, že i když to teď bylo na vnitřní straně, tak že ta strana jezdila před rokem nebo dvěma na vnější, protože víš sám, že na popisování strany u samotných pneumatik spousta lidí prdí. To, že ta patka "zdechla" nyní může být jen dílem náhody.
neděle, 5. října 2014
Hrouda Čendo to je hodně divný. Ten disk podle mě není možné poškodit pneumatikou tak aby na pneumatice nebyla známka o tom že se něco dělo . Jak píše Michal mohlo to být už před tou poslední montáží ,otázkou zůstává co to způsobilo vůz je tvůj a jistě dobře víš jak se sním jezdí. Pneumatika mohla mít výrobní vadu, ale celá série ? Poškození při montáži bych vyloučil ( při montáži pneumatiky vnitřní stranu pláště nasadí každý bez velké síly jde to velmi lehce , dost často se setkám s poškozením patky na venkovní straně kde pneumatika klade odpor v poslední fázi nazutí „ někomu :D „, ale vada je na vnitřní straně pokud to dobře chápu.) Proto pokud nedošlo k mechanickému poškození během jízdy, tak tu máme vadnou pneumatiku a budeme doufat že to je jen náhoda a další nebude. Bořku nevím jestli se tu něco může změnit podnikatelské prostředí je dost nemocné po zbohatnutí za jakou koly cenu a to ne jen v oboru okolo pneumatik . CCA 82% úředníků se setkalo se zmanipulovanou zakázkou a těch 18% lže . Někde jsem to četl. A kdo lže ten krade :D Jen nevím jestli to co jsme se dozvěděly stálo za odchod některých přispěvovatelů jako je Shambo. Tím nechci říci dost ! klidně pokračuj , ale je to asi větší než si myslíš a taky se může stát že tu budeme osamoceni. A diskuse bez diskutérů je nanic.
neděle, 5. října 2014
Michal Čendo, tak z mého pohledu, pokud takto mohu soudit, tak, že se ta barumka svlíkla je to, že podle mě prasklo patní lano a povolila se a tím se svlíkla....Ale důvodů může být několik, někdo tu patku mohl šlajsnout při obouvání, druhá možnost je, že ta patka se poškodila po nějaké velké ráně v zatáčce na zatížené straně auta, ale to je méně pravděpodobné. Vadu pneu bych určitě taky nevylučoval. Na druhou stranu jestli zákaznice něco vymetla ta pneu se v tom místě zdeformovala, tak mohl dojít ke skřípnutí patky mezi tím, co bylo na zemi a diskem - tohle jsem opravdu zažil. Mojí tetě se to stalo, přejela nějakou ostrou kolejnici, bočnice kupodivu vydržela, ale patka ne, teta ale byla opravdu velmi specifický pilot vozidla, to co ona měla za zážitky jsem ještě nikdy neviděl a jinde už nezažil. Podle bočnice je to dle mého názoru Barum Polaris 2, ta současná trojka má podle mě už ty nové nápisy, ale teď nechci kecat. Co se goodyearu týče, tak to opravdu netuším. Vzhledem k tomu, že té pneu nic není, se to bude blbě prokazovat, že to byla pneu. Dle mého názoru, kdyby ta pneu ničila disk, tak by jsi to v první řadě poznal na řízení. Ta pneumatika by se musela posunovat po disku, čímž by se s tím v první řadě hodně blbě jelo, protože by jsi to poznal při brždění. V druhé řadě, kdyby ne při brždění, tak by se Ti rozhodilo vyvážení a vibrovalo by to do volantu. Což by jsi mohl vyloučit tím, že by jsi udělal čáru u ventilu a zkusil s tím chvíli jezdit, jestli se to bude šoupat. Nicméně, nějak se mi nezdá, že by pneumatika udělala takhle hlubokou rýhu, i když možné je vše, ale já se s tím ještě nesetkal. Uvidíš, co napíšou ostatní, ta barumka je dle mého názoru jasná, ale s tím goodyarem to opravdu netuším, já s nimi problém nikdy neměl....Hele a nemohla to třeba teoreticky udělat ta pneu co tam byla před tou goodyaerkou a jen jsi si toho nevšimnul, že je to tak vybraný?
neděle, 5. října 2014
BF Hezký den přátelé gum. Protože mi to není lhostejné řeknu k tomu co se tady nedávno událo ještě jen asi tohle. Mrzí mne co se tady stalo a především že někteří odešli z diskuze. Ne z pohledu mého vůči článkům vůči někomu, ale proto že celou dobu tady někteří bojujeme za pravdu, za záchranu oboru, za možnost napravit křivdy a najednou dostaneme svým způsobem facku. Nejsem žádný spasitel ani zachránce tohoto oboru to vůbec ne. Nikdy jsem si to nemyslel ani se tak necítím a ani tak nechci vystupovat. Jsem jen toho součástí. Na druhou stranu nechci být jen přeživší a nečinný, když vím že jde ovlivnit a hlavně lze dělat věci jinak, lépe, rozumně, čestně, a poctivě. Mám radost, cítím zadostiučinění když vidím jak se za ty roky i díky této diskuzi částečně mnoho věcí dostalo na přímou a lepší cestu a jdeme společně s rozumnými lidmi v oboru pomalým krokem k úspěchu. Mnozí dodavatelé si dnes už konečně jasně uvědomují situaci na trhu a dávají to najevo velmi výrazně a důrazně. Věřte že jsem byl docela velmi překvapen když mi pár dni za sebou zavolalo několik myslím velmi vlivných lidí v našem gumařském oboru a poděkovalo mi nejenom za to co jsem teď poslední články napsal. Řekl jsem všem a to i dobře vím, že to není jen moje práce, že za tím nestojím jen já, ale i ti co tam diskutují a také ti kterým už není konečně lhostejné co se tady u nás děje. Mnozí z nich byli nazlobení na toho či onoho, Někteří se přesně vyjádřili k problému který tu nastal a věřte že je dobré vědět že jsou s vámi lidé kteří v tomhle oboru již řadu let něco znamenají. Nejsou to vůbec lidé za co se považuji já osobně. Já jsem jen obyčejný živnostník a nestydím se za to. Někteří dokonce nabídli pomocnou ruku za což jim tímto děkuji a také všichni shodně a jasně řekli, že je potřeba nastavit podmínky u nás tak aby se tenhle obor konečně vzpamatoval. Jen společně a napříč celým spektrem oboru se to může a já věřím i do budoucna musí podařit. A je známo že když se kácí les lítají třísky. A o zametání od půdy po sklep jsem psal již nesčetněkrát. Pokud bude možnost, budu dál rád bojovat za všechny poctivé lidi v oboru. A věřte že po případě který zde nastal jsem rád, že se podařilo udělat kus práce, že to nebylo vůbec marné a docílilo se jasných pozitivních výsledků s podporou mnohých z vás. Krásnou pohodovou noc přeji všem rozumným lidem v oboru.
sobota, 4. října 2014
Michal u té barumky bych to spíš viděl na disk, že byl příčinou ale u té goodyeary, to fakt nevím.
sobota, 4. října 2014
Michal a patka na těch goodyearech byla při sundání OK nebo z ní čouhali dráty?
sobota, 4. října 2014
Michal Kouknem na ty fotky a uvidíme, moc toho nevymslíme, ale třeba nás tu něco napadne. Kdyby to bylo montáží, tak mě snad napadá jen, že by to zapoměli narazit a jen tam foukli požadovaný provozní tlak na autě...ale i tak by se to projevilo prakticky hned při rozjetí....já jsem zažil svlečenou gumu jen jednou a to byl takový mistní tuningový závodní, který zkoušel, co si nechá auto líbit, ale za normální jízdy jsem to ještě neviděl....no a s těmi goodyery fakt nevím
sobota, 4. října 2014
Michal to je divný čendo. Nezdá se mi, že kdyby ta pneu byla vadná, že by se sama jentak z disku sundala. Jak dlouho po nazutí se pneu svlíkla? čímž nenarážím na nějakou chybu montáže..
sobota, 4. října 2014
Hrouda Co se stalo Čendo s těma gumama ? Můžeš popsat nebo vložit fotku?