Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Radek
Radek Včera u nás byl zákazník s X4kou, ta by mně opravdu potěšila :-)
čtvrtek, 6. listopadu 2014
 
Anonym
Anonym Dobrý den všem pánové!!! Teď bych rád odbočil od tématu a rád udělal takovou anketu o tom, co by jste jakožto pneuservisáci uvítali jako dárek od Vašeho dodavatele pneumatik. Poraďte co praktického by jste rádi uvítali místo reklamního předmětu který obvykle "pošlete dál" nějakému známému či kamarádovi..... Kdo ví.... třeba mě někdo z vás bude inspirovat a pak Vás Váš obchodní zástupce navštíví právě s dárkem, který Vás konečně potěší :-) Děkuji za Vaše typy!!!
čtvrtek, 6. listopadu 2014
 
Radek
Radek Z nějakého vyhrožování bych si nedělal příliš velkou hlavu. On je k tomu modelu větší odpor než čekaly. Seriozní velkoobchody tam zatím nejsou a věřím že to tak zůstane. Z pneuB2B bude stejně takový začarovaný kruh. Díky tomu že jako dodavatele vezmou kohokoliv kdo zaplatí provizi za prodej tak tahá data od všech co mu je poskytnou. Jenže ti už tahají k sobě i data od těch co jsou v B2B. Tím nám z toho vzniká takový malý paskvil. Takže z těch několika desítek dodavatelů je reálných asi kolik ?
středa, 5. listopadu 2014
 
Shambo
Shambo Zdravím starou gardu. Nebo staré gumy? Odvahu, pánové. Pravda a adheze vítězí :)
úterý, 4. listopadu 2014
 
BF
BF Ještě jednou hezký den. Ani nevíte jakou radost mi udělalo když jsem teď hovořil s několika lidmi kteří mne informovali o soudním sporu který probíhá s majitelem bývalé CARENY. Ten v prvním soudním případě byl napřed osvobozen a teď dalším stupněm vyššího soudu následně odsouzen na tvrdo na 5 let za podvod, k zaplacení škody a nemůže 4 roky podnikat. Rozhodnutí není ještě pravomocné a může se ještě určitě odvolat, ale je zde už konečně jasná ukázka toho že se něco i v našem soudnictví začalo dít. Nikdy z něho např. Pirelli ČR peníze nedostane, nikdy si na něm už téměř nic nevezme, ale satisfakce je zde a bylo morálně i zadostiučiněno že podvodníci budou konečně zavírání za své činy. Výmluvy typu: že se podnikání nepovedlo nepomůžou a věřím že to je první vlaštovka v tomto světě podvodů, lží a zákeřností a konečně snad bude po právu zodpovědný člověk za své činy plně potrestán. Hezký den.
úterý, 4. listopadu 2014
 
BF
BF Hezké ráno přátelé gum. Míšo, díky za napsaná slova. Vraťme se ale už k práci. Sezona je v plném proudu. 14 dní bylo opravdu na servise velmi živo. Prodej nových pneumatik je na vynikající úrovni a práce bylo jako vždy až nad hlavu. Dnes máme zatím první volnější den a tak jsem trochu za to i rád. Kluci si pořádně mákli a tak trošku odlehčení neuškodí. Pár dní volněji by bylo příjemné, ale kdyby pak napadlo trochu sněhu to bych se určitě nezlobil. Zatím to však tak nevypadá. Teplo je až příliš a tak se nikdo kdo jezdí jen kolem komína nehodlá přesměrovat do pneuservisu a vyčkává. A to samozřejmě nemluvím ještě o těch co jsou celý rok na zimních a dojíždí teď na 2-3 milimetrech. Ti pokud nenasněží ani nepřezují, ti pojedou až na krev dokud to nespadne. Zatím to je rozprostřeno vcelku rozumně, uskladněné pneu taky naznačují že jsme těsně za polovinou a tak je to vcelku v pohodě. No uvidíme jaký další průběh to bude mít. Přeji všem rozumným v oboru mnoho úspěchů a ať se jim dílo daří.
úterý, 4. listopadu 2014
 
Michal
Michal Pryžovníci, jsem příšerně unavený, ale aspoň touto cestou bych chtěl vyjádřit Bořkovi podporu. Otevřeně říkám, že jsem dopis, který obdržel Bořek četl a upřímně mi přišel naprosto směšný až komický a hlavně o ničem. Házení bububu nic víc to není. Osobně to moc nechápu a je vidět, že se dostáváme ve společnosti někam, kam by se to dostat nemělo. Ostatně co se divíme platí to i obecně v naší společnosti a případy, kdy ten, který udělá něco, za co by se měl stydět popotahuje toho, který na nepravost upozornil je tím popotahovaným. Možná je to daň za svododu projevu, možná je to jakousi zrváceností naší společností, kde žijeme. Vidíme to v našim nejvyšších kruzích, tak proč se divit, že je toto možné i v našem oboru. Bořek neudělal nic špatného, pouze upozornil na jisté skutečnosti a měl jasné důkazy. Myslím, že kdo zná Bořka, tak ví, že by nic bez důkazů nevypustil....Přátelé užívejme si nejhezčí období v roce, tato sezona je opravdu vynikající a úžasná a berme to tak, že i přes velké nervy a stresy děláme nejhezčí práci na světě a ten kdo do toho dává srdce to prostě musí cítit. Tohle prostě nikdo, kdo to nezažil a zná gumařinu jen od stolu v kanceláři nedokáže pochopit. Je smutné, že Ferdu odstřihli, asi už zde pro nás není místo, asi má vedení jiné plány a jiné záměry, než před pár lety, tak věřme, že vědí co dělají.
úterý, 4. listopadu 2014
 
BF
BF Hezký večer přátelé gum. Chtěl bych se s vámi dnes podělit a věřím že mi to nebudete mít za zlé o zážitek, myšlenku,vlastně své přesvědčení. Před pár dny jsem dostal dopis od jedné paní z právního sektoru firmy z centrálou v Praze a bylo mi v něm naznačeno a snad i částečně vnucováno něco co jsem vůbec neudělal, neprovedl a neuskutečnil. Tento pro mne zbytečný popsaný papír beru jako marnění drahocenného času některých lidí. Klidně se znovu podepíšu a chci opět zde každého ujistit, že nemám vůči B2B nebo nějaké osobě výlučně žádnou zlobu, nenávist, zášť, či jinačejší formu osobního odporu. Jde jen o moje osobní svobodné přesvědčení, logické uvažování a jsou to jen mé myšlenky za kterými si pevně v současnosti stojím a budu je prezentovat třeba už jen svobodou slova. Zopakuji se teď a tady znovu a třeba i tisíckrát, že pro mne osobně je B2B v současnosti jen obyčejné sbírání dat, cenných informací a je to v této době a v těchto našich současných podmínkách podle mne jen vybíraní nějakých dávek z pneuservisů. Myslím si že to nepřináší téměř nic pozitivního, snad jen to že některé servisy pak používají tyto stránky k tlaku na cenu u svých dodavatelů právě a zrovna na tu vyhledanou cenu na B2B. Zcela a zhola nic víc. Upozorňuji znovu, že je to je můj osobní názor, za který se nestydím, říkám ho zcela svobodně a nikomu ho také vůbec nevnucuji. Nahánění strachu nějakým pro mne zcela zbytečným papírem, není to co by mne skutečně rozklepalo. Není to ani poprvé ani naposledy co mi bylo svým způsobem vyhrožováno různými způsoby a toto beru jako jednu ze slušných forem. Naopak mne to vždy motivovalo, že za vše co jsem kdy napsal se nemusím stydět a každému se mohu klidně upřímně podívat do očí. To se o mnohých lidech nejenom v našem oboru však říct v dnešní době určitě nedá. Vyhrožováním a děláním bububu bez jakýkoliv oprávněných a skutečných faktů je podle mne hodně slabomyslné až někdy ubohé, protože svoboda slova nebo projevu je právo vyjadřovat své názory a myšlenky bez ohledu na to, zda se tak děje ve veřejném, nebo soukromém prostoru, a na použité médium (tisk, internet apod.). „Každý má právo na svobodu přesvědčení a projevu; toto právo nepřipouští, aby někdo trpěl újmu pro své přesvědčení, a zahrnuje právo vyhledávat, přijímat a rozšiřovat informace a myšlenky jakýmikoli prostředky a bez ohledu na hranice.“ Chci říct že jsem bojoval a budu vždy bojovat, byl jsem tak totiž i vychován jak za slušné lidi, tak třeba i za všechny v oboru kteří mají čest, slušnost a třeba i hrdost. Budu je třeba chránit právě svobodou slova před jakýmikoliv lumpy, podvodníky a různými zloději. Nejsem spasitel a už vůbec ne zachránce oboru. Jsem obyčejný myslím že zcela normální člověk, který si však nenechá také nikým jen tak kalit na hlavu. Co máme v tomto světě jsou Informace, jsou kolikrát velmi cenné a musíme toho využívat. A pokud se necháme zastrašovat, budeme ustupovat, nebo třeba jen utíkat před někým, kdo nemá třeba jen čisté svědomí, pak by to bylo hodně špatné a taky hodně zbabělé. To prosím ale ode mne nechtějte. Pokud někdo má problém, tak ať se k tomu postaví třeba jako skutečný chlap. Vždy jsem vystupoval a budu jako osoba a za své svobodné názory a třeba i za zveřejnění různých nekalostí a podvodů jsem se nikdy nestyděl a budu je pokud budou dostatečné důkazy zase a opět kdykoliv prezentovat. Jsem moc rád a motivuje mne to, že po rozeslání tohoto dopisu mnohým lidem se mi mnozí z vás ozvali a jednoznačně mne podpořili v dalším pokračování myšlenky pravdy a že uklízet se musí od půdy až po sklep. Od výhradních až po poslední pneuservis. A že někteří z nich jsou v oboru někdy velké pojmy mne jen utvrzuje že mám jejich plnou osobní, ale třeba i v nejnutnějším případě velmi kvalitní právní podporu, což mne velmi těší. Nejdu totiž nikdy za určitou hranici, kde bych mohl něco přehnat, lhát, nebo snad podvádět a nikde a nikdy nedělám to co mi bylo i někým v třeba zrovna tomhle dopise částečně vnucováno. Pravda v tomto případě jednoznačně zvítězila a jsem za to moc rád. Ještě jednou všem kteří mi volali a psali mnohokrát děkuji za jejich maximální podporu a slibuji že se budu chovat tak abych je nezklamal a abych se mohl čestně znovu a kdykoliv každému podívat upřímně do očí. Hezký, nikým a ničím nerušený večer. Svobodný občan (-: Bořivoj Filipec
pondělí, 3. listopadu 2014
 
Hrouda
Hrouda skutečný ferda se ztratil děje se něco? to že už nemá profil to je asi vážné ? A jak to jde hošánci tady to frčí jak po tyči. Poprvé za svou přítomnost napíšu že mě neotravují internetové gumy. snad to tak zůstane a nebo to teprve dovezou až se sněhem. Čendo zapomněl jsem reagovat na tvůj telefonát omlouvám se, ale přistihl jsi mě v příšerném fofru a potom jsem si už nevzpomněl že ti mám zavolat.
neděle, 2. listopadu 2014
 
Michal
Michal No, já tohle pamatuju dva nebo tři roky zpátky, jak byla uvedená ta první povinnost zimních pneumatik a byl ten nedostatek, to byl stejný nářez možná ještě horší. Tohle je dáno tím, že bylo dlouho teplo a teď se to sesunulo. Já to vidím podle stavu uskladněnek, že to opadne nejdřív tak třetí týden v listopadu a letos se to bude táhnout určitě až do ježíška. letos mě velmi překvapuje jeden trend a to rozmanitost rozměrů, je to jednoznačně ve znamení neběžných rozměrů a letos se z běžných do laufu vrátila felda:-) a je zajímavé, že loni víc běžela 205/55 R16 na úkor 195/65/15, letos je to přesně opačně. Líbí se mi to moc a je to moc fajn, když to tak vydrží, tak jen dobře.
neděle, 26. října 2014
 
Anonym
Anonym Zdar bando!Musel jsem všechnu mechanickou posunout na neurčito a děláme ji jen v nouzi.Tolik gum co se zesypalo najednou nepamatuji roky!Já i moja partija potí krev.Každý den do 20-21hod a v 6,30 už zase nanovo.Celý příští týden máme už plně obsazeno.Gum je prodáno jako much v létě na hovně.Internetoví paznechti mi tu nejezdí,tak mám klid na prodej svých gum a pořádné roboty.Ještě otravovat se s hlupými bi mi tak chybělo.Večer většinou řešíme auta s novýma TPMS a zatím to celkově vypadá na pořádný vývar pokud to vydrží takhle ještě aspoň 2-3týdny.Interneťáci se jinak v reklamách moc snaží,ale že bych viděl nějaké lepší jejich výsledky naopak.I ti co kdysi brali přes ty poťapy dnes už za mnou lezou a chtějí si to vzít na servise.A berou!To je změna jako byk!Kravaťáci jsou zalezlí v kanclach a čekají až jim příjdou zaplacene faktury.Napřed budou volat kde to je,pak že je třeba a já bych je mohl ohrat.Žádný listopad,dostanou to a budou rádi tak na konci prosince.Zprasili někteří ceny tak ať si počkají.nebo se jim vrátí zboží.Už vím o několika co jim to naperou pěkně zpátky.Hlavně ten náš slavný Barum letos zaperlil!Vytáhat je za ty ušiska jak malého haranta by pořádně zasloužili.Jdu raději už relaxovat,zítra toho mám mraky.Zdar!
neděle, 26. října 2014
 
Michal
Michal Tak úderníci jak hodnotíte tento týden? To byl záhul jak sviňa, ani jsme si neupšoukli.
neděle, 26. října 2014
 
Michal
Michal BIBe, pokud by přijel na STK a neměl to v kolech, tak je to jednoznačně závada typu C, podobně jako by Ti tam svítila kontrolka airbagu, na to Tě prostě nepustí z STK. Zkrátka ten člověk nemůže na STK jet bez ventilů, to je jasný fakt. Jinak u škodovek budou mít možnost TPM+ bude nejen u Fabie 3, ale už teď je standartem u Rapida tedy i toledo. U octavie III, Yetiho a Superbu by to mělo být až od 1.11....jak to bude mít citigo to je otázka. Nicméně kamarád co dělá na vývoji mi říkal, že i roomster, který dobíhá by to měl mít také přes TPM+.
neděle, 19. října 2014
 
BF
BF A TPMS mne tak momentálně netrápí jak po včerejšku ledničkáři, anteňáci, apod s OK elektra. Barum je mi celkem u ... , ale dnes mi volalo pár servisáku kteří to mají jako nosnou značku a ti byli tak vytočení do vrtule co je to za neskutečný podraz. Naskladní si Barumky za směšné % o kterých jim tvrdí že jsou to nad poměry dobré a pak mrsknou nějakým zasuvkářům gumy s 38 ale i 41,3% !!!! Kde jsme? Kluci byli opravdu hodně naštvaní a to oprávněně. Faktury nepočkají, penále pak nabíhá už den po splatnosti a jak mají prodávat když jim hází dodavatel ne klacky, ale stromy pod nohy a tímto i přímo na hlavu.
neděle, 19. října 2014
 
BF
BF Hezký večer přátelé gum. Jak říká Gumař1 a má pravdu TPM+ bude ve většině vozů Wolswagen Group a to znamená v současnosti největší ztrátu jak pro servisy které díky zavedení očekávaly větší přínos když už to musí a má být, tak pak především pro výrobce a dodavatele senzoru. Jsem sám zvědav jestli kompletní řada vozidel Škoda a další ww group bude na TPM+ nebo zavládne chaos, kdy jedno auto to bude mít na kroužku a druhé skoro stejné bude mít třeba senzor jako se to běžně stávalo. A nebo třeba Citigo bude na senzor a zbytek na kroužek? To samé má pravdu bez diskuze i SJM. Většinou u nás auta kupují firmy a tím pádem ten zbytek řeší skutečně většinou jen cenu a jak najednou zjistí co to vše obnáší budou v celku nemile překvapeni. Měl jsem zatím celkem štěstí na lidi kteří pochopili, že je to povinnost, ale očekávám taky ty i hodně negativní reakce a řešení problémů od zákazníků. Každý je však za své činy plně zodpovědný a to si musí uvědomit. My jsme jako pneuservisy ale povinni na to upozornit, nabídnout řešení, možnosti. Já ale také vím že každého budu informovat podle nejlepšího vědomí a svědomí. Nebudu jako i doposud dělat něco co je možné jen náznakem označit třeba nebezpečným. V daňovém dokladu se vždy ve sporných případech jistím. Několikrát se mi to již dobře vyplatilo.
neděle, 19. října 2014
 
BIB
BIB Já jsem odpůrce přímého tpms pro všechna auta bez rozdílu, považuji za zcela dostatečné nepřímé tpms a za tím si stojím. Lidi co nechtějí čidla chápu, nabídnu jim jak čidla tak i klasický ventil, řeknu jim k tomu svoje poznatky z praxe a rozhodnutí je na nich. Osobně si nemyslím že by po lidech bez čidel šli na STK nebo dokonce pojištováci při likvidaci nehody, kteří často přehlíží když má auto jiný rozměr pneu než v tp nebo sjeté pneu (a to je podle mě větší problém než čidla). Když upadne za jízdy zánovní alu ventil tpms tak to moc bezpečné není.. Sám jsem si užil s čidly u např. renaultu, fordu, hyundai a vw svoje. A to ještě lidi neví že baterie v čidlu se nedá vyměnit, to bude veselo :-)
neděle, 19. října 2014
 
SJM
SJM Vážení přátelé. Moc zajímavá diskuze, do které jsem, co by dezertér z oboru (nikoli vlastní vinou), nechtěl se původně vůbec účastnit. Nicméně příspěvky jsou tak zajímavé a rozmanité, že mě to nedá, abych nepřinesl i svou trošku do mlýna, a to pohled zákazníka, který má ale za 19 roků v branži o pneumatikách nějaké povědomí. Jedná se o zcela subjektivní náhled člověka z okresního města, kterému není úplně lhostejné, kde a jak žije. Jako zásadní vidím ten způsob prosazení monitorování tlaku. Lidé tady po létech působení v top politice VK, kdy se dnes a denně strefoval a bohužel velmi často oprávněně, do nařízení, příkazů, zákazů EU, vnímají již tak nějak všechno s jistou dávkou podezření, co se na ně ušilo a zase o nás bez nás. A že těch blbostí do nebe volajících bylo a je o tom asi není sporu. Jen zcela okrajově připomenu štítkování pneumatik, zcela amatérské a zbytečné. Jako další vidím problém v technologii snímání tlaku. Jak v několika příspěvcích zaznělo, zavádíme něco, co je již překonané, poruchové, náchylné k poškození a jediný prospěch z toho prozatím mají výrobci. Pro zákazníka z toho plynou jen další starosti a náklady. Neznám Lagunu, kde to někomu po 5ti létech fungovalo. No a pak tu máme naše specifikum proti původním členům EU, a to jsou naše příjmy, cca 1/3 -1/4. Seberte z dlaně chlup, když tam není. Navíc je tu také fenomén Škoda, který jak bylo také již zmíněno, to řeší jinak. Víme, jak Škoda řeší hlavně služební flotily, jak prodejci jiných značek skřípou zuby. Také je fakt, že ¾ prodaných vozů je v ČR firemních, no a ta ¼ připadá na „obyčejný“ lid, jak ho s oblibou nazývá Bohouš. No a to jsou ti majitelé Dácií, Clií, i20 atd. Tyto zákazníky zajímá ze zcela pragmatických důvodů hlavně cena. Až se seznámí s realitou, co obnáší monitoring, výsledkem může být ještě masivnější používání zimních pneumatik celoročně, než je doposud, a to prosím nyní odmítají přezutí jen pro cenu 400-500 Kč. V konečném důsledku to může znamenat i úbytek těchto klientů na servise. Nicméně bude to individuální záležitost místo od místa a servis od servisu a až čas ukáže, jak se věci mají. Krásný den a vydařenou sezónu.
neděle, 19. října 2014
 
Gumar1
Gumar1 Dobrý den kolegové, TMPS je hodně výživné téma a já sám jsem byl odpůrce všech diagnostik,ventilů a serepetiček.Ale čas a doba ukázala,že investovat do vybavení se vyplatilo,senzory se prodávají,celkově zákazníci s tím zas tak velký problém nemají.Kdo se systémem TMPS má problém jsme my,servisáci. Dodavatelé senzorů se předbíhají s „pomocnou rukou“ ale v praxi jsem narazil,že data které nám poskytují,se někdy nezakládají na pravdě a některé vozy bez orig.senzorů nejdou udělat. Je zvláštní,kolik tady bylo zákazníku s informací přímo z autosalonu,že senzory mít nemusí,že to nevadí,tak jak jste už tady psali.Na moji větu „ať si to nechají dát písemně“ a „zda bezp.pásy taky si nechají vymontovat,když je obtěžuje jejich stálé zapínání“ většinou pochopí a senzory si objednájí. Musím říct,že s prodejem senzoru nemám problém,spíš se divím,proč je tady tolik odpůrců? Je to další přínos práce. A bude spousta zákazníku, ačkoli májí kompletní kola a sami si je doma namontují,tak budou muset přijet na diagnostiku . S čím mám problém je to,že výrobci automobilů stejně do pěti let tento systém zavrhnou,aspoň u malých a levných vozů.Důkaz je Škoda Fabia3 a Rapid,který má systém TMP+,tedy bez senzoru,s ABS a snímáním vibrací defektového kola. Citroen mj. průkopník monitorování, s přímým systémem taky neuvažuje. Ale za tu dobu se vyrobí tolik aut,že do „důchodu“ budeme mít co načítat,klonovat,diagnostikovat a měnit o-kroužky až do posr…ní. Pěknou neděli
neděle, 19. října 2014
 
Michal
Michal Já můžu potvrdit to, co říká Bořek. Servisní technici v autorizácích to lidem říkají, že s tím jezdí se svítící kontrolkou. Momentálně řeším novou Toyotu Verso, už asi čtyři dny. Pán chtěl kompletní kola, když mi řekl, že je auto měsíc staré, tak jsem hned zavětřil ventily, taky že ano. Tak po vleklé diskuzi, jestli koupit jen pneu nebo celá kola, což by se mu prý líbilo více, ale že nechce aby kontrolka svítila jsem ho odkázal na autorizovaný servis, ať se teda zeptá, jak se to u jeho modelu projevuje a jak se k tomu budou tváři oni, co se záruky týče, atd. Servisní technik mu řekl, že odpojit to už u jeho auta nemohou, ale dřív, že to běžně dělali, ale že spousta lidí jezdí v zimě bez ventilů a jen tam svítí kontrolka, že se akustických projevů bát nemusí a STK má září, takže toho se prý bát taky nemusí. a teď pozor, samotná toyota má v nabídce na zimní kompletní kola: http://www.toyota.cz/service-and-accessories/genuine-accessories/komplety.json na konci je napsáno, že "Pro všechny uvedené komplety kol lze přiobjednat sadu ventilků TPMS v ceně 6 000 Kč v případě, že je vozidlo vybaveno výstražným systémem tlaku pneumatik". Není tam napsáno, že musí, ale, že lze, takže ani oni to nepovažují jako povinnost.....Nicméně, zákazník se rozhodl, že mu kontrolka vadit nebude a objednal si kompletní plechové disky + pneu...mě se to ale dnes dopoledne rozleželo v hlavě, jelikož to byl pán, který si dal poradit, ale bytostně nechce dávat 6000 za ventily, tak jsem ho dnes přesvědčil jen na pneu a disky tam dávat nebudeme....další věc je, že dvě kompletní sady lidé drželi jen z ekonomického hlediska, že to bylo prostě cenově výhodné, ušetřili za kompletní přezouvání...no a to teď, když mají dvě kompletní sady, tak je to prostě zbytečný luxus a to hlavně z důvodu servisování TPMS ventilu, ať ty dvě sady budou mít nebo ne, tak prostě když ne každou sezonu, tak aspoň ob-jednu sezonu se ty kola stejně musí rozložit a ty ventily servisovat, ta servisní sada není vůbec levná záležitost a hlavně se tím platí prakticky kompletní přezouvání, takže když ty lidi si tohle spočítají, tak prostě mít dvě sady je zkrátka neekonomické a drahý luxus. Lité disky už jsou taky dnes kvalitnější, takže zima se na nich tolik neprojevuje, jako dříve, takže na co dvě sady. Já osobně jsem tohoto systému velký odpůrce....ať mi prosím nikdo nevykládá nic o bezpečnosti. Bezpečné by to bylo, kdyby to bylo přes ABS a ne, že někdo vymyslí takovou blbost a nacpe takovou křehkou věc do kola. Majitelé fordu, kterým se rozletěl ventil za jízdy i u 2 měsíce starého auta, nebo řidič panamery, který trefil hranu díry přímo na ventil, který se rozmlátil, pneu utekla, bohužel řídící jednotka to jaksi nepostřehla a pán na to přišel až v okamžiku, kdy to poznal na řízení, což už bylo ale po tom, co se zničila pneumatika i disk, takže si dovedete představit jaká je to škoda....Osobně si myslím, že je obrovskou chybou, že se do aut cpe tolik elektronických a "bezpečnostních" prvků...proč? Protože těch lidí bude na těch silnicích chcípat daleko více. Lidé totiž nebudou spoléhat na své úsudky a na své řidičské schopnosti ale na to, že to za NĚ ELEKTRONIKA ZAŘÍDÍ a to je to nejhorší co se prostě může stát, protože ti lidé tím jednoduše ztratí pud sebezáchovy a přestane pracovat podvědomí, že v dané situaci si řekne, že bych takhle jet neměl a to prostě teď nenastane. Takhle si aspoň ty pneumatiky hlídali, poslouchali je - no dobře, někteří,......... tohle odpadne, budou koukat na nějakou přiblblou tabulku, kde se tlaky budou tvářit, že je tam 2,4 kpa a to jim ke štěstí stačí. Nehod bude čím dál víc a nebude to jen kvůli tomu, že bude více aut, ale proto, že lidé nebudou nucení k řidičskému umu a budou spoléhat, že defekty ohlídají ventily, že udržení auta v jízním pruhu udrží systém hlídání přejetí dělících čar, že dobržďování v koloně zajistí automatické brždění a jiné nesmysly, maximální dovolenou rychlost systém čtení značek a ne už koncetrace na hlídání tachometru. Ani mě nepřekvapuje, že mi v úterý zákazník řekl, jak je fajn, že tam má automatické dobržďování, že v zácpě nemusí hlídat brzdu a může se v klidu koukat na internet na telefonu a korunu tomu v pátek dala paní, která mi z legrace hlásila, že dole ve Vrbový, kde jezdí každý den dopráce a domů vlítla do protisměru, protože ji přestalo fungovat ESP a ona i když tam vjela stejně jako vždy, tak jí to normálně vyneslo jen proto, že elektronika si vzala dovolenou, měla štěstí, autobus zrovna nahoru nejel, jinak by dopadla jako ti dva co tam mají za svodidlama křížky. Co se automobilové bezpečnosti týče, tak místo toho, aby se řešili různé rádoby elektronické nesmysly, tak by stačilo, aby se dělali pravidelně přezkoušení, psychotesty - už tam by dobrá třetina žadatelů o řidičák odpadla a při autoškole se dával větší důraz na krizové situace a jejich zvládnutí v autě, které má tak maximálně ABS a ne, že si tak maximálně odjezdí dvacet hodiny po třech ulicích a je to.....To se dneska nedělá, na všechno se sere a řeší se následky a ne příčiny. Já osobně bych byl ještě tvrdší a být to na mě, tak bych uzákonil, že auto není dopravní prostředek, ale zbraň, která je schopná zabít. Přitom největší bezpečnostní prvek při jízdě v autě je: chovat se bezpečně a je tak, abych to auto dokázal zvládnout svými vlastními schopnostmi a nepotlačovat podvědomí a pud sebezáchovy. Tak mi tady prosím Vás netvrďte, že TPMS pomůže nějaké bezpečnosti. Jediné, čemu tenhle výmrd made in EU pomohl je ten, že si ti, kteří to prolobovali, jako schráder, VDO a spol a výrobci aut si přijdou na pěkné peníze. Všichni dobře víme, jak jsme tady, že by ten systém šel udělat daleko levněji a daleko přesněji, než jsou ventily v kolech....
sobota, 18. října 2014
 
BF
BF A ještě jen pro zamyšlení. Barum je asi s prodejem ve stresu,Nejlevnější pneu už není dobrý partner, tak teď vládnou zasuvkáři. Barum dal mnohým servisům slevu mezí 36-38% a Leničkářům dá např na 165/70-14 přes 41%. Nenechte se zmást jen tou 37% slevou co tam je. Základní totiž není 1404,- ale 1498,- kč. http://www.okay.cz/barum-polaris-3-165-70r14-81t/ a nebo i taková octavie do ulice je pochutnáničko s 38% http://www.okay.cz/barum-polaris-3-195-65r15-91t/ Co to je pro partnery Best Drivu??? Omyl, podraz, podvod? Tady si někdo koleguje o pořádnou facku. Děkuji bohu že tuto značku dělám tak že ji dělám velmi okrajově a beru ji jen do počtu. Jinak mi je z toho hodně špatně hlavně za ty co ji dělají roky poctivě, srdcem a mají to jako nosnou značku. Ať si to tam v elektru třeba pak i přezují na pračce a na mikrovlnce to třeba perfektně vyvaží. Hezkou noc přeji jen těm rozumným v oboru, těm co tohle podělali bych přál pořádnou noční můru s bolestí hlavy aspoň 3dny.
sobota, 18. října 2014
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz