RFT Dobrý večer všem, první vlna zimní sezóny byla velmi dobrá co do prodeje pneu, ale zároveň velmi hektická. Z mého pohledu proto vítám jakoukoliv podporu pro rychlou a kvalitní obsluhu zákazníka. Všichni víme, že za jeden měsíc zimy musíme vydělat na chod firmy na další čtyři měsíce, takže rychlost rozhoduje. Pro mně je v tomto okamžiku B2B systém pomocníkem. Není mým záměrem zde dělat někomu reklamu, ale pokud tento systém používám a vím, že je to přínos a zároveň čtu příspěvky níže považuji za správné napsat moji zkušenost jako denního uživatele tohoto systému. Jasný přínos je v kvantitě nabízených pneumatik a také v cenách u disků a větších rozměrů pneu. Toť asi vše k tématu.
pondělí, 17. listopadu 2014
pepazdepa Zalezeme všichni do boudy a bude klid nééé.Zejtra ráno všichni na značkách,někdo u PC,někdo hrdě u strojů.P.S. nezapomeňte na kondenzát z kompresorů a zprávu o jeho likvidaci.-Dobrou noc přátelé
pondělí, 17. listopadu 2014
IBZpneu Pane Michale ,není pravda, že jsem nikdy nic nenapsala do diskuze na pneurevue...
ale možná to taky víte líp, jako tu hlásáte mnoho názorů jako zaručené pravdy..
Ale činím tak hlavně z časových důvodů jen vyjímečně a jen když jsem taky přesvědčená
o té své pravdě :-)
A nedivte se , že nepíši častěji , jeden příspěvek a hned se tu houfně odlhašujete z fóra :-))
pondělí, 17. listopadu 2014
IBZpneu Jste tu na rozdíl ode mě skoro všichni anonymně , už to o něčem vypovídá.. A k vašim pravdám? Problém bude asi v tom, že dříve byla pravda jedna a za tu se bojovalo, ale dnes jí má kdekdo, tak jak se mu hodí , že :-)?
pondělí, 17. listopadu 2014
BIB Michale naprosto s tebou souhlasím. Já svoji aktivitu tady na fóru už před časem lehce utlumil ale teď se asi taky loučím, začíná to tady pěkně smrdět. Ryba smrdí klasicky od hlavy. No a uvažuji jestli prodloužím předplatné.. škoda no, dřív to tady za něco stálo a mělo to smysl.
pondělí, 17. listopadu 2014
Michal Přátelé osobně si myslím, že co se B2B týče, už tady bylo řečeno vše od A do Z a nemá smysl se v tom dál hrabat, obrázek si stejně musí udělat každý sám. Paní Trnková, jsem velmi rád, že jste se ozvala. Ovšem moc nechápu, že se pozastavujete nad úrovní diskuze? Pokud jste chtěla plodnou a profesní diskuzi, tak jste se do ní mohla zapojit, nikdo Vám nebránil a naopak bychom to všichni přivítali, protože čtenářů jsou zde stovky, přispěvovatelů 12 a je tak jasné, že se diskuze ubírá podle těch 12.... Za ta léta jste pro to neudělala vůbec nic a nenapsala jste ani jediný řádek a to se zde mnohdy řešila různá a velmi podstatná témata. Takže Vaše poznámky k úrovni diskuze nyní působí jako liché a v kontextu poněkud komicky, ale oceňuji aspoň to, že chcete svému obchodnímu partnerovi vyjádřit podporu, to je chvály hodné..........Pane Mensa, se zájmem přečetl pravidla diskuze na tomto foru (pravdou je, že po letech poprvé). Velmi zajímavý je bod 13 "Diskutující si dvakrát rozmyslí, než bude ve svém příspěvku jmenovat konkrétní osoby či firmy a posuzovat jejich jednání a činy. Měl by k tomu mít věcné důvody obecnějšího významu, nikoli pouze důvody osobní.".....který ale naprosto popírá bod 16: "Diskuze by měla přispívat k nastolení většího porozumění mezi jednotlivými účastníky trhu v pneuobchodu, pneuservisu a příbuzných odvětvích."....Tyto body se pane Mensa rapidně vylučují. Nicméně odpovídat mi ani nemusíte jen se nad tím zamyslete, jak byste chtěl nastolit porozumění, když se o negativech pomalu nesmí hovořit? Ale abych příliš negativní, tak Vám pane Mensa jednu radost a pozitivum dopřeji, že budete mít ode mne klid, jelikož zde končím.. Zároveň bych touto cestou chtěl poděkovat všem účastníkům diskuze za ta léta, které jsme zde probírali radosti a starosti našeho odvětví a jelikož prožívám jednu z nejlepších a nejhezčích zimních sezon, tak jsem se rozhodl, že si dál nehodlám kazit náladu cenzůrou a zájmy určitých skupin a firem, tak zde na diskuzi zcela končím a zároveň přestávám odebírat i časopis pneurevue. skončilo mi roční předplatné a nebudu jíž dále prodlužovat. Nedělám to z důvodu nějaké revolty,nebo snahou někoho poškodit, protože to pětikilo ročně samozřejmě nikomu neublíží, ale konkurenční časopisy udělali velký krok dopředu. A Vy přátelé ve zbrani si pamatujte jednu věc, záleží čistě jen na Vás, jak si vybojujete místo na slunci, k tomu potřebujete jen sebe a své schopnosti a odhodlání a to, že svojí práci budete odvádět na 100%, to práve zlato a poklad je pro nás zákazník a je potřeba se mnohdy kousnout do zadku a bojovat si za zákazníky a chovat se k nim tak, aby byl spokojený a zároveň aby pochopil, že k Vám má smysl jezdit a smysl Vás podporovat, pak je jedno jestli v elektru prodávají gumu o 200 levněji, než Vy, protože spokojený zákazník, který ve Vás má důvěru se na tu cenu u nich ani nepodívá.. Mě tato sezona, která se určitě potáhne minimálně až do první poloviny prosince a která je nejlepší za poslední tři roky jednoznačně ukázala, že to co dělám má smysl a že to dělám správně a to věřte, že jsem ještě před pár měsíci měl chuť se na vše vykašlat, jak jsem byl z toho všeho byl po těch letech otrávený. Co se mi nejvíce líbí, že někteří dovozci vzali rozum do hrsti a po letech marastu pochopili, že to nelze hnát určitými směry, ale je potřeba si více hlídat vlastní stádo než rozšiřovat louku bez plotů. S mnoha účastníky budu v kontaktu budu samozřejmě dál a slib, že čendu navšítívím a vše probereme samozřejmě jak se urvu a bude trochu klid dodržím. Mnoho štěstí přátelé!:-) Michal
pondělí, 17. listopadu 2014
IBZpneu Naprosto souhlasím s p.Menzou.. Místo plodné profesní diskuze , jen drbárna a pomluvy..
Spíš to působí jako snaha o to, úmyslně škodit nebo snad vyjádření osobní antipatie?
Tak nebo tak = ubohé a smutné :( Hezký víkend
neděle, 16. listopadu 2014
IBZpneu V Restříku. Já tam nic zásadního nevidím, takže ani nerozumím
neděle, 16. listopadu 2014
IBZpneu Zdravím, opomenu fakt, že ochranagum nemá o prodlouženém víkendu nic lepšího na práci než se šťourat
neděle, 16. listopadu 2014
mensa Jsou tu dvě roviny problému. Ta první je ta, že všichni se ostentativně vyhýbají reagovat na podstatu mých námitek proti některým příspěvkům. Pokusím se tu podstatu znovu stručně zformulovat: Jsem toho názoru, že pokud někdo vstupuje ve svých příspěvcích do privátního prostoru kohokoli jiného (právnické nebo fyzické osoby), a to jakýmkoli způsobem, třeba jen zmiňováním jeho jména, měl by v zájmu férovosti a vyváženosti jednat neanonymně, tj. s plnou identitou. V opačném případě je vždy ten, o kterém anonym mluví, ve značné nevýhodě a je to prostě neférové.
Tato věc mi vadila o samotného pořádku fóra a je možná moje chyba, že jsem na to nezareagoval dříve. Veřejně a hlavně anonymně ukázat na kohokoli prstem se tu stalo jakýmisi nezadatelným právem, stejně jako je vnímána povinnost provozovatele fóra toto tolerovat. S tím se ale neztotožňuji.
Druhá rovina problému spočívá ve zde velmi častém míchání pojmů politika a ekonomika. Padají tu přirovnání, která jsou krkolomná, neadekvátní a nemají žádnou hodnotu. Samozřejmě že je správné, že máme svobodu slova a že námi volení a placení zastupitelé musí v tomto směru strpět mnohem více, než zákon trpí v běžných občanskoprávních vztazích. Ale tento web není politický, ale profesní, podnikatelský či ekonomický. A v této sféře, jak víte, žádná demokracie nevládne. Stejně jako zaměstnanci nevolí ředitele a stejně jako zaměstnanec nemůže očekávat vůči vedení firmy nějakou neomezenou svobodu slova, tak totéž platí i na jakékoli ekonomické půdě, třeba ve vztazích mezi firmami. Toto fórum není politické, tudíž neustálé odkazy na jakousi ústavní „svobodu slova“ jsou zcela irelevantní.
Proto tedy vyzývám všechny, kteří chtějí ve svých příspěvcích jakkoli hodnotit jiné konkrétní osoby či firmy, ať prostě napíšou, jsem Franta Vomáčka, mám pneuservis v Horní Dolní a štve mě to a to. Nebo si uvedou tyto údaje do tzv. rozšířené registrace.
neděle, 16. listopadu 2014
SJM Vážení přátelé, jak příznačné, že v předvečer státního svátku oslavujícího znovu nabytí svobody slova, jsme se zde dostali v této diskuzi až sem. Nechám vše bez komentáře a pouze se odvolám na jeden zákon ČR a jeden výňatek Wikipedie.-- 1) Zákon o účetnictví vymezuje povinnost účetních jednotek, které se zapisují do obchodního rejstříku, zveřejnit účetní závěrku. Povinnost zveřejnění účetní závěrky je taktéž stanovena v obchodním zákoníku v ustanoveních o sbírce listin.--Sankce za porušení nezveřejnění účetní závěrky může být udělena až do výše 3 % hodnoty aktiv celkem. Což může představovat pro společnost nemalou finanční ztrátu. Povinnost zveřejnění uvedených účetních záznamů účetní jednotka splní okamžikem jejich předání rejstříkovému soudu.---2)WIKIPEDIE -Adolf Hitler (20. dubna 1889 Braunau am Inn – 30. dubna 1945 Berlín) byl německý nacistický politik rakouského původu, od roku 1933 do své smrti kancléř a diktátor. Jako takzvaný Vůdce (německy Führer) byl odpovědný za zločiny nacistického režimu, zejména za vyvražďování Židů, Romů a postižených. Agresivní politikou zprvu dosahoval územní zisky a ústupky jiných států, roku 1939 však napadením Polska vyvolal světovou válku, v níž Německo utrpělo drtivou porážku. -- Vážený pane Menso, právě jsem udělal naprosto identickou věc, jako "ochranagum", zveřejnil jsem jen odkaz např. na Wikipedii a nezveřejnil identitu. Znamená to tedy, že se jedná o pomlouvu Adolfa H.? Je pouhý odkaz na oficiální stránky MS ČR pomluvou ? Pokud ano, Bůh s námi.
neděle, 16. listopadu 2014
mensa Ochranogum porusujes bod. 13 Zasad diskuze na foru. Kdyz uz tu zverejnujes odkazy na cizi vysledovky mel bys aspon zverejnit identitu jinak je to maximalne trapne. Jinak ma ten prispevek zapornou hodnotu-je to tzv. Pomlouvacny anonym.
neděle, 16. listopadu 2014
OCHRANAGUM Dostal jsem dnes dost zjímavý typ a stojí se na to kouknout. https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik , vložit do názvu firmy B2B EUROPE, pak sbírka listin a na konec si jen vybrat účetní uzávěrku z roku 2013. Tady si to stačí jen pročíst a každý vše pochopí. Je to volně a veřejně dostupné, tak se zabořte do taju tohoto podnikání.
sobota, 15. listopadu 2014
Hrouda Moc dobrá reportáž. Snad si to vezmou řidiči k srdci . A pro obchod to také není špatné občas pustit takovou reportáž v TV
paja omlouvám se za rozdělení, ten "enter" tak pro zajímavost: 155/70-13 Barum Polaris 3 za 650 Kč/ks, další měl 205/55-16H Polaris 3 za 1100 Kč/ks, a teď to nejlepší - 175/70-13 Polaris 3 za 100 Kč/ks od známého. Podotýkám, že vše nové nejeté DOT 14, a nevypadaly že by byly svázané z přepravy, no a poslední výtečník, sada téměř nejetých Nokianů 195/60-15 úúúúplně zadarmo od kolegy, kterému zbyly z auta - čistě náhodou, "no tak mi je dal, co prý by s nima dělal". Myslím, že podobně to občas chodí i jinde u vás, zkrátka lidé "umí" dobře nakupovat. A nebo to jen tak předstírají?
pátek, 7. listopadu 2014
paja Ahoj kolegové, pro odlehčení se s vámi podělím o poznatky, jaké perfektní zdroje pro nákup pneumatik mají někteří zákazníci, kteří si je v posledních pár dnech přivezli v kufru na přezutí. Kam se na ně všichni hrabem... Všichni jsou to vesměs známí a dle jejich tvrzení by samozřejmě jinak koupili pneu u mne, ale když se zrovna naskytla výhodná koupě - a ochotně i bez ptaní sami od sebe poskytli údaj o ceně - ostatně posuďte sami:
pátek, 7. listopadu 2014
BF Hezký večer přátelé gum. Carpe, nevím jakou částkou chceš odměnit odběratele, ale je běžně že flaška vína je už dnes slušná povinnost od solidního dodavatele. Tu si večer majitel servisu dá s manželkou či přítelkyní a je po dárku. Hezký prožitý jeden večer. Hodinky jsou sice taky moc hezké, potřebné, nosí se déle, ale zatím vždy byly jen pánské a dámy bohužel ostrouhaly což mi osobně vadí. Kondomy jsem taky už nafasoval a až na vrchol díky sloganu jsem se dostal (-: , ale přece to není to pravé ořechové co by měl dát dodavatel svému věrnému odběratelovi. Voňky do auta jsou někdy hezké, ale nevydrží věčně(vzpomínám ale rád na voňku od pana Částky před 2 lety - byla vynikající) Cesta někde na lyže, nebo třeba do Toskánska na předváděčku je určitě nějaký bonus za odběry, ale to není dárek to je už snad za dobré čísla u odběratele slušnost a povinnost. Osobně by mne potěšilo něco co jasně budu mít a použiji na servise. Z maličkostí je to určitě kvalitní digitální měřič hloubky dezénu, který mi pomáhá dennodenně v prodeji pneu a je povinnost ho mít jednoznačně na servise. Dále pak nějaký slušný větší foto-rámeček či monitor k promítaní různých reklam, videí dodavatelů, není taky vůbec k zahození. Taky by mne třeba potěšilo něco jako měl myslím Michelin s rámečky v kterých byly informace. (co je geometrie, proč ji dělat, proč vyměňovat povinně gumové ventily, dezinfekce klimatizace apod.) Myslím, že to byla sada asi 10ks a pro kvalitní servis to je dobrá věc mít. Těch věcí které by potěšili oko servisáka by bylo více, ale myslím že to pro dnešek stačí.
čtvrtek, 6. listopadu 2014
BF Hezký den přátelé gum. Dnes bych se chtěl jen trošku sám zamyslet nad budoucnosti značky Nexen v ČR. Jak všichni víme výroba této značky pneu v ČR je už během pár let více než jistá a tak se někteří výrobci a dodavatelé trochu a zcela oprávněně obávají jak to tady jen bude a jak to zamíchá už tak přesyceným pneu trhem. Ze začátku to vypadalo dobře pro GPD která má nějakou obchodní politiku a myslím že by to bylo i rozumné, aby to třeba dělali oni. Co se však nestalo? Nastal problém a je to již teď někde úplně jinde. Jeden pán, nazvěme ho pán B nelenil po vyhození od jednoho našeho výhradního dodavatele si zajel letos už jako samostatná jednotka do Esenu a zde hledal jak se upíchnout. Lámal mimo jiné i Nexen, aby začal s práci na českém trhu podstatně dřív. Vypadá to podle toho co je již známo že se domluvili a tady podle mne začal budoucí obrovský problém. Tento pán B. nelenil spojil se z našim velmi neoblíbeným internetovým prodejcem, který jeden rok prodává to druhý ono a třetí super prémiové gumy z Číny a tak asi můžeme očekávat to, že trh pneu s Nexenem bude zcela, ale zcela zdevastován. Škoda. Protože se zde tlačí na velká čísla, které se musí stůj co stůj splnit a náš pán internetový je snad největší prodejce pod sluncem je mi více než jasné jak to nakonec bude. Nemusím se rozepisovat, ale dnes dobře vím jaké je Nexen nebezpečí především nejenom pro výrobce Barum, protože guma už brzo dělaná v ČR nemůže být přece špatná. Ale taky i jejich enormní prodej na servisech to bude mít a už vlastně i má nebezpečný průběh a hlavně dopad. Obchodní politika o ničem, na internetu je už cena tak že na tuto značku jednoznačně nebudu nikomu tlačit, nutit, přesvědčovat, ale i nabízet. Pokud to má mít tenhle obchodní charakter prodeje věřím ze zkušeností že to nedopadne vůbec, ale vůbec dobře. Vše se zdevastuje, trh se přesytí a ceny budou pod úrovni Barumu a hlavně nikdo nic nevydělá. Opět něco co by se tady nemělo stát. Bohužel je tomu zase a opět u nás přesně naopak.Má úvaha. Hezký pracovní den přeji.