OCHRANAGUM Michelin je samo o sobě mrtvá značka.Ihle + Nejle..to tu dodělají ke krachu.Zajímavé je spíše co se děje u GPD.Koulelo se koulelo jablíčko a z Hankooku šel do GPD jako společník p.Pernica. Korejci si to budou obsluhovat už sami.Zajímavý přeun.Těch je na trhu nějak poslední dobou hodně.A ke gumám řeknu jen asi to že ceny sice většinou spadli,ale protože většina dodavatelů chce pořád jen ty čísla tak internet bude zase kazit cenovou politiku obchodu.Je tu pár slušných,zatím to je pár zrnek v písku,ale dá se na tom už pomalu stavět prodeje.Prodat Barum,Dunlop,Mich umí každý,ale najít a hlavně prodat alternativní slušnou pneu dnes umí ze servisů jen málokdo.Všichni jdou ve starých kolejích,ale tam nic nenaleznou, jen se zakopají.
úterý, 3. února 2015
Hrouda CHI chi Chi moc krasně napsané. a jedem dál. Co se může ještě pos... t . Vše při starém už nějaký rok , není možné v tomhle bordelu pracovat a nebejt nasranej. Já si dnes dal dvakrát dálnici jednou dopoledne a jednu před hodinkou a mám zamakáno jako bych prodal 50těch kulatejch neziskovejch pneušek. co bude zítra to.... to je vehvězdách , ale na osobních pneumatikách to napsaný nenííííííííí. :D přeji všem hodně sily a trpělivosti.
pondělí, 2. února 2015
BF Morisi krásnééé, nemá cenu to vůbec rozebírat. Je to všem jasné, jako že každé ráno výjde slunce. Stejně to vůbec, ale vůbec nikdo nebude nakupovat i kdyby tam bylo 1200,-KČ. Je to jen píchnutí do pneu vosího hnízda a servisy se jen více už i na jaro uzavřou proti tomuto mega zblázněnemu dodavateli, kterého tady nikdo za chvilku už vůbec nepodpoří. Můj názor? Výhradní výteče s ČR jako voda po povodni a se staženými ocasy to budou řídit od někud jinud. Tento stav totiž není absolutně udržitelný. A nej... i kdyby měl reklamu na marsu toho tolik neprodá, aby je to tam v dáli Francie, či jen tady za kopečkem v Polsku vůbec trochu uspokojilo. Nezávidím vůbec těm pneuservisákům kteří značce tak dlouho doposud věřili a teď jsou odsouzeni, potupeni a zhanobeni dodavatelem který kdysi tady něco znamenal. Dnes je to jen poslední odvar z kostí a z masa tam nezůstalo zcela nic.
BF Hezký večer přátelé gum, tak máme skoro leden za sebou a jak ho zhodnotit? Nebyl na to co jsem očekával aspoň u mne vůbec špatný. Nebylo to nijak oslnivé, ale přesto práce na pneu a hlavně prodej zimních pneu šel na tuto dobu docela dobře. Je to samozřejmě tím že nasněžilo a dorazili lidé kteří už na těch svých celoročně jetých zimních pneumatikách s 2-3 mm nevyjeli do svých bran a garáží. Také každý druhý defekt byl většinou šrot jetím po defektu a protože to většinou už ani nešlo dopasovat výškou dezénu, nebo druhem pneu, tak pár na nápravu byl ihned minimálně prodán. Autoservis trošku nejel podle mých představ a jak jsem si původně i myslel, ale aspoň geometrie byla víc než slušná a to mne uspokojuje.
Zima se blíží k poslední části a spíše se už dívám a řeším jaro 2015. Výběr pneu je obrovský, škála široká, ceny někdy až lidové, ale zodpovědnost je na servisech co, kolik a jak si vemou. Kdo bude vítěz dodavatelů pneuservisům v ČR? To je těžká otázka. Barum Conti přišel s prvními ceníky a částečně to chudák odnesl podle mne právě on. Barumka je na tom myslím celkem dobře avšak lidově oblíbené značkové Conti v prémiovkách je letos někdy až o moc dražší oproti ostatním. Good+Dun nasadil své zbraně do protiútoku a musím říct že takový Bluresponse je nejenom vydařená pneumatika, ale i v rozměrech běžných v našich potřebách je cenově přístupná. Jejich podpora prodeje pro servisy je taky docela slušná a tak není divu že čísla prodeje jdou podle mne asi i nahoru. Jednou z nevýhod však vidím, že velké rozměry koupíte kdekoliv jinde levněji a to někdy výrazně než u tohoto dodavatele. Michelin? Tak to jsem osobně moc zvědav co předvede. Neznám v širokém okolí servis který by ho nijak letos chtěl výrazně naskladňovat a to znám kluky co brali od nich v nedávné době v tisících kusech. Pokud se něco rychle nestane myslím, že uvidíme další katastrofu roku u tohoto dodavatele. Pirelli? Bohužel mne nijak neoslnil a snad najdou ještě nějaký bod zlomu a příjdou jako minulý rok v zimě s nějakým výběrem za skvělé peníze ve vysoké kvalitě. Hankook? Nechejme se překvapit šachy a přesuny lidí u tohoto dodavatele. Osobně je, ale díky tomu,že se to už všude a kdekoliv rozdává za tašku hrušek nebudu nijak výrazně prezentovat. Slovensko a další dodavatelé to tu valí jako když Tatra 815 hrne s pluhem zasněžené ulice. Bridgestone? Kdo to prosím vlastně v současnosti u nás je a kde jsou dobře schovaní? Opravdu nevím, neznám. GT Radiál? Pozor! Myslím,že velmi dobře zvolená politika a nastavení obchodních podmínek vyloženě pro pneuservisy. Na letních cenách by se mohlo ještě zapracovat, ale po zimě mohu zhodnotit jen pozitivně, protože to byla u mne jedna z nejziskovějších pneumatik a to jsem tedy koukal jak dobře to šlo např. v dodávkových pneumatikách prodávat. Maxmiler trhá asfalt! A podpora pneuservisům oproti internetu a nastavení jasných % limitu dává dobrý příslib této značce do budoucna pokud to povedou lidi jako je p. Tesař. Lassa? Má stálice a také již dlouhou dobu srdeční záležitost. Nemám ani s létem problém a ceny na servisy ASL jsou velmi slušné za víc jak kvalitní produkt. Podpora prodeje taky víc než solidní. Yokohama? Tady to vypadá na malou krásnou časovanou bombu! Že by nejlepší překvapení letošní jarní částí roku? Japonci totiž uvažují trochu jinak, poslouchají a hlavně naslouchají co jim my servisy říkáme a umí nejenom prodat své kvalitní produkty za slušné peníze, ale i nabídnout a hlavně udělat špičkovou podporu svých produktu na pneuservis, což mnozí evropští dodavatelé nejenom neumí, ale především ani vůbec nechtějí. Pokud jen třeba z části bude podpora jako v minulých letech v síti Points kde to Německá, ale především Japonská strana vysoce ocenila není co řešit a volba na tuto japonskou špičkovou značku je u mne také více než jasná. Jen pro zajímavost jsem minulý rok osobně sám prodal lidem více než 600 letních pneu této krásné značky a jejich věhlasná velmi skvěle a dobče zaplacená geometrie pouze vybraným kvalitním pneuservisům udělala fantastickou službu všem motoristům, ale také i pneuservisu a mne např. doslova zasypala prací a pak i tím krásným štěstím s těchto vydělaných peněz. Nemluvě o tom že každá 2-3 geometrie nešla udělat až po opravách které jsme jim provedli. Každý kdo ví co bylo Yokohamou placeno si umí velmi dobře spočítat kolik jsem jen za geometrii vydělal a nepočítaje za díly a práci na autoservise. Tam kde ostatní často plakali a nadávali nad letním celkovým výdělkem jsem já a mí kolegové v síti doslova jásali a ze široka se v klidu usmívali, protože zde se ukázalo že je rozdíl podpora a podpora! Letos bylo jednání zase v síti s tímto dodavatelem posunuto o pořádný kus dál a doladilo se vše tak, aby se mohlo pokračovat a rozšiřovat nejenom dalšími kroky pro pneuservisy, ale i rozšiřovat podvědomí této značky zákazníkům v ČR díky servisům kteří vědí co, jak a proč dělají a kteří se nechtějí jen koukat na ten náš katastrofálně pa-tvořený a pokřivený trh s pneumatikami. Sám jsem se letos rozhodl a po minulém roce se mi to i potvrdilo navýšit kvalitním naskladněním na jaro, protože kdo se bojí nesmí do lesa a kdo je připraven není pak zaskočen. Vše je jen řeč čísel a diskuze mezi partnery obchodu. Vždy jsou dvě strany jak obchodu tak i mince. Přeji všem rozumným pneuservisákům ať ten letošní jarní nákup jejich třeba srdeční značky je ten pravý a aby jim přinesl ve všem jen to pozitivní co potřebují k rozvoji a zdravému růstu. Hezký zbytek sobotního večera přeji.
sobota, 31. ledna 2015
Hrouda Čendo MAxitare je další výsměch email jsem odnich také dostal a je to na kulku dělaj si znás prdel :D
úterý, 27. ledna 2015
kaktusx Ahoj všem ... Něco se děje u nejmenované firmy -- po odchodu několika velkých členů odešel i jejich šéf z Premia???
čtvrtek, 22. ledna 2015
TymPneuB2B Pane „SJM“ popsal jste to skvěle a v tomto pohledu máte naprostou pravdu. Čekat, že někdo z politiků najde odvahu otevřeně hovořit o současném stavu z pohledu ekonomické reality, je marnotratnost, protože politici si za jejich lži kupují hlasy svých voličů. Jak říkáte, je zapotřebí hledat příčiny ve slepenci naprosto odlišné životní úrovně, ekonomické výkonnosti, kulturních odlišnosti, které nyní svazuje EURO a ambice politických představitelů. Osobně více věřím ekonomům než politikům, protože mi to dává větší logiku. Stav je takový, že Němci mají skutečně reálný důchod podstatně vyšší než ten náš, jak píšete, koupí si za stejné peníze nesrovnatelně více než Češi. Německa ekonomika je jedna z nejvýkonnějších ekonomik na světě a navíc hospodaří s vyrovnanými rozpočty. Spravedlivé by bylo zmínit také Řecko, Španělsko, Portugalsko, které stojí na opačné straně hřiště. Proto si říkám a stále si za tím stojím, že jsem rád, za to kdy a kde žijeme a za to, že máme českou korunu, jejímž kurzem může CNB z krátkodobého pohledu ještě něco ovlivnit. Dnešek je výsledkem stavu ekonomiké a politické reality. Kurz koruny je jen pecka v třešňovém dortu.
Pohodový páteční den, Aleš Osmančík.
pátek, 16. ledna 2015
SJM Je mě líto, ale s níže uvedeným nemohu z mnoha důvodů souhlasit. Především se všeobecným tvrzením i CNB, že se dostáváme do deflace, protože lidé nenakupují, protože odkládají nákup na později z důvodu slevnění. To je bohapustá lež. Lidé nenakupují, protože zkrátka víc peněz nemají!!! Naše průměrná mzda je cca 26000Kč, ale německá je dost přes 100.000Kč. Reálná mzda 2/3 pracujících v ČR je cca 15.000Kč, tj. 530€ a stále se bavíme o hrubé, nikoli čisté mzdě !!! Při faktu, že spotřební zboží, drogerie, potraviny i automobily jsou +- na stejné cenové hladině, je vlastně s podivem, že zde vůbec někdo něco nakupuje. Chyméře médií o tom, jak ceny, hlavně potravin, oblečení i elektro klesají, věří po návštěvě obchodních chrámů jen poblouznění. Kde se udržela cena, je menší gramáž, nebo horší suroviny či náhražky, případně kombinace všeho. To je bohužel realita. Deflace na západ od našich hranic má trochu jiné prvotní příčiny. Že se jim také žije hůře než před 10ti léty je asi možné, ale oni mají dnes doma na domácnost 3-4 auta, 4 TV, 5PC, 2 ledničky, 6 mobilů a zjišťují, že ani koupí čtvrtého auta a 5TV i do garáže, se kvalita jejich života výrazně nezlepšila. Jestli i tady nemůžeme hledat příčiny ? Jsem žádostiv, zda některý představitel v EU ńajde odvahu pravdivě pojmenovat tuto situaci. V otázce soužití se to také bojí pojmenovat. Kumulace špatných faktorů nám nebezpečně houstne. Pěkný den přátelé.
pátek, 16. ledna 2015
TymPneuB2B „Čenda“ zmínil dotaz k CNB a současnému dění kolem kolísání české koruny. Většině z nás a mě také přijde oslabování české koruny za nepříjemné, protože tím CNB přerozděluje bohatství ve společnosti a pravda je, že
celá společnost slabším kurzem koruny celkově chudne, protože každý člověk v česku za stejnou hodnotu koupí prostě méně. Nejvíce to pocítí zřejmě ti, kteří se chystají do zahraničí na dovolenou a budou muset platit více za nákup EURA a taky ti, kteří nakupují pneumatiky v zahraničí. Přinejmenším v krátkodobém pohledu, než se ceny opět přizpůsobí, se zahraniční nákup prodraží. Myslím si, že je trochu složitější a problém má i druhou stranu mince. Z médií slyšíme, že centrální banka intervenuje za oslabení koruny kvůli inflačnímu cíli, který je dlouhodobě stanoven na úrovni 2% a obav z toho, že česká ekonomika spadne do deflace. Deflace je opak inflace, tzn. že ceny rostou do záporných hodnot. Deflace z ekonomického pohledu neznamená nic jiného než začarovaný kruh dlouhodobé ekonomické deprese, ze které se např. Japonsko nemůže dostat již od 80 let. Ve zjednodušeném pohledu to neznamená nic jiného, než pokles tržeb a v důsledku toho i poklesu ekonomické aktivity, z toho pak dále vyplývá neschopnost splácet své závazky např. (úvěry), což podmiňuje další šetření, propouštění,
nezaměstnanost atd.. Takto se mi zdají intervence CNB na devizových trzích za zřejmě opodstatněné, i když původně avízovaným cílem bylo 27 kč / EUR. Dnešní kurz koruny je bohužel 28.50 a ekonomika se potácí s deflační hrozbou. Problém je zřejmě hlubší. Celá Eurozóna se potýká s nízkou mírou hospodářského růstu, a nejenom Eurozóna, Amerika, se sice v roce 2008 dostala z finanční krize díky nekonvenčnímu přístupu, tzv. Kvantitativnímu uvolňování, které neznamená nic jiného než pumpování peněž do ekonomiky, i tak dosahuje dlouhodobě nízkého HDP. Vnímám tento mechanismus jako časovanou bombu, která dnes tiká nejen v celé Eurozóně, Americe, Japonsku, které má největší státní dluh na světě a dalších ekonomik, které už nemají kam růst. Vedlejší účinky jsou bohužel tristní - obrovská zadluženost, dlouhodobá ekonomická stagnace, která už není schopna financovat současné standardy. Osobně vnímám to, že dnes máme českou korunu, jako obrovskou výhodu a celou Eurozónu bych přirovnal ke zlatému standardu ve 20 letech, který táhl dolů mnoho ekonomik, tak jak to dnes dělá EURO. Tím chci říct, že není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř a pokud nám česká koruna vyskočila na 28,50, myslím, že je to pořád lepší, než mít EURO a řešit konkurence-schopnost české produkce už jen pouze snížením mezd, nákladů a nejrůznějšími škrty a úsporami. Když už jsem se zde tak rozepsal, tak bych rád ještě doplnil, že díky současné vládě se registrační pokladny již brzy stanou realitou, a i když nějakým bůhví jakým zázrakem česká ekonomika roste, strukturální deficit roste taky, i když je třeba celkový deficit státního rozpočtu nižší. Současná vláda prostě vesele rozhazuje. Ja si říkám, že jsem rád za to, v jaké době žijeme a i za to, že nám třeba kurz české koruny cuchá nervy, protože budoucnost může být daleko složitější.
Aleš Osmančík, PneuB2B.
čtvrtek, 15. ledna 2015
BF Hezký den přátelé gum. Dnes jen v krátkosti chci jen napsat ať si dáváte velký pozor při opravách pneumatik a následnému huštění. Stále mějte na paměti že pneu je silná zbraň. V Čechách u mého dobrého kamaráda a kolegy zaměstnanec před několika dny nedodržel základní bezpečnostní pravidla, bohužel mu to natrhlo po výbuchu pneumatiky ledvinu a šlo mu o život. Štěstí bylo že se dostal včas na operační sál.Umíte si ale představit jak tam teď lítají bezpečáci apod. I když má vše celkem v pořádku a vina byla jednoznačně u mechanika, přesto jsou to nemilé situace pro každého. Hlavně ať se chlap uzdraví. Opatrujte se.
BF Ještě se musím omluvit protože jsem zapomněl na 3-11% bonus za platbu a odběr!!! To je u všech nákladních protektorů. Takže žádné jenom rozdílne 3% mezi 38 a 35%. Kdo dělá více má lepší cenu.Jasné, výstižné. Je potřeba si to nechat vysvětlit a pak se rozhodnout. Taky jsem tomu doposud nevěnoval pozornost, ale po schůzce se mi jasně otevřeli oči a teď přesně vím jak to je a kolik můžu vydělat.
pondělí, 12. ledna 2015
BF Ještě se musím omluvit protože jsem zapomněl na 3-11% bonus za platbu a odběr!!!
pondělí, 12. ledna 2015
BF Ahoj chlapi. Napsal jsem svůj názor, své cítění svůj postřeh. Co se týče cen osobních teplých protektorů o kterých jsem hlavně psal tak tam jsem docela přesvědčen že to je rozumné.Ty máš vždy v základu 15% + to co vezmeš v předobjednávce až např 7% + bonus za platbu a odběr od 1-8%. A pánové když si to sečtete vyděláte více než na nových mnohých gumách!!! Na internetu můžeš najít slevu max 5% slevu, anebo možná i větší, ale s dopravou kterou uměle někdo chytrý navýší to musí vyjít stéjně.To je nařízení Vraníka!!! Příklad je třeba 195/65-15. plná v klasiku je 899 -5% je cca 850,-kč vč dph. Takže při objednávce 4ks by neměla CELKOVÁ CENA včetně dopravy jít pod 3400,-kč. Pokud to někdo porušuje a prodává to pod tuto cenu klidně nahlásit lidem od Vraníka a ten to okamžitě bude řešit. Řekli jasně:vy si hlídejte trh a my se postaráme o ten zbytek.A tomu věřím že tomu tak je. U nákladních je to celorepublikový obrovský problém, oříšek a bohužel je to někdy až v zadní části těla..Sám beru studené nákladní jinde a někdy musím jít až na krev, ale když bude nejhůř tak si zobnu třeba i tady a vím že vydělám více než od jiného dodavatele. Ty máš od něho např. jasných 38%, ostatní zbytek dopravců 35% a záleží na tvé šikovnosti jak prodáš, co dokážeš. Jsem ale rád že odstranili problémy na svém shopu kdy servis měl stejně jak jeden nějaký ňouma třeba s jednou avii. Rozdíl je aspoň i tam všude 3%.+ dopravné které mu účtují. Vzpomeňme si však na mnohé jiné a to nejenom internetové prodejce. Tobě stejně a kolikrát i méně než dopravci a to se dělo zcela běžně.3% je hodně málo, ale co by jsme kolikrát i chtěli za to jak to v nákladním sektoru vypadá. Kdo to zavinil? Začali s tím mnozí výhradní kdy dávali do firem lepší ceny než nám, stroje zdarma apod. Trh se rozdrtil a tak se nedivme že je tu takový svinčík. Studenými protektory jsou všichni zavaleni a každý hledá jak prodat co nejvíce bez pro ně zbytečných mezičlánků a tím jsou pneuservisy. Mnozí si však ještě neuvědomili že bez servisů to jen tak pořád i když jim dají monter páky, stroje a vyvažovací prášek nepůjde. já říkám jsem rád i za ty 3% z kterých udělám většinou více a mít u nákladní aspoň +-500kč bez dph není fakt žádným vítězstvím ale pokud je to platič je lepší než se dloubat na dílně v nose a brečet jak je to špatné. Není to ještě tak, zlé aby nemohlo být hůř. Berte nebo nechte ležet. Každý se musí postarat jak může.
pondělí, 12. ledna 2015
Poo Velmi pěkný článek Bořku, díky za něj a že sem občas napíšeš a podělíš se s ostatními, škoda jen že je tu takový velký počet tichých přihlížejících i když by třeba taky měli hodně co říct. Co se týče Vraníka tak už takový optimista jako ty nejsem. Je fakt že se kvalita posunula ale já jako servis mám docela problém s jeho obchodní politikou. Což už se tu taky něky řešilo. To že je jejich kol plný internet a zákazníci si je vozí z tohoto kanálu v hojném počtu mi až tak nevadí. Větší problém mám u nákladních, kde mezi koncovou autodopravu o 2 autech a servisem který to má na další prodej není téměř žádný rozdíl. Tuhle politiku už jedou poměrně dlouho a v posledních letech se rozdíl ještě snížil. Z toho co udělali – podle mě nesmyslně vysoká sleva na koncového zákazníka- se už těžko budou dostávat. Plus nějaké další věci. Takže za mne Vraník určitě ne, maximálně jen velmi okrajově, protože abych dal někam kola řekněmě na 25% a přijel tam jejich obchoďák s dodávkou a hned mu dal 35% a já byl za vola nejsem už moc zvědavej.
pondělí, 12. ledna 2015
Hrouda Bořku Každá továrna je krásná a její proces a produkce tovaru. Ještě nedávno jsme tu řešili cenotvorbu vraníku a nikomu se tu nelíbila ani tobě ani mě došlo k nějaké změně ? Až budu mít chvilku tak se podívám na sortiment jako neautorizovaný zákazník z ulice a potom jako reg. servis a to je to co rozhodne , alespoň pro mou osobu a můj servis. Nic méně rád bych také kouknul jak se tam pracuje a určitě je to zajímavé .
pondělí, 12. ledna 2015
BF Protektory Praha? To raději jet po ráfku než tyto parvary co dělají. Je to děs, hrůza a katastrofa. To je ten Obnovácký způsob výroby který absolutně nesnáším. Naštěstí to u Vraníka není a přál bych ti Čendo se kouknout k němu do výroby. Tam by jsi myslím koukal.
pondělí, 12. ledna 2015
BF
Jestliže zrovna tady je to hodně mrtvý, tak někde to v oboru zase naopak pořádně žije. Každý si může vybrat svou cestu. Tento víkend jsme s několika kolegy v oboru zajeli na pracovně a volno časovou návštěvu do Slušovic k Luďkovi Vraníkovi. Řadu let jsem teplé protektory ze své nabídky vypustil. Kdysi jsem jich prodával docela dost, ale protože tam byly nějaké problémy tak jsem je vyčlenil ze své nabídky. Čas však pokročil, výroba se podstatně posunula vpřed, u zákazníků je dnes zase jasný zvýšený požadavek po jetých pneumatikách a protektorech a proto možnost zhlédnout vlastní výrobu v novém závodě u p. Vraníka byla aspoň pro mne nutná a nakonec i velmi zajímavá. Vždy jsem věděl že si Vraník zakládá na kvalitě produktů a je postavena u něho vysoko. Ale až návštěvou v jeho nové výrobně se mi ještě více otevřeli oči při zjištění že produkty firmy jsou zase dál posunuty a na velmi profesionální úrovni. Čistota prostředí, perfektně zvládnutá kontrola koster od přijetí z pneuservisu, kontroly jak optické tak na velmi moderních strojích a zařízeních. Materiální a produktové zabezpečení, až po finální produkt který po celou dobu výroby je neustále velmi důkladně kontrolován. Zmetkovost je tak snížena na úplné minimum a je vidět že je uděláno kus pořádné práce. Taktéž zázemí pro zaměstnance je na skvělé úrovni a mohu říct upřímně že tady je radost sledovat spokojenost lidí. Podat si ruku z chlapem ve výrobě, nebo v pneuservise byla pro mne skutečně čest. Celkově jsem si vzal z výroby to, že u studených nákladních protektorů jsem neměl nikdy obavy, ale u teplých osobních jsem nikdy nefandil OBNOVÁCKÉMU způsobu výroby který tady však u Luďka zcela neexistuje. Je jiná doba, je čas na kvalitu a u Vraníka je víc než jasně patrné už jen např. takovou maličkostí jakou je dovažování pneu již při výrobě protektoru, že šel svou kvalitativní cestou a to přináší jemu i jeho partnerům své ovoce. Cenotvorba protektorů a ceníků je taky jasná, čitelná a po pečlivém prostudování řeknu, že je i celkově spravedlivá. Ano, nenahradí to nikdy novou pneu, ale raději 100x prodat kvalitní protektor třeba zrovna od Vraníka než nějakou kolikrát jetou gumu. Nemám již obavu o kvalitu zrovna tohoto výrobce, nebojím se že budou časté reklamace a tak říkám ano toto je velmi dobrý doplněk do pneuservisů které bojují s okolními servisy zrovna třeba s jetými gumami. Celková ziskovost je mnohokrát na lepší úrovni než prodej nových pneumatik a co je taky dobře je to, že se tím vyplní díra, kdy pneuservis nabízí jen nové pneumatiky a nemá nic víc k potřebné nabídce pro další zákazníky kteří požadují zrovna třeba cenovou alternativu. Toto je jasné řešení a vím, že tím co jsem viděl říkám ano i já se přidám k tomuto směru, protože slepě a hluše tvrdit že jen nová pneu je ta nejlepší není pravda a nechat si přitom utíkat některé zákazníky není vůbec dobré. Naše společná večerní akce která se protáhla až do rána v pivovaru Vraník http://www.pivovarvranik.cz/ byla třešinkou na dortu a předčila mé všechny očekávání. Probrání celkové problematiky našeho pneu trhu, malý ohňostroj, jídlo, ale především zábava pro všech dvacet zúčastněné byla víc než skvělá a přinese podle mne všem velká pozitiva do budoucna. Proto opět říkám: spolupráci lidí v oboru kteří chtějí něco změnit, upravit, nastavit lze dojít hodně daleko a věřím že tímhle směrem je potřeba se ubírat, směřovat a jít za tím v co věříme. Přál bych si aby se nás třeba zrovna u takového myslím podle mne že skromného člověka jako je Luděk Vraník někdy příště sešlo co nejvíce a aby i další rozumní lidé v oboru pochopili, že je potřeba jít cestou i takovéto spolupráce. Luďku, byl jsi Ty, tví lidé i vše kolem tebe víc než skvělé. Moc za vše co jsi nám vše ukázal, kde jsi nás provedl a take i řekl patří velké díky. NASHLEDANOU. Bořek.