mensa Nedá mi to nevložit - tisková zpráva z dnešního dne: Češi přezouvají svá auta na slevových serverech stále častěji
31. března končí povinnost Čechů mít na svých vozidlech nazuté zimní pneumatiky a spousta z nich tak řeší, kde pneumatiky přezout. Dvojka na trhu slevových serverů, Pepa.cz, zaznamenal letos vzrůstající zájem svých zákazníků o nabídku přezutí pneumatik se slevou.
„V loňském roce jsme na Pepa.cz prodali celkem 1 400 dealů na přezutí pneumatik. Obecně je o takové dealy největší zájem na podzim, kdy je přezutí pneumatik nevyhnutelné, ale zvýšený zájem zákazníků oproti loňskému roku zaznamenáváme i letos na jaře,“ říká Jana Bačová, marketing manager Pepa.cz.
Zákon jasně stanovuje podmínky pro přezutí na zimní pneumatiky. U letních ale žádná povinnost pro přezutí neexistuje a tak se stává, že řidiči v létě jezdí na stejných pneumatikách. Ač se to na první pohled může zdát nepravděpodobné, jízda na zimních gumách je v létě nebezpečná a stojí peníze.
„Zimní pneumatika je uzpůsobená na zimu a s rostoucí teplotou ztrácí své pozitivní vlastnosti. Na rozpálené vozovce tak mohou být tyto pneumatiky nebezpečné, jelikož se výrazně prodlužuje jejich brzdná dráha. Zároveň se i zvyšuje spotřeba paliva a celkově se vůz hůře ovládá,“ říká Jan Trojan z partnerského autoservisu JM servis.
Pepa.cz v současné době svým zákazníkům nabízí 2 dealy na přezutí nebo výměnu pneumatik a zákazníci si tak tuto službu mohou zakoupit již od 189 Kč za výměnu všech 4 kol. Konkrétně jsou to nabídky Výměna nebo přezutí pneumatik v pražském JM servisu od 189 Kč a Kompletní letní přezutí pneumatik včetně vyvážení v Praze od 299 Kč.
O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl v roce 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP 5 tuzemskými slevovými portály. V současné době patří s ročním obratem 300 milionů Kč mezi tři největší portály českého slevového trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.
středa, 25. března 2015
Shambo Pryži zdar, nové zprávy ze světa. Na světlo boží se dostávají další a další zajímavé detaily z připravované fůze Pirelli a čínské státní společnosti ChemChina. Takže stručně: sídlo společnosti Pirelli bude v Itálii, technologie bude nadále kontrolována Pirelli a nebude se předávat třetím osobám. Výroba všech nákladních pneu bude celá předána značce Aeolus. Stejně tak bude předána i výroba industriálních pneu. Aeolus si tímto zdvojnásobí dosavadní výrobní kapacity a upevní si pozice jak v Číně, tak na dalších trzích. Vzhledem k tomu, že Pirelli je na čínském trhu (včetně výroby vlastních nákladních pneu) aktivní více jak deset let, celé to do sebe logicky zapadá. Pokud budou další novinky - teště se, plantážníci.
středa, 25. března 2015
Shambo Pryži zdar, co píší dnešní noviny. http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/pneumatiky-zlevnily-diky-rope-vetsi-pokles-brzdi-slaba-mena/r~9b751110d21511e496f2002590604f2e/ Pár poznámek k obsahu. Je nesporné, že pokles ceny ropy může mít vliv na i na pokles ceny pneumatik. Cena ropy za barel klesla během roku z cca 110 USD na 55 USD. Což je bratru polovina. Dolar nám za poslední rok zdražil z 19,90 Kč/USD na 25 Kč za USD, což je o čtvrtinu. Kam se ale analitikům z Aktualne.cz ztratil kaučuk? Aha, za kilo se v Bangkongu platilo v roce 2013 touto dobou 2,90 USD, o rok později už jen 2,30 USD za kilo a letos je to pouze kolem 1,80 USD za kilo. Což je snížení ceny hlavní suroviny meziročně o 27%. Co nám ještě klesá? Pochopitelně cena na syntetické kaučuky, že. Ale nikoliv v přímé závislosti na ceně ropy, ale hlavně vzhledem k nižší poptávce na světovém trhu. Takže vidím to takto - pokud se ceny snižují, tak hlavním důvodem je obchodní záměr výrobců v agresivnějším konkurenčním prostředí. A podporují to nižší ceny na hlavní suroviny - kaučuky. A informace o "průměrné ceně pneumatiky na trhu" hned v první větě? 2958 kaček za kus??? Hm... po odpočtu DPH jsme na "průměrné ceně" okolo 2450 korun českých... Zlehka jsem nakoukl do statistik sezony jaro/ léto 2014 a hle - průměrná cena v koncernových značkách u mne na firmičce byla někde na úrovni 2050 káčé... Pokud si ovšem spočítám skutečný průměr na kus včetně nekoncernovcýh značek (a těch bylo..), tak jsem úplně někde jinde. Netušil jsem, že půlka naší obce sedlá při cestě do konzumu Rolls-Royce a ta druhá polovina drendí kolem farmy na Bentley. Pryži zdar, čtěte český odborný tisk a rozhodně se nebudete nudit!
úterý, 24. března 2015
BF Hezké ráno přátelé gum. Tak vidím, že mé zdroje informací z Polska nelhaly a máme tady další super podraz na servisy v ČR. Doufám přátelé, že jim to na tom slavném Facebocku pořádně osolíte a chci vidět reakce lidí když jim řekneme že boty od -20C do +30C taky nebudou nikdy existovat a hlavně dobře fungovat. Ta noha by asi uhnila(-: Vždyť i ten hrozný vzorek je tak na to, že to bude v létě opět super hučák jako blázen. Jen blázen by to nabízel. Nechme to nej.. to jsou nej.. borci, prodejci co prodají 15 tisíc Rikenů lehce levou zadní, co dokážou z blátivé černé tmy z Číny udělat prémiovou značku, apod.
úterý, 24. března 2015
Shambo Pryži zdar, přátelé. Zprávy ze světa. Čínská asociace gumárenského průmyslu (CRIA) vyhlásila veřejný konkurs na grafické ztvárnění tzv. energetických štítků pro čínské pneumatiky. CRIA považuje proces zavedení štítků "jako nezvratný". Po Japonsku, Jižní Korei a EU bude Čína další ekonomikou, která che dát trhu informaci o úrovni spotřeby PHM, brzdné dráze a hlučnosti pneu. Jaké jsou základní požadavky na štítky? Škála hodnocení bude podobná evropské - hlučnost v decibelech, spotřeba PHM a brzdná dráha v rozmezí od A po G. Pokud se chcete se svými malůvkami do konkursu přihlásit, respektujte zásadní požadavky na grafiku - musí být elegantní, jednoduchá, výrazná a srozumitelná. Pastelky v ruce a obálková metoda to jistí!
úterý, 24. března 2015
pneuvm *Převratná novinka Michelin*
Jako jediní v České a Slovenské republice jsme se stali
výhradním prodejcem pneumatiky Michelin Cross Climate. Tato novinka ze
sortimentu prémiového výrobce pneumatik kombinuje výborné vlastnosti na
suché a mokré vozovce v létě s bezchybnou trakcí v zimních podmínkách.
Splňuje zákonem danou specifikaci použití v zimě, odpadá s ní tedy
nutnost přezouvání a můžete na ní beztrestně jezdit i v zimě. Testovali
jsme ji na vlastní kůži a zprávu z našeho testování naleznete zde:
https://www.facebook.com/nejlevnejsipneu.cz/posts/10153062997592527
Přečtěte si o této novince i Vy! Majitel takové pneumatiky šetří za
přezouvání na zimní, nebo na letní pneumatiky, protože je lze používat
bez omezení celý rok.
Tato revoluční pneumatika bude k dodání od 1. 5. 2015, ale již nyní
můžete objednávat na NejlevnejsiPNEU.cz. TÍMTO SI MICHELIN PODEPSAL ORTEL
úterý, 24. března 2015
Michal Prátelé. já jsem to ráno slyšel v rádiu. Je to teda bomba. čínský drak v srdci italského symbolu. To je bohužel realita dnešních dní. Já jsem čekal otřesy Pirelli, protože je to jedna značka, která se mezi těmi žraloky nebude v tomto pojetí dál sama schopna uživit a F1 to nezachrání. Doba je taková, že trhu povládnou koncerny, podobně jako je tomu v autech u koncernu VW, tak i v pneumatikách bude potřeba se orientovat na kvantitu a gigantické množství, aneb, kdo jste malej, tak držte hubu. To je prostě symbol doby. Kdo by to ještě před léty řekl, že to takto dopadne. Můžeme se jen domnívat, co bude dál a kdo bude další, ale ani ty koncerny nemají své jisté. Máme zde dost případů, kterým se pozvolna smyčka utahuje kolem krku. Co se goodyaru zmíněného týče, tak je to tak. Já i zde v Praze, kde síť premio mám ve svém okolí, tak vidím, že je tam nálada na bodu mrazu. Náhoda tomu chtěla, že jsem se dnes potkal úplnou náhodou s provozovatelem pneuservisu premio. A jelikož se známe, tak jsem s ním na toto téma pohovořil a zeptal se ho, ako se tam majů. No, jen pokrčil rameny a řekl, je to ko posrání. Nevím, co bude, iluze zkažené. Myslel jsem, že když budu v síti, tak si budeme všichni rovni a budeme budovat společně něco, co by mělo smysl. To nejsou planá komunistická slova, ale opravdu tomu věřil. Je to jednoduché, víra, že bude lépe, když budeme větší, je ale zároveň podmíněna tím, že si v té síti jsme všichni rovni a to se rozhodně neděje. Jsou tam malé lokální války a boje a tedy i pěkné prasárn.y. Goodyear nastoupil do vyjetých kolejí michelinu, kdy to z pozice č. 1 (nepočítám li conti barum) měl našlápnuto k vynikající cestě jak je nahradit. Ale cesta, narveme to kam to půjde, za každou cenu, jen ať je centrála spokojená není tou pravou cestou. Obzvlášť, když se navíc motají gumy z ciziny. Shambo to napsal naprosto přesně. Centrála zavolí, tak do pozoru špičky od sebe a jdeme na to a přímý útok. Upřímně, jak takový hurá útok dopadá, kde není strategie ani rozumné velení se mohou inspirovat u ukrajinské armády u Debalceve. To byl ukázkový příklad hurá akce a střílení do vlastních řad. To podobné začíná předvádět goodyear a cesta rozstřílení vlastní sítě, není dobrou volbou...
pondělí, 23. března 2015
Shambo Ještě drobný dodatek k Pirelli. Je podepsáno. Vlastnický podíl bude vypadat takto: čínská společnost ChemChina - majoritní vlastník s 65% podílu, ruská Rosněfť - 12,4% a italský holding (včetně rodiny Tronkettiů) - 22,6%. Všem gratulujeme, Formule 1 se bude jezdit další tři roky na čínských pneu. A pak že jim chybí kvalita.
pondělí, 23. března 2015
Shambo Hm, už to zveřejnili. Do pátku byl v éteru klid... spíše ticho. Před bouří. Vyčkáme. Nikdy není nic takové, jak se zdá na první pohled.
BF Hezké ráno přátelé gum. Shambo, děkujeme ti za žhavé informace a moc ti děkuji osobně za zapojení do diskuze.
Co se týče našeho mini českého trhu máš pravdu, je to jako bys plivl do moře, ale na druhou stranu nás nemůžou někteří dodavatelé houpat jak se jim zachce. Raději když nejsou schopni konkurovat, nabídnout cenu jako má IHLE, B2B apod. , tak tu nemají co vlastně dělat. Jsou zde zcela zbyteční, mají se rozpustit, brzdí vlastně tento sektor a stejně to dopadá tak jak to tady vidíme. Natlačí to buď některým špatným interneťákům, kteří to tu všude rozprsknou jako když si člověk kýchne, nebo to dají jen vybraným lidem kteří tahají figurkami po šachovnici a ti ve své sobeckosti a lhostejnosti k trhu to zkazí taky, protože si myslí že na ně není. Myslím si osobně, že je potřeba čistky u dalších dodavatelů jako byla u Michelinu, teď i u Bridgestonu. Případ který popisuje Ochrana gum není třeba u goodyearu vůbec výjimečný. Stálo se to už takovým malým koloritem zrovna u této značky. Psát, že jen členové sítě mohou mít to a to a na druhou stranu dělat přesný opak mi připadá, že někdo není asi zcela zdráv když vyřkne a take napíše tyto pro mne bláboly a pak se chová přesně naopak. Já už jsem si tady i zvykl, že na puse mluvit nesmysly je pro mnohé dealery normální a že papír snese všechno, ale je pro mne osobně něčím nepřípustným, že jsou mezi námi v oboru takovíto lide kteří kážou vodu, pijí víno a myslí jen a jen na své užitky. Proto jsem i rád, že Michelin kterému jsem již před pěti lety předvídal špatný konec dopadl tak jak si asi i zasloužil. Někteří další se z toho však vyloženě nepoučili, neuvažují jak mají a nevyužili zdravě, zodpovědně a logicky danou situaci. Ženou se do záhuby a myslím si že tomu běží vyloženě svým chováním naproti. A staré pravdivé pravidlo říká - hlavou zeď neprorazíš, je víc než výmluvné a měli by rychle zvážit co, jak a proč dělat dál.
pondělí, 23. března 2015
Shambo Pryži zdar a dobré ráno. Zprávy ze světa. Podle agentury Bloomberg pokračuje jednání mezi holdingem Camfin a čínskou společností ChemChina. Kdo je kdo a o co jde? Cam Finanziaria (Camfin) je největším držitelem akcií Pirelli, holdingu patří celkem 26,2% akcií. A na straně druhé China National Chemical Corp. (ChemChina) je státem ovládaná společnost, která je třetím největším výrobcem pneumatik v Číně. Že ji neznáte? Ale znáte, pokud vám něco řeknou názvy značek jako je Aeolus, Yellow Sea nebo Double Happiness. Jedná se o nezvratný trend propojení tradičních značek a vysokých technologií evropských výrobců pneu s asijskými tygry. Pirelli to zatím moc nekomentuje, ovšem po zveřejnění zpráv o hledání investora akcie Pirelli výrazně zdražily. Inu, neviditelná ruka trhu v tom má jasno. Čeká nás double happiness, pánové.
pondělí, 23. března 2015
Shambo Pryži zdar. Není až tak důležité, co se na našem trhu děje. Důležité je, proč se to děje. Pokud se bude naše ekonomika vyskytovat nedaleko globálního jádra tržního hurikánu, lze předpokládat, že nám to patřičně pocuchá účesy. Pokud se budeme vyhřívat na celoplanetární pláži, je více než pravděpodobné, že se osmahneme i po namazání krémem s faktorem 40. Český trh pneumatik ročně vstřebá kolem 2-2,5% evropských prodejů. Pro větší názornost - pokud se pouze podle evidence členů tzv europool/ ETRMA (členy - výrobce si najděte na googlu) v Evropě minulý rok prodalo okolo 196 milionů osobních pneu, tak na českém trhu se jich prodalo kolem 4 milionů. Pozor - to vše jsou čísla bez čínských, azijských, amerických atd. atd. pneu. Ty dělají další desítky milionů. Co z toho vyplývá? Pouze dvě věci. Náš trh je velmi malý a v rámci Evropy ne příliš významný. Proto nečekejme, že se mu někdo bude výrazně věnovat, že náš plácek bude zušlechťován a hýčkán. Co si uděláme, to budeme mít. A další faktor - žádná značka, žádný výrobce si neplánuje pokles prodeje a snížení podílu na trhu. Centrála zavelí, klaster výzvu přijme, manažeři v regionech si mohou myslet cokoliv, ale rozkaz zněl jasně. Prodat. Všichni jdou do tohoto roku se zvýšením. I když trh nafukovací není a nebude. O procento. O procenta. O desítky procent. Ano, i takoví se najdou. Takže shrnuto, sečteno a podtrženo - vše, čeho jsme svědky, je zatím jen drobné žbluňkání ve sklenici vody. Nic významného.Nic nečekaného. Bylo i hůř. Ale není jasné, zda bude líp.
neděle, 22. března 2015
OCHRANAGUM Co se týče letošního jara je to u některých výhradních minimálně na vidle do zadnice.Michelin je po smrti,Brička před,Conti se paktuje až moc s KK a Best Drive z toho má problém, protože jim kazí cenu.Nokouš zatím Hybš drží zkrátka až na to jak viditelně leze do řitního otvoru GPD.Pirelli to napralo kde se jen dalo a je to nezajimvé prodávat.No a Goodyear je vítězem smradlavého posmoleného jara.To co předvádějí tady a teď na trhu je minimálně na zblití.Kdybych byl například já členem v PREMIU tak na centrále po tom co předvádějí osobně donesu smlouvu a nacpu ji do chřtánu těm co tam sedí a vymýšlejí totální kraviny!Na co si tady hrají?Někteří tam až moc žerou např. Procházku a další chytráky a jsou s nich připosraní.Tam v Goodyearu už thají za nitky jiní. Jsou to podržpucfleci.Když jsem četl nové pneurevue,tak tam Dvořák řekl lži a blbosti. Fotku tam ani nemá a dělá že další PREMIA rychle přibudou.Nepřibudou však přirozenou cestou, že mají dobré,kvalitní produkty,ale přibudou cestou kterou si uplatí servis třeba tím že mu dají 4Fleet jako to udělali teď u Nováka v Olomouci http://www.pneucentrumnn.cz/ Zajímavé je, že všude tvrdí a píšou že to může dělat jen jejich slavný PREMIO. Lžou, podvádějí své členy, dělají nezákonné věci,kupují si a získávají servisy malým podvodem.A ty co mají v hrsti pak musí držet hubu a krok!Jak napsal Max pak jen slyší makej, přezouvej a ceny neřeš!Tyhle jejich praktiky jsou zralé tak na přesdržku a snad jim brzy přes ten drzý rypák někdo pořádně dá.
neděle, 22. března 2015
BF Hezký sobotní večer přátelé gum. Míšo, doufám že jsem ti pomohl a aspoň uvidíš jak to tam bude. Ty hlavně víš jak to má vypadat, jak to dělat a ty to prosím dodržuj. Dnes se ale ještě opět vrátím k některým Českým výhradním dodavatelům, protože sezona nezačala a máme tu chaos. Řeknu svůj soukromý názor na situaci. Barum Conti jede u nás ve svém standardu a není u nich nic extra momentálně nového. Jedinou novinku snad můžu napsat je jak jsem se dověděl nedávno na svých cestách, že ve Francii koupili takovou jednu menší síť asi cca 110 servisů a bude tam nově také Best Drive. Takže to je v království Michelinu taková malá bombička! Tady u nás je Michelin téměř po tom co předvádí po smrti a tak nevím, nevím jak se bude vyvíjet další vývoj této značky i v evropském měřítku. Pirelli bohužel letos u nás pozitivně nepřekvapilo a je opět v pozadí dění. Škoda. Ale jestli akcionáři tlačí, tak ať tlačí. Tohle se jim v blízké budoucnosti podle mne nevyplatí a vše bude sečteno v zúčtování které se blíží mílovými kroky. Bridgestone po obrovském zemětřesení které u nich nedávno Polskou větví vedení v Praze proběhlo, je taky jako Michelin těsně před kolapsem. Tam to vidím jako druhého odpadajícího po Michelinu. Hankook? Tak tam jsem sám zvědavý co předvede. Tam se ukáže jak to kluci korejští a český parta hic rozjede. Nebude to po tom co tu máme vůbec jednoduché. Uvidíme, necháme se překvapit. Tady to budu velmi brzo testovat a pak napíšu dojmy a názor i zde aby jste nebyli ochuzeni. Nokian? Tak tam je to zatím až na pár výstřelků GPD a jejich partnerů docela v normě. Nokian v zimě byl na velmi slušné úrovni a vyloženě se nezkazil. Tak snad jaro 2015 bude taky v relaci. A na závěr si nechám pro mne v současnosti nejneoblíbenějšího výhradního dodavatele a to český Goodyear. Všemocné oligarchy, kteří si myslí že jsou tady snad už doslova na trhu až pány bohy. Tak ale jak to sleduji, čím dál víc zjišťuji, že pinčlíci na šachovnici jsou asi oni a střelec, kůň a král je někdo jiný. To co vidím, zažívám a vím je pro mne dostatečné a mohu tady všem klidně říct svůj osobní názor člověka, že pro mne jako člověka Goodyear česká republika nehraje vůbec fér hru, nejen pro nesvé servisy, kterým někdy háže doslova ne klacky pod nohy, ale doslova kmeny na hlavu. Ale také i v síti PREMIO klukům kteří mi volali, nastavují různé překážky, které nelze jen tak lehce zdolat. Jsou pro některé své partnery podle řečí až doslova noční můrou. Letošní jaro se prémiovým značkám většinou nepodařilo nastavit solidní podmínky a je jedno jestli třeba IHLE dává Goodyear na servisy bez problému za 42-44%, nebo B2B drtí velkým rozdílem i ostatní značky pneumatikami třeba ze zahraničí. Nejsou schopni nám nabídnout takovou cenu? Okamžitá restrukturalizace. Propouštění, omezení molochu a to si už musí nastavit, zařídit oni, ti čeští chlapci ve vedení ať to s procenty výjde a ať chtějí nebo ne budou muset se zahraničím rychle, ale velmi rychle srovnat krok. Když to totiž neudělají, tak dopadnou třeba jako Michelin, a nebo čerstvý případ Bridgestone. Budou mít v centrále pak letecký den. To jsem si za ty roky v oboru docela jistý. Je potřeba omezit ten nenasytný moloch a to velmi rychle, protože kdo chce hodně nebude mít nakonec třeba i nic. A spoléhat a někdy i doslova sprostě zneužívat třeba jen některé možné výhody jako zástěrku, mocenské vydírání, povyšování, je pro mne něco nepředstavitelného, co nemůže dopadnout pro daného prodejce dobře. Příklady které lehli na pusu díky tomu že nenaslouchali a neposlouchali třeba i ty rozumné střední pneuservisy jsem již zmiňoval. A všem servisů dnes rád ze srdce mohu poradit. Spolupracujete s takovým partnerem? Omezte od nich klidně prodeje, běžte třeba na půl roku jinam, nakupujte jiné značky a když už musíte tak ne od nich, ale kupte třeba kdekoliv jinde kde je cena lepší a uvidíte co se bude dít. Budou mít na 110% stažené zadky, prémie nebudou, nervozita naskočí a sami za Vámi přilezou, protože jim nic jiného pokud nechtějí dopadnout jako poslední dva zmiňovaní výhradní nezbude. Když ne tak si buďte jisti že jste strůjci toho že půjdou do záhuby. Max. to dají jak to vidíme zase třeba Nej... Naperou mu sklady a bude to super hotový. Nic se už stejně víc pokazit nemůže, tady není pro slušný servis prostor v současnosti kde uhnout. A že na tom vydělá třeba zmiňované IHLE, nebo někdo jiný a pneumatiky nebudou od nich z české centrály bude jen dobře, bude to dobrá lekce lidem kteří si asi už pomalu myslí, že jsou všemocní a to tedy určitě nejsou a že se vše musí točit jak si oni písknou nebo jak jim král s koněm a střelcem v pozadí přikáže. Hezký zbytek sobotního večera a příjemnou pohodovou neděli přeji všem kteří ještě mají srdce i mysl v tomto oboru na správném místě.
sobota, 21. března 2015
BF Míšo, tobě to rád zavolám co se týče těch ventilů. Ale tady ať si to někteří zatím raději ode mne nepřečtou. To je už na časopise, ať si ho objednají, koupí a tam se třeba objeví zrovna na toto téma článek.
sobota, 21. března 2015
Michal Přátelé pryžovníci, to je velmi hezké co tu čtu. Goodyeary v čínské sámošce už je jen krůček od akce 2+2 zdarma. Ale chci Vás poprosit o radu. Je někde nějaká tabulka nebo přehled, jak si stojí která leasingová společnost, kterou vybírají firmy pro pořízení na operativní leasing. jestli vede Arval, LeasePlan, Unicredit nebo ČSOB leasing? A pak druhá technická. Pokud má auto TPMS ventil...respektive ten VDO Redi ventil, co se lepí zevnitř na pneu a je to tam třeba z fabriky je určeno, na které místo se má takový v běhounu nalepit, nebo se to může lepit kam chce? Já se Vám totiž přiznám, že jsem ty nalepovací ventily na autě ještě neviděl a příští týden mě tři dokonce čekají, ale já to neobouval, tak mám obavy, aby těm ventilům odrážecí páka něco neudělala, nebo aby jim neudělala něco ta guma, jak se v tom běhounu ohne při odrážení..díky
sobota, 21. března 2015
Shambo Pryži zdar, pánové. Doba není až tak zlá, ale nebojme se poohlédnout po netradičních zkušenostech zahraničních obchodníků - drobných prodejců pneumatik. Jak uvidíte na přiloženém videu, náš oborový kolega Mr. David z kalifornského města Fresno (500 000 obyvatel) si firemní bilanci a rodinný rozpočet vylepšoval jak prodejem nových a ojetých pneu, tak i pěstováním ušlechtilé odrůdy marihuany. Bohužel, 9. března jak na potvoru vzplála mičurinská plantáž s lupením i skládeček s pneuškami patrně kvůli neodborně propojenému ohřevu rostlin. Díky obětavému a profesionálnímu zásahu místního fire departamentu (hasičů) se většinu rostlin, skládku s pneumatikami i kancelářičku podařilo zachránit. Mr. David byl rozený dříč a úderník, jak na videu uvidíte, pracoval od rána do večera sedm dní v týdnu. Gumy i trsy s rostlinami potřebují pravidelnou péči. Podle vyjádření místního police departmentu (šerifovi muži) byla způsobená škoda na majetku a budově okolo 50 000 USD, ovšem hodnota plantáže se vyšplhala podle aktuálních tržních cen na 60 000 USD. Jak je vidět, Mr. David si zachoval i po požáru kladnou bilanci v hospodaření, což je inspirující. Bylo po něm vyhlášeno pátrání. O kvalitě materiálu se očoudění hasiči na kameru nevyjádřili. Komentář emerické stanice ABC máte zde: http://abc30.com/news/marijuana-grow-found-inside-fresno-tire-shop-after-fire/550370/
pátek, 20. března 2015
Hrouda Omlovám se za negativní přízpěvek , hned po takové perle jakou jsem dal Shambo. Jsem řval smíchy dost dobrý. Kdo stím příjde jako první v kocourkově . Bááááábišova masna, nebo nějaký Pííívovar ? :D
čtvrtek, 19. března 2015
Hrouda Nazdar přátele. Získal jsem další životní zkušenost. Telefoní naháněči si vyberou vaší firmu a zavolají vám (ohledně vaší prezentace na webu XXXXX kterou jste údajně zřídil předešlí rok a oni potřebují zkontrolovat zda se něco nezměnilo : sídlo, pracovní doba a td. znají přesně to co máte na vašich webovkách a to vám předloží je vše v pořádku ano tak pokud je vše OK tak vám pošleme fakturu na pouhých 890kč bez DPH jako našemu dlouholetému zákazníkovy jinak to stojí 6500kč.) Ale pokud chcete kopii faktury z předešlého roku nebo její číslo ohledně kontroly zda jste opravdu něco takového rok předtím platil tak narazíte na vytáčky jako hned zítra , dnes tu není nikdo kompetetní a td. Není to první případ je to už po čtvrté za 4. Měsíce . Moc dobře si pamatuju kde jsem co zaplatil páč já to podepíšu a já to platím každá faktura mě projde rukama , ovšem to ti na té druhé straně aparátu netuší. Telefoní číslo mám uložené a budu je otravovat dokud tu fakturu z toho loňského roku nevyčarují a to se jim nepovede žádná taková nenííííííí. Je to jen pokus o podvod. 18.3.2015 Bořku a právě jak píšeš dělej to co ti něco přináší to je to proč jsem se zmínil o Yokouši pokud jsem chtěl prodat něco se ziskem tak yokohama šla prodat, ale ten chlapík vedle mě jí střílí za 1486kč s daní (205/55R16 91H) pokud jsem se nezplet tak je to 50,38% na končáka. Asi mu nejdou díly tak pos.... i gumy. Zdarec přátelé