Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
BIB
BIB Je to myšleno tak že většina auto-pneuservisů není schopna opravit pneu v běhounu natož pak v bočnici. Bud to opraví špatně a zákazník dřív nebo později přijede do poctivého pneuservisu nebo ho rovnou auto-pneuservis pošle k nám a tak se zákazníci nabalují. Samostatnou kapitolou jsou rozsáhlé opravy u nákladních agro a industrial kol, tam se to nabaluje ještě víc. Vše je o prvotřídním a komplexním servisu. Thermopresy máme čtyři a je fakt že někdy presují všechny. Nevím kam míříš s mazáním, ale se státem placenýma zakázkama se prakticky vůbec nesetkávám
neděle, 28. června 2015
 
Hrouda
Hrouda a opravit i zdánlivě neopravitelné defekty :-) a o tom to je pánové jedem v našem malinkém servisu na dva thermopresy a dost často je to málo když se zrovna nepřezouvá tak se opravuje to co jinde nedělají. nebo neumějí opravovat. Děkuji těm co používají tkaničky do bot jako opravu a borcům s 6mm hříbkem v bočnici pneumatiky, je to dobrej kšeft to dát do pořádku. :D Ovšem základem dokonalého podnikání v pneuservisu je umět dobře namazat a hlavně na správném místě tam mám určité mezery a dělá mě to potíže při udržení a nebo získávání zakázek hlavně u státem placených společností . Může někdo poradit mám to dávat tomu správnému člověku do ruky nebo do kapsy u košile ???? Mám v tom trochu bordel.
sobota, 27. června 2015
 
BIB
BIB Nedá mě to nereagovat na níže uvedený příspěvek. Nemám rád paušalizování, co nejde u jednoho neznamená že to u druhého jít taky nemůže! Dělali jsme nejdřív autoservis + pneuservis, z nedostatku času na autoservis jsme ho zrušili a provozujeme jen čistý pneuservis přes 20 let a musíme nabírat nové zaměstnance, práce je čím dál víc, tento rok je zatím jedno velké překvapení. Musí se samozřejmě dělat vše od kočárku po obří EM a opravit i zdánlivě neopravitelné defekty :-) já budoucnost pneusektoru vidím v dobrém světle
sobota, 27. června 2015
 
BF
BF Hezké sobotní odpoledne přátelé gum. Červen už skoro za námi a zatím hodnotím sezonu velmi slušně. Prodej letních pneu je stále na datum v kalendáři slušný a servis je řekl bych až nadstandardní. V sektoru pneu se však stahují mračna a zimní sezona 2015 bude více než zajímavá. Noví prodejci, nové značky, nové ceny, tak bych charakterizoval letošní zimu. Jsem přesvědčen že se láme chleba a výrobci stojí před dilematem jak dál i oni mají pokračovat. Podpořit servisy ať už svoje, nebo jakékoliv prodejní místo? Dát to na internet přes překupníky? Nebo to udělat přes internet na přímo jen přes sebe? Myslím že každý výrobce má momentálně víc než velkou hlavu. To co se děje je bohužel vývojem v tomto oboru za posledních pět let. Někteří viz. Michelin jasně ukázal, že jdou např. stezkou Nej, Ihle, apod. Tato cesta je myslím taky jen ve vývinu, ještě nedodělaná a dojde k jasné úpravě v nejbližších 2-3 letech. Myslím, že se separuje část velkých výrobců přes svoje internetové firemní prodeje a servisy nebudou vůbec v kurzu. Změny za poslední roky budou brzo jednoznačně největší a pro mnohé servisy i bohužel hodně bolestivé. Když jsem se nedávno jen tak lehce podíval na reality, které nabízejí pneuservisy ať už k prodeji nebo k pronájmu, nestihl jsem se divit kolik toho v současnosti v ČR je v nabídce. Ať už od nějakých pneuboud, až po hezké pneuservisy. Můj názor na to je, že to je ještě nic oproti tomu co bude v blízké době k vidění. Pneuservisy jako samostatná část nemá vůbec na růžích ustláno. Bez servisních a dalších opravárenských činností se jen prohloubí propast a nevěřím, že mají v nejbližších letech šanci mnozí přežít jen jako pneuservisy. Už dnes často a běžně vidím, jak kdysi velmi zarputilí pneuservisáci sami uznávají, že kdyby neměli další kvalitní mechanické služby, neměli by kolikrát šanci vůbec někdy přežít. Někteří když přijedu sami řeknou, že jsou za to že se přeorientovali i na opravárenství šťastni a zachránili se před jistým krachem. Jsou samozřejmě ještě světlé výjimky a znám pár takových, ale to je jen otázka času, kdy i oni budou pohlceni tím co se v pneumatikách a prodeji jako takovém vůbec teprve chystá. A věřte přátelé, že to bude opravdu velmi brutální zásah do fungování a existenci mnoha pneuservisů co se pomalu a lehce chystá u mnohých výrobců a výhradních dodavatelů. Cesta bohužel není vůbec vydlážděná, ani krásně rovná. Je klikatá, strmá, nerovná a hodně hrbolatá. Různé překážky jsou stále předhazovány přímo pod nohy, ale někdy i doslova kolikrát na hlavu. Brzo se ukáže, jak je kdo silný a jak je který pneuservis schopen reagovat na některé výrobce pneumatik kteří jsou často ve velmi velkém stresu a sami hledají cestu jak se dostat z toho bludiště které nejenom tady vzniklo a vyjít ven.Přeji hezký zbytek víkendu a ať se Vám všem rozumným v tomto oboru dílo daří. Bořek.
sobota, 27. června 2015
 
Hrouda
Hrouda Čenda je fuč co se děje kámo.
čtvrtek, 25. června 2015
 
Hrouda
Hrouda neboj se nic 24.6.2015 nebudu mít proud a na centrálu jsem moc pohodlnej tak mám v plánu se ukázat. pokud se to nepokazí.
pátek, 19. června 2015
 
Hrouda
Hrouda Sezona je za dveřma tak tady je malé doporučení na pořádnou utahovačku :D https://youtu.be/G9JGNWz1P7E
čtvrtek, 18. června 2015
 
Michal
Michal No, to ani dopadnout jinak nemohlo. To jsem říkal už před rokem. Ono cenit geometrii podle obsahu motoru a pokud jste měli 1,9 octavii a zaplatili o 300 kč víc než za tu stejnou octavii v 1,6, to byl těžký kalibr. Já to vím, už 14 dní, že se něco velkého děje. Chtěl jsem si jít koupit sprej na disky, protože ty tam měli dobrý. Vlezu tam a tam byly dva regály, kde bylo naházený všechno co na prodejně zbylo.
pondělí, 15. června 2015
 
BF
BF Hezký nedělní podvečer přátelé gum. Ještě se jen v krátkosti vrátím k uzavření pneuservisu p.Zezulky. Je určitě škoda že člověk jež tomu věnoval mnoha léta, který se určitě snažil vybudovat něco nejenom pro sebe najednou ze dne na den končí. Časem se určitě dovíme proč se tak stalo, ale když jezdím po servisech, když z mnohými servisáky mluvím, vidím obrovské problémy. Už před léty jsem zde psal o tom že nejsou na servisech noví lidé, nejsou noví pneuservisáci, automechanici, odborníci a tato krize se neustále zvýrazňuje a zvyšuje. Kde však hledat kořeny je těžké. Práce je dost fyzicky i psychicky náročná, špinavá, často podprůměrně zaplacená. Mladí lidé moc nechtějí jít do dřiny, špíny a když už se učí na automechaniky tvrdím jednoznačně že 80% to nechce vůbec dělat a jsou na škole kolikrát jen z donucení svých rodin, aby měli aspoň něco v ruce a nezůstali se základním vzděláním. Tyto případy jsem měl xxx krát na servise a musel jsem je rychle vyměnit za ty snaživější. Naštěstí s učňovským střediskem spolupracuji již řadu let a tak už vycházíme velmi dobře a dostávám lidi kteří chtějí se učit a rozvíjet. Problém ovšem zůstává, že pak kolikrát jdou dál na středí nástavbu a tam s nimi ztratíte kontakt a jdou zase dělat něco jiného než autoservisní práce. Takže dochází k tomu že nejsou lidé. Dnes je obrovský nedostatek, instalatérů, zedníků, kominíků a samozřejmě že se to dotýká i automechaniků. Prostě naše učňovské školství jde do kytek! Jaká je cesta? Vidím, tak jako jsem to měl před 30 lety já. Vybral jsem si obor, podepsal s rodiči jasnou, čitelnou a férovou tehdy komunistickou 3 letou smlouvu po vyučení a oni se o mne přes učňák postarali. A to velmi dobře. Zůstal jsem tam pak celkem 8 let a každý z toho měl užitek. To je podle mne cesta jak si zajistit mechaniky, podporovat je už v učení, posílat je na výstavy, do automobilek, na servisy. Samozřejmě to musí začít už v té 9 třídě když si vybírá obor, už tam musí on i rodiče vědět že se o něho přes učení někdo postará a že bude mít když splní co má postaráno o vstup do života tou správnou nohou. A ne že skončí na stavbě jako pomahač, nebo horší verze na ÚP a žije z našich daní na které nám teď Babiš vymýšlí finty jak je jen z nás co nejvíce dostat. Odnesou to zase jen ty střední a větší servisy. Ten garažista, plechoboudař, šopamistr ten bude stále pálit vyjetý olej, pracovní boty nikdy neuvidí, revize nic neznamenají a daně mu neříkají už vůbec nic. Žijeme v područí a neznamenáme nic. Časem však dojde na to že pokud nenastane generační výměna, nebude lidí kteří umí řemeslo tak pak daně nebude platit už nikdo. Jen korporace a mega obchody které to přeperou stéjně jen do zahraničí. Ta doba bez živnostníků, bez instalatérů, zedníků apod se blíží a u mechaniků vidím do max. 5 let obrovský, pro mne mega problém, pokud se tím nezačne někdo zodpovědný zabývat. Přeskočíme list a podívejme se co se děje v naších lukách, tůních a houštinách pneuservisního Česka. Situace je vážná nikoliv však kritická. Zimní ceníky jsou na stole, karty rozdány a co jde vypozorovat je že si každý dodavatel jede podle toho jak vítr fouká a jak si myslí že může. Bude to ještě hodně zajímavé. Vstupují na trh nové značky, noví prodejci a tak se nechme překvapit co se z toho vyklube. Nebudu dnes hodnotit žádného dodavatele, snad jindy. Já mám pro letošek už jasně vybráno, objednáno a vyladěno, tak aby užitek a hlavně zisk byl co největší. A vím že stímto mixem pneu nemohu v životě prohrát.Letos po výstavě Boloni, kterou jsem si nesmírně užil jsem se jasně rozhodl obměnit některé vybavení svého servisu. I když vím že je na dnešní dobu stále nadprůměrné. Chci se zase posunout dál a jít zase trošku jinak oproti některým zvyklostem tady a teď u nás. Jeden speciální stroj se mi už vyrábí, další je v testech a přijde na řadu na podzim, vyvažovačky budeme testovat s několika domluvenými servisy najednou a pak rychle rozhodneme která to vyhraje a která bude zdobit naše servisy. Zvedáky taky už dolaďuji do finále a tak je pořád co dělat. Není však čas na to prodávat gumy se ziskem 00 nebo dokonce s mínusem, ale je potřeba jít cestou vpřed a vymýšlet strategii, reklamu, inovace a boj proti těm kteří na internetu zbořili vše co fungovalo, vše to krásné v gumařině co bylo a šlapalo. Vždy jsem říkal těm nerozumným a hloupým - zkazili jste internetem nejen ceny, zkazili jste vše co jen šlo, nechtějte dnes po mne ať vás někdy do blízkého budoucna a něčím velkým podpořím. Potřebuji si na ty stroje, vybavení, lidi vydělat. S vámi to nejde a už ani nechci. Já použiji a používám zase internet teď proti vám a svou cestou. Letos na jaře se ukázaly myslím i touhle zvolenou volbou výsledky a jsem za to moc rád. Každý má své myšlení, každý jde za sebe, ale jedno je jisté, že pokud servisák rozumně uvažuje a myslí nemůže prohrát bitvu s parazity oboru. To je můj názor a za tím si pevně stojím. Přátelé, ještě jen na okraj, pokud někdo potřebuje např. záložní sadu, nebo sadu na další své stání ,ještě velmi slušnou nějakou vyvažovačku, sezouvačku, zvedák klidně se ozvěte, rád Vám stroje které jsou ve velmi dobrém stavu, které prodávám ukážu a předvedu. Hezký zbytek víkendu přeji. Bořek Filipec. http://pneucentrumprofi.cz/
neděle, 14. června 2015
 
Shambo
Shambo Je to (byl to..) pěkný zavedený servis na hlavní třídě v Hočo Počo - výpadovka na Prahu/ Černý most. Škoda.
sobota, 13. června 2015
 
BF
BF Hezké slunečné ráno přeji přátelé gum. Nedávno jsem tady dával článek p. Jakšíka kde psal o generační výměně ale taky o konci mnohých servisů. Hodně mladých lidí už tuto živnost nechce provozovat, stále ale zůstávají mnozí synové a dcery které to přeberou. P. Zezulku jsem osobně neznal, ale pokud skončil k 12.6.2015, tak musel mít k tomu pádné důvody. http://www.pneuzezulka.cz/index.php?clanek=4
sobota, 13. června 2015
 
Michal
Michal A proč ho zavřel Čendo? Já vím, kde ten servis měl,neznal jsem ho, ale vím, kde to měl. Byl to pěkný servis.
pátek, 12. června 2015
 
Shambo
Shambo Zdar všem, obchodní odělení teď sedí u internetu a hledají, co se vlastně děje.
úterý, 9. června 2015
 
Michal
Michal A co myslíte přátelé, že to pro nás znamená? že se roztrhne i obchodní oddělení a budou si předobjednávky a vůbec všechno řešit každý po svém?
úterý, 9. června 2015
 
BF
BF A te'ď ještě aby se spolu pomilovali Michelin s Conti a budeme mít letošní fůze za sebou. (-:
úterý, 9. června 2015
 
Shambo
Shambo Shambo hier. Pryži zdar, za sebe mohu jen potvrdit, že zpráva Pneurevue http://www.pneurevue.cz/aktuality/prumysl/alianci-goodyear-dunlop-po-16-letech-konci.html je naprosto vyčerpávající. Včetně popisu podle mne zmatečného přerozdělení trhů a odběratelů na americkém kontinentu. Prbní zprávy o ukončení arbitráže se objevily v otevřených zdrojích minulý týden. Příčinou roztržky je údajně "antikonkurenční činnost Sumitomo" - tak to vidí Goodyear. Sám spor trvá déle než rok a půl. Ovšem co je skutečnou příčinou těchto změn - Bůh suď. Pokud bychom měli hodinku dvě až čas, jsme schopni si o různých variantách popovídat. Můžete to být od sporu o značku až po rozdílné vidění působení na trzích prakticky cokoliv. Ale podle prvního střízlivého zvážení situace se mi zdá, že jak Goodyear, Sumitomo jsou s novou situcí spokojeni. A život jde dál. Pryži zdar.
pondělí, 8. června 2015
 
Michal
Michal Týýý bláho, tak Goodyear Dunlop se nám rozpustil....no, to bych tedy nečekal a je to pro mě teda docela víc šokující než to, že číňani koupili pirellku. Shambo víš o tom něco, co za tím může být v pozadí, celé té anabáze? Překvapuje mě, že se tam nemluví vůbec o Fuldě a o Savě. Přátelé, co si o tom myslíte?
pondělí, 8. června 2015
 
Hrouda
Hrouda To nakupujou u Storexu nééé :D :D .
pondělí, 1. června 2015
 
Shambo
Shambo No ještě že si ÚOHS nenakupoval něco složitějšího, třeba pole solárních článků nebo blok jaderné elektrárny. To by byly deficity v rozpočtu.
pondělí, 1. června 2015
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz