Shambo BF - Pneurevue str. 28 - 31.... jsem jenom drobný pozorovatel a skromný úcastník všech popsaných situací. Upřímně doznávám, že jsem se nechal inpirovat romány Aloise Jiráska. A to hlavně díly "Proti všem" a "V cizích službách". Velkou duchovní oporou mi byly další Mistrova epochální díla - "Temno" a "Z Čech až na konec světa". Pouze detailní analýza Jiráskových textů, provedená v hypnoze doktorem Goodridem a profesorem Westlakem z univerzity sv. Michala v Sacramento dokázala, že vizionář Alois Jirásek ve svých dílech nepopisoval pouze husity, Chody a Žižkovy reky na válečné vozbě, ale i futuristickou skicu o budoucím vývoji servisních služeb v Čechách a na Moravě 21 století po Kristu. Koneckonců i jeden z veršů husitského chorálu "Kdož jsů boží bojovníci" se nedá vyložit jinak, než jako výzva k rozumné prodejní politice a neprznění cen na trhu. Vychutnejme si jej společně: "Heslo všichni pamatujte,
kteréž vám vydáno,
svých hauptmanóv pozorujte,
retuj druh druhého,
hlediž a drž se každý šiku svého!" Ano, držme se každý šiku svého a pryži zdar! :)
úterý, 7. června 2016
Shambo Tire - pneuservisy (kategorie NACE 45.20) budou zapojeny až (nebo už) do 3. fáze EET od 1. 3. 2018.
úterý, 7. června 2016
Tire Zdravím, asi to sem úplně nepatří ale nadzvedlo mě to ze židle: http://echo24.cz/a/iGuub/babis-rozjel-kampan-k-eet-lekarum-a-ucitelum-slibuje-miliardy-na-platy ps. jinými slovy: Zdravotní sestřičky, učitelé apod. za vaše nízké platy mohou mimojiné i majitelé pneuservisů atd. Je mi toho fakt smutno, že se takto vede třídní boj jak za komančů v 50.letech :-( nebudu tu rozebírat EET ale stejně to všechno zaplatí koncový zákazníci pač nebudu jistě sám kdo příští rok zvedne ceny.
úterý, 7. června 2016
BF Shambo, nové Pneurevue. Strana 28-31-krásná práce. :-)
pondělí, 6. června 2016
Shambo BF - toto je tvoje klíčová věta, pod kterou se s dovolením podepisuji: "Jestli nevydělám na zvedák, vyvažovačku, kompresor ze zisku s pneu, tak z práce nemám šanci už vůbec a je to zhola a zcela totální nesmysl."
pátek, 3. června 2016
Shambo Pryži zdar, poslední anketa mne donutila hodně přemýšlet. Osobně patřím k těm 5%. Prakticky nepracuji se zavedenými a podporovanými značkami. Vždy z nuly. Proto jsem nakloněn odborné argumentaci podpořené fakty - technologie, očekávaný nájezd, spotřeba, srovnání ceny a výkonu, protektorovatelnost, výhody a nevýhody proti konkurenci. Asi to dělám blbě. :) No, na druhou stranu... to bych asi nikdy nic za ty pětiletky neprodal.
pátek, 3. června 2016
BF Hezký den všem a Petře vám zvlášť. K Vašemu tématu jsem tady již psal 27 dubna. Často se setkávám s tím že servisy neumí nabídnout, neumí zaujmout, neumí prodat svůj produkt a jen suše něco nabízejí. Je dnes obrovský rozdíl mezi pneuservisy jak v kvalitě práce a vybavení přímo na dílně, ale hlavně už taky na tom začátku s výběrem pneu pro potřeby zákazníka. Samozřejmě že nejde vždy prodat co vy chcete, přejete si, nebo máte skladem, ale kolem 80% zákazníků je bez problémů ovlivnitelná, důvěřuje a věří svému pneuservisákovi. Proto třeba vidím obrovské rozdíly mezi servisy. Minulý víkend jsem navštívil 5 servisů a všichni do jednoho patří k té kvalitativně vyšší pneuservisní třídě. Prodej pneu mají velmi slušný a někteří i rekordní oproti minulému roku kdy to byl historicky velmi úspěšný rok. A co se týče zisku to ani nemluvím. Probořila se konečně brána kdy jen prémiové značky jsou nej, nej, a zase jen nejlepší. Zákazníci netrvají na tom co bylo léta zažité a kolikrát i mylně až klamavě bylo tlačeno do hlav lidí. Už nejsou takové poslušné ovce a nevěří na beton internetu, testům apod. Nedávno jsem slyšel a jsem rád že to nebylo u mne jednoho pneuservisáka jak mu jeden nejmenovaný pán z výhradního prémiového segmentu řekl: zvykněte si na to, že už nikdy nebudete mít takové zisky s pneu co bývaly, prodávejte nám naše značkové gumy, však ještě máte práci. -Já mu na to klidně odpovím takto: zvykněte si že my nebudeme zbytečně navíc než musíme prodávat vaše předražené, neziskové, internetem profláklé pneu a vy hlavně už nikdy nebudete mít ty prodaná čísla které jste měli. Zvykněte si na to že jsou mnohé další slušné pneu na kterých se dá vydělat, nezklamou zákazníky a jsou kolikrát kvalitativně výše než ty vaše jsou pro servis velkým přínosem a mají budoucnost. Jestli nevydělám na zvedák, vyvažovačku, kompresor ze zisku s pneu, tak z práce nemám šanci už vůbec a je to zhola a zcela totální nesmysl. Práce je na úplně něco jiného než si někteří tito lidé myslí a jak někdy i hloupě uvažují. A každý rozumný servisák to dobře ví. Proto pánové z Go,Co,Br,Mi zvykněte si že na vás my solidní střední pneuservisy často kašleme a budeme kašlat, že jdeme jinou cestou která zajišťuje jen tupě nepřežívat, pořád se o něco někoho prosit, ale máme chuť a sílu se rozvíjet, budovat a růst. A to se nám momentálně jednoznačně daří už jen tím že třeba dobře umíme zákaznikovi nabídnout a taky na tom i na dnešní dobu i dobře vydělat. A že z 80% třeba těch 5 servisů které jsem navštívil ovlivní prodej na místě v servise je víc než jisté. Jde to tam vidět. Ostatní nabízeči ať si klidně zůstanou a do ankety ať pak píšou pro mne osobně totální nesmysl.Hezký den všem rozumným lidem v oboru.
pátek, 3. června 2016
mooje Zdravím přátele gum a šikovné živnostníky. Rád bych malou troškou přispěl do diskuze. Pohybuji se v branži již deset let a cítím potřebu přidat se do diskuze.Výsledky zdejší ankety:Do jaké míry lze z vaší zkušenosti ovlivnit koncového zákazníka při výběru pneumatik? mi stále leží v hlavě. Myslel jsem si, že těch šikovnějších je aspoň polovina, ale anketa jasně ukazuje, že jenom 24% umí se zákazníky jednat tak, aby získali zákazníkovu důvěru. Ti z vás kteří mne znají, vědí, že se snažíme budovat s pneuservisy kamarádské vztahy a současně říkáme pneuservisům, dělejte to stejně. Z každým zákazníkem jednejte tak, aby se stal tvým kamarádem. Napřed pomáhejte a pomalu získávejte jeho důvěru. To je cesta k prosperitě. Dělat tu práci pro kamarády a s úsměvem. Vím, že jsou zákazníci, kteří budou trvat na konkrétní značce, ale takových je max. 20 % a zbývajících 80% je vaše příležitost výdělku. Tak proč v té anketě je 69% pneuservisů přesvědčeno, že nelze změnit rozhodnutí zákazníka? Je to tím, že jsou opravdu obrovské rozdíly v profesionalitě pneuservisů a těch méně šikovných je 69%? Ahoj Petr
čtvrtek, 2. června 2016
Max Ano je to opravdu moc peněz.. A když Ateq nevyrábí senzory tak musí vydělávat na aktualizacích. Takže bohužel asi tak nějak. A potom když si člověk zjistí že mu aktualizace přijde 2x do roku ale těch aut a nových modelů se vyrábí hromada tak čekat s krabičkou za 30 tisíc půl roku než udělám například Novou Kia Sportage od února 2016 QLE. A když se ještě podívám do aplikačních tabulek a dám si Sportage 2016 březen a ukazuje mě to tam furt číslo senzoru staré Sportage SLS. Já to zjistím a oni na na takové úrovni to nevědí !!! Tak to je super podpora :-(
úterý, 31. května 2016
Hrouda Max.Pokud je na trhu diagnostika s aktul. zadarmo nebo jen za meší obnos, tak OK . Já jsem psal o DD Pneu nekupovat. Práci se senzorama si necháváme také zaplatit, ale tu šunku co jsem pořídil ..... :C :C
úterý, 31. května 2016
Max Ještě chtěl jsem dodat pokud by jsi měl zájem kontaktuj Pneub2b a vyzkoušej si diagnostiku CUB. Rychlost aktualizací nových aut a navíc doživotně zdarma, vychází skoro každý měsíc. Hlavně používání a programování je naprosto jednoduché a po krátké instruktáži to zvládne opravdu každý.
úterý, 31. května 2016
Max Ahoj všem ano Hroudo cena 250 kč s DPH a programovat se nemusí ale jen Kajdar , Espace NEW (V) a Laguna III. Jinak bohužel všechno musí být klonem nebo přes OBD. Renault nedá 8 pozic senzorů do jednotky a prostě chce vydělat na práci. A to je bohužel to co si nechají zaplatit v Renaultu 600-1000 Kč podzim a pak zase jaro. Nechť každý zváží jestli je super posílat zakázníky do autorizovaného servisu nebo si tu práci udělat sám. Jinak jedna malá horká novinka pro všechny. Společnost Continental zažalovala firmu Hamaton v Shanghai do určitého data se všechny senzory značek TECH, T-PRO ani nevím jak to už každý nazývá atd. musí v Evropě přestat prodávat své senzory. jo patentní úřad došáhnul až sem :-)
úterý, 31. května 2016
paja Díky Poo i Hroudovi za příspěvky. Tak nějak mi to připadá taky, takže to radši nechám vyšumět a počkáme, co v tomhle přinese čas...
úterý, 31. května 2016
Hrouda Nemohu jinak než souhlasit Poo . a podpora ze strany DD pneu stojí za ho.. !!!! Prdni na to . :D
pondělí, 30. května 2016
Poo Ahoj, jestli s tím uděláš 2-3 auta do roka tak podle mě se ti to nevyplatí ani náhodou. To je lepší je poslat do servisu, protože za nedloho si tu drahou věc můžeš strčit tak jako my diagnostiku za 30T někam.... Renault senzory jsou už teď kolem 250,-/kus s DPH a programovat se nemusí . s programovatelnýma senzorama lehce přes 1,000,- jsme za zloděje.... bohužel
pondělí, 30. května 2016
paja Chlapi, měl bych technický dotaz, jestli někdo máte zkušenost s TPMS EZ Pad od DD Pneu. Nabízí ho teď ve zvýhodněné akci s osmi ventily. Zatím TMPS pořešené nijak nemám (jsem stranou a dělám spíš starší auta, ale taky už mi sem něco s TPMS sem tam přijde), tak jestli by to pro začátek na "klonování" mohlo být? Díky předem za váš názor.
pondělí, 30. května 2016
Poo ryba vždy smrdí od hlavy.....komu patří iPneu....komu patří CTS.....
pondělí, 30. května 2016
pepazdepa ipneu= banda zmetků,sebranka zavšivená,podrazácká.
pondělí, 30. května 2016
Shambo SJM: ahoj, vyjádřil jsem se nepřesně!! Omlouvám se. Takže věta by mohla znít takto - "Díky, že sem dáte a dáváte maximumum informací, které napomohou orientovat se na našem trhu." Reagoval jsem na "..nošení dříví do lesa." Ne na obsah informace. Ok? :)
středa, 25. května 2016
SJM Shambo - v 99% bych bez problémů podepsal co napíšeš, leč poslední reakci nerozumím. V jakém punktu se jedná o spekulace? Každý obyvatel téhle planety si může prohlédnout provozovatele předmětného eshopu. Jedná se o zákonem vyžadované, veřejně přístupné informace. Nic víc, nic míň.