Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
SJM
SJM Shambo, z odkazu jsem mírně zmaten, je to opravdu ten správný? Dekriminalizace domácího násilí v ruské federaci? K datům Europoolu jeden malý příklad, hovořící za vše: file:///C:/Users/1/Downloads/do%20sb.listin.pdf Tento týden mě pobavily zimní pneu Dmack. Pirelli snow control 3 jak vyšité, jen 3D lamely nahradil klasický vlnovec. Je vidět, že spojení již nese ovoce. Potom, co ne úplně slavně okopčili sportovní mišáky, je tu další fáze.
středa, 28. září 2016
 
Shambo
Shambo Europool - data o prodeji nákladních pneu na českém trhu: ve srovnání s jednotlivými měsíci loňského roku vykazuje červen, červenec i srpen 2016 záporná procenta. Nerosteme. Padáme. Naopak nárůst importu čínských nákladních pneu do ČR za první pololetí 2016 podle národního statistického úřadu vykazuje zvýšení o takřka 17%. Proplouváme bodem zlomu. Mys Dobré naděje se vzdaluje. Tsunami zatím nevidno, spíše to vypadá na spršku Mrtvého moře směrem k Ohňové zemi. Zatím.
středa, 28. září 2016
 
Shambo
Shambo Ari Lehtoranta, prezident a generální ředitel NOKIAN, opouští pneu business. Je to sympatický chlapík. A jeden z mála, který stojí za zapamatování. Pryži a Arimu zdar.
úterý, 27. září 2016
 
mooje
mooje Zdravím přátele pryže. Podívejte, kolik těch čínských továren už je. Je to sice dva roky staré ale i tak děsivé. Každá továrna má podle DOT svůj dvoumístný kod. Toto je jejich seznam. http://www.tiresafetygroup.com/tire-dot-plant-codes-sorted-plant-code/ ahoj mooje
čtvrtek, 22. září 2016
 
Shambo
Shambo Čendo, to ještě nejsou všechny. :)
středa, 21. září 2016
 
hohencenda
hohencenda Shambo to jsem netušil že tam vyrábí tolik firem,kdysi jsme tam lecos dodávali dnes trh převzala čína co se týče třeba Kavalíru a skleněných trubic do přečerpávacích stanic na ropu.ČKD Praha elektromotory do lokomotiv které,udajně vydržely přejet celé Rusko pak se měněnill tak práce tam díky jim jela pořád.
středa, 21. září 2016
 
Shambo
Shambo A pár večerních news ze světa pryže. Přátelé, budete někdo v Hannoveru na veletrhu IAA? Jedu se tam kocham mj. i pampeliškovou nákladní pneumatikou Continental Conti EcoPlus HD3 Taraxagum. Když jsme u pampeliškového mléka, které by snad mohlo částečně nebo zcela nahradit přírodní kaučuk - i Linglong se aktivně zabývá komečním využitím této suroviny budoucnosti. Už vidím ty kosmické snímky Země za pět deset let - žlutá pole pampelišek od východu k západu. Ne modrá - ale žlutá planeta. Co na to profesor Klaus? Vybavila se mi naše nedávná debata o odlišnostech v kvalitě pneumatik, vyrobených na východ od ráje. Před pár dny se totiž v ruském Uljanovsku zahajovala výroba nového závodu Bridgestone. Při zahajovacím slavnostním svištění samurajskou katanou a upíjení saké se o nějaké nižší kvalitě produkce z tohoto uralského městečka rozhodně nehovořilo. Ba naopak. Důstojná slavnostní atmosféra panuje i v ruské Kaluze. Místní závod Continentalu za tři roky existence vyrobil pět milionů kusů osobních plášťů pod značkami Conti, Gislaved a Matador. A když jsme na tom východě - zabrouzdejme do brněnského města pobratima - do Voroněže. Místní výroba Pirelli si na rok 2016 naplánovala výrobu 2 milionů kusů osobních pneu, třetina se dodává na evropské trhy. Na jakost a preciznost si dává pozor Yokohama se závodem na osobní pneu v Lipecku - pochopitelně taktéž v Rusku. Na pneumatice Yokohama Mirada 245/70 R16 vyrazil v kabrioletu ZIL (váha lehkého tanku) na tradiční přehlídku na Rudém náměstí ministr obrany Šojgu. Šavli ponechal v tomto případě v kasárnách. Yokohama v Rusku ročně produkuje 1,6 milionu kusů. A co je nového u Nokian? V roce 2016 se stal v Rusku tradičně nejznámější značkou mezi respondenty. Při položení anketní otázky název Nokian zadrmolilo 47% účastníků ankety, 41% si vpomnělo na Bridgestone a 37% na Michelin. Což by pro dnešek i stačilo. Pryži zdar!
neděle, 18. září 2016
 
hohencenda
hohencenda SJM moc pěkný článek díky.
neděle, 18. září 2016
 
SJM
SJM Nemohu zcela souhlasit. Stačí se jen podívat, jakou fluktuaci zde mají velké, většinou zahraniční firmy ve svých závodech. Z velké části se jedná o automotive. Zde jeden z mnoha příspěvků:Jirka Brož 37012 Facebook práce pod extrémním tlakem, motivace pouze formou pokut, rodinnej život do kopru, hlavně zdraví do kopru, nucený směny o víkendech, v jednom kuse rušený dovolený na poslední chvíli (klidně i jeden den předem) dovolovat se odejít na záchod, shánět si střídače, když střídač nemůže hodinu, hodinu nejdeš na záchod, volnej čas žádnej, protože přijdeš domů a seš vyřízenej... jo, jo prostě supr flek, eště, že už sem od nich pryč. Těch 30 tisíc měsíčně za zničený ruce vážně nestojí. Pak jde kolem tebe audit z německa a vidíš, jak se ty lidi úplně diví jak se to tady plácá. Kvasiny 100 let za opicema, aby se stíhala produkce, tak se to hrotí přetěžováním lidí, ale do nových technologií, které by usnadnily lidem práci, se vůbec neinvestuje. Na montáži například podvěs, příšerná práce (při srovnání s výrobou např. ve Wolfsburgu extrémní rozdíl!)..., nebo dveře to samý, no možná eště horší. Když si na to vzpomenu je mi z toho nedobře. Škoda simply never... Kdo si myslí, že ve fabrice na pneu mají operátoři (takto se dnes maskují dělnické profese na linkách) nějakou pohodičku, hrubě se mýlí. Je to pořádná fuška. Horko, vzduch nasycený chem. výpary, neustýlý tlak na zvyšování výkonu a 4 směny či turnusy také na zdraví nepřidají. Kdo to nezkusil, neuvěří. Je velký rozdíl si projít fabriku předem určenou trasou s pracovníkem PR oddělení, nebo 2 roky tam makat. Pak se setkáte s člověkem z mateřského závodu a on se ptá: Franta, vysvětli mě, z čeho tam u vás žijete. Máte zhruba stejně drahé byty, auta, benzin, máte dražší jídlo, oblečení, dovolené, ale bereš 3x méně než já za stejnou práci u stejné firmy?
sobota, 17. září 2016
 
Shambo
Shambo V jedné z aktuálních anket o tom, zda bude dotyčný pneuservis zvyšovat cenu za práci a proč, jsem se setkal s pozoruhodnou odpovědí: "Cenu určitě zvýšíme a to o minimáně o inflaci. O tom jsem přesvědčen zcela jsitě!" Podle Českého statistického úřadu je roční míra v roce 2016 na úrovni 0,3%.
sobota, 17. září 2016
 
mooje
mooje Dobrý večer, reaguji na nedostatek pracovní síly. Je to problém zemí východního bloku. Kde pracovní síla je levnější než v západních zemích a volné kapacity již došly. Takže není to problém maďarského Apolla, ale i větších pneuservisů v ČR, kteří již nemohou sehnat obsluhu. Je těžké nabídnout lepší podmínky než nabízejí továrny. Jak z toho ven?
pátek, 16. září 2016
 
SJM
SJM Dobrý večer všem. Docela poučné-Apollo v Maďarsku těžko shání pracovní síly. No a ty čísla na konci jsou k nevíře. Další článečky do mozaiky:http://auto.idnes.cz/kvasiny-tovarna-skody-06s-/automoto.aspx?c=A160913_151039_automoto_fdv a https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/414761-migrant-dostane-na-davkach-vic-nez-je-duchod-farmare-zlobi-se-rakousky-poslanec.html Jsem žádostiv s jakým platem ve svých záměrech počítali u Nexenu pro Žatec. Zatím se seknuli se samotnou výstavbou o 1 až 1,5 roku. Ještě že lidských zdrojů bude dostatek. Plnit žoky chmelem je velmi podobné, jako lisovat gumu.
čtvrtek, 15. září 2016
 
SJM
SJM Stejná otázka mě napadla - kdo to financoval? Podle fotek to asi žádná Hi-tech nebude. Vidím tam lisy Cima, podle panelu ovládání rok výroby tak 1982-1085, čili žádná novota a dezény forem s tím korespondují. Viděl bych to na reinternaci nějaké zavřené italské lisovny s podporou místních politických a " jiných" špiček, s velkou pravděpodobností za podpory rozvojových fondů EU a rumunské vlády. Pak již jen stačí dodat správnou pohádku o švícarských kostrách, směsi Kraiburg, podbarvit ohromujícími čísly a hurá do světa. Ehm, spíš do Evropy. Tam ale zjistí, že v Frantík i Helmut by si o jejich produkt neopřeli ani jízdní kolo. Tak se posunem trochu na východ, tam jsou země protektorům zaslíbené a zpětný odběr tam zatím nikdo moc neřeší. Hrrr na ně......
pondělí, 12. září 2016
 
Shambo
Shambo Ještě jedna drobnost - pokud někoho zajímá, kde se ten balkánský tygr geograficky nachází, bude možná překvapen.
pondělí, 12. září 2016
 
Shambo
Shambo SJM - máš pravdu v tom, že trh v Transylvánii je top managery a vyhledavači možností (scouti, pionýři, průzkumníci...) stále přeceňován. Objektivně - 20 milionů obyvatel, dopravní tepny, lepšící se dopravní infrastruktura, nepopiratelný rozvoj. Pomalu, ale jistě. Podle hodnocení Europool může být rumunský trh s nákladními pneu o třetinu vyšší než český. Specifikou je ovšem syrovost obchodních vztahů a programové lelkování s úhradou zboží. Což se jen tak nezmění. Pochopitelně místní šíbři umí manévrovat ve stínu netušených možností pohybu zboží a peněz ve skutečném bermudském trojúhelníku Podněstří - Moldávie - Rumunsko. Proto mne hláška o "kapacitě vžroby 200 000 protektorů a 300 000 použitých pneumatikých na skladech" ani moc nešokuje. Na jaře i zástupci protektorářů bušili do vrátek EU a žádali poníženě suplikou vrchnost přijmou opatření proti dovozu levných produktů z Asie. Jenže se nic nestalo. Možný důvod? Vzhledem k poklesu cen na suroviny (kaučuk, ropa, ...) se někomu v Bruselu mohly zdát zisky protektorářů vyšší, než byly v nedávné minulosti. Takže v čem je problém, soudruzi? Pochopitelně - cenová konjunktura se může prudce změnit. Suroviny z jakéhokoliv důvodu nemusí být vždy jen levnější. Ale to zatím nikdo neřeší. A do výrobně - protektorovací oborové depky se v Rumunsku odrazu z mlhy vynoří deux et machina - fabrička s deklarovanou kapacitou pomalu vyšší, než má být teoretická výroba v gigantickém protektorovacím centru Conti v Hannoveru. Potažmo řízeném skutečnými profesionály na světové úrovni. A ejhle - balkánský zázrak! Nejzajímavější otázkou je, kdo tu rumunskou pásovou výrobnu protektorů profinancoval. Že by sběr odpadu a skleněné drti tak vynášel? Možná je na čase změnit obor. Likvidátoři budou v blízké budoucnosti perspektivnější než tvůrci. Pryž zdar!
pondělí, 12. září 2016
 
SJM
SJM Shambo - tak prej už i k nám dorazila protektorovaná super star, nějaká Radburg. Údajně špičková kvalita, kostry jen ze Švajcu, směs z Bavor a zlatým hřebem je cena. Hlava mi to nebere, jedině že by hrabě Drákula se dal na podnikání v gumařině ? Už se těším na jejich zpětný odběr.
pondělí, 12. září 2016
 
Shambo
Shambo Čendo díky za konkrétní a jasná data.
pátek, 9. září 2016
 
hohencenda
hohencenda Mooje mám v pneuservisu černé na bílém dva dúkazy o tom že JE rozdíl mezi tím co jde za pneumatiky do východního sektoru.A jiná kvalita pneumatik jde na západ , Jde o stejný rozměr pneumatik Michelin na vůz Subaru Outback byl to ten samý zákazník protokol z mašinky Hunter GSP 9700 měřeno v Auto Jarov.
pátek, 9. září 2016
 
hohencenda
hohencenda Shambo osobně bych oponoval s tím Nokianem,osobní zkušenost ze 4 kusů výroba Rusko 1 kus zcela chyběl kus vnitřního kordu boule na boku u uplně nové pneumatiky 205/55/16.Dále jsem prodal 8 kusů 195/70/15 Nokian 4 Finské naprosto spokojený zákazník po této zkušenosti objednal další 4 na druhý identický VW Carawelu ale výroba Rusko po týdnu měl zjezdil jak sysla jak je možný že ty druhý kloužou a nedržej.Pneu jsem vyhodil a dodal jsem stejné z Finska už je v pohodě.Abych nehanil jen Nokian včera mi přišla sms z Nurburgringu od zákazníka který tam pravidelně jezdí vůz Nissan 370 Doslovně.Ahoj Zdendo tak přináším referenci z pneu.Auto je tiché a řízení je bez vibrací,to vše O.K.Shrnutí na limitu:Vezmeme-li v otázku zadních Nexen N 8000 tak jsou jednoduše výborný!Fungují lepí a jsou čitelný-uplně v pohodě gumy i na moje užití.Ovšem Federal SS-595 to je neuvěřitelný shit...hrne se žvýká se nečitelné.na brzdách příšerné..Po několika stech km jízdy je již inzeruji a objednám Nexen i na předek...Budeme zase měnit ...je šílený že pneu stejné cenové kategorie mohou být tak moc uplně kvalitativně rozdílné...At se daří.Honza P.S. to je ten zákazník jak jsem psal o těch Michelinkách.... Fotky dodám k posouzení zdejším odborníkům.Jsem lempl proto tu ještě nejsou...Sorry...
pátek, 9. září 2016
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz