Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
SJM
SJM Zatím, co na Floridě řádí hurikán Irma, v české kotlině řádí koalice CSSD a ANO. Nadpis dnes:"Stát razantně zvýší platy svým zaměstnancům". SUPER. Moje otázka: Kde na to vezme? Jsou pouze dvě možnosti: 1) Natiskne si ničím nekryté peníze, potažmo rozjede razantně inflaci 2) Razantně zvýší odvody těm, co ještě do rozpočtu něco odvádějí. Kdo to asi tak bude? Ti,co dostali na mnoho let daňové prázdniny? Ti, co je vlastní obří nadnárodní korporace, banky atd.? Ti asi stěží. No vidím, že břímě populismu a podlézaní svým voličům, ponesou, jako vždy, ti poslední, živnostníci, malé a střední české firmy. Samozřejmě, že inflace se již rozjela parádním tempem, ony oficiálně uváděné 2,5% jsou pro 3/4 populace výsměchem, jelikož pro jejich spotřební koš inflace dávno překonala 5%. Jedna partaj vedle druhé vyhlašuje válku levné práci, vykřikují, že naší vlasti nevedlo nikdy lépe, tak nadešel čas jim věřit a od zítřka zvednou ceny, např. za přezutí 16" plech 290Kč/ks, Al 340 Kč/ks + ostatní (mytí, ventily, čidla atd). Holt, to je KONEC LEVNÉ PRÁCE!!!!! Samozřejmě krajské metropole +25% a matička +50%. Když může být máslo i za 77,90, garsonka za 2-3 mega, kadeřnici, které vystačí 6m2, 4 staré židle, toaletní stolek se zrcadlem, dvoje nůžky a strojek, žádá za 5 minut práce 99 Kč a je jen otázkou času, kdy prolomí magickou 100. Za dva roky budeme platit běžně 130-140 a ani nemrkneme. Je opravdu chtít 1500 Kč za přezutí auta, kdy potřebujete solidní prostory o stovkách m2, vybavení za statisíce i miliony, o zásobách ani nemluvě, spotřebujete spoustu energie (plyn, elektřina), musíte skladovat nové i použité pneu, musíte správně likvidovat, evidovat, vykazovat, hlásit odpady atd. atd., nemravné. Budete-li sám, jak dlouho vám bude trvat trvat poctivě udělaná Octávka na 16 Al s nalepovacím závažím? Pozor ale, pokud pojedete jako pila, vydržíte to tempo 8-10 h denně, 6 dní v týdnu, měsíc či dva? Odpovězte si každý sám a porovnejte to např. s onou kadeřnicí. Pokud si poctivě spočítáte své náklady, budete asi hodně překvapeni.
pondělí, 11. září 2017
 
SJM
SJM Zdravím Čendo, co p. Podhajský, tam také nic? http://www.racingtyres.cz/ Pokud ten nemá, tak nevím. Jinak mi ale je záhadou, proč tyto někdo hledá na malém servise, notabene v Praze, když tam má přímo specializovanou firmu?
pondělí, 11. září 2017
 
hohencenda
hohencenda p. Hroudovi s chotí Děkuji za snahu.
neděle, 10. září 2017
 
Hrouda
Hrouda Prošel jsem jistá místa kde se dá avon sehnat a nic velká nula, Avon u mne moc nejede . je mě líto. měj se čendo
sobota, 9. září 2017
 
hohencenda
hohencenda Dobrý den pánové a dámy dotaz nevíte náhodou někdo kde sehnat pneumatiky: Avon ZZR195/50/16 směs A64,Avon ZZR 225/45/17 směs A64 a pneu Michelin Pilot Sport .....265/680ZR500A ? Děkuji zdejšímu kolektivu za nějaké info Čenda
pátek, 8. září 2017
 
SJM
SJM Pro pořádek, jde o 205/55R16 a jím mě zaslané fotografie jsem připnul zda do mého alba. Co dodat? Věř, co se ti k věření předkládá, a nebo začni používat to, co nosíš na krku. To platí vždy a všude.
středa, 6. září 2017
 
SJM
SJM Přesně tak. Jeden můj kamarád pravil, že na slova hlavy státu, je spolehnutí jako na shnilý plot. Tady bych tomu i věřil, když navíc hejtman přiznal, že jaksi se nedostává vhodného pozemku. Ale vraťme se o pár měsíců zpět. Stejný "podnikový plátek" nám přinesl zprávu, že zde všem dobře známí p. G, nasměroval do zdejší kotliny váženého p. prezidenta zmínění společnosti. Nyní nám stejný plátek přináší vyjádření jiného p. prezidenta, že to byl právě on, kdo sem přitáhl ctihodnou společnost LL. Něco mě tady nesedí, ale což, je předvolbami, tam prý ta slova nemáme brát příliš vážně a jak praví klasik, "slibem nezarmoutíš". Nakonec tu již od letoška jednoho nového "výrobce" máme. Pokud se nepletu, rovněž tuto zprávu nám přinesl opět stejný deník. Pokud ho někdo z nějakého důvodu nečte, dozajista z bilboardů, jenž jsou všude, to nešlo nezaregistrovat. Tím to pro mě skončilo. Až nedávno přišel zmámí, že se delší čas zajímá o pneu Tomket a že zjišťoval více. Udivilo ho, že prý objevil prakticky úplně stejné pneumatiky Sunwide RS-ONE (prodává Škárka) a Firemax 601-4 (prodejce si nepamatoval) a že nenašel podle fotek žádný rozdíl, jen prý v ceně jsou asi o 30% levnější, zda je to možné.
středa, 6. září 2017
 
Shambo
Shambo BF - uvidíme, hlava státu toho poslední dobou navykládala tolik a tolik...
středa, 6. září 2017
 
Hrouda
Hrouda Zdá se mě to nebo je to pravda ??? Že se Michelin snaží nasměrovat odběratelé do velkoobchodů jako je Chára a td. nebo je to jen můj dojem a už jim nevoní koncový servis a chtějí pomáhat velkoobchodům? Poslední dobou mám u Cháry lepší podmínky než u Míchelinu na přímo. Možná to není úplně zcestné má to logiku , a otázka je za jaké koruny to bude velkoobchod prodávat do ulice :C Přímá linka michelin pro mne znamenalo nějakou kačku k dobru proti dopravcům co nakoupí od velkoobchodu a lezou s tím po servisech ( jak super sehnal pneu pan dopravce) Kolenovrti zasra...
pondělí, 21. srpna 2017
 
Shambo
Shambo Jeden dodatek k zahájení antidumpingového řízení proti výrobcům čínských nákladních a autobusových pneumatik exportovaných do EU: jak říká oficiální znněí věstníku Evropské komise v této věci, "podnět podala dne 30. června 2017 koalice proti nekalému dovozu pneumatik (dále jen „žadatel“) jménem výrobců představujících více než 45 % celkové výroby nových a protektorovaných pneumatik pro autobusy nebo nákladní automobily v Unii." Zatím se nedá zjistit, kdo tuto tzv. koalici tvoří. Zajímavé jsou dvě věci: 1/ výrobci s podílem na trhu 55% podnět nepodali a 2/ koalice je anonymní, což vzhledem k zasadnímu významu této kauzy pro evropskou gumařinu není hodno sebevědomých subjektů trhu, které jsou zcela přesvědčeny o správnosti svého konání.
úterý, 15. srpna 2017
 
Shambo
Shambo Evropská komise zahajuje antidumpingové řízení proti výrobcům čínskýcn nákladních a autobusových pneumatik. Žalobu komisi podala "koalice proti dumpingovému dovozu", která sdružuje zájmy výrobců s podílem více jak 45% z výroby nových a protektorovaných nákladních pneumatik na území EU. Evropská komise musí posoudit, zda v období od 1. července 2016 do 30. června 2017 byla způsobena možným dumpingem škoda podatelům stížnosti. tzv. "koalice" argumentuje tím, že ceny na čínské pneumatiky měly negativní vliv na tržní podíl evropských výrobců a na počet pracovních míst. Pokud Evropská komise během šetření zjistí, že byla způsobena škoda z důvodu dumpingu, může na čínské zboží uvalit antidumpingová cla. K součinnosti byli vyzváni všichni čínští výrobci. K závěru musí Evropská komise dojít do 15 měsíců od vyhlášení zahájení řízení - tj. k 11. srpnu 2017. Obranná opatření - pokud budou přijata - musí být přijata do 9 měsíců po zveřejnění výsledků antidumpingového řízení.
úterý, 15. srpna 2017
 
BF
BF Hezký, hodně teplý letní večer přátelé gum. Léto je v plném proudu a copak se děje na našem pneu dvorečku? Ticho po pěšině? Klid, pohoda? Zdání jen klame, bouře se blíží a bude asi možná i dost velká. Měl jsem možnost při cestě po vlasti České zastavit se u pár kolegů a při řeči u kávičky jsme probírali současnou situaci. Ne politickou ta je už zbytečně praštěně až někdy nemožná, ale tu naši gumařskou. Shodli jsme se že je pozitivní že se letos prodává stále dost letních pneu a i pro mne je to dost překvapivé na to že stále mnoho a mnoho lidí má zimní pneu na svých vozech. Že jich je tak mnoho mne až doslova trochu i děsí. Vidět na parkovištích dálnic, u obchodů, na přehradách zimáky je tak trochu i na hlavu. Vozovka přesahuje bez problémů teplotu čtyřicet, padesát stupňů a to bych chtěl osobně vidět nějakým fundovaným testem co to s těmi zimními gumami dělá při jízdě pávě na tom asfaltu. Ekologie zcela jistě nikde. Odloupávání, větší tření, samozřejmě se najdou nějaké ty žmolky gumy a tím vlastně ropy a dalších chem. látky na cestě a tím i po dešti ve vodě a přírodě jako takové. Je však zde i druhá strana a to je že vyhodit 50% pneu je hřích. Taky ekologie, ale z té druhé strany. Co s tím? Necháme to raději koňovi, ten má větší hlavu. Prodej jak jsem již psal je slušný na tuhle dobu, ale problém je jiný. Sklady jsou u některých dodavatelů velmi plné, někteří interneťáci už nevědí co s nimi a bude zajímavé sledovat jak se jich zbaví, nebo komu zase nezaplatí. Problém je že ceny spadli prudce i v zahraničí a Čeští výhradní prodejci se pozdě probudili a za ceny korekce kurzu dávají různé přípisy, bonusy, procenta navíc. Bohužel je to už jednoznačně pozdě a pro profesionální pneuservisy dopočítávat nějaké přípisy které jsou stejně kolikrát nedostatečné cenám ze zahraničích velkoobchodů, kde nakupuji prémiové pneu třeba velmi rád i já, protože výhradní dodavatelé nemají podmínky odpovídající reálné současné ceně pneu na trhu. To samé je už teď se zimními pneumatikami. Vyšly ceníky které byly počítány s nějakým kurzem třeba řeknu 26,90,- teď je jiný už třeba 26,10,- a v říjnu bude možná Euro 25,50,- nebo i níž a to už bude pořádný větřík v cenotvorbách. Proto jsem zastánce letošní zimu absolutně nepřepálit, dokup může být třeba i lepší než závoz, což je pak trochu paradox. Čekat pak na nějaké dobropisy není někdy to pravé ořechové. Dobropisy jsou a slouží na zcela jinou stránku obchodu, ne na dorovnávání kurzu. A v tom jsme se shodli i s kolegy. Taky jsme si pochvalovali že letos lidi téměř moc neřeší co za gumu na vůz. Nechají si často ochotně poradit a to je podstatné právě pro ten servis který preferuje své značky na které vydělá a je schopen prodat pneu se ziskem ne jen s donucením a nebo jen jako charitu. Zisk s gumy musí tvořit další rozvoj servisu. Tak to u kvalitního servisu bylo, je a musí i do budoucna být. To si musí uvědomit jak servisák tak především ten dodavatel. Přeji hezký zbytek večera. Bořek.
úterý, 1. srpna 2017
 
SJM
SJM http://auto.idnes.cz/kartel-nemecko-automobilky-bmw-daimler-mercedes-volkswagen-audi-porsche-145-/automoto.aspx?c=A170727_193959_automoto_fdv a jedna prostá otázka: myslíte si, že se to týká jen automobilek? Tato pasáž je k popukání:Německé automobilky už dávno oficiálně přiznaly, že spolupracují v nákupu některých komponent. Měly to být díly, které jsou pro všechny víceméně stejné, například lišty stěračů nebo autobaterie. Tato je mnohem zajímavější a také posunutá o několik řádů výše:Podle prvních odhadů hrozí Volkswagenu pokuta 22 a Daimleru 15 miliard eur (600 a 400 miliard korun). Spekuluje se, že obě značky se udaly také ze strachu z vyšetřování jiné kartelové dohody na dodávky oceli. Tak je to správné, kázeň musí byť.
sobota, 29. července 2017
 
mensa
mensa Budeme rádi, když se s námi podělíte o své zkušenosti s informačními systémy. Máte ve své firmě některý zavedený? Víte o některém systému, který je mezi českými pneuservisy zvlášť oblíben. Děkujeme za podněty.
úterý, 25. července 2017
 
Shambo
Shambo Já se omlouvám! Zrak máš v pořádku. Chyba je na mé straně. Vycházel jsem z agenturní zpárvy, neověřil jsem si zdrojová data. Nicméně i já jsem zmaten a požádal jsem o rozšířený výpis výsledků. Jak budu mít k dispozici, obratem dám info.
středa, 19. července 2017
 
SJM
SJM Jsem lehce zmaten, dost se mi horší zrak, ale mám pocit, že tam vidím + http://www.etrma.org/uploads/Modules/Newsroom/20170714---eu-tyre-market-2q-2017-+-1-six-months-(2).pdf
středa, 19. července 2017
 
SJM
SJM Tak to jsem zvědav, zda NEXEN naplní očekávání a v polovině příštího roku spustí výrobu. Pro PR a média asi ano, ale fakticky to bude asi problematické. Když jsem viděl nároky a podmínky, no nevím, nevím zda se "chmelaři" jen pohrnou. Vedoucím ve směnném provozu nabízí 30 hrubého, kolik asi nabídnou na válcovně, konfekci, lisovně atd.? Zaujala mě tato slova: Tomáš Lébr. Dodává: „V Koreji panuje na pracovišti velká disciplína, loajalita a vzájemný respekt.“ Je tomu tak a je to vyjádřeno spíše ještě opatrně. Příhodnější by bylo napsat "naprostá loajalita" a doplnit "absolutní respekt k nadřízenému". To bude problém. Čech není a nebude Korejec.
středa, 19. července 2017
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz