Pneurevue.cz » Fórum » O všem, co hýbe gumařinou

O všem, co hýbe gumařinou

 

pondělí, 14. května 2012

Pravidla registrace a diskuze na fóru

 
 
 
 
Shambo
Shambo Já bych to viděl takto - odstranit nepoctivou výhodu v podobě kombinace německé technologie a levnější pracovní síly v Čechách dorovnáním mezd ve Škodovce na úroveň v Německu.
čtvrtek, 5. října 2017
 
SJM
SJM Dost dobré a tato pasáž zvláště:Zástupci značky VW se podle zdrojů domnívají, že Škoda má nepoctivou výhodu v podobě kombinace německé technologie a levnější pracovní síly. V České republice činí mzdy ve zpracovatelském sektoru v průměru 10,10 eura (261 Kč) na hodinu, zatímco v Německu je to 38,70 eura (1000 Kč) na hodinu, plyne podle Reuters z údajů německých statistiků. Zaměstnanci Škody Auto pobírají v rámci České republiky nadprůměrné platy. Průměrná hrubá dělnická mzda v této automobilce činí 36.000 korun měsíčně. Informace ohledně platů v německých továrnách Volkswagenu odmítl koncern na dotaz ČTK poskytnout. Provozní zisk divize Škoda Auto se v minulých třech letech více než zdvojnásobil na loňských 1,2 miliardy eur (31 miliard Kč). Zisková marže v divizi tak dosáhla 8,7 procenta, což je v rámci koncernu Volkswagen druhá nejvyšší úroveň po luxusní značce Porsche. Marže u značky VW se naopak v důsledku poklesu provozního zisku snížila na pouhých 1,8 procenta. A co třeba, aby Schade nabídla, samozřejmě za přiměřenou úplatu, koncernu platformu zdejších platů? A co na to naši ekonomové? Jeden vedle druhého zdvihají varovně prst, že při vyšší mzdě firmy začnou uvažovat o odchodu, a hle, VW nás chce opustit, protože mzdy jsou tu nízké. A pak babo raď.
středa, 4. října 2017
 
BF
BF Hroudu klídek. Zbytečná ztráta tvého zdraví a času. Neřeš to a déj si kafčo.
úterý, 3. října 2017
 
BF
BF https://www.barrandov.tv/video/108621-duel-jaromira-soukupa-28-9-2017 Babiš - Fiala, zajímavý duel kdy Fiala měl jasně navrch.
pátek, 29. září 2017
 
BF
BF Hezký večer přátelé gum z Doks u České Lípy kde jsem si zase odskočil nadýchat se vzduchu na pár dní z Třince. Přece mám tady více relaxu, času a pohody takže jsem si řekl že napíšu pár řádků. Tak se nám to přezouvání zase blíží mílovými kroky a máme se na co tedy těšit. Situace v pneuservisní branži je dá se říct skromně napjatá a bude záležet na mnoho okolnostech jak to vše dopadne. Za sebe to vidím celkem pozitivně pro pneuservisy střední a větší kategorie. Autosalony ztratili a ztrácí mechaniky ve velkém stylu. Jen čistě pneuservisy s majitelem a max. jedním mechanikem mívají už velký problém a příkladem mi bylo sezení min. týden kdy 3 servisy s jedním mechanikem a jeden se dvěma zůstali jen na majitelích. Nebudu se teď rozepisovat o příčinách, chybách kdo je vinen a kdo ne. Věcí kolem a viníku je více, ale k tomu se někdy třeba vrátím. Chci říct že zima bude hodně rušná u větších pneuservisů, práce bude jak na kostele, protože autosalony si často až moc viditelně nabrali na sebe velký ranec pneu práce kterou nemají šanci v současnosti s kapacitami vůbec zvládnout. Příkladem zase vzpomenu jednu věc z jara kdy je to proti zimě pohoda a kdy u nás velký značkový servis nestíhal a technici příjmu se museli hodit do montérek montovat kola na auto a bylo hned pořádně zle. O to horší to bude za měsíc kdy tři jejich mechanici najednou odcházejí pryč z tohoto vyhlášeného autosalonu. Kapacitně to pak absolutně nemají šanci zvládat a je to stejné jako některé servisy z největší české pneu sítě když nestíhají max. vydávají kola ze svých skladů lidem do auta, protože sbírat uloženky je sice velmi hezká a rozumná věc, ale pokud nejsou lidi na servise těžko jsou schopní je namontovat zákazníkům. S tím se už velmi často setkávám. Kapacitně někdy až přemrštěné sklady uloženek jsou sice hezké a potřebné, ale bez těch lidí to prostě nepůjde. Zákaznici totiž dnes nepočkají absolutně víc než je zdrávo, co není většinou hned je špatně, naštvou se a to bohužel letos u mnohých autosalonu se spojením že nejsou lidi a že pneumatiky tito mechanici doslova nesnášejí můžeme plnohodnotně očekávat. A o leasingových fleetech se už vůbec nemusíme bavit, to je někdy až doslova peklo. Střední a větší pneuservisy z řad soukromých budou podle mne zavaleni prací a to jak svými zákazníky tak od některých dalších které jsem jmenoval. Proto jak již napsal BIB, chraňme záda své a svých lidí, protože ti kolenovrti o kterých psal za to vůbec nestojí. Ti si budou muset počkat až na ně přijde vůbec řada, nebo si pořádně zaplatí za to co jim náleží. Dovést si nové gumy odjinud když jim servis povolí mohou, zaplatit však musí (-: Nedivme se pak že někteří prodejci zvažují posunutí svého podnikání i do sektoru svého pneuservisu, své sítě. Je to logický krok a je potřeba se nad tím hluboce zamyslet, protože to je pro některé výzva a pro někoho to bude konec podnikání. Myslím si že v průběhu pár blízkých let sám nebude znamenat nic, jen silná, pevná a zdravá skupina může ochránit, rozvíjet a budovat obor jako takový. A jde to vidět už i dnes v různých sítích středních a větších pneuservisů. Přeji všem rozumným lidem v oboru pohodu a klid v mysli.
čtvrtek, 28. září 2017
 
hohencenda
hohencenda Jo jo kluci z Tirextyre jsou akční už se k nim nemohu do ceníku podívat , zdravím p. Veselého i p. Součka....
úterý, 26. září 2017
 
hohencenda
hohencenda Dobrý den pánové a dámy Dnes ráno jsem telefonoval do Tiretyre telefon zvedl p. Veselý na můj dotaz o cenu pneumatik Michelin mi odpověděl že se mu zdá že p. Souček obchodní zástupce Tiretyre se mnou ukončil spolupráci takže nashledanou a zavěsil. Podotýkám že informace které jsem zde zveřejnil a na nátlak p.Součka vymazal mám dodnes v emailu od něj a zveřejnil jsem jen to co mi p.Souček napsal nabo osobně sdělil.Po tolika letech spolupráce nechápu takový přístup k zákazníkovi a ze srdce jim přeji aby jim obchod šel tak jak oni se chovají ke svým zákazníkům.
úterý, 26. září 2017
 
BF
BF BIBe absolutně s tebou souhlasím a podepisuji se pod to. Napřed ti kteří si váží naši práce, ti kteří mají uskladněné pneu na servise, kupují pneumatiky u nás, ti kteří nespekulují a nedělají naschvály. Když bude čas a chuť pak proč nepřezout i toho chytráka z internetu s tím nemám vyloženě problém. Problém má však někdy on když platí a pořádně se prohne, protože má základní ceníková cena přezutí je u takovýchto zákazníku bez možnosti jakékoliv slevy a je pro takové lidi někdy až nepochopitelná. Oni si totiž myslí že když si koupí někde na internetu 20 kola že to budou mít přezuté za cenu Octavie. To jsou však na velkém omylu. A že ty gumy něco váží jsem už psal v nedávném příspěvku. Záda máme opravdu jen jedny.
pondělí, 25. září 2017
 
hohencenda
hohencenda BIBE tvůj přístup se mi moc líbí jen tak dále a houšt´.
pondělí, 25. září 2017
 
BIB
BIB V našem klasickém pneuservisu bude zima v heslu: chraň záda svých zaměstnanců a nenechej je strhat s pneu od kolenovrtů z internetu! Jak všichni asi víme mladí v pneuservisu pracovat moc nechtějí tak musíme udržet alespoň ty stávající a proč bych je měl zatěžovat s pneu od kravatáků z kanclu? At si je přezují sami a poznají co je to za dřinu a špínu :-)
pondělí, 25. září 2017
 
BF
BF Hezký večer přátelé gum. Včera jsem trávil čas s asi 30 kolegy z celé ČR v prostředí malého kouzelného městečka Štramberk. Bylo to setkání lidí z oboru kteří především tráví čas v dílnách u strojů, komunikují se zákazníky, prodávají pneu. Setkání lidí kteří jsou často kovaní servisáci a kteří dělají na ten náš chlebíček většinou svými rukami. Probralo se u dobrého jídla a pití mnoho a mnoho věcí a témat. Nebylo to vůbec vždy jen to hezké a příjemné, ale pohoda která tam včera zavládla převýšila ty negativa které nás trápí společně v oboru. A že jich bylo a je požehnaně, nemusím vůbec zdůrazňovat. Ale o nich zase třeba někdy jindy. Jinak zima je před námi a většina servisů je téměř naskladněná. Prodeje zimních pneu, ale i zvýšený zájem o disky už pomalu a jistě probíhají a v očekávaní jsou zcela všichni jaká asi ta zima bude. Věřme že přinese pro pneuservisáky jen pozitiva. Bude to myslím podle mne hodně náročné, vede mě k tomu i v mnohém, utvrzení včerejšího dne, ale věřím že to nakonec pro solidní, chytrý a profesionální pneuservis bude zima skutečných pozitiv. Bořek.
neděle, 24. září 2017
 
SJM
SJM U nás v Kocourkově, aneb co jsme dělali předešlé roky, zapomeňte. Nyní to budeme dělat jinak a lépe. Změna kurzu Návrh z dílny sociálnědemokratického ministerstva přitom popírá vše, co do té doby vládní strana dělala. ČSSD, která nyní vede kampaň proti levné práci, dosud vítala velké zahraniční investory, kteří zde zaměstnávají hlavně dělnické profese – naposledy pneumatikárnu Nexen Tire (investice 22,7 miliardy, pobídka 3,5 miliardy), dále k největším investicím od roku 2014 patří rozšíření výroby zámkových systémů a polohovacích sedadel Brose CZ v Kopřivnici (2,6 miliardy, pobídka 804 milionů) a expanze společnosti Continental Automotive v Královéhradeckém kraji (2,6 miliardy korun, pobídka 800 milionů). Kolik tam lidé budou brát při schvalování pobídek, nikoho nezajímalo. Kolik firmy na pobídkách nakonec vyčerpaly, kolik míst vytvořily a kolik se dodnes zachovalo, taková statistika neexistuje. Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/montovny-cesko-prace-levna-prace-investicni-pobidky-f9u-/ekonomika.aspx?c=A170921_352994_ekonomika_rts Ta poslední věta je úžasná a v kontextu s EET, kdy on-line evidujete ( pro absolutní kontrolu) prodej např. jedné žvýkačky, je to až absurdní. Ale vraťme se zpět k našemu oboru. Číslo 22,7 mld. je ohromující (22700 milionů Kč). Je reálně vůbec možné prověřit, zda tato částka byla proinvestována. Za mě NE a u nás v Kocourkově teprve NE. Není rovněž neobvyklé, že prodeje hotových výrobků koncernů a korporací z výr. závodů se dějí přes vlastní třetí firmy, sídlící v lepším případě např. v Nizozemsku. Cenové parametry vzájemných obchodů se nastaví optimálně, samozřejmě pro danou společnost. Toto se stalo postupně normou a v lepším případě tu zůstává jen soc. a zdrav za zaměstnance z oněch nuzných mezd. Pak se nelze divit, že řádně pracující samoživitelka dosáhne snadno ještě na příspěvky od státu (pracující chudoba)! Je smutné, co se řeší téměř 30 let od listopadu.
sobota, 23. září 2017
 
Shambo
Shambo SJM - ten proces v Indii se vlekl několik roků. Paní ministryně obchodu a průmyslu Indie Nirmala Sitharaman je liberálně založena a moc se jí do sankcí nechtělo. Leč tlak výroby byl silný. Ovšem mezi znalci indického trhu se setkáš i s názorem, že členitost místního pobřeží a specifika výkonu služby místní celní a fiskální správy může antidumpingová opatření značně nahlodat. A to hlavně proto, že kupující hledá co nejlevnější produkt. Hare Krišna s námi. Zdroj k indickému antidumpingu je k nahlédnutí zde: http://www.cbec.gov.in/resources//htdocs-cbec/customs/cs-act/notifications/notfns-2017/cs-add2017/45%20of%202017-cus(ADD)%20english.pdf;jsessionid=2A3F4AFEC9BEBDC91EC9F54EB8036E70
pátek, 22. září 2017
 
SJM
SJM Tak proto ten náhlý zájem o 100 ha destinaci zde! Zřejmě zprávy z ambasády jsou příznivé pro podmínky umístění takových "hohe" investic a navíc hrad a okolí je jejich velkým podporovatelem. Také kancléř, specialista na zdánlivě nemožné projekty (horská střediska na rovině, hydroelektrárny atd.), se tomu bude věnovat s nasazením sobě vlastním. Jinak tleskám Indii. To mi v komisi EU to budeme sledovat, sumarizovat, analyzovat, diskutovat, a pak přijde nová komise a tak pořád dokola...))).
pátek, 22. září 2017
 
Shambo
Shambo Krátce ze světa. Indie zavedla na pět let antidumpingová cla proti čínským nákladním a autobusovým pneumatikám. Sazba se pohybuje od 250 do 450 USD za tunu zboží. Čínská administrativa provádí zásadní ekologické audity u chemických a pneumatikářských výrobců. Například v provincii Šandong došlo k uzavření 5 tisíc provozů pro hrubé narušení norem, znovuotevřeno bylo zatím pouze 1 500 výrobních závodů. Pokud výrobci nezačnou investovat do technologií, které splní čínské normy na ochranu životního prostředí, k obnovení výroby nedojde. Pneumatikáři byli v prvé vlně postiženi čistkou u chemiků - byla odstavena řada výrob produkujích zásadní plnidlo pro výrobu pneu - saze. A ve druhé vlně se už audity týkaly bezprostředně jich. Lze očekávat zvýšení cen - na americkém trhu již v souvislosti s ekologickou čistkou a následnými investicemi do modernizací oznámil např. Linglong a Double coin. Na čínském vnitřním trhu se zdražuje již od srpna - neminulo to např. Sailun. Řada výrobců pneumatik bude řešit otázku, jak a s jakými náklady pokračovat ve výrobě. Je logické, že uvedené audity ovlivnily a ovlivní do budoucna i plynulost výroby. Kdo někdy zažil v Šandongu smogovou mlhu, ví o čem to bylo. A pokud někomu z vás čínský dodavatel zpozdí nebo sníží dodávky zboží - budete znát příčinu. Co z toho vyplývá? Čínské výroby budou zvyšovat buď svou kvalitu a modernizovat technologii výroby, nebo zaniknou. Není to proces rychlý, je pouze nezvratný. Pryži zdar.
pátek, 22. září 2017
 
hohencenda
hohencenda Hroudo neber mi iliuze ,SJM výživná reportáž,s tim jídlem mohu doporučit až někdo pojede od Hradce na Prahu Selská Jizba vesnička Obědovice rychlá obsluha,slušný výběr dobré papání spokojenost rád se tam zas při cestě kolem najím.
pondělí, 18. září 2017
 
SJM
SJM Je to pravda Hroudo, o cenu jde dnes až v první řadě. Výsledek je bohužel vidět kam se podíváš. Kvalita jídla, služeb, škoda mluvit. Snad jen dálnice máme nejdražší v Evropě, za to kvalitativně jsme na chvostě (v pátek jsem prověřil pérování vozu na D1 kolem Ostravy, úžasné). Ale dost, to je pořád stejná písnička. Ty máš jak čtu, ne malou zkušenost z českými zemědělci. Též o tom z řečí v rodině něco málo vím. Je pravdou, že se dnes farmářům i velkopodnikatelům v agrobiznise nevede vůbec špatně a je celkem jedno, zda se urodí málo nebo hodně. Pokud se farmář dokáže orientovat v dotacích, nemusí ho výnosy až tak trápit. V agru-segmentu je možno dotace dnes získat na neskutečné věci. Kdo umí čerpat, ten umí, kdo neumí čerpat, ten čumí. Sami zemědělci uznávají, že co tu nastoupil jistý pán, se jim vede docela slušně. Dotace dostanou na 1 ha, bez ohledu na výměru (na rozdíl od zbytku EU). Pokud má někdo 130.000 ha, dostane např. tuším 6000x130.000 rok co rok. Pak se to nakupuje. Ke komu se nakonec ten proud peněz nasměřuje, je věc další. http://forum24.cz/video-kdyz-vam-nechce-pustit-ceska-televize-selsky-rozum-tady-ho-mate/
neděle, 17. září 2017
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz